chudy Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 ekhmm jeżeli jest studio to gdzie są jakieś cienie?!?!?! aa- anti alliasing, czyli wygładzanie krawędzi
..:: WIKTOR ::.. Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 czemu ja mam wrazenie, ze te wszystkie rendery sa takie same... :/
BARTUS000 Napisano 23 Kwiecień 2007 Autor Napisano 23 Kwiecień 2007 chudy nie ma cieni bo narazie robie tylko lakier, ale potem włącze cienie aa- zaraz ustawie, dzięki ..:: 3D XTREME ::.. spójż na pierwszy a potem na ostatni to zobaczysz roznice, na kazdym cos zmieniam
ReflectVision Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 spoko zaraz bedzie dzialal w vrayu ;p
BARTUS000 Napisano 23 Kwiecień 2007 Autor Napisano 23 Kwiecień 2007 tak to wygląda z aa nie wiedziałem jak tam ustawić ale i tak lepiej wygląda edit: a gdybym tak zostawił? nie powiedzieli byscie "prawdziwego mężczyzne poznaje sie nie po tym jak zaczyna, tylko jak kończy" oczywiście mowie o lakierze, nad resztą jeszcze popracuje;)
ReflectVision Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 bardziej przypomina jasnobrązowa czekolade niz lakier :)
BARTUS000 Napisano 23 Kwiecień 2007 Autor Napisano 23 Kwiecień 2007 a czy np .to jest lepszy render http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/188309 bo mi sie bardziej moj podoba, nie wiuem czy to zauroczenie, czy mam racje:D
mrkrzysiek Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 lakier brzydki, dla mnie to on wygląda jak taki z resoraka za 5 zł, ten co pokazałeś też jest brzydki i sie na nim nie wzoruj, lepiej przejrzyj sobie nasze forum i popatrz po renderach Bzyka, Kome, qby i innych wymiataczy od samochodów. I proszę edytuj POSTY.
BARTUS000 Napisano 23 Kwiecień 2007 Autor Napisano 23 Kwiecień 2007 ten co pokazałem to wiem ze jest brzydki, ale chciałem ssie poczuc dumny, że moj jest lepszy:D edit: ale i qby ani w bmw ani w evo nie ma renderów, poszukam innych
pecet Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 na ts nie szukaj ładnych renderów bo nie one są tam najważniejsze (chociaz jest kilka perełek), wywal speculara postaw go w STUDIO najlepiej jak będzie zamknięte i nie całkiem białe w środku, tam poustawiaj światła, włącz cienie i dopiero testuj lakier bo tak na sucho to możesz bez końca testować, a wstawisz w inne otoczenie i dupa blada będzie
Stachu Napisano 24 Kwiecień 2007 Napisano 24 Kwiecień 2007 zrób taki lakier: zwykły standard, kolor niech będzie np czarny i w reflective daj na falloff i otworzy się taka nowa zakładka i jeśli masz vray to daj w tych dwóch przyciskach vray material a jak nie ro raytrace (czy jakoś tak). Napewno bedzie wyglądać lepiej ;)
BARTUS000 Napisano 24 Kwiecień 2007 Autor Napisano 24 Kwiecień 2007 a jak mogło wyglądać studio tutaj? bo mi wszędie tak nie jednorodny cien na masce sie robi, a tam wszędzie jest tak ładnie gładko(u mnie to jakby pogniecione prześcieradło położono:()
patry Napisano 24 Kwiecień 2007 Napisano 24 Kwiecień 2007 BARTUS000 - http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=36451 - looknij tutaj :) A co do reflective to falloff jest właśnie chyba najlepszym rozwiązaniem :)
BARTUS000 Napisano 24 Kwiecień 2007 Autor Napisano 24 Kwiecień 2007 ale chyba tylko w mia material jest falloff, bynajmniej tylko tam widziałem
BARTUS000 Napisano 25 Kwiecień 2007 Autor Napisano 25 Kwiecień 2007 moje nowe studio wygląda tak: a cien padający na auto wygląda tak: jako materiał studia jest ustawiony zwykły lambert powiedzcie tylko czy studio moze tak wyglądać, nad reszta popracujemy później. edit: aha czy może ściana powinna byc troche dalej od auta
ReflectVision Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 studio raczej kiepskie + brak GI. Studio zbyt kwadratowe
Stachu Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 w czym? a ty w ogóle w 3dsm robisz? bo falloff robi tak że dzieli ci materiał na 2 i w tym w środku dajesz na 10 a na bokach 100 i wtedy wygląda bardziej realistycznie :) edit: a te parasole to są jakieś źródła światła? to weź je lepiej wywal i daj gi
BARTUS000 Napisano 25 Kwiecień 2007 Autor Napisano 25 Kwiecień 2007 robie w maya i nie wiem gdzie zrobić to falloff(bo tylko w mia material jest taka funkcja do zaznaczenie[a tak woge to sie to ustawia przy materiałech czy w render seetings] parasole to spot lighty GI jest ustawione od jednego z tych spotów(chodzi wam o te emit photons tak?)
