Napisano 25 Styczeń 200718 l Model jest dopiero w trakcie tworzenia jeszcze nie jest skończony. Oto skin:
Napisano 25 Styczeń 200718 l nie dołujcie chłopaka. Myśle że jak trochę poczekacie to sie jeszcze zdziwicie. Ja tu widze łeb smoka. Ale fakt że mało widać, daj większy obrazek. Pozdro
Napisano 25 Styczeń 200718 l A tak w ogóle to mam wrażenie, że kolega Dragon Heart na "Eragonie" był ostatnio ;)
Napisano 25 Styczeń 200718 l znowu smoki w kinie byly? na razei to dosyc malo :) ale mam nadzieje ze zobacze tu kolejnego smoka :)
Napisano 25 Styczeń 200718 l Autor Zgadłeś Mathias to jest łeb smoka na eragonie byłem ale nie on mnie zainspirował do zrobienia smoka tylko jest mi po prostu potrzebny model smoka.
Napisano 26 Styczeń 200718 l Moja teoria jest taka: To jest głowa smoka... Nie byłem na Eragonie, podobno fajny (sorry za offtopic).
Napisano 26 Styczeń 200718 l Dragon Heart coś powoli Ci to idzie ale trzymam kciuki. Masz jakąś referkę czy robisz z głowy?
Napisano 27 Styczeń 200718 l a mi przypomina smoka po przejściach :P dragon heart źle się za to zabierasz. najpierw postaraj się uzyskać wyrazisty i czytelny kształt głowy, potem dopiero dodawaj detal, jakieś zmarszczki itd, ale niech one nie przeszkadzają w odbiorze samego modelu. no chyba że jego pysk miał być pomarszczoną kluchą, która pysk przypomina tylko dzięki w miarę widocznym oczodołom.... wybacz jeśli zbyt ostro krytykuję, po prostu model już na początku był nieczytelny, a po updacie jest jeszcze gorzej... pozdro!
Napisano 27 Styczeń 200718 l Dla mnie też jest strasznie nie czytelnie, ale moża to wina rendera? Bo ciemno dość jest...
Napisano 27 Styczeń 200718 l Autor Przy tworzeniu głowy korzystam z własnych blueprintów: Oto one: A wszystkie krytyki toleruje i czekam na następne.
Napisano 27 Styczeń 200718 l LOL myślałem że ta kreska pod okiem to miał być pysk!! :D teraz to zmienia postać rzeczy, ale ten ostry szpic w ogóle tu nie pasuje. reszta zaczyna nabierać kształtu. zwracam honor i powodzenia!:)
Napisano 27 Styczeń 200718 l wygląda jak agresywny kogut:) i tym samym ostro mnie inspiruje, mam nadzieję, że mnie nie zawiedziesz i wyciągniesz z tego super model! Będę zerkał i czekał na updajty, powodzenia!! Ps zbytnio świeci. Pozdrawiam Oczek!
Napisano 28 Styczeń 200718 l Autor Mort: dzięki. Oczek: postaram się ciebie nie zawieść. vv3k70r: Powiedz jak mam zrobić zdjęcie siatki to odrazu dam(sorry ale jestem początkujący i nie wiem jak się robi zdjęcie siatki)
Napisano 28 Styczeń 200718 l Autor Dzisiaj kolejny update narazie zdążyłem tylko tyle zrobić (otwarcie pyska smoka było cholernie trudne). Jak ktoś chce siatke to najpierw niech mi powie jak ją mam zrobić zdjęcie siatki.
Napisano 28 Styczeń 200718 l gdzies w renderze masz opcje wire, gdzies w ustawieniach renderu masz outline, inline; a najbardziej jest cieszacy nas tool-->grab viewport :) jak patrzylem an poczatku na to to pomyslalem sobie-kolejny noobie rzucil sie na gleboka wode, pomiajjac wiele niekonsekwencji i zabranie sie do modelu od d strony to wszystkei szczegoly, jak i zauwazalne techniki uzywasz prawidlowe do modelowania tego typu postaci, tyle ze idzie Ci to wyjatkowo powoli, ale sie wprawisz...
Napisano 28 Styczeń 200718 l Zawsze mozna zrobic zwykly screen shot siatki jak juz nie umiesz jej wyrenderowac. Teraz juz widze co to ;p I nawet dobrze to zaczyna wygladac.
Napisano 28 Styczeń 200718 l Autor OK: zapodaje siatki z widoku LEFT. Siatka bez meshsmootha: A tu siatka z meshsmoothem:
Napisano 29 Styczeń 200718 l Autor wybaczcie mi ale nie znam jeszcze na tyle maxa że potrafiłbym budować odpowiednie siatki. Może mógłby się ktoś potrudzić i mi podpowiedzieć które polygony pousówać.?? :) byłbym bardzo wdzięczny. Mószę się jeszcze wiele nauczyć.
Napisano 31 Styczeń 200718 l Autor to zależy o co Ci chodzi. Ja wiem że jest dużo niedociągnięć no a na anatomii to sie nie znam za bardzo to jest narazie taki wstępny kształt z którego będe formował (o ile mi się uda) jakoś tam wyglądajęce ciałko.
Napisano 1 Luty 200718 l Dziwne określenie anatomia smoka, smoki mają to do siebie że ich nie ma ja przynajmniej żednego nie widziałem więc moim zdaniem bardziej liczy się to żeby ciekawie wyglądał niż żeby był anatomicznie poprawny, cokolwiek to znaczy. Rób dalej tego smoka bo jestem ciekawy jak Ci wyjdzie. Pozdrawiam
Napisano 1 Luty 200718 l Matchias-a poneiwaz jestesmy ludzmi z jakas tam jzu dostosowana obserwacja swiata-dobrze wyglada to co jest poprawne anatomicznie-dinozaur drapieznik na zawieszeniu krowy wygladalby co najmniej podejrzanie, szczegolnie w ruchu i dostrzeglbys to :)
Napisano 1 Luty 200718 l Hehe nie miałem na myśli aż takich anomalii rodem z Czarnobyla :) chodziło mi tylko o samo określenie anatomia smoka, dziwnie to brzmi. Pozdrawiam Ps. Mam nadzieje że ten smok nie będzie podobny do tego z filmu o Wiedźminie :)
Napisano 1 Luty 200718 l ten smok jest na zawieszeniu krowy :) znam tylko jednego drapieznika (do tego gada) na takim zawieszeniu, ale strasznei ciezko go sie riguje do biegu (krokodyl) bo ma skubany hydraulike w kregoslupie i w trakcie biegu gzbiet ma parametry kota i tylko lapy troche bardziej plasko mu chodza...
Napisano 3 Luty 200718 l Hey co chciecie. Po pierwsze chłopak się uczy (tak jak i ja), po drugie porównajcie pierwszy zays pyska (który przypominał hmm coś dziwnego), a obecny. BTW ja bym go widział jako istote humanoidalną (albo raczej hybryde człowieka z jaszczurem) ten pysk mi do smoke nie pasi jakoś. Bardziej na jaszczuroluda jakiegoś:D
Napisano 4 Luty 200718 l Autor Postanowiłem zmienić co nie co wygląd mojego smoka no i wydłużyłem mu szyję, z krótką wyglądał trochę śmiesznie. No to mój mały Update: Perspective: Front: Left: Top: Nie wiem czy głowa jest proporcjonalna do ciała oraz długość szyi czy jest odpowiednia. no i ostatni problom to nogi(chyba są za szeroko). A co wy o tym sądzicie??
Napisano 4 Luty 200718 l zastanow sie czy bedac smokiem chcialbys tak wygladac, i dlaczego smoczyca wybrala osla, z krotka szyja bylo ok :) natomaist teraz sylwetka jest taka sobie... mzoe narysuj sobie na kartce kilka smokow? porapwki szybciej sie wtedy wprowadza :)
Napisano 10 Luty 200718 l Autor Postanowiłem zabrać się za stopę. Oto screeny: Czekam na dalsze komentarze.
Napisano 10 Luty 200718 l Autor właśnie taki jest problem ze smokami że ich pięty są wysoko (ta stopa ma pięte widać ja na widoku z boku to wybrzuszenie na górze) Nie wie ktoś dlaczego nie wyświetla mi się miniaturka załącznika.
Napisano 11 Luty 200718 l Autor No i zapodaje mój dzisiejszy update. Dłonie są trochę płaske ale narazie takie muszą być bo model jest robiony pod szkielet. No i od dzisiaj biorę się za detale. Zastanawiam się nad zmianą głowy bo ta mi troche nie pasuje do modelu.
Napisano 11 Luty 200718 l Ja na Twoim miejscu bym zmienił całość bo to głowa jest rewelka. Do tej głowy powinien mieć bardziej masywny przód jeśli rozumiesz o co chodzi. Ty zrobiłeś głowę monstrum z ciałem tabalugi. Jk znajdę jakiś rysunek, który oddaje to co mam na myśli podeślę. Na serio głowa prezzentuje się ładnie,to ciało jest kijowe.
Napisano 11 Luty 200718 l uwal mu glowe wlacz pupetshopa czy innego cata zerznij proporcje z riga i zrob smoka przez duze S
Napisano 11 Luty 200718 l Ja na Twoim miejscu bym zmienił całość bo to głowa jest rewelka. Ja mam takie samo zdanie.
Napisano 11 Luty 200718 l Autor Gothel: czekam na ten rysunek. vv3k70r: Nie wiem o co ci chodzi z tymi proporcjami mam je zerżnięte z tego Blueprinta: Jedyne z czym się moge zgodzić to z tym że ręce są nieproporcjonalne bo robiłem je na oko. zgred88: Dzięx
Napisano 11 Luty 200718 l sorry ale jakos nie widze zeby te łapy a raczej rece byly z tego blueprinta, no ale dzialaj zycze powodzenia
Napisano 12 Luty 200718 l Zastanawiam się nad zmianą głowy bo ta mi troche nie pasuje do modelu. Ja bym powiedział, że to raczej "ciało" nie pasuje do głowy. Głowa na TAK. Ciałko jak na razie na NIE Może pokaż tego smoczka pod innym kątem bo jeśli o mnie chodzi to mało widzę. Mówisz, że proporcje masz z blueprinta, no ale tam to jakoś lepiej wygląda. Chyba, że to przez tą pozycję tak to wygląda. No i ogon a raczej jego koniec do wymiany. Pozdrawiam i powodzenia :)
Napisano 12 Luty 200718 l Głowa wypas, ale np. łapy to wyglądają jak u człowieka ;P (nie licząc brak jednego palca...)
Napisano 12 Luty 200718 l Autor Dobra wprowadze małą poprawkę całe ciało + nogi aż do kostek są z blueprinta. ręce i stopy robiłem z głowy. Nie mogłem znaleźć żadnych dobrych referek. Czekam na dalcze komentaże. Sprubuje wziąć się w garść i coś z tym zrobić ale jak narazie to mi to nie wychodzi a szkoda. Ale nie będe się poddawał!!! A to jest najważniejsze, przecież człowiek uczy się na błędach.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto