Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Honda S2000 :) Jeden z moich ulubionych samochodow, oczywiscie luv-poly :D

Wiekszosc chce aby zrobila textura, wiec nie robie "wklesniec i wypuklosci".

 

 

hunda2zd.jpg

hunda28sy.jpg

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Model wymaga jeszcze wielu poprawek (widać sporo nie wygładzonych ścian)

Na zdjęciu zaznaczyłem ci kilka z nich:

 

hunda2zd1xb.jpg

 

Poza tym wydaje mi się że w miejscu gdzie powinny znajdować się przednie światła jest trochę za dużo przestrzeni.

 

Ps. Czy ten wątek nie powinien być w WIP'ie ?

Napisano

Witam.

Błędy, które znalezłem z "pierwszego rzutu":

 

hunda2zd.jpg

 

Dodatkowo zakrzywienie maski powinno być wieksze na początku a mniejsze dalej.

Pozdrawam, salvage.

Napisano

->Popracuj nad dachem, bo krzywy jest :-)

->Górna linia tylnej szyby jest niewłaściwie wygięta.

->Wyprostuj linie nad boczną szybą.

->Zrób tekstury a nie kolorki na światła ;-)

 

Pozdrawiam, salvage.

Napisano
->Popracuj nad dachem, bo krzywy jest :-)

->Górna linia tylnej szyby jest niewłaściwie wygięta.

->Wyprostuj linie nad boczną szybą.

->Zrób tekstury a nie kolorki na światła ;-)

 

Pozdrawiam, salvage.

 

oki poprawie:)

textury sa in progress :D narazie zrobione sa rowki:)

 

skonczylem texture felgi:

h1qv4.jpg

h3oh2.jpg

h4le0.jpg

Napisano

-> Z kąd to twarde przejście między bieżnikiem a resztą opony?

-> Wewnątrz felgi narysuj śruby albo foty wstaw.

-> Guma wokół szyb, klamka, wlew to rozumiem, przymiarki są.

-> Lusterka w samochodach są przymocowane do karoserii od zewnątrz, więc ten rowek tam nie pasuje.

-> Pracuj więcej i dokładniej :-)

 

Pozdrawiam, salvage.

Napisano
-> Z kąd to twarde przejście między bieżnikiem a resztą opony?

-> Wewnątrz felgi narysuj śruby albo foty wstaw.

-> Guma wokół szyb, klamka, wlew to rozumiem, przymiarki są.

-> Lusterka w samochodach są przymocowane do karoserii od zewnątrz, więc ten rowek tam nie pasuje.

-> Pracuj więcej i dokładniej :-)

 

Pozdrawiam, salvage.

 

1. wewnatrz bedzie znaczek Hondy:)

2. jak narazie tak:)

3. jest tam przymocowanie ale za duzy brush dalem:)

4. racja, lecz to moja pierwsza "textura" ktora wlasnorecznie robie w photoshopie...:) nie uzywam tutoriali bo nie moge znalezc tych ciekawych :)

Jedyna rzecz ktora wkleilem to bierznik:)

Napisano

3. jest tam przymocowanie ale za duzy brush dalem:)

 

Tam ma nic nie być, bo wygląda na to, że lusterko masz oddzielone od bryły samochodu.

 

4. racja, lecz to moja pierwsza "textura" ktora wlasnorecznie robie w photoshopie...:) nie uzywam tutoriali bo nie moge znalezc tych ciekawych :)

Jedyna rzecz ktora wkleilem to bierznik:)

 

Jednak chodzi o jak najlepszy końcowy efekt a odpowiednie wpasowanie zdjęć to tez jest sztuka. Np. Twój bieżnik jest źle dodany, bo nie komponuje się z resztą opony i przydałoby się to poprawić. Choć wystarczy pobrać kolor z bieżnika i pojechać dużym, miekkim brushem po zewnetrznej części reszty opony.

 

W sumie mógłbyś spróbować wyrenderować jakies tekstury w maxie. Do gumy np. dobrze nadaje sie shader oren-neyar-blinn w standardowym materiałku.

