Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich.Dzisiaj postanowiłem wymdelować mój drugi samochód, bedzie to Audi RS6. Nie mam za dużego doświadczenia z modelowaniem samochodów, ale myśle że zwaszą pomocą uda mi zrobić coś fajnego

Poniżej zamieszczam 2 referencje i moją dotychczasową pracę

ref1:

ref1.jpg

ref2:

ref2.jpg

render:

1.jpg

Prosze was o pomoc, sugestie, komentarze itp.....

• Odpowiedzi 79
  • Wyświetleń 6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

bardzo mały update, idzie mi strasznie wolno, na dzisiaj tylke jutro poświęce więcej czasu......

Napisano

To, co zaznaczylem (nie wiem jak to nazwac :P) ma zły kształt. Looknij na fotki, które zamieściles.

Keep on working...

Napisano
  • Autor

Kozioo masz racje. Chyba to poprawiłem ale sam nie wiem czy jest dobrze. Prosze o komentarze i ewentualną pomoc ( chodzi mi główie o to co kozioo zaznaczył)

Napisano

maska jest już ok, ale popraw trochę nadkole, bo powinna tam być taka ładna linia a jest taka trochę za gruba jakby... jak nie wiesz o jakiej linii mówię... to jesteś normalny :D chodzi mi o tą boczną, taką idącą przez cały samochód :) na zdjęciu jest trochę bardziej ostra, więc lepiej popoprawiaj to za wczasu :) trzymaj się, będe tu zaglądał [piwo]

Napisano
  • Autor

oj strasznie wolno mi to idzie, nie mam pomysłów jak wymodelować niektóre cżęsci

Napisano
  • Autor

niech ktoś mi powie co nie tak z tym błotnikiem, nie moge poprawić, moze ktoś zaznaczy mi na siatce byłbym wdzięczny......

Napisano

ja sie na samochodach nie znam wiec nic nie powiem o tej karoserii - ale trzymam kciuki zobaczymy co i jak za tydzien dwa :)

Napisano
  • Autor

Po zastosowaniu zmian zasugerowanych przez Quadysza wyszło coś takiego, chyba juz jest lepiej....

Napisano