inespew Napisano 26 Październik 2003 Napisano 26 Październik 2003 Witam wszystkich.Dzisiaj postanowiłem wymdelować mój drugi samochód, bedzie to Audi RS6. Nie mam za dużego doświadczenia z modelowaniem samochodów, ale myśle że zwaszą pomocą uda mi zrobić coś fajnego Poniżej zamieszczam 2 referencje i moją dotychczasową pracę ref1: ref2: render: Prosze was o pomoc, sugestie, komentarze itp.....
sikham Napisano 26 Październik 2003 Napisano 26 Październik 2003 go go !! bo samochodzik jest naprawde niczego sobie :]
inespew Napisano 26 Październik 2003 Autor Napisano 26 Październik 2003 bardzo mały update, idzie mi strasznie wolno, na dzisiaj tylke jutro poświęce więcej czasu......
kozioo Napisano 26 Październik 2003 Napisano 26 Październik 2003 To, co zaznaczylem (nie wiem jak to nazwac :P) ma zły kształt. Looknij na fotki, które zamieściles. Keep on working...
inespew Napisano 26 Październik 2003 Autor Napisano 26 Październik 2003 Kozioo masz racje. Chyba to poprawiłem ale sam nie wiem czy jest dobrze. Prosze o komentarze i ewentualną pomoc ( chodzi mi główie o to co kozioo zaznaczył)
Loozack Napisano 26 Październik 2003 Napisano 26 Październik 2003 maska jest już ok, ale popraw trochę nadkole, bo powinna tam być taka ładna linia a jest taka trochę za gruba jakby... jak nie wiesz o jakiej linii mówię... to jesteś normalny :D chodzi mi o tą boczną, taką idącą przez cały samochód :) na zdjęciu jest trochę bardziej ostra, więc lepiej popoprawiaj to za wczasu :) trzymaj się, będe tu zaglądał [piwo]
inespew Napisano 27 Październik 2003 Autor Napisano 27 Październik 2003 oj strasznie wolno mi to idzie, nie mam pomysłów jak wymodelować niektóre cżęsci
inespew Napisano 27 Październik 2003 Autor Napisano 27 Październik 2003 niech ktoś mi powie co nie tak z tym błotnikiem, nie moge poprawić, moze ktoś zaznaczy mi na siatce byłbym wdzięczny......
PENdzel Napisano 27 Październik 2003 Napisano 27 Październik 2003 ja sie na samochodach nie znam wiec nic nie powiem o tej karoserii - ale trzymam kciuki zobaczymy co i jak za tydzien dwa :)
Quadysz Napisano 27 Październik 2003 Napisano 27 Październik 2003 sprobuj tak, ale glowy nie dam ze to zadziala
Quadysz Napisano 27 Październik 2003 Napisano 27 Październik 2003 sprobuj tak, ale glowy nie dam ze to zadziala
inespew Napisano 27 Październik 2003 Autor Napisano 27 Październik 2003 Po zastosowaniu zmian zasugerowanych przez Quadysza wyszło coś takiego, chyba juz jest lepiej....
Quadysz Napisano 27 Październik 2003 Napisano 27 Październik 2003 jescze jest lekkie wglebienie chyba, leciutkie,sprobuj jeszcze przesunac jeden punkcik, ten na prawo od naroznika lampy, jak bedzie nadal nie ok musisz pokombinowac jeszcze, za duzo punktow to tez nie dobrze...
pg Napisano 27 Październik 2003 Napisano 27 Październik 2003 ja bym proponowal zmniejszyc gestosc siatki, jakas 1/3 a nawet 1/2 polygonow jest nei epotzrebna dla uzyskanai plynnosci...a bryka na referkach jest sliczna:)
und3r Napisano 27 Październik 2003 Napisano 27 Październik 2003 Siema .. póki co to nie mogę się wiele czepiać koledzy są w tym dobrzy. Ale co ja się lekko czepię .. nierówności polygonów za zakolem.. Wszędzie masz równe mniej więcej a tam takie giganty...
inespew Napisano 27 Październik 2003 Autor Napisano 27 Październik 2003 no i zrobiłem błotnik od nowa, siatka ma o wiele mniej polygonów, mi sie podoba, a jak wam ??????
Loozack Napisano 28 Październik 2003 Napisano 28 Październik 2003 od razu lepiej :D ale daj lekki chamfer na tą krawędź co ci zaznaczyłem, bo na zdjęciach jest tu wyrażny kant :) powodzenia [piwo]
inespew Napisano 28 Październik 2003 Autor Napisano 28 Październik 2003 Loozak i tu własnie jest problem bo jak dam chamfer to wychodzi takie coś jak na renderze poniżej, a to jest źle za bardzo kanciaste........
blood_brother Napisano 28 Październik 2003 Napisano 28 Październik 2003 to daj chamfer o wiekszej wartosci
Loozack Napisano 28 Październik 2003 Napisano 28 Październik 2003 skoro mówisz, że wychodzi to zbyt kanciasto, to zagęść siatkę w miejscu gdzie ci pokazałem na rysunku :)
inespew Napisano 28 Październik 2003 Autor Napisano 28 Październik 2003 Loozak chyba teraz jest dobrze ( dzieki ), a i zacząłem robić zderzak........oj ciężko mi to idzie :)
Loozack Napisano 29 Październik 2003 Napisano 29 Październik 2003 przesuń nowo utworzoną krawędź bardziej w prawo, tak żeby po zastosowaniu meshsmooth tworzyła łagodniejszy łuk, a na tą gdzie ma być róg daj chamfer :) powodzenia [piwo]
inespew Napisano 29 Październik 2003 Autor Napisano 29 Październik 2003 Loozak chodzi mi o to żeby tam gdzie zaznaczyłe kólkiem był narożnik, a ta prosta którą zaznczyłem jest wporządku i tam nie moge dac chamfer.......
inespew Napisano 29 Październik 2003 Autor Napisano 29 Październik 2003 na dzisiaj koniec mały update......
inespew Napisano 29 Październik 2003 Autor Napisano 29 Październik 2003 nie no teraz co juz ide spać...... :)
Loozack Napisano 29 Październik 2003 Napisano 29 Październik 2003 Inespew, no przecież jak dasz tam chamfer to własnie ci się zrobi róg :]
inespew Napisano 29 Październik 2003 Autor Napisano 29 Październik 2003 Loozak jak dam na ZIELONEJ linii Chamfer to ta linia bedzie za ostra, a ja chce miec róg w tym miejscu zaznaczonym na CZERWONO.
Loozack Napisano 29 Październik 2003 Napisano 29 Październik 2003 ale przecież na zdjeciach ta linia jest ostra, więc ja już zgłupiałem :|
inespew Napisano 29 Październik 2003 Autor Napisano 29 Październik 2003 ma ktoś pomysł jak zrobic ta siatke ??
Quadysz Napisano 29 Październik 2003 Napisano 29 Październik 2003 jak chcesz to baw sie w modelowanie ale sprobowalbym z textura... musisz przygotowac sobie odpowiednia mape na opacity i heja, jak bedzie kicha to sobie wymodelujesz
Loozack Napisano 29 Październik 2003 Napisano 29 Październik 2003 radzę ci skorzystać z pomysłu, który miał już ktoś inny na forum, chyba Bartq ale nie jestem pewny :) no więc zrób ze splajnów 6-ciokąt, a następnie kopiuj go tyle razy, żebyś uzyskał porządaną siatkę... oczywiście kopiuj z włączonym 3d snapem, żeby stykały się krawędzie i zadbaj o to, żeby nie było gdzieś podwójnych krawędzi, bo wyjdą jeszcze jakieś cuda później :) na końcu wybierz tylko \"spline - renderable\" i ustaw grubość linii... i koniec, siateczka jak się patrzy :D
inespew Napisano 29 Październik 2003 Autor Napisano 29 Październik 2003 no dobra siatke juz mam, teraz tylko niewiem jak ją dopasować....
inespew Napisano 29 Październik 2003 Autor Napisano 29 Październik 2003 Moze tak być ?? Czekam na komentarze, może jakieś inne rozwiązania :)
und3r Napisano 29 Październik 2003 Napisano 29 Październik 2003 Ładnie i dokładnie pracujesz .. to mi się najbardziej póki co podoba :)
inespew Napisano 29 Październik 2003 Autor Napisano 29 Październik 2003 dzieki und3r, staram sie jak moge, ale idzie powoli
Quadysz Napisano 29 Październik 2003 Napisano 29 Październik 2003 no widzisz widze ze nie uznajesz kompromisow, to i dobrze :) siateczka jest git :) obys jej pozniej nie przeklinal :) hihi
inespew Napisano 31 Październik 2003 Autor Napisano 31 Październik 2003 Witam, no mały z update, poprawiłem siatke no i przerzuciłem sie na maxa 6 :) ,teraz zabieram sie za zerdzak przedni
Andree Napisano 31 Październik 2003 Napisano 31 Październik 2003 no,samochodzik coraz lepiej wyglada :) tak trzymaj! Ps.I jak ten max 6?fajnie dziala?
Andree Napisano 31 Październik 2003 Napisano 31 Październik 2003 no,samochodzik coraz lepiej wyglada :) tak trzymaj! Ps.I jak ten max 6?fajnie dziala?
Predator Napisano 31 Październik 2003 Napisano 31 Październik 2003 witam tam na nadkolu blotnika bocznego masz chyba bledzik i to wygiecie na masce chyba za mocno wyciagniete do gory . a ogolnie to swietnie wyglada:)
sikham Napisano 31 Październik 2003 Napisano 31 Październik 2003 no ładnie to wyglada wywal planea z zasiatki bo jak drobisz model cały z podwozniem to i tak bedzie ciemno w srodku a wiec plane niepotrzebny :)
inespew Napisano 31 Październik 2003 Autor Napisano 31 Październik 2003 Pedator: jak dam lakier to tego błedu nie bedzie widać wiec sie nim nie przejmuje :) Sikham : to tylko tak narazie żeby dziury nie było, później wywale lakier tak na próbe: i zobaczcie jak działa meshsmooth w max 6 (dałem iterations na 2 ) :
sikham Napisano 31 Październik 2003 Napisano 31 Październik 2003 sorki ale za wcześnie jeszcze na lakiernika ;)
inespew Napisano 31 Październik 2003 Autor Napisano 31 Październik 2003 wiem sikham ale chciałem pokazać ze nie widać tego błedu na nadkolu jak jest lakier
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się