Dragon Heart Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 Model jest dopiero w trakcie tworzenia jeszcze nie jest skończony. Oto skin:
zgred Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 hmm jak narazie to ciezko okreslic co to jest ;D
Matchias Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 nie dołujcie chłopaka. Myśle że jak trochę poczekacie to sie jeszcze zdziwicie. Ja tu widze łeb smoka. Ale fakt że mało widać, daj większy obrazek. Pozdro
mariusz90 Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 A tak w ogóle to mam wrażenie, że kolega Dragon Heart na "Eragonie" był ostatnio ;)
vv3k70r Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 znowu smoki w kinie byly? na razei to dosyc malo :) ale mam nadzieje ze zobacze tu kolejnego smoka :)
Dragon Heart Napisano 25 Styczeń 2007 Autor Napisano 25 Styczeń 2007 Zgadłeś Mathias to jest łeb smoka na eragonie byłem ale nie on mnie zainspirował do zrobienia smoka tylko jest mi po prostu potrzebny model smoka.
Gedeon Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 Moja teoria jest taka: To jest głowa smoka... Nie byłem na Eragonie, podobno fajny (sorry za offtopic).
Dragon Heart Napisano 26 Styczeń 2007 Autor Napisano 26 Styczeń 2007 No i twoja teoria się zgadza. No a ja daje update!! OTO SCREEN:
Matchias Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 Dragon Heart coś powoli Ci to idzie ale trzymam kciuki. Masz jakąś referkę czy robisz z głowy?
zgred Napisano 27 Styczeń 2007 Napisano 27 Styczeń 2007 a to mi dalej nic nie przypomina ;p, ale moze sie rezkreci...
mort Napisano 27 Styczeń 2007 Napisano 27 Styczeń 2007 a mi przypomina smoka po przejściach :P dragon heart źle się za to zabierasz. najpierw postaraj się uzyskać wyrazisty i czytelny kształt głowy, potem dopiero dodawaj detal, jakieś zmarszczki itd, ale niech one nie przeszkadzają w odbiorze samego modelu. no chyba że jego pysk miał być pomarszczoną kluchą, która pysk przypomina tylko dzięki w miarę widocznym oczodołom.... wybacz jeśli zbyt ostro krytykuję, po prostu model już na początku był nieczytelny, a po updacie jest jeszcze gorzej... pozdro!
Gość obo Napisano 27 Styczeń 2007 Napisano 27 Styczeń 2007 Dla mnie też jest strasznie nie czytelnie, ale moża to wina rendera? Bo ciemno dość jest...
Dragon Heart Napisano 27 Styczeń 2007 Autor Napisano 27 Styczeń 2007 Przy tworzeniu głowy korzystam z własnych blueprintów: Oto one: A wszystkie krytyki toleruje i czekam na następne.
Dragon Heart Napisano 27 Styczeń 2007 Autor Napisano 27 Styczeń 2007 No i kolejny dzień zmagań no i kolejny update:
mort Napisano 27 Styczeń 2007 Napisano 27 Styczeń 2007 LOL myślałem że ta kreska pod okiem to miał być pysk!! :D teraz to zmienia postać rzeczy, ale ten ostry szpic w ogóle tu nie pasuje. reszta zaczyna nabierać kształtu. zwracam honor i powodzenia!:)
oczek Napisano 27 Styczeń 2007 Napisano 27 Styczeń 2007 wygląda jak agresywny kogut:) i tym samym ostro mnie inspiruje, mam nadzieję, że mnie nie zawiedziesz i wyciągniesz z tego super model! Będę zerkał i czekał na updajty, powodzenia!! Ps zbytnio świeci. Pozdrawiam Oczek!
Dragon Heart Napisano 28 Styczeń 2007 Autor Napisano 28 Styczeń 2007 Mort: dzięki. Oczek: postaram się ciebie nie zawieść. vv3k70r: Powiedz jak mam zrobić zdjęcie siatki to odrazu dam(sorry ale jestem początkujący i nie wiem jak się robi zdjęcie siatki)
Dragon Heart Napisano 28 Styczeń 2007 Autor Napisano 28 Styczeń 2007 Dzisiaj kolejny update narazie zdążyłem tylko tyle zrobić (otwarcie pyska smoka było cholernie trudne). Jak ktoś chce siatke to najpierw niech mi powie jak ją mam zrobić zdjęcie siatki.
vv3k70r Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 gdzies w renderze masz opcje wire, gdzies w ustawieniach renderu masz outline, inline; a najbardziej jest cieszacy nas tool-->grab viewport :) jak patrzylem an poczatku na to to pomyslalem sobie-kolejny noobie rzucil sie na gleboka wode, pomiajjac wiele niekonsekwencji i zabranie sie do modelu od d strony to wszystkei szczegoly, jak i zauwazalne techniki uzywasz prawidlowe do modelowania tego typu postaci, tyle ze idzie Ci to wyjatkowo powoli, ale sie wprawisz...
zgred Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 Zawsze mozna zrobic zwykly screen shot siatki jak juz nie umiesz jej wyrenderowac. Teraz juz widze co to ;p I nawet dobrze to zaczyna wygladac.
