Napisano 24 Styczeń 200718 l Honda S2000 :) Jeden z moich ulubionych samochodow, oczywiscie luv-poly :D Wiekszosc chce aby zrobila textura, wiec nie robie "wklesniec i wypuklosci".
Napisano 24 Styczeń 200718 l Model wymaga jeszcze wielu poprawek (widać sporo nie wygładzonych ścian) Na zdjęciu zaznaczyłem ci kilka z nich: Poza tym wydaje mi się że w miejscu gdzie powinny znajdować się przednie światła jest trochę za dużo przestrzeni. Ps. Czy ten wątek nie powinien być w WIP'ie ?
Napisano 24 Styczeń 200718 l Witam. Błędy, które znalezłem z "pierwszego rzutu": Dodatkowo zakrzywienie maski powinno być wieksze na początku a mniejsze dalej. Pozdrawam, salvage.
Napisano 25 Styczeń 200718 l ->Popracuj nad dachem, bo krzywy jest :-) ->Górna linia tylnej szyby jest niewłaściwie wygięta. ->Wyprostuj linie nad boczną szybą. ->Zrób tekstury a nie kolorki na światła ;-) Pozdrawiam, salvage.
Napisano 25 Styczeń 200718 l Autor salvage napisał: ->Popracuj nad dachem, bo krzywy jest :-) ->Górna linia tylnej szyby jest niewłaściwie wygięta. ->Wyprostuj linie nad boczną szybą. ->Zrób tekstury a nie kolorki na światła ;-) Pozdrawiam, salvage. oki poprawie:) textury sa in progress :D narazie zrobione sa rowki:) skonczylem texture felgi:
Napisano 28 Styczeń 200718 l -> Z kąd to twarde przejście między bieżnikiem a resztą opony? -> Wewnątrz felgi narysuj śruby albo foty wstaw. -> Guma wokół szyb, klamka, wlew to rozumiem, przymiarki są. -> Lusterka w samochodach są przymocowane do karoserii od zewnątrz, więc ten rowek tam nie pasuje. -> Pracuj więcej i dokładniej :-) Pozdrawiam, salvage.
Napisano 28 Styczeń 200718 l Autor salvage napisał: -> Z kąd to twarde przejście między bieżnikiem a resztą opony? -> Wewnątrz felgi narysuj śruby albo foty wstaw. -> Guma wokół szyb, klamka, wlew to rozumiem, przymiarki są. -> Lusterka w samochodach są przymocowane do karoserii od zewnątrz, więc ten rowek tam nie pasuje. -> Pracuj więcej i dokładniej :-) Pozdrawiam, salvage. 1. wewnatrz bedzie znaczek Hondy:) 2. jak narazie tak:) 3. jest tam przymocowanie ale za duzy brush dalem:) 4. racja, lecz to moja pierwsza "textura" ktora wlasnorecznie robie w photoshopie...:) nie uzywam tutoriali bo nie moge znalezc tych ciekawych :) Jedyna rzecz ktora wkleilem to bierznik:)
Napisano 31 Styczeń 200718 l Wichur napisał: 3. jest tam przymocowanie ale za duzy brush dalem:) Tam ma nic nie być, bo wygląda na to, że lusterko masz oddzielone od bryły samochodu. Wichur napisał: 4. racja, lecz to moja pierwsza "textura" ktora wlasnorecznie robie w photoshopie...:) nie uzywam tutoriali bo nie moge znalezc tych ciekawych :) Jedyna rzecz ktora wkleilem to bierznik:) Jednak chodzi o jak najlepszy końcowy efekt a odpowiednie wpasowanie zdjęć to tez jest sztuka. Np. Twój bieżnik jest źle dodany, bo nie komponuje się z resztą opony i przydałoby się to poprawić. Choć wystarczy pobrać kolor z bieżnika i pojechać dużym, miekkim brushem po zewnetrznej części reszty opony. W sumie mógłbyś spróbować wyrenderować jakies tekstury w maxie. Do gumy np. dobrze nadaje sie shader oren-neyar-blinn w standardowym materiałku. ->Bardzo mały specular, ->kilka omni light'ów z inverse square w scenie, ->mapa noise na bump slot, ->mape fallof z perpendicular/paraller, kolorami : prawie czarny i ciemno szary, wrzucic na diffuse slot i heja renderowac do tekstury. Jak cos nie bedzie pasic to poprawic w photoshopie. Ktoś powie "chamówa", cóz... :P
Napisano 4 Luty 200718 l Autor salvage napisał: Tam ma nic nie być, bo wygląda na to, że lusterko masz oddzielone od bryły samochodu. Jednak chodzi o jak najlepszy końcowy efekt a odpowiednie wpasowanie zdjęć to tez jest sztuka. Np. Twój bieżnik jest źle dodany, bo nie komponuje się z resztą opony i przydałoby się to poprawić. Choć wystarczy pobrać kolor z bieżnika i pojechać dużym, miekkim brushem po zewnetrznej części reszty opony. W sumie mógłbyś spróbować wyrenderować jakies tekstury w maxie. Do gumy np. dobrze nadaje sie shader oren-neyar-blinn w standardowym materiałku.->Bardzo mały specular, ->kilka omni light'ów z inverse square w scenie, ->mapa noise na bump slot, ->mape fallof z perpendicular/paraller, kolorami : prawie czarny i ciemno szary, wrzucic na diffuse slot i heja renderowac do tekstury. Jak cos nie bedzie pasic to poprawic w photoshopie. Ktoś powie "chamówa", cóz... :P nie chce uzywac roznych shaderow.. tylko to co jest, bo bedzie szedl do gry i tak tych, rzeczy nie bedzie widac. wracajac do tematupozniej bede texturowal
Napisano 6 Luty 200718 l ładnie, ale może lepiej tex tego co jest przed kierowcą zrobić ze zdjęcia, w grze będzie ładniej wyglądało, i jeszcze te rowki chyba lepiej jak byłyby zwykłe bo te to w niektórych miejscach wyglądają na wypukłe...
Napisano 12 Luty 200718 l Bardzo fajnie wyszła Ci ta Honda :) Deska rozdzielcza trochę odstaje od całości, jednak nie zmienia to faktu, że mi się podoba.
Napisano 12 Luty 200718 l ładnie, w jakiej gierce będzie można pojeździć? tylko nie skop fizyki, bo wtedy nawet najładniejszym samochodem nie chce się jeździć ;)
Napisano 13 Luty 200718 l Autor pecet napisał: ładnie, w jakiej gierce będzie można pojeździć? tylko nie skop fizyki, bo wtedy nawet najładniejszym samochodem nie chce się jeździć ;) co do gierki to nie mam pojecia ;D ale znajda sie konwerterzy i bedzie w wielu grach. Mysle nad GTA VC/SA (san andreas nie mam obecnie), moze Racer, wr2, itp :P
Napisano 14 Luty 200718 l fajnie to wygląda, przydaloby sie trochę jednak pobejkowac texture karoserii, ale tak delikatnie, wlew paliwa slabo sie oznacza ot taki kwadrat, dałbyś takie podkreslnie jak na zdezaku ponizej tak aby ten wlew sprawiał wraznie ze jest elemntem
Napisano 14 Luty 200718 l Autor mario don napisał: fajnie to wygląda, przydaloby sie trochę jednak pobejkowac texture karoserii, ale tak delikatnie, wlew paliwa slabo sie oznacza ot taki kwadrat, dałbyś takie podkreslnie jak na zdezaku ponizej tak aby ten wlew sprawiał wraznie ze jest elemntem do karoserii (textury) wroce :D bo musze jeszcze interior dokonczyc :D mile widziane jakies moje niedopatrzenia w texture:)
Napisano 14 Luty 200718 l nie no nowicjuszem to przecie nie jesteś :) juz troche tych autek narobiłeś, co do textury karoserii to nie ma co tu kombinwac, lakier ma byc gładki wiec duzego pola do dzialania nie ma,
Napisano 16 Luty 200718 l Nie do końca rozumie po co do gameartowego obiektu render w vrayu, skoro można puścić na jakimś shaderze directowym. Będzie od razu widać jak to by wyglądało w grze. Dodatkowo lepiej się pracuje w takim trybie wyświetlania, bo widać gdzie się env kaszani itd. Model fajny, chociaż jeszcze paru "szlifów" wymaga.
Napisano 30 Wrzesień 200717 l Autor dawno mnie nie bylo ale pokaze ze wstawilem luźnego drivera :D http://tinypic.pl/out.php/i38131_renderlast.jpg
Napisano 19 Listopad 200717 l deha21 napisał: Ile trisów? Lmao - cos takiego poprawia mi humor w poniedzialki XD
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto