Wichur Napisano 24 Styczeń 2007 Napisano 24 Styczeń 2007 Honda S2000 :) Jeden z moich ulubionych samochodow, oczywiscie luv-poly :D Wiekszosc chce aby zrobila textura, wiec nie robie "wklesniec i wypuklosci".
serratus Napisano 24 Styczeń 2007 Napisano 24 Styczeń 2007 Model wymaga jeszcze wielu poprawek (widać sporo nie wygładzonych ścian) Na zdjęciu zaznaczyłem ci kilka z nich: Poza tym wydaje mi się że w miejscu gdzie powinny znajdować się przednie światła jest trochę za dużo przestrzeni. Ps. Czy ten wątek nie powinien być w WIP'ie ?
salvage Napisano 24 Styczeń 2007 Napisano 24 Styczeń 2007 Witam. Błędy, które znalezłem z "pierwszego rzutu": Dodatkowo zakrzywienie maski powinno być wieksze na początku a mniejsze dalej. Pozdrawam, salvage.
Wichur Napisano 25 Styczeń 2007 Autor Napisano 25 Styczeń 2007 dzieki za wytyczenie bledow, poprawilem wiekszosc
Wichur Napisano 25 Styczeń 2007 Autor Napisano 25 Styczeń 2007 nikt nie pisal :P Proba mappingu i textury:)
salvage Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 ->Popracuj nad dachem, bo krzywy jest :-) ->Górna linia tylnej szyby jest niewłaściwie wygięta. ->Wyprostuj linie nad boczną szybą. ->Zrób tekstury a nie kolorki na światła ;-) Pozdrawiam, salvage.
Wichur Napisano 25 Styczeń 2007 Autor Napisano 25 Styczeń 2007 ->Popracuj nad dachem, bo krzywy jest :-) ->Górna linia tylnej szyby jest niewłaściwie wygięta. ->Wyprostuj linie nad boczną szybą. ->Zrób tekstury a nie kolorki na światła ;-) Pozdrawiam, salvage. oki poprawie:) textury sa in progress :D narazie zrobione sa rowki:) skonczylem texture felgi:
salvage Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 -> Z kąd to twarde przejście między bieżnikiem a resztą opony? -> Wewnątrz felgi narysuj śruby albo foty wstaw. -> Guma wokół szyb, klamka, wlew to rozumiem, przymiarki są. -> Lusterka w samochodach są przymocowane do karoserii od zewnątrz, więc ten rowek tam nie pasuje. -> Pracuj więcej i dokładniej :-) Pozdrawiam, salvage.
Wichur Napisano 28 Styczeń 2007 Autor Napisano 28 Styczeń 2007 -> Z kąd to twarde przejście między bieżnikiem a resztą opony? -> Wewnątrz felgi narysuj śruby albo foty wstaw. -> Guma wokół szyb, klamka, wlew to rozumiem, przymiarki są. -> Lusterka w samochodach są przymocowane do karoserii od zewnątrz, więc ten rowek tam nie pasuje. -> Pracuj więcej i dokładniej :-) Pozdrawiam, salvage. 1. wewnatrz bedzie znaczek Hondy:) 2. jak narazie tak:) 3. jest tam przymocowanie ale za duzy brush dalem:) 4. racja, lecz to moja pierwsza "textura" ktora wlasnorecznie robie w photoshopie...:) nie uzywam tutoriali bo nie moge znalezc tych ciekawych :) Jedyna rzecz ktora wkleilem to bierznik:)
salvage Napisano 31 Styczeń 2007 Napisano 31 Styczeń 2007 3. jest tam przymocowanie ale za duzy brush dalem:) Tam ma nic nie być, bo wygląda na to, że lusterko masz oddzielone od bryły samochodu. 4. racja, lecz to moja pierwsza "textura" ktora wlasnorecznie robie w photoshopie...:) nie uzywam tutoriali bo nie moge znalezc tych ciekawych :) Jedyna rzecz ktora wkleilem to bierznik:) Jednak chodzi o jak najlepszy końcowy efekt a odpowiednie wpasowanie zdjęć to tez jest sztuka. Np. Twój bieżnik jest źle dodany, bo nie komponuje się z resztą opony i przydałoby się to poprawić. Choć wystarczy pobrać kolor z bieżnika i pojechać dużym, miekkim brushem po zewnetrznej części reszty opony. W sumie mógłbyś spróbować wyrenderować jakies tekstury w maxie. Do gumy np. dobrze nadaje sie shader oren-neyar-blinn w standardowym materiałku. ->Bardzo mały specular, ->kilka omni light'ów z inverse square w scenie, ->mapa noise na bump slot, ->mape fallof z perpendicular/paraller, kolorami : prawie czarny i ciemno szary, wrzucic na diffuse slot i heja renderowac do tekstury. Jak cos nie bedzie pasic to poprawic w photoshopie. Ktoś powie "chamówa", cóz... :P
Wichur Napisano 4 Luty 2007 Autor Napisano 4 Luty 2007 Tam ma nic nie być, bo wygląda na to, że lusterko masz oddzielone od bryły samochodu. Jednak chodzi o jak najlepszy końcowy efekt a odpowiednie wpasowanie zdjęć to tez jest sztuka. Np. Twój bieżnik jest źle dodany, bo nie komponuje się z resztą opony i przydałoby się to poprawić. Choć wystarczy pobrać kolor z bieżnika i pojechać dużym, miekkim brushem po zewnetrznej części reszty opony. W sumie mógłbyś spróbować wyrenderować jakies tekstury w maxie. Do gumy np. dobrze nadaje sie shader oren-neyar-blinn w standardowym materiałku.->Bardzo mały specular, ->kilka omni light'ów z inverse square w scenie, ->mapa noise na bump slot, ->mape fallof z perpendicular/paraller, kolorami : prawie czarny i ciemno szary, wrzucic na diffuse slot i heja renderowac do tekstury. Jak cos nie bedzie pasic to poprawic w photoshopie. Ktoś powie "chamówa", cóz... :P nie chce uzywac roznych shaderow.. tylko to co jest, bo bedzie szedl do gry i tak tych, rzeczy nie bedzie widac. wracajac do tematupozniej bede texturowal
Wichur Napisano 5 Luty 2007 Autor Napisano 5 Luty 2007 Praca nad textura wnetrza, wszystko recznie rysowane w szopie:
pecet Napisano 6 Luty 2007 Napisano 6 Luty 2007 ładnie, ale może lepiej tex tego co jest przed kierowcą zrobić ze zdjęcia, w grze będzie ładniej wyglądało, i jeszcze te rowki chyba lepiej jak byłyby zwykłe bo te to w niektórych miejscach wyglądają na wypukłe...
Kuba Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 Bardzo fajnie wyszła Ci ta Honda :) Deska rozdzielcza trochę odstaje od całości, jednak nie zmienia to faktu, że mi się podoba.
pecet Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 ładnie, w jakiej gierce będzie można pojeździć? tylko nie skop fizyki, bo wtedy nawet najładniejszym samochodem nie chce się jeździć ;)
Wichur Napisano 13 Luty 2007 Autor Napisano 13 Luty 2007 ładnie, w jakiej gierce będzie można pojeździć? tylko nie skop fizyki, bo wtedy nawet najładniejszym samochodem nie chce się jeździć ;) co do gierki to nie mam pojecia ;D ale znajda sie konwerterzy i bedzie w wielu grach. Mysle nad GTA VC/SA (san andreas nie mam obecnie), moze Racer, wr2, itp :P
Gość Marioza Napisano 14 Luty 2007 Napisano 14 Luty 2007 fajnie to wygląda, przydaloby sie trochę jednak pobejkowac texture karoserii, ale tak delikatnie, wlew paliwa slabo sie oznacza ot taki kwadrat, dałbyś takie podkreslnie jak na zdezaku ponizej tak aby ten wlew sprawiał wraznie ze jest elemntem
Wichur Napisano 14 Luty 2007 Autor Napisano 14 Luty 2007 fajnie to wygląda, przydaloby sie trochę jednak pobejkowac texture karoserii, ale tak delikatnie, wlew paliwa slabo sie oznacza ot taki kwadrat, dałbyś takie podkreslnie jak na zdezaku ponizej tak aby ten wlew sprawiał wraznie ze jest elemntem do karoserii (textury) wroce :D bo musze jeszcze interior dokonczyc :D mile widziane jakies moje niedopatrzenia w texture:)
Gość Marioza Napisano 14 Luty 2007 Napisano 14 Luty 2007 nie no nowicjuszem to przecie nie jesteś :) juz troche tych autek narobiłeś, co do textury karoserii to nie ma co tu kombinwac, lakier ma byc gładki wiec duzego pola do dzialania nie ma,
Hynol Napisano 16 Luty 2007 Napisano 16 Luty 2007 Nie do końca rozumie po co do gameartowego obiektu render w vrayu, skoro można puścić na jakimś shaderze directowym. Będzie od razu widać jak to by wyglądało w grze. Dodatkowo lepiej się pracuje w takim trybie wyświetlania, bo widać gdzie się env kaszani itd. Model fajny, chociaż jeszcze paru "szlifów" wymaga.
Wichur Napisano 30 Wrzesień 2007 Autor Napisano 30 Wrzesień 2007 dawno mnie nie bylo ale pokaze ze wstawilem luźnego drivera :D http://tinypic.pl/out.php/i38131_renderlast.jpg
Stachu Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 super render, super texturki pozdro wichur ;)
Por@szek Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 Ile trisów? Lmao - cos takiego poprawia mi humor w poniedzialki XD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się