Dragon Heart Napisano 28 Styczeń 2007 Autor Napisano 28 Styczeń 2007 OK: zapodaje siatki z widoku LEFT. Siatka bez meshsmootha: A tu siatka z meshsmoothem:
BLADE Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 powiem tylko tyle.. masa niepotrzebnych scianek i vertexów.....
vv3k70r Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 rozrzutna siateczka, na smoka moze CI komputera nei starczyc...
Dragon Heart Napisano 29 Styczeń 2007 Autor Napisano 29 Styczeń 2007 wybaczcie mi ale nie znam jeszcze na tyle maxa że potrafiłbym budować odpowiednie siatki. Może mógłby się ktoś potrudzić i mi podpowiedzieć które polygony pousówać.?? :) byłbym bardzo wdzięczny. Mószę się jeszcze wiele nauczyć.
Dragon Heart Napisano 31 Styczeń 2007 Autor Napisano 31 Styczeń 2007 No i po krótkiej przerwie mój malutki Update!!!
vv3k70r Napisano 31 Styczeń 2007 Napisano 31 Styczeń 2007 przemyslales anatomie tego smoka zanim zaczales go robic?
Dragon Heart Napisano 31 Styczeń 2007 Autor Napisano 31 Styczeń 2007 to zależy o co Ci chodzi. Ja wiem że jest dużo niedociągnięć no a na anatomii to sie nie znam za bardzo to jest narazie taki wstępny kształt z którego będe formował (o ile mi się uda) jakoś tam wyglądajęce ciałko.
Matchias Napisano 1 Luty 2007 Napisano 1 Luty 2007 Dziwne określenie anatomia smoka, smoki mają to do siebie że ich nie ma ja przynajmniej żednego nie widziałem więc moim zdaniem bardziej liczy się to żeby ciekawie wyglądał niż żeby był anatomicznie poprawny, cokolwiek to znaczy. Rób dalej tego smoka bo jestem ciekawy jak Ci wyjdzie. Pozdrawiam
vv3k70r Napisano 1 Luty 2007 Napisano 1 Luty 2007 Matchias-a poneiwaz jestesmy ludzmi z jakas tam jzu dostosowana obserwacja swiata-dobrze wyglada to co jest poprawne anatomicznie-dinozaur drapieznik na zawieszeniu krowy wygladalby co najmniej podejrzanie, szczegolnie w ruchu i dostrzeglbys to :)
Matchias Napisano 1 Luty 2007 Napisano 1 Luty 2007 Hehe nie miałem na myśli aż takich anomalii rodem z Czarnobyla :) chodziło mi tylko o samo określenie anatomia smoka, dziwnie to brzmi. Pozdrawiam Ps. Mam nadzieje że ten smok nie będzie podobny do tego z filmu o Wiedźminie :)
vv3k70r Napisano 1 Luty 2007 Napisano 1 Luty 2007 ten smok jest na zawieszeniu krowy :) znam tylko jednego drapieznika (do tego gada) na takim zawieszeniu, ale strasznei ciezko go sie riguje do biegu (krokodyl) bo ma skubany hydraulike w kregoslupie i w trakcie biegu gzbiet ma parametry kota i tylko lapy troche bardziej plasko mu chodza...
Gothel Napisano 3 Luty 2007 Napisano 3 Luty 2007 Hey co chciecie. Po pierwsze chłopak się uczy (tak jak i ja), po drugie porównajcie pierwszy zays pyska (który przypominał hmm coś dziwnego), a obecny. BTW ja bym go widział jako istote humanoidalną (albo raczej hybryde człowieka z jaszczurem) ten pysk mi do smoke nie pasi jakoś. Bardziej na jaszczuroluda jakiegoś:D
Dragon Heart Napisano 4 Luty 2007 Autor Napisano 4 Luty 2007 Postanowiłem zmienić co nie co wygląd mojego smoka no i wydłużyłem mu szyję, z krótką wyglądał trochę śmiesznie. No to mój mały Update: Perspective: Front: Left: Top: Nie wiem czy głowa jest proporcjonalna do ciała oraz długość szyi czy jest odpowiednia. no i ostatni problom to nogi(chyba są za szeroko). A co wy o tym sądzicie??
vv3k70r Napisano 4 Luty 2007 Napisano 4 Luty 2007 zastanow sie czy bedac smokiem chcialbys tak wygladac, i dlaczego smoczyca wybrala osla, z krotka szyja bylo ok :) natomaist teraz sylwetka jest taka sobie... mzoe narysuj sobie na kartce kilka smokow? porapwki szybciej sie wtedy wprowadza :)
Dragon Heart Napisano 10 Luty 2007 Autor Napisano 10 Luty 2007 Postanowiłem zabrać się za stopę. Oto screeny: Czekam na dalsze komentarze.
Dragon Heart Napisano 10 Luty 2007 Autor Napisano 10 Luty 2007 właśnie taki jest problem ze smokami że ich pięty są wysoko (ta stopa ma pięte widać ja na widoku z boku to wybrzuszenie na górze) Nie wie ktoś dlaczego nie wyświetla mi się miniaturka załącznika.
Dragon Heart Napisano 11 Luty 2007 Autor Napisano 11 Luty 2007 No i zapodaje mój dzisiejszy update. Dłonie są trochę płaske ale narazie takie muszą być bo model jest robiony pod szkielet. No i od dzisiaj biorę się za detale. Zastanawiam się nad zmianą głowy bo ta mi troche nie pasuje do modelu.
Gothel Napisano 11 Luty 2007 Napisano 11 Luty 2007 Ja na Twoim miejscu bym zmienił całość bo to głowa jest rewelka. Do tej głowy powinien mieć bardziej masywny przód jeśli rozumiesz o co chodzi. Ty zrobiłeś głowę monstrum z ciałem tabalugi. Jk znajdę jakiś rysunek, który oddaje to co mam na myśli podeślę. Na serio głowa prezzentuje się ładnie,to ciało jest kijowe.
vv3k70r Napisano 11 Luty 2007 Napisano 11 Luty 2007 uwal mu glowe wlacz pupetshopa czy innego cata zerznij proporcje z riga i zrob smoka przez duze S
zgred Napisano 11 Luty 2007 Napisano 11 Luty 2007 Ja na Twoim miejscu bym zmienił całość bo to głowa jest rewelka. Ja mam takie samo zdanie.
Dragon Heart Napisano 11 Luty 2007 Autor Napisano 11 Luty 2007 Gothel: czekam na ten rysunek. vv3k70r: Nie wiem o co ci chodzi z tymi proporcjami mam je zerżnięte z tego Blueprinta: Jedyne z czym się moge zgodzić to z tym że ręce są nieproporcjonalne bo robiłem je na oko. zgred88: Dzięx
ferni Napisano 11 Luty 2007 Napisano 11 Luty 2007 sorry ale jakos nie widze zeby te łapy a raczej rece byly z tego blueprinta, no ale dzialaj zycze powodzenia
Paper_nr1 Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 Zastanawiam się nad zmianą głowy bo ta mi troche nie pasuje do modelu. Ja bym powiedział, że to raczej "ciało" nie pasuje do głowy. Głowa na TAK. Ciałko jak na razie na NIE Może pokaż tego smoczka pod innym kątem bo jeśli o mnie chodzi to mało widzę. Mówisz, że proporcje masz z blueprinta, no ale tam to jakoś lepiej wygląda. Chyba, że to przez tą pozycję tak to wygląda. No i ogon a raczej jego koniec do wymiany. Pozdrawiam i powodzenia :)
shadar_logoth Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 Głowa wypas, ale np. łapy to wyglądają jak u człowieka ;P (nie licząc brak jednego palca...)
Dragon Heart Napisano 12 Luty 2007 Autor Napisano 12 Luty 2007 Dobra wprowadze małą poprawkę całe ciało + nogi aż do kostek są z blueprinta. ręce i stopy robiłem z głowy. Nie mogłem znaleźć żadnych dobrych referek. Czekam na dalcze komentaże. Sprubuje wziąć się w garść i coś z tym zrobić ale jak narazie to mi to nie wychodzi a szkoda. Ale nie będe się poddawał!!! A to jest najważniejsze, przecież człowiek uczy się na błędach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się