Napisano 13 Styczeń 200718 l Zdaje sobie sprawę, że ten pojazd nawet nie ruszy, ale nie o to mi chodziło. Chciałem popracować nad shaderami które są moją "kulą u nogi". Scenę zrobiłem już jakiś czas temu, obiekt czekała tylko na rendering którego czas był niesamowity jak dla mnie (~8h). Vray + max + photoshop Komentarze i pytania mile widziane ----------------------------------------------------------------------------
Napisano 13 Styczeń 200718 l Materiał na silniczku - rozumie że to bump + difuse. Chyba w drugą strone bump powinien być (wklęsły) i zdejmij troche czarnego z tych rys bo troche traci na tym render. Displacement na deseczce niedobry. Albo masz wyłączone keep continuity w modyfiaktorze, albo masz źle zmapowany obiekt. Drzewo pod silnicznkiem - bardzo źle to wygląda (te buły).
Napisano 13 Styczeń 200718 l Robi wrażenie, jedynie co bym poprawił to biały sznurek, jest słabo przywiązane
Napisano 13 Styczeń 200718 l Przedwszystkim ten sznurek wygląda na strasznie luźy. Ogólnie całkiem mi się podoba :)
Napisano 13 Styczeń 200718 l Dodaj białego foga i rozmycie klejowi na którym silnik leży bo teraz przypomina raczej psią kupę :* reszta szejderów spoko, najgorsze jest podłoże... dolutuj kabelki :*
Napisano 13 Styczeń 200718 l To chyba gumka a nie sznurek:P Na shaderach sie nie znam wcale (co mnie boli) ale co do modelu to baterie nie powinny sie chyba tak wbijać w drewno:P I chyba faktycznie nie pojedzie jeżeli nie jest podłączony do baterii:P Ale wiem że chodziło o shadery wiec nie zwracaj uwagi:D
Napisano 14 Styczeń 200718 l mi sie podoba zwlaszcza baterie co do tego czy pjedzie to raczej nie bo kolo przy silniczku jest za male moment obrotowy za maly i nie ruszy chyba ze z popychu ;)
Napisano 14 Styczeń 200718 l mi się podoba, tylko jeszcze przydałoby się kabelki dorobić i poprawić ten klej co trzyma silniczek
Napisano 14 Styczeń 200718 l sprobuj w DOF pro generatorze w PS sie pobawić, może fajnie wyjść naprawdę z Radialnym zwykłym DOF-em. podoba mi się;) sam takie robiłem jak byłem mały
Napisano 14 Styczeń 200718 l ja tam do zandych shaderow nie mam zastrzezen oprocz tego co jest po silniczkiem , nie wiem co to jest :) przydaly by sie tez kableki do wlacznika no i gumka troche taka niegumkowanta ;) poza tym jest git Mam pytanko do Hynola - co nie tak w tym displacemncie deseczki bo dla mnie wyglada ok, a pytam bo wiem ze shadery twoja kula na pewno nie sa
Napisano 15 Styczeń 200718 l Autor Dzięki za komenty;) Hynol - materiał na silniczku tak jak pisałeś diffuse+bump. Deseczka też mi się nie podoba, keep continuity włączone a jednak wygląda to dziwacznie. Muszę posiedzieć nad displacement-em. Ten sznurek to gumka;) za luźno ściągnięta, wiem nie wyszła mi;P. Może kiedyś dopracuje obiekt, narazie mi się nie chce, pracuje nad kolejną sceną.
Napisano 17 Styczeń 200718 l te, a te bateryjki to mają obwód zamknięty? bo jak narazie to szopka jest z fizycznego punktu widzenia:P Ale wykonanie jest *%$!@#$!%!@$:) SUPER!
Napisano 17 Styczeń 200718 l Fajny pomysł, choć jeździć to faktycznie nie będzie... i materiały nieciekawe gdzieniegdzie, szczególnie pod silniczkiem ta zużyta guma, czy co to tam jest... Gdybyś poprawił wszystkie (nio może być 80%) uwag wyżej wypisanych było by extra... i może nawet by ruszył jak popodłączasz te kable?! :-P