Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich.Dzisiaj postanowiłem wymdelować mój drugi samochód, bedzie to Audi RS6. Nie mam za dużego doświadczenia z modelowaniem samochodów, ale myśle że zwaszą pomocą uda mi zrobić coś fajnego

 

Poniżej zamieszczam 2 referencje i moją dotychczasową pracę

 

ref1:

 

ref1.jpg

 

ref2:

 

 

ref2.jpg

 

render:

 

 

1.jpg

 

Prosze was o pomoc, sugestie, komentarze itp.....

  • Odpowiedzi 79
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kozioo masz racje. Chyba to poprawiłem ale sam nie wiem czy jest dobrze. Prosze o komentarze i ewentualną pomoc ( chodzi mi główie o to co kozioo zaznaczył)

Napisano

maska jest już ok, ale popraw trochę nadkole, bo powinna tam być taka ładna linia a jest taka trochę za gruba jakby... jak nie wiesz o jakiej linii mówię... to jesteś normalny :D chodzi mi o tą boczną, taką idącą przez cały samochód :) na zdjęciu jest trochę bardziej ostra, więc lepiej popoprawiaj to za wczasu :) trzymaj się, będe tu zaglądał [piwo]

Napisano

jescze jest lekkie wglebienie chyba, leciutkie,sprobuj jeszcze przesunac jeden punkcik, ten na prawo od naroznika lampy, jak bedzie nadal nie ok musisz pokombinowac jeszcze, za duzo punktow to tez nie dobrze...

Napisano

ja bym proponowal zmniejszyc gestosc siatki, jakas 1/3 a nawet 1/2 polygonow jest nei epotzrebna dla uzyskanai plynnosci...a bryka na referkach jest sliczna:)

Napisano

Siema .. póki co to nie mogę się wiele czepiać koledzy są w tym dobrzy. Ale co ja się lekko czepię .. nierówności polygonów za zakolem.. Wszędzie masz równe mniej więcej a tam takie giganty...

Napisano

przesuń nowo utworzoną krawędź bardziej w prawo, tak żeby po zastosowaniu meshsmooth tworzyła łagodniejszy łuk, a na tą gdzie ma być róg daj chamfer :) powodzenia [piwo]

Napisano

radzę ci skorzystać z pomysłu, który miał już ktoś inny na forum, chyba Bartq ale nie jestem pewny :) no więc zrób ze splajnów 6-ciokąt, a następnie kopiuj go tyle razy, żebyś uzyskał porządaną siatkę... oczywiście kopiuj z włączonym 3d snapem, żeby stykały się krawędzie i zadbaj o to, żeby nie było gdzieś podwójnych krawędzi, bo wyjdą jeszcze jakieś cuda później :) na końcu wybierz tylko \"spline - renderable\" i ustaw grubość linii... i koniec, siateczka jak się patrzy :D

Napisano

Pedator: jak dam lakier to tego błedu nie bedzie widać wiec sie nim nie przejmuje :)

Sikham : to tylko tak narazie żeby dziury nie było, później wywale

 

lakier tak na próbe:

 

18.jpg

 

i zobaczcie jak działa meshsmooth w max 6 (dałem iterations na 2 ) :

 

 

siatka3.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności