Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Zdaje sobie sprawę, że ten pojazd nawet nie ruszy, ale nie o to mi chodziło. Chciałem popracować nad shaderami które są moją "kulą u nogi".

Scenę zrobiłem już jakiś czas temu, obiekt czekała tylko na rendering którego czas był niesamowity jak dla mnie (~8h).

Vray + max + photoshop

Komentarze i pytania mile widziane

----------------------------------------------------------------------------

machinets3.jpg

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Materiał na silniczku - rozumie że to bump + difuse. Chyba w drugą strone bump powinien być (wklęsły) i zdejmij troche czarnego z tych rys bo troche traci na tym render. Displacement na deseczce niedobry. Albo masz wyłączone keep continuity w modyfiaktorze, albo masz źle zmapowany obiekt. Drzewo pod silnicznkiem - bardzo źle to wygląda (te buły).

Napisano

Przedwszystkim ten sznurek wygląda na strasznie luźy.

Ogólnie całkiem mi się podoba :)

Napisano

Dodaj białego foga i rozmycie klejowi na którym silnik leży bo teraz przypomina raczej psią kupę :* reszta szejderów spoko, najgorsze jest podłoże... dolutuj kabelki :*

Napisano

To chyba gumka a nie sznurek:P

Na shaderach sie nie znam wcale (co mnie boli) ale co do modelu to baterie nie powinny sie chyba tak wbijać w drewno:P I chyba faktycznie nie pojedzie jeżeli nie jest podłączony do baterii:P

Ale wiem że chodziło o shadery wiec nie zwracaj uwagi:D

Napisano

mi sie podoba zwlaszcza baterie co do tego czy pjedzie to raczej nie bo kolo przy silniczku jest za male moment obrotowy za maly i nie ruszy chyba ze z popychu ;)

Napisano

mi się podoba, tylko jeszcze przydałoby się kabelki dorobić i poprawić ten klej co trzyma silniczek

Napisano

sprobuj w DOF pro generatorze w PS sie pobawić, może fajnie wyjść naprawdę z Radialnym zwykłym DOF-em. podoba mi się;) sam takie robiłem jak byłem mały

Napisano

ja tam do zandych shaderow nie mam zastrzezen oprocz tego co jest po silniczkiem , nie wiem co to jest :) przydaly by sie tez kableki do wlacznika no i gumka troche taka niegumkowanta ;) poza tym jest git

 

Mam pytanko do Hynola - co nie tak w tym displacemncie deseczki bo dla mnie wyglada ok, a pytam bo wiem ze shadery twoja kula na pewno nie sa

Napisano
  • Autor

Dzięki za komenty;)

 

Hynol - materiał na silniczku tak jak pisałeś diffuse+bump. Deseczka też mi się nie podoba, keep continuity włączone a jednak wygląda to dziwacznie. Muszę posiedzieć nad displacement-em.

 

Ten sznurek to gumka;) za luźno ściągnięta, wiem nie wyszła mi;P.

Może kiedyś dopracuje obiekt, narazie mi się nie chce, pracuje nad kolejną sceną.

Napisano

te, a te bateryjki to mają obwód zamknięty?

bo jak narazie to szopka jest z fizycznego punktu widzenia:P

Ale wykonanie jest *%$!@#$!%!@$:) SUPER!

Napisano

Fajny pomysł, choć jeździć to faktycznie nie będzie... i materiały nieciekawe gdzieniegdzie, szczególnie pod silniczkiem ta zużyta guma, czy co to tam jest... Gdybyś poprawił wszystkie (nio może być 80%) uwag wyżej wypisanych było by extra... i może nawet by ruszył jak popodłączasz te kable?! :-P

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.