->Bardzo mały specular,

->kilka omni light'ów z inverse square w scenie,

->mapa noise na bump slot,

->mape fallof z perpendicular/paraller, kolorami : prawie czarny i ciemno szary, wrzucic na diffuse slot

i heja renderowac do tekstury. Jak cos nie bedzie pasic to poprawic w photoshopie.

Ktoś powie "chamówa", cóz... :P

Napisano
Tam ma nic nie być, bo wygląda na to, że lusterko masz oddzielone od bryły samochodu.

 

 

 

Jednak chodzi o jak najlepszy końcowy efekt a odpowiednie wpasowanie zdjęć to tez jest sztuka. Np. Twój bieżnik jest źle dodany, bo nie komponuje się z resztą opony i przydałoby się to poprawić. Choć wystarczy pobrać kolor z bieżnika i pojechać dużym, miekkim brushem po zewnetrznej części reszty opony.

 

W sumie mógłbyś spróbować wyrenderować jakies tekstury w maxie. Do gumy np. dobrze nadaje sie shader oren-neyar-blinn w standardowym materiałku.->Bardzo mały specular,

->kilka omni light'ów z inverse square w scenie,

->mapa noise na bump slot,

->mape fallof z perpendicular/paraller, kolorami : prawie czarny i ciemno szary, wrzucic na diffuse slot

i heja renderowac do tekstury. Jak cos nie bedzie pasic to poprawic w photoshopie.

Ktoś powie "chamówa", cóz... :P

 

nie chce uzywac roznych shaderow.. tylko to co jest, bo bedzie szedl do gry i tak tych, rzeczy nie bedzie widac.

 

wracajac do tematupozniej bede texturowal

honda1ow0.jpg

honda2zs5.jpg

Napisano

ładnie, ale może lepiej tex tego co jest przed kierowcą zrobić ze zdjęcia, w grze będzie ładniej wyglądało, i jeszcze te rowki chyba lepiej jak byłyby zwykłe bo te to w niektórych miejscach wyglądają na wypukłe...

Napisano

Bardzo fajnie wyszła Ci ta Honda :) Deska rozdzielcza trochę odstaje od całości, jednak nie zmienia to faktu, że mi się podoba.

Napisano

ładnie, w jakiej gierce będzie można pojeździć? tylko nie skop fizyki, bo wtedy nawet najładniejszym samochodem nie chce się jeździć ;)

Napisano
ładnie, w jakiej gierce będzie można pojeździć? tylko nie skop fizyki, bo wtedy nawet najładniejszym samochodem nie chce się jeździć ;)

 

co do gierki to nie mam pojecia ;D ale znajda sie konwerterzy i bedzie w wielu grach. Mysle nad GTA VC/SA (san andreas nie mam obecnie), moze Racer, wr2, itp :P

Gość Marioza
Napisano

fajnie to wygląda, przydaloby sie trochę jednak pobejkowac texture karoserii, ale tak delikatnie, wlew paliwa slabo sie oznacza ot taki kwadrat, dałbyś takie podkreslnie jak na zdezaku ponizej tak aby ten wlew sprawiał wraznie ze jest elemntem

Napisano
fajnie to wygląda, przydaloby sie trochę jednak pobejkowac texture karoserii, ale tak delikatnie, wlew paliwa slabo sie oznacza ot taki kwadrat, dałbyś takie podkreslnie jak na zdezaku ponizej tak aby ten wlew sprawiał wraznie ze jest elemntem

 

do karoserii (textury) wroce :D bo musze jeszcze interior dokonczyc :D

mile widziane jakies moje niedopatrzenia w texture:)

Gość Marioza
Napisano

nie no nowicjuszem to przecie nie jesteś :) juz troche tych autek narobiłeś, co do textury karoserii to nie ma co tu kombinwac, lakier ma byc gładki wiec duzego pola do dzialania nie ma,

Napisano

Nie do końca rozumie po co do gameartowego obiektu render w vrayu, skoro można puścić na jakimś shaderze directowym. Będzie od razu widać jak to by wyglądało w grze. Dodatkowo lepiej się pracuje w takim trybie wyświetlania, bo widać gdzie się env kaszani itd. Model fajny, chociaż jeszcze paru "szlifów" wymaga.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności