Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie dołujcie chłopaka. Myśle że jak trochę poczekacie to sie jeszcze zdziwicie. Ja tu widze łeb smoka. Ale fakt że mało widać, daj większy obrazek.

Pozdro

Napisano

a mi przypomina smoka po przejściach :P dragon heart źle się za to zabierasz. najpierw postaraj się uzyskać wyrazisty i czytelny kształt głowy, potem dopiero dodawaj detal, jakieś zmarszczki itd, ale niech one nie przeszkadzają w odbiorze samego modelu. no chyba że jego pysk miał być pomarszczoną kluchą, która pysk przypomina tylko dzięki w miarę widocznym oczodołom....

 

wybacz jeśli zbyt ostro krytykuję, po prostu model już na początku był nieczytelny, a po updacie jest jeszcze gorzej...

 

pozdro!

Napisano

Dla mnie też jest strasznie nie czytelnie, ale moża to wina rendera? Bo ciemno dość jest...

Napisano

LOL myślałem że ta kreska pod okiem to miał być pysk!! :D teraz to zmienia postać rzeczy, ale ten ostry szpic w ogóle tu nie pasuje. reszta zaczyna nabierać kształtu.

 

zwracam honor i powodzenia!:)

Napisano

wygląda jak agresywny kogut:) i tym samym ostro mnie inspiruje, mam nadzieję, że mnie nie zawiedziesz i wyciągniesz z tego super model! Będę zerkał i czekał na updajty, powodzenia!!

Ps zbytnio świeci.

Pozdrawiam Oczek!

Napisano

Mort: dzięki.

Oczek: postaram się ciebie nie zawieść.

vv3k70r: Powiedz jak mam zrobić zdjęcie siatki to odrazu dam(sorry ale jestem początkujący i nie wiem jak się robi zdjęcie siatki)

Napisano

Dzisiaj kolejny update narazie zdążyłem tylko tyle zrobić (otwarcie pyska smoka było cholernie trudne).

 

Jak ktoś chce siatke to najpierw niech mi powie jak ją mam zrobić zdjęcie siatki.

 

i344476.jpg

Napisano

gdzies w renderze masz opcje wire, gdzies w ustawieniach renderu masz outline, inline;

a najbardziej jest cieszacy nas tool-->grab viewport :)

 

jak patrzylem an poczatku na to to pomyslalem sobie-kolejny noobie rzucil sie na gleboka wode, pomiajjac wiele niekonsekwencji i zabranie sie do modelu od d strony to wszystkei szczegoly, jak i zauwazalne techniki uzywasz prawidlowe do modelowania tego typu postaci, tyle ze idzie Ci to wyjatkowo powoli, ale sie wprawisz...

Napisano

Zawsze mozna zrobic zwykly screen shot siatki jak juz nie umiesz jej wyrenderowac. Teraz juz widze co to ;p I nawet dobrze to zaczyna wygladac.

Napisano

wybaczcie mi ale nie znam jeszcze na tyle maxa że potrafiłbym budować odpowiednie siatki. Może mógłby się ktoś potrudzić i mi podpowiedzieć które polygony pousówać.?? :) byłbym bardzo wdzięczny. Mószę się jeszcze wiele nauczyć.

Napisano

to zależy o co Ci chodzi.

Ja wiem że jest dużo niedociągnięć no a na anatomii to sie nie znam za bardzo to jest narazie taki wstępny kształt z którego będe formował (o ile mi się uda) jakoś tam wyglądajęce ciałko.

Napisano

Dziwne określenie anatomia smoka, smoki mają to do siebie że ich nie ma ja przynajmniej żednego nie widziałem więc moim zdaniem bardziej liczy się to żeby ciekawie wyglądał niż żeby był anatomicznie poprawny, cokolwiek to znaczy.

Rób dalej tego smoka bo jestem ciekawy jak Ci wyjdzie.

Pozdrawiam

Napisano

Matchias-a poneiwaz jestesmy ludzmi z jakas tam jzu dostosowana obserwacja swiata-dobrze wyglada to co jest poprawne anatomicznie-dinozaur drapieznik na zawieszeniu krowy wygladalby co najmniej podejrzanie, szczegolnie w ruchu i dostrzeglbys to :)

Napisano

Hehe nie miałem na myśli aż takich anomalii rodem z Czarnobyla :) chodziło mi tylko o samo określenie anatomia smoka, dziwnie to brzmi.

Pozdrawiam

Ps. Mam nadzieje że ten smok nie będzie podobny do tego z filmu o Wiedźminie :)

Napisano

ten smok jest na zawieszeniu krowy :)

znam tylko jednego drapieznika (do tego gada) na takim zawieszeniu, ale strasznei ciezko go sie riguje do biegu (krokodyl) bo ma skubany hydraulike w kregoslupie i w trakcie biegu gzbiet ma parametry kota i tylko lapy troche bardziej plasko mu chodza...

Napisano

Hey co chciecie. Po pierwsze chłopak się uczy (tak jak i ja), po drugie porównajcie pierwszy zays pyska (który przypominał hmm coś dziwnego), a obecny.

 

BTW ja bym go widział jako istote humanoidalną (albo raczej hybryde człowieka z jaszczurem) ten pysk mi do smoke nie pasi jakoś. Bardziej na jaszczuroluda jakiegoś:D

Napisano

Postanowiłem zmienić co nie co wygląd mojego smoka no i wydłużyłem mu szyję, z krótką wyglądał trochę śmiesznie.

No to mój mały Update:

 

 

Perspective:

i351812.jpg

 

Front:

i351814.jpg

 

Left:

i351816.jpg

 

Top:

i351817.jpg

 

Nie wiem czy głowa jest proporcjonalna do ciała oraz długość szyi czy jest odpowiednia. no i ostatni problom to nogi(chyba są za szeroko). A co wy o tym sądzicie??

Napisano

zastanow sie czy bedac smokiem chcialbys tak wygladac, i dlaczego smoczyca wybrala osla, z krotka szyja bylo ok :)

 

natomaist teraz sylwetka jest taka sobie... mzoe narysuj sobie na kartce kilka smokow? porapwki szybciej sie wtedy wprowadza :)

Napisano

właśnie taki jest problem ze smokami że ich pięty są wysoko (ta stopa ma pięte widać ja na widoku z boku to wybrzuszenie na górze) Nie wie ktoś dlaczego nie wyświetla mi się miniaturka załącznika.

Napisano

No i zapodaje mój dzisiejszy update. Dłonie są trochę płaske ale narazie takie muszą być bo model jest robiony pod szkielet. No i od dzisiaj biorę się za detale.

 

i357392.jpg

 

Zastanawiam się nad zmianą głowy bo ta mi troche nie pasuje do modelu.

Napisano

Ja na Twoim miejscu bym zmienił całość bo to głowa jest rewelka. Do tej głowy powinien mieć bardziej masywny przód jeśli rozumiesz o co chodzi. Ty zrobiłeś głowę monstrum z ciałem tabalugi. Jk znajdę jakiś rysunek, który oddaje to co mam na myśli podeślę. Na serio głowa prezzentuje się ładnie,to ciało jest kijowe.

Napisano

Gothel: czekam na ten rysunek.

vv3k70r: Nie wiem o co ci chodzi z tymi proporcjami mam je zerżnięte z tego Blueprinta:

i357846.jpg

Jedyne z czym się moge zgodzić to z tym że ręce są nieproporcjonalne bo robiłem je na oko.

zgred88: Dzięx

Napisano
Zastanawiam się nad zmianą głowy bo ta mi troche nie pasuje do modelu.

 

Ja bym powiedział, że to raczej "ciało" nie pasuje do głowy.

 

Głowa na TAK.

Ciałko jak na razie na NIE

 

Może pokaż tego smoczka pod innym kątem bo jeśli o mnie chodzi to mało widzę. Mówisz, że proporcje masz z blueprinta, no ale tam to jakoś lepiej wygląda. Chyba, że to przez tą pozycję tak to wygląda.

No i ogon a raczej jego koniec do wymiany.

 

Pozdrawiam i powodzenia :)

Napisano

Dobra wprowadze małą poprawkę całe ciało + nogi aż do kostek są z blueprinta. ręce i stopy robiłem z głowy. Nie mogłem znaleźć żadnych dobrych referek. Czekam na dalcze komentaże. Sprubuje wziąć się w garść i coś z tym zrobić ale jak narazie to mi to nie wychodzi a szkoda. Ale nie będe się poddawał!!! A to jest najważniejsze, przecież człowiek uczy się na błędach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności