peterr Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 Witam, jako że mamy ferie :) to będe miał troche czasu na 3d ..zacząłem robić postać policjanta..ma on wyglądać mniej więcej jak ten: http://img105.imagevenue.com/img.php?image=38605_pies1_122_573lo.jpg Limit to 1k poly ,tekstura 1024x1024 ...bez normal mapy.. Narazie wygląda to tak: [pewnie nieciekawie:P] pozdrawiam maniaków;)
ognisty Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 1k troche mało na postać... no ale powodzenia, zobaczymy co z tego wyjdzie
Kruku Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 Kto ma ferie to ma ferie :P A co do postaci hmm pracuj dalej.
peterr Napisano 13 Styczeń 2007 Autor Napisano 13 Styczeń 2007 dobra dzisiaj troche poprawiłem siatke ..2h zabawy/męczarni z maxem:P staram sie unikać trójkątów..to chyba ok?:P pytanie..czemu jak chce przejść z edit poly na mesh to mi psuje wszystko ?:/ podwójne krawędzie? pozdro
zonk Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 Nie widze sensu w unikaniu trojkatow. Gdybys jeszcze model exportowal do zbrusha to bym sie zgodzil a tak to jak najbardziej mozna uzywac trojkatow...
peterr Napisano 13 Styczeń 2007 Autor Napisano 13 Styczeń 2007 Ok ,to tyle dzisiaj [a właściwie to już jutro:P] 766 vert ,jutro albo kiedy to tam będzie ,zrobie główke :) [a jak nie działa to http://img42.imagevenue.com/img.php?image=31404_screen1_123_565lo.jpg] pozdrawiam i dzieki za komenty:)
ledyr Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 dzizas, daj jakies porządny render a nie jakies sklejki tu nam pokazujesz :D model wyglada dziwnie, hmmm wiem! dodaj glowe :D i troche trisów jesli masz jzu zamiar dac mape 1024, toz sa jakeis konwencje w końcu nie? :D a tak ogólnie to: -siata brzydka, źle rozlozona -kurcze nie no, nie bede komentowal :D dodaj mu trisów wiecej przynajmnije do 2500 :p
peterr Napisano 14 Styczeń 2007 Autor Napisano 14 Styczeń 2007 nie moge mu dodać trisów więcej bo to idzie do gry ,limit mam narzucony 1k..po skonsultowaniu mam dać 512 a jak sie nie uda to 1024 :P
Kuba Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 Siatka na mój gust dość "sztywno" rozłożona. Żeby uchwycić lepsze proporcje wrzuć sobie jakieś referencje człowieka i przeskaluj model. Z 1000 trójkątów można zbudować bardzo fajny model, zwłaszcza że masz możliwość wykorzystania tak dużej tekstury. Zerknij na kilka pierwszych prac w linku poniżej. http://souldesigns.cottages.polycount.com/personal.html
peterr Napisano 15 Styczeń 2007 Autor Napisano 15 Styczeń 2007 kolejna sklejka ode mnie..eh te głowy:/ no i proporcje..standardowo nie wiem już co poprawić:) pozdro Kuba_ - fajne te prace:P
Ardeni Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 hehe ale z czapką to pojechałeś :D :D Nawet nie wiem co napisać, albo to jest takie, bo ma takie być..., albo zrób to od nowa ;) EDIT> Ok miałem się poprawić i pomagać wiec zapodam takie coś: EDIT2> ledyr - imo policeman to powinien być kawał chłopa na dresów :P 1
peterr Napisano 15 Styczeń 2007 Autor Napisano 15 Styczeń 2007 hoho! faktycznie :) co do czapeczki to nie wiem ...nie chce jej robić nowa:P dzięki
ledyr Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 Ardeni co to za dziwaczny refek?! :D nie sądzisz ze ma on troche.... dziwną budowe? :D a co do twarzy to Radzisz użyj jakis refek ze zdjęć, nie zeby bylo cos nie tak z głową ale uzyj ich :D pzdro 1
Przybysz Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 Ekhem, no osobliwy typek, nie powiem. To ja będę ten niedobry tym razem: Popracuj nad sylwetką i proporcjami i anatomią. Proporcje mózgoczaszki i trzewioczaszki są zatrważające nawet jak na policjanta. ;) Radze przyjrzeć się szkieletowi ludzkiemu szczególnie kręgosłup, klatka piersiowa, czaszka i jej osadzenie, coby postać nie wyglądał jak lalka wypchana słomą. Pooglądaj sobie siatki twarzy jakiś porządnych modeli. Nawet spotkanie z dresem nie deformuje tak głowy. Pozdrawiam 1
peterr Napisano 15 Styczeń 2007 Autor Napisano 15 Styczeń 2007 ale kurde on ma ubranko tak wypchane:) łeb cacy nie powiem ,ok wiem do pooprawy...ale co z tą sylwetką ?:P troche już poprawiłem ,ale głowe to dopiero jutro... dzięki za pomoc ,coś mi za szybko to poszło :P pozdro
_michal Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 Polecam książkę od anatomii. Naprawdę. W tych wypchanych ciuszkach musi się zmieścić człowiek i to powinno być widać, że on tam jest. Poczytaj trochę loomisa: http://alexhays.com/loomis/ Poszukaj informacji o zależnościach pomiędzy różnymi częściami ciała. Spójrz na siebie w lustrze, a potem na swoją postać. Poszukaj błędów. Potem model do kosza i rób następny. A w przerwach ucz się anatomii. Polecam też ołówek, kartkę i szlifowanie zmysłu obserwacji. 1
peterr Napisano 15 Styczeń 2007 Autor Napisano 15 Styczeń 2007 empeck - dzięki ,już ściągam..niedawno zacząłem sie uczyć rysować ,nawet bardzo opornie mi to nie idzie i chyba dzięki temu w ogóle jakoś model wyszedł człowiekowato ...:P a teraz spać i jutro dopiero wieczorkiem dłubne :( pozdrawim
ledyr Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 chyba dzięki temu w ogóle jakoś model wyszedł człowiekowato ...:P w sumie to nie byłbym takim aż optymistą :D hehe joke hmmnie wiem, moze spróbuj coś prostrzego zrobic, na przykład boxa czy sfere :D nie no kolejny joke :D wybacz ale jutro mam sprawdziany poprawkowe z których dostane 1 i dlatego mnie głupawka dorwała :D a tak na serio to poćwicz anatomie i dopiero wtedy spróbuj zrobic czlowieka a gra poczeka, nie ma co sie spieszyc teraz spać i jutro dopiero wieczorkiem dłubne :( jakie spać!? spią tylko mięczaki które jeszcze nie odktyli ze sen to strata czasu :D pozdro
peterr Napisano 16 Styczeń 2007 Autor Napisano 16 Styczeń 2007 moi rodzice jeszcze tego nie odkryli ,ale nie o tym tu gadamy:P
peterr Napisano 17 Styczeń 2007 Autor Napisano 17 Styczeń 2007 Witam:D no ,to tak..troche proporcje poprawiłem [cudu nie bedzie:D] ..troche poczytałem.. zacząłem teksturować..512 sam diffuse za dużo tu nie widać ,ale to dobrze bo jeszcze jest kupe roboty przede mną:) i teraz mam pytanie...jak w fotoszopie usuwacie takie przebarwienia twarzy jakie są widoczne zresztą [chyba] tj żółty zielony..;P niebieski.. itd.
chveti Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 Dobrze że ten czarny maskuje te 'odchylenia' od anatomii.
peterr Napisano 17 Styczeń 2007 Autor Napisano 17 Styczeń 2007 oj szyje ma jak by miał guza :D no ale szczegół:) jak usunąć te przebarwienia :/
peterr Napisano 18 Styczeń 2007 Autor Napisano 18 Styczeń 2007 powoli do przodu [albo do tyłu?] ukończe tą postać tak czy siak:) w końcu to jest pierwsza moja postć ,oby następne były lepsze;) pozdro
Bruneq Napisano 19 Styczeń 2007 Napisano 19 Styczeń 2007 ta gra to horror ma byc? bo twarz ma jak z Teksanskiej masakry! jakby naciagnol sobie skuree czyjas!:)pokaz siatke
peterr Napisano 19 Styczeń 2007 Autor Napisano 19 Styczeń 2007 Dobra kilka innych screenów....twarz ma no cuż :D wieczorem będe poprawiał teksturki :/
Bruneq Napisano 19 Styczeń 2007 Napisano 19 Styczeń 2007 ja moze znaffca nie jeste...ale trust me...jak to ma biegac w jakiejs grze to to nie ma prawa ladnie wygladac w okolicach kolan i ud!! radze ci zaczac od poczatku z uwzglednieniem glownych zasad proporcji i przemyslenia siatki! bo tu narazie twoje buty maja wiecej poly niz noga!:) ps. powiedz co za plugin urzywasz ze ci ppokazuje tak ladnie ilosc poly trisow i fps?
peterr Napisano 19 Styczeń 2007 Autor Napisano 19 Styczeń 2007 wciśnij 7:D no i chyba masz racje :P ale dokoncze tekstury spróbuje zrigować zanimować ruch i wtedy sie wezme od nowa ..po prostu chce przejść ten proces od początku do końca:D
Bruneq Napisano 19 Styczeń 2007 Napisano 19 Styczeń 2007 no na tym modelu to nie wiem czy oplaca sie go riggowac bo siatka na nogach tak ci sie pognieze zaczniesz płakac jak sie nasiedzisz i prezsuneisz jedną z nóg!! btw: pod 7ka pokazuje tylko ilosc trisow! i to zaznaczonego obiektu a u cibie jest to jakos rozbudowane bedizej!
peterr Napisano 19 Styczeń 2007 Autor Napisano 19 Styczeń 2007 hmm no nie wiem mam maxa 9 ,może dlatego? vray 1.53?
Cruzh3r Napisano 20 Styczeń 2007 Napisano 20 Styczeń 2007 Hmm, mega low poly, w counter striku jest więcej poly:) Ręce kiepsko wyglądają. Czapka też zauważ jest dziwnie zniekształcona, powinna być bardziej jak półkole+daszek, teraz wygląda jak beret. Zrób kilka cutów (dodatkowych edgów) w obszarze gdzie się zginają ręce(łokieć, W twoim przypadku na całym przedramieniu(kiepsko będzie wyglądać przy zginaniu.)), nogi(pod kolanem),
Kruku Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 Hmm, mega low poly, w counter striku jest więcej poly:) Ręce kiepsko wyglądają. Czapka też zauważ jest dziwnie zniekształcona, powinna być bardziej jak półkole+daszek, teraz wygląda jak beret. Zrób kilka cutów (dodatkowych edgów) w obszarze gdzie się zginają ręce(łokieć, W twoim przypadku na całym przedramieniu(kiepsko będzie wyglądać przy zginaniu.)), nogi(pod kolanem), No nie wiem czy w CS player ma więcej poly :> A co do pracy ... no jest jakiś postęp w poruwnaniu z początkiem jednak zbyt szybko zajołeś się texturowaniem modelu ;/ na początku powinieneś dopasować proporcje no chyba że twoim zdaniem ten model jest już skończony ;/ ps polecam ci Radzisz abyś zwrócił uwagę na ten właśnie model i porównał
Gothel Napisano 11 Luty 2007 Napisano 11 Luty 2007 Narazie to on jak kaleka wygląda ;P Realistyka człowieku 90% polskiej policji. Pokaż to ludziom a 11/10 odpowie że niezwykle realistycznie przedstawiony policjant
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się