Liber Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 Zdaje sobie sprawę, że ten pojazd nawet nie ruszy, ale nie o to mi chodziło. Chciałem popracować nad shaderami które są moją "kulą u nogi". Scenę zrobiłem już jakiś czas temu, obiekt czekała tylko na rendering którego czas był niesamowity jak dla mnie (~8h). Vray + max + photoshop Komentarze i pytania mile widziane ----------------------------------------------------------------------------
Hynol Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 Materiał na silniczku - rozumie że to bump + difuse. Chyba w drugą strone bump powinien być (wklęsły) i zdejmij troche czarnego z tych rys bo troche traci na tym render. Displacement na deseczce niedobry. Albo masz wyłączone keep continuity w modyfiaktorze, albo masz źle zmapowany obiekt. Drzewo pod silnicznkiem - bardzo źle to wygląda (te buły).
Jonasz_Real Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 Robi wrażenie, jedynie co bym poprawił to biały sznurek, jest słabo przywiązane
Gość obo Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 Przedwszystkim ten sznurek wygląda na strasznie luźy. Ogólnie całkiem mi się podoba :)
Master Kiełbaster Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 Dodaj białego foga i rozmycie klejowi na którym silnik leży bo teraz przypomina raczej psią kupę :* reszta szejderów spoko, najgorsze jest podłoże... dolutuj kabelki :*
FF Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 To chyba gumka a nie sznurek:P Na shaderach sie nie znam wcale (co mnie boli) ale co do modelu to baterie nie powinny sie chyba tak wbijać w drewno:P I chyba faktycznie nie pojedzie jeżeli nie jest podłączony do baterii:P Ale wiem że chodziło o shadery wiec nie zwracaj uwagi:D
sloqer Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 mi sie podoba zwlaszcza baterie co do tego czy pjedzie to raczej nie bo kolo przy silniczku jest za male moment obrotowy za maly i nie ruszy chyba ze z popychu ;)
pecet Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 mi się podoba, tylko jeszcze przydałoby się kabelki dorobić i poprawić ten klej co trzyma silniczek
hkropinski Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 bez ladu i skladu ale zle nie wyglada;) pozdr
Orangegraphics Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 sprobuj w DOF pro generatorze w PS sie pobawić, może fajnie wyjść naprawdę z Radialnym zwykłym DOF-em. podoba mi się;) sam takie robiłem jak byłem mały
Pawelkos Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 ja tam do zandych shaderow nie mam zastrzezen oprocz tego co jest po silniczkiem , nie wiem co to jest :) przydaly by sie tez kableki do wlacznika no i gumka troche taka niegumkowanta ;) poza tym jest git Mam pytanko do Hynola - co nie tak w tym displacemncie deseczki bo dla mnie wyglada ok, a pytam bo wiem ze shadery twoja kula na pewno nie sa
Liber Napisano 15 Styczeń 2007 Autor Napisano 15 Styczeń 2007 Dzięki za komenty;) Hynol - materiał na silniczku tak jak pisałeś diffuse+bump. Deseczka też mi się nie podoba, keep continuity włączone a jednak wygląda to dziwacznie. Muszę posiedzieć nad displacement-em. Ten sznurek to gumka;) za luźno ściągnięta, wiem nie wyszła mi;P. Może kiedyś dopracuje obiekt, narazie mi się nie chce, pracuje nad kolejną sceną.
Keisim Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 te, a te bateryjki to mają obwód zamknięty? bo jak narazie to szopka jest z fizycznego punktu widzenia:P Ale wykonanie jest *%$!@#$!%!@$:) SUPER!
Homa Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 Fajny pomysł, choć jeździć to faktycznie nie będzie... i materiały nieciekawe gdzieniegdzie, szczególnie pod silniczkiem ta zużyta guma, czy co to tam jest... Gdybyś poprawił wszystkie (nio może być 80%) uwag wyżej wypisanych było by extra... i może nawet by ruszył jak popodłączasz te kable?! :-P
Rekomendowane odpowiedzi