chudy Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 dla mnie każdy następny render wygląda tak jak poprzedni............ co do studia- zrób cylinder, niech ma tyle ścianek żeby po smoothie był gładki, dolną krawędź chamferuj tyle razy, aby uzyskać delikatne, zaokrąglone przejście. jako materiał możesz dać np gradient żeby nie było jednolicie. nad samochodem wstaw kilka planeów z białym materiałem i self illumination żeby lakier miał co odbijać. aha i przede wszystkim zostaw ten cylinder (studio) zamknięte. i włącz cienie bo takie testowanie to naprawde gówno daje, bo nie daje kompletnie obrazu jak będzie końcowy render wyglądał. Stachu- a co da samo GI bez świateł!?!?!? coś musi emitować fotony
pecet Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 w vray nie trzeba wstawiać świateł żeby GI działało:)
BARTUS000 Napisano 25 Kwiecień 2007 Autor Napisano 25 Kwiecień 2007 musze teraz z tym GI sie pobawićm, bo dopiero teraz widze, ze jak miełem kilka źródeł światła i w jednym używałem GI to nie było widać efektu, a teraz widać:) bo zostawiłem tylko jednego spota. tylko to pewnie troche potrwa bo teraz auto wygląda tragicznie jakby było cholernie brudne:(
BARTUS000 Napisano 25 Kwiecień 2007 Autor Napisano 25 Kwiecień 2007 nie no zaczyna mnie to denerwować, nie wiem jak ustawić światło, bo jak je ustawiam centralnie na środku(natej samej lini so środek modelu) to na masce nie ma zadnych odcieni, a jak ustawie światło z boku to robią sie plamy na połowie maski(a dróga zawsze jeszt czysta niezaleznie od tego pod jakim kątem ustawiam światło) jak ustawić światło żeby wyszedł odcień na masce podobny do tegoż tu
pecet Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 nie wiem jak jest tutaj, ale ja takie coś otrzymuje, przez skierowania światła na sciane studia w odpowiednim miejscu, i to co się odbija na masce to jest to rozjaśnienie ściany
BARTUS000 Napisano 25 Kwiecień 2007 Autor Napisano 25 Kwiecień 2007 a mi wyszło tak jak używałem 2 światla skierowane bezpośrednio na obiekt a tak jak jedno centralnie na środek maski pecet popróbuje jeszcze z odbiciem, a jakie masz parametry światla? i używasz tylko jdno?
pecet Napisano 26 Kwiecień 2007 Napisano 26 Kwiecień 2007 obojętnie jakie swiatło, musi być wystarczająco mocne, a ile ich powinno byc to zależy od tego jakie chcesz te refleksy, ale w sumie to niewiem czy to wypali w mentalu...
BARTUS000 Napisano 26 Kwiecień 2007 Autor Napisano 26 Kwiecień 2007 pobawiłem sie troche z GI i tak to wygląda: jak ustawiłem naspoty intensywność 0.5 i 1.0 a na pointa 0 reszte ribiło GI a tak jak ustawiłem na kazde światło intensywność 0 i global illumination oczywiście. a studio wygląda tak: (zaznaczone to światła i ich kierunki, a czarne to fotony) narazie biedne ale pracuje nad tym:( edit: a tak wogle to światła powinny wypuszczeć tylko fotony czy tez zwykłe światł?
BARTUS000 Napisano 27 Kwiecień 2007 Autor Napisano 27 Kwiecień 2007 no i taki mały upload. używałem final gather i jest bardziej gładko, tylko odbicia są znikome i jest mały cień na masce, a ja nie weim jak to poprawić(będzie trudno to zidentyfikować ponieważ czas renderu jest okropnie długi około 0.5h), ale ogólnie jest znacznie lepiej:) zostawiłem jednego spota tylko z GI albo to moze jest lepsze
pecet Napisano 27 Kwiecień 2007 Napisano 27 Kwiecień 2007 no jakby nie patrzeć coraz lepiej ale i tak źle :p
BARTUS000 Napisano 27 Kwiecień 2007 Autor Napisano 27 Kwiecień 2007 a wie może ktoś dlaczego jest taki cień na masce? i co powinienem dodać by wyglądało lepiej, moż jakiegoś environmenta, nie wiem na czym to dokładnie polega ale może warto będzie spróbować, albo moze cos innego propnujecie żeby to wyglądało lepiej bo nie mam pomysłów(i tak sporo nauczyłem sie podczas renderowania tego auta, przedtem nie nie potrafiłem nic) nie znam zbyt dużo możliwości przy renderowaniu. ale i tak jestem zadowolony:p
BARTUS000 Napisano 28 Kwiecień 2007 Autor Napisano 28 Kwiecień 2007 ten jest jeszcze lepszy:D zlikwidowany cień i wygląda troche lepiej edit: moge już przejść do poprawiania reszty auta?
BARTUS000 Napisano 28 Kwiecień 2007 Autor Napisano 28 Kwiecień 2007 a gdybym zostawił taki tył o wybaczylibyście to? nie patrzcie na render tylko na styl bo oszczędzałem czas
BARTUS000 Napisano 29 Kwiecień 2007 Autor Napisano 29 Kwiecień 2007 mam nadzieję, że to jest over. a więc tak to wygląda powiedzcie, że jest super:D
Kr3tz Napisano 29 Kwiecień 2007 Napisano 29 Kwiecień 2007 nie poddawaj sie bo jest coraz lepiej :) to dobra prognoza na przyszlosc, pomecz go jeszcze troche :)
BARTUS000 Napisano 29 Kwiecień 2007 Autor Napisano 29 Kwiecień 2007 popracowałbym jezscze troche nad nim bardzo chętni, ale to za długo trwa. karzdy render około 0.5h to za dłógo by powypróbowywać wszystkie funkcje. lepiej już raczej nie będzi. będe bardzo wdzięczny jeśli powiecie, że auto można uznać za skończone, tylko jedno słowo, plz:)
hcpiter Napisano 29 Kwiecień 2007 Napisano 29 Kwiecień 2007 Coś mi sie wydaje ze za wąskie to auto, moze to poprostu przez te swiatla przednie, nie poddawaj sie i pomecz go jeszcze. Kolor lakieru mozna by bylo zmienic bo jakos tak psuje render :) Powodzenia !
pecet Napisano 29 Kwiecień 2007 Napisano 29 Kwiecień 2007 jest lepiej, ale ten lakier jest bardzo mdły i napewno sie nie nadaje do finisha jeszcze
BARTUS000 Napisano 29 Kwiecień 2007 Autor Napisano 29 Kwiecień 2007 dobrze jutro ostatni dzień(mam nadzieję), zrobie to dla was i dla siebie:)
BARTUS000 Napisano 30 Kwiecień 2007 Autor Napisano 30 Kwiecień 2007 mała rozdzielczość ale jest:) zaraz zaczne robić większą
pecet Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 popraw cienie bo samochód lewituje, wywal speculara, studio niech będziew trochę ciemniejsze, może troche zabarwione na kolor karoserii, pokombinuj coś z odbiciem na boku bo mało ciekawe, no i falloffa chyba niema
BARTUS000 Napisano 30 Kwiecień 2007 Autor Napisano 30 Kwiecień 2007 on rzeczywiście lewituje, źle studio ustawiłem. nie wiem jak pokombinowac z cieniem, sam sie taki zrobił i go takiego zostawiłem ale cos sie postaram zrobić:) thx
BARTUS000 Napisano 30 Kwiecień 2007 Autor Napisano 30 Kwiecień 2007 coś tam pozmieniałm ale nadal nie wiem jak zrobic falll off i znowu sie bród zrobił na masce:( a tak wogle to co robi fall off bo nie mam pojęcia pracuje dalej
BARTUS000 Napisano 30 Kwiecień 2007 Autor Napisano 30 Kwiecień 2007 toche przesadziłem z jasnością ale nalezy opkazać po 20 minutach(tyle trwał render) edit: teraz coś lepszego, moge juz robić highres? edit2: a to fall off sie w światle ustawia czy na materiale czy ogólnie czy jeszcze inaczej?
Bubu Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 sory ze pytam nie wiem czy bylo, ale w czym rendrujesz??
hcpiter Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 przydalo by sie zmienic albo lakier albo kolor podłoża poniewaz straszna monnotonia i wogole zlewaja sie kolory, zmien tak zeby byl jakis kontrast i wiekszy render by sie przydał Powodzenia !
pecet Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 IMO ten pierwszy na pomaranczowym tle jest "troche najlepszy", ale tło jest trochę za ciemne, faloff sprawia to, że lakier mocniej odbija jeśli patrzymy pod większym kątem... a mam pytanie jeszcze, czy Ty każdy render pokazujesz na forum? ;) edit: ciężko znaleś w sieci zdjęcie studyjne tego nissana ;)
BARTUS000 Napisano 1 Maj 2007 Autor Napisano 1 Maj 2007 Bubu mental ray hcpiter3d robie takie małe rendery bo za długo to trwa, są to takie próby pecet aha czyli o to chodzi, no te ostatnie rendery to tak:D thx
BARTUS000 Napisano 1 Maj 2007 Autor Napisano 1 Maj 2007 użyłem innego materiału, troche za różowo. edit: aha pecet o coś takiego Ci chodziło?, bo to jedyny materiał w ktorym mozna ustawic fall off
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się