Skocz do zawartości

Pojazd 3D: nissan 300zx


BARTUS000

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 273
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

tak to wygląda z aa

41648332cn8.jpg

nie wiedziałem jak tam ustawić ale i tak lepiej wygląda

edit: a gdybym tak zostawił? nie powiedzieli byscie "prawdziwego mężczyzne poznaje sie nie po tym jak zaczyna, tylko jak kończy" oczywiście mowie o lakierze, nad resztą jeszcze popracuje;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na ts nie szukaj ładnych renderów bo nie one są tam najważniejsze (chociaz jest kilka perełek), wywal speculara postaw go w STUDIO najlepiej jak będzie zamknięte i nie całkiem białe w środku, tam poustawiaj światła, włącz cienie i dopiero testuj lakier bo tak na sucho to możesz bez końca testować, a wstawisz w inne otoczenie i dupa blada będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób taki lakier:

zwykły standard, kolor niech będzie np czarny i w reflective daj na falloff i otworzy się taka nowa zakładka i jeśli masz vray to daj w tych dwóch przyciskach vray material a jak nie ro raytrace (czy jakoś tak). Napewno bedzie wyglądać lepiej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje nowe studio wygląda tak: 81135114xx0.jpg

a cien padający na auto wygląda tak: 50061389ng4.jpg

jako materiał studia jest ustawiony zwykły lambert

powiedzcie tylko czy studio moze tak wyglądać, nad reszta popracujemy później.

edit: aha czy może ściana powinna byc troche dalej od auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w czym? a ty w ogóle w 3dsm robisz? bo falloff robi tak że dzieli ci materiał na 2 i w tym w środku dajesz na 10 a na bokach 100 i wtedy wygląda bardziej realistycznie :)

 

edit: a te parasole to są jakieś źródła światła? to weź je lepiej wywal i daj gi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robie w maya i nie wiem gdzie zrobić to falloff(bo tylko w mia material jest taka funkcja do zaznaczenie[a tak woge to sie to ustawia przy materiałech czy w render seetings]

parasole to spot lighty

GI jest ustawione od jednego z tych spotów(chodzi wam o te emit photons tak?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie każdy następny render wygląda tak jak poprzedni............

co do studia- zrób cylinder, niech ma tyle ścianek żeby po smoothie był gładki, dolną krawędź chamferuj tyle razy, aby uzyskać delikatne, zaokrąglone przejście. jako materiał możesz dać np gradient żeby nie było jednolicie. nad samochodem wstaw kilka planeów z białym materiałem i self illumination żeby lakier miał co odbijać. aha i przede wszystkim zostaw ten cylinder (studio) zamknięte.

 

i włącz cienie bo takie testowanie to naprawde gówno daje, bo nie daje kompletnie obrazu jak będzie końcowy render wyglądał.

 

Stachu- a co da samo GI bez świateł!?!?!? coś musi emitować fotony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musze teraz z tym GI sie pobawićm, bo dopiero teraz widze, ze jak miełem kilka źródeł światła i w jednym używałem GI to nie było widać efektu, a teraz widać:) bo zostawiłem tylko jednego spota. tylko to pewnie troche potrwa bo teraz auto wygląda tragicznie jakby było cholernie brudne:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no zaczyna mnie to denerwować, nie wiem jak ustawić światło, bo jak je ustawiam centralnie na środku(natej samej lini so środek modelu) to na masce nie ma zadnych odcieni, a jak ustawie światło z boku to robią sie plamy na połowie maski(a dróga zawsze jeszt czysta niezaleznie od tego pod jakim kątem ustawiam światło)

jak ustawić światło żeby wyszedł odcień na masce podobny do tegoż tu mustangkb3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pobawiłem sie troche z GI i tak to wygląda:

jak ustawiłem naspoty intensywność 0.5 i 1.0 a na pointa 0 reszte ribiło GI

56763843iu1.jpg

a tak jak ustawiłem na kazde światło intensywność 0 i global illumination oczywiście.

18431689ma3.jpg

a studio wygląda tak: (zaznaczone to światła i ich kierunki, a czarne to fotony)

61278956fl0.jpg

narazie biedne ale pracuje nad tym:(

edit: a tak wogle to światła powinny wypuszczeć tylko fotony czy tez zwykłe światł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i taki mały upload. używałem final gather i jest bardziej gładko, tylko odbicia są znikome i jest mały cień na masce, a ja nie weim jak to poprawić(będzie trudno to zidentyfikować ponieważ czas renderu jest okropnie długi około 0.5h), ale ogólnie jest znacznie lepiej:)

zostawiłem jednego spota tylko z GI

10hy8.jpg

albo to moze jest lepsze45155752zx4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wie może ktoś dlaczego jest taki cień na masce? i co powinienem dodać by wyglądało lepiej, moż jakiegoś environmenta, nie wiem na czym to dokładnie polega ale może warto będzie spróbować, albo moze cos innego propnujecie żeby to wyglądało lepiej bo nie mam pomysłów(i tak sporo nauczyłem sie podczas renderowania tego auta, przedtem nie nie potrafiłem nic) nie znam zbyt dużo możliwości przy renderowaniu.

ale i tak jestem zadowolony:p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popracowałbym jezscze troche nad nim bardzo chętni, ale to za długo trwa. karzdy render około 0.5h to za dłógo by powypróbowywać wszystkie funkcje. lepiej już raczej nie będzi. będe bardzo wdzięczny jeśli powiecie, że auto można uznać za skończone, tylko jedno słowo, plz:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO ten pierwszy na pomaranczowym tle jest "troche najlepszy", ale tło jest trochę za ciemne, faloff sprawia to, że lakier mocniej odbija jeśli patrzymy pod większym kątem...

a mam pytanie jeszcze, czy Ty każdy render pokazujesz na forum? ;)

 

edit: ciężko znaleś w sieci zdjęcie studyjne tego nissana ;)

z32club_car.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności