Wichur Napisano 24 Styczeń 2007 Share Napisano 24 Styczeń 2007 Honda S2000 :) Jeden z moich ulubionych samochodow, oczywiscie luv-poly :D Wiekszosc chce aby zrobila textura, wiec nie robie "wklesniec i wypuklosci". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
serratus Napisano 24 Styczeń 2007 Share Napisano 24 Styczeń 2007 Model wymaga jeszcze wielu poprawek (widać sporo nie wygładzonych ścian) Na zdjęciu zaznaczyłem ci kilka z nich: Poza tym wydaje mi się że w miejscu gdzie powinny znajdować się przednie światła jest trochę za dużo przestrzeni. Ps. Czy ten wątek nie powinien być w WIP'ie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
salvage Napisano 24 Styczeń 2007 Share Napisano 24 Styczeń 2007 Witam. Błędy, które znalezłem z "pierwszego rzutu": Dodatkowo zakrzywienie maski powinno być wieksze na początku a mniejsze dalej. Pozdrawam, salvage. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wichur Napisano 25 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 25 Styczeń 2007 dzieki za wytyczenie bledow, poprawilem wiekszosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wichur Napisano 25 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 25 Styczeń 2007 nikt nie pisal :P Proba mappingu i textury:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 25 Styczeń 2007 Share Napisano 25 Styczeń 2007 lepiej pokaz siatke niz rendery z skylightem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wichur Napisano 25 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 25 Styczeń 2007 siatka: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
salvage Napisano 25 Styczeń 2007 Share Napisano 25 Styczeń 2007 ->Popracuj nad dachem, bo krzywy jest :-) ->Górna linia tylnej szyby jest niewłaściwie wygięta. ->Wyprostuj linie nad boczną szybą. ->Zrób tekstury a nie kolorki na światła ;-) Pozdrawiam, salvage. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wichur Napisano 25 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 25 Styczeń 2007 ->Popracuj nad dachem, bo krzywy jest :-) ->Górna linia tylnej szyby jest niewłaściwie wygięta. ->Wyprostuj linie nad boczną szybą. ->Zrób tekstury a nie kolorki na światła ;-) Pozdrawiam, salvage. oki poprawie:) textury sa in progress :D narazie zrobione sa rowki:) skonczylem texture felgi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
salvage Napisano 28 Styczeń 2007 Share Napisano 28 Styczeń 2007 -> Z kąd to twarde przejście między bieżnikiem a resztą opony? -> Wewnątrz felgi narysuj śruby albo foty wstaw. -> Guma wokół szyb, klamka, wlew to rozumiem, przymiarki są. -> Lusterka w samochodach są przymocowane do karoserii od zewnątrz, więc ten rowek tam nie pasuje. -> Pracuj więcej i dokładniej :-) Pozdrawiam, salvage. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wichur Napisano 28 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 28 Styczeń 2007 -> Z kąd to twarde przejście między bieżnikiem a resztą opony? -> Wewnątrz felgi narysuj śruby albo foty wstaw. -> Guma wokół szyb, klamka, wlew to rozumiem, przymiarki są. -> Lusterka w samochodach są przymocowane do karoserii od zewnątrz, więc ten rowek tam nie pasuje. -> Pracuj więcej i dokładniej :-) Pozdrawiam, salvage. 1. wewnatrz bedzie znaczek Hondy:) 2. jak narazie tak:) 3. jest tam przymocowanie ale za duzy brush dalem:) 4. racja, lecz to moja pierwsza "textura" ktora wlasnorecznie robie w photoshopie...:) nie uzywam tutoriali bo nie moge znalezc tych ciekawych :) Jedyna rzecz ktora wkleilem to bierznik:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
salvage Napisano 31 Styczeń 2007 Share Napisano 31 Styczeń 2007 3. jest tam przymocowanie ale za duzy brush dalem:) Tam ma nic nie być, bo wygląda na to, że lusterko masz oddzielone od bryły samochodu. 4. racja, lecz to moja pierwsza "textura" ktora wlasnorecznie robie w photoshopie...:) nie uzywam tutoriali bo nie moge znalezc tych ciekawych :) Jedyna rzecz ktora wkleilem to bierznik:) Jednak chodzi o jak najlepszy końcowy efekt a odpowiednie wpasowanie zdjęć to tez jest sztuka. Np. Twój bieżnik jest źle dodany, bo nie komponuje się z resztą opony i przydałoby się to poprawić. Choć wystarczy pobrać kolor z bieżnika i pojechać dużym, miekkim brushem po zewnetrznej części reszty opony. W sumie mógłbyś spróbować wyrenderować jakies tekstury w maxie. Do gumy np. dobrze nadaje sie shader oren-neyar-blinn w standardowym materiałku. ->Bardzo mały specular, ->kilka omni light'ów z inverse square w scenie, ->mapa noise na bump slot, ->mape fallof z perpendicular/paraller, kolorami : prawie czarny i ciemno szary, wrzucic na diffuse slot i heja renderowac do tekstury. Jak cos nie bedzie pasic to poprawic w photoshopie. Ktoś powie "chamówa", cóz... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wichur Napisano 4 Luty 2007 Autor Share Napisano 4 Luty 2007 Tam ma nic nie być, bo wygląda na to, że lusterko masz oddzielone od bryły samochodu. Jednak chodzi o jak najlepszy końcowy efekt a odpowiednie wpasowanie zdjęć to tez jest sztuka. Np. Twój bieżnik jest źle dodany, bo nie komponuje się z resztą opony i przydałoby się to poprawić. Choć wystarczy pobrać kolor z bieżnika i pojechać dużym, miekkim brushem po zewnetrznej części reszty opony. W sumie mógłbyś spróbować wyrenderować jakies tekstury w maxie. Do gumy np. dobrze nadaje sie shader oren-neyar-blinn w standardowym materiałku.->Bardzo mały specular, ->kilka omni light'ów z inverse square w scenie, ->mapa noise na bump slot, ->mape fallof z perpendicular/paraller, kolorami : prawie czarny i ciemno szary, wrzucic na diffuse slot i heja renderowac do tekstury. Jak cos nie bedzie pasic to poprawic w photoshopie. Ktoś powie "chamówa", cóz... :P nie chce uzywac roznych shaderow.. tylko to co jest, bo bedzie szedl do gry i tak tych, rzeczy nie bedzie widac. wracajac do tematupozniej bede texturowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knysha Napisano 4 Luty 2007 Share Napisano 4 Luty 2007 Bardzo fajnie wyglada. Mozesz pokazac tex'a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wichur Napisano 5 Luty 2007 Autor Share Napisano 5 Luty 2007 Praca nad textura wnetrza, wszystko recznie rysowane w szopie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 6 Luty 2007 Share Napisano 6 Luty 2007 ładnie, ale może lepiej tex tego co jest przed kierowcą zrobić ze zdjęcia, w grze będzie ładniej wyglądało, i jeszcze te rowki chyba lepiej jak byłyby zwykłe bo te to w niektórych miejscach wyglądają na wypukłe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wichur Napisano 12 Luty 2007 Autor Share Napisano 12 Luty 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 12 Luty 2007 Share Napisano 12 Luty 2007 Bardzo fajnie wyszła Ci ta Honda :) Deska rozdzielcza trochę odstaje od całości, jednak nie zmienia to faktu, że mi się podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 12 Luty 2007 Share Napisano 12 Luty 2007 ładnie, w jakiej gierce będzie można pojeździć? tylko nie skop fizyki, bo wtedy nawet najładniejszym samochodem nie chce się jeździć ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wichur Napisano 13 Luty 2007 Autor Share Napisano 13 Luty 2007 ładnie, w jakiej gierce będzie można pojeździć? tylko nie skop fizyki, bo wtedy nawet najładniejszym samochodem nie chce się jeździć ;) co do gierki to nie mam pojecia ;D ale znajda sie konwerterzy i bedzie w wielu grach. Mysle nad GTA VC/SA (san andreas nie mam obecnie), moze Racer, wr2, itp :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wichur Napisano 14 Luty 2007 Autor Share Napisano 14 Luty 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 14 Luty 2007 Share Napisano 14 Luty 2007 fajnie to wygląda, przydaloby sie trochę jednak pobejkowac texture karoserii, ale tak delikatnie, wlew paliwa slabo sie oznacza ot taki kwadrat, dałbyś takie podkreslnie jak na zdezaku ponizej tak aby ten wlew sprawiał wraznie ze jest elemntem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wichur Napisano 14 Luty 2007 Autor Share Napisano 14 Luty 2007 fajnie to wygląda, przydaloby sie trochę jednak pobejkowac texture karoserii, ale tak delikatnie, wlew paliwa slabo sie oznacza ot taki kwadrat, dałbyś takie podkreslnie jak na zdezaku ponizej tak aby ten wlew sprawiał wraznie ze jest elemntem do karoserii (textury) wroce :D bo musze jeszcze interior dokonczyc :D mile widziane jakies moje niedopatrzenia w texture:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 14 Luty 2007 Share Napisano 14 Luty 2007 nie no nowicjuszem to przecie nie jesteś :) juz troche tych autek narobiłeś, co do textury karoserii to nie ma co tu kombinwac, lakier ma byc gładki wiec duzego pola do dzialania nie ma, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 16 Luty 2007 Share Napisano 16 Luty 2007 Nie do końca rozumie po co do gameartowego obiektu render w vrayu, skoro można puścić na jakimś shaderze directowym. Będzie od razu widać jak to by wyglądało w grze. Dodatkowo lepiej się pracuje w takim trybie wyświetlania, bo widać gdzie się env kaszani itd. Model fajny, chociaż jeszcze paru "szlifów" wymaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wichur Napisano 30 Wrzesień 2007 Autor Share Napisano 30 Wrzesień 2007 dawno mnie nie bylo ale pokaze ze wstawilem luźnego drivera :D http://tinypic.pl/out.php/i38131_renderlast.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 30 Wrzesień 2007 Share Napisano 30 Wrzesień 2007 Nic nie widzę... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 30 Wrzesień 2007 Share Napisano 30 Wrzesień 2007 zimny łokieć hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stachu Napisano 1 Październik 2007 Share Napisano 1 Październik 2007 super render, super texturki pozdro wichur ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deha21 Napisano 18 Listopad 2007 Share Napisano 18 Listopad 2007 Ile trisów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 19 Listopad 2007 Share Napisano 19 Listopad 2007 Ile trisów? Lmao - cos takiego poprawia mi humor w poniedzialki XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się