Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Nie było mnie dosyć długo. Postanowiłem więc zajrzeć. Pojawiło się na forum wiele ciekawych i dobrych prac. Gratuluję autorom :)

Sam zamieszczam part one, wojaków francuskich:

 

 

concept10.jpg

 

 

concept9.jpg

 

 

concept8.jpg

 

237937_full.jpg

  • Like 2
  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

to ja sie tlyko poslinei ze wypas...

 

takie psotacie na koniu co ta pierwsza to mailem keidys cala serie pcoztowek z roznymi takimi... tez w tym stylu, tlyko nei takie ladne...

 

kon jest dobry na referke :)

Napisano

Witak

Nio, nio, nio

 

Lace z marchwi wstał ;) . . . To teraz widzę na czym swój nowy sprzęcik męczysz . . . nieźle, nieźle :D . . .

 

Pozdrawiam

i mam nadzieję że częściej będziesz zapodawał cosik nowego :D

Napisano

Niepodoba mi się że to jest jakby takie zblurowane .. nie określiłeś draperii materiału na większosc białych partiach ubioru ... wygląda to bardziej jakbys nie był pewny tego co robisz niż na fajny efekt ...

 

pozdro

Napisano

....to w koncu wojna... musi byc brod! ;) mi tam cieniowanie czarnym nie przeszkadza^^ (jakbym slyszal profesorow po 60tce)

W pierwszym juz Ci sie widze bardzo nie chcialo jak dochodziles do kopyt ;)

Drugi mi sie najbardziej podoba...

...trzeci ma za wielka kaste do reszty ciala...

 

Wedlug mnie fajnie by wygladalo jakby na czyms stali... fragmet jakiegos blotka i udeptanej trawy, kaluze ... co kolwiek...

 

gratulacje... bardzo dobre.

Napisano

Witam.

W jakim sensie rozmydlone? Tego określenia zdecydowanie używa się względem określenia koloru ( w sferze interakcji kolorów). Nie wydaje mi się, aby kolor był rozmydlony. Co do "bluru", to nazwałbym ten efekt raczej sfumato, a ewidentnie jest mi ono potrzebne do nadania pracy pewnej miękkiej atmosfery( aksamitnej) To jest tzw. malowanie przestrzeni pozornie niewidzialnej, powietrza. Poza tym cały kadr odbierany przez ludzkie oko w rzeczywistości, to jedynie 30% ostrości. Reszta jest "zblurowana" :D Dlatego w obrazie również musi być hierarchia wartości. Robię to po wielu doświadczeniach i z pełną świadomością. Praca nabiera charakteru. Poza tym ja operuję plamami, tak jak w malarstwie, a nie wypełniam kolorem rysunku. Jeśli chodzi o ropę, to nazwałbym to sosem. Unikam w swych pracach komputerowej jałowości, staram się ożywiać te obrazeczki wszelkimi środkami. Jeśli zlikwidowałbym te sosy, "blury", rozmydlenia :D, to zabiłbym pracę. Pracki byłyby jałowe, sztuczne i bez ducha. Robię to na przekór schematom, regułom zakodowanym automatycznie. Nie zawsze czarne jest czarne, a białe jest białe. Świadomie użyte środki mają jakiś cel. Są to koncepty i miały one ukazać charakter postaci.

Pozdrawiam.

Napisano

Witam! Pracki bardzo ładne, dopracowane i rozplanowane. W zasadzie trudno jest sie do czegokolwiek przyczepic. Oko biega po obrazku i natrafia na ciekawe rzeczy. Miła kolorystyka oraz gra swiatla. Jedeyna pierdółka ktora widze to na 3 cim obrazku prawy but od strony widza troche niewyrazny w stos. do pierwszego. Jestem pewny, ze tak wg Ciebie mialo byc i nie jest to przeoczenie.Prace na na prawde wysokim poziomie:)

Napisano

Witam,

Dzięki wszystkim za korekty. Oczywiście przeoczenia są. Zawsze mi coś gdzieś nie pasuje do końca. Na zrobienie tych prac miałem tylko 10 dni, a format jest plakatowy w(9000) 300 DPI. Więc robione były w pośpiechu, bez oddechu i dystansu. No, ale jak widzę, te elementy, które jawnie sknociłem są mało widoczne. Tu fartem nikt nie wytkną mi ich :D Musiałem coś odpuścić, aby postacie były na czas do PR. Więc są niedoróbki, ale i są zajechane momenty.

Możliwe, ze nóżkę można było jeszcze podciągnąć. Cóż...nikt nie jest doskonały. Jeszcze raz dziękuję, za uwagi. One są bardzo potrzebne, wiele rozświetlają.

Pozdrawiam.

Napisano

A mi Twoje speedy sie zdecydowanie bardziej podobaly. Tu wszystko jest troche wymeczone i jak juz inni zauwazyli cienowanie czarnym i bialym za pomoca zblurowanego pedzla, nie wychodzi pracy na dobre- ten konik na gorze wyglada troche jakby byl owinięty foliową siatką. Sądząc po perfekcyjnej anatomii postaci i uchwycenia jakis roznych perspektyw zgaduje ze musiales wczesniej miec doswiadczenie w traycjnych technikach:) (tak?) malowanie na komputerze rzadzi sie troche innymi prawami. Zblurowane pedzle uzywane sa bardzo rzadko, zazwyczaj do obiektow na dalszych planach lub po prostu do rzeczy zblurowanych:) Tak czy siak, znajomość tych wszystkich mundurków historycznych godna podziwu:)

Napisano

Oczywiście. Całe moje doświadczenie opiera się na pracy przy płótnach. Jest bardzo trudno przesiąść się na innego konia i zrazu wygrywać batalie.

Jest to zaletą, ale ma i swe skazy. Tu można łatwo popaść w pułapki łatwych efektów. ..i trzeba to wyeliminować. Masz rację. Te pierwsze prace były znacznie ciekawsze, były naturalne. Tu pojawiają się gniotki. To wynika z pewnego poznawania, może z byt łatwego przyswajania wygodnych, szybkich rozwiązań. Myślę, że czas wrócić do twardych pędzli. ;) Dzięki .

Napisano

wszystko pieknie Lace :) drobna uwaga dotyczy kolorow: dlaczego tak uparcie trzymasz sie czarnego koloru do pociemniania i bialego do rozjasniania?

Napisano

Witam.

Sorry, że tak późno. Z tym blurem to historia raczej techniczna. Bo to spory format i nie wyostrzyłem po zmniejszeniu. ...a z tym kolorem, to nie wiem. Dzięki za uwagi. Postaram się to naprawić :)

 

edit: po czasie widzę te folie itd. Chyba poprawię, a może już to zrobiłem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności