Napisano 26 Październik 200321 l Witam wszystkich.Dzisiaj postanowiłem wymdelować mój drugi samochód, bedzie to Audi RS6. Nie mam za dużego doświadczenia z modelowaniem samochodów, ale myśle że zwaszą pomocą uda mi zrobić coś fajnego Poniżej zamieszczam 2 referencje i moją dotychczasową pracę ref1: ref2: render: Prosze was o pomoc, sugestie, komentarze itp.....
Napisano 26 Październik 200321 l Autor bardzo mały update, idzie mi strasznie wolno, na dzisiaj tylke jutro poświęce więcej czasu......
Napisano 26 Październik 200321 l To, co zaznaczylem (nie wiem jak to nazwac :P) ma zły kształt. Looknij na fotki, które zamieściles. Keep on working...
Napisano 26 Październik 200321 l Autor Kozioo masz racje. Chyba to poprawiłem ale sam nie wiem czy jest dobrze. Prosze o komentarze i ewentualną pomoc ( chodzi mi główie o to co kozioo zaznaczył)
Napisano 26 Październik 200321 l maska jest już ok, ale popraw trochę nadkole, bo powinna tam być taka ładna linia a jest taka trochę za gruba jakby... jak nie wiesz o jakiej linii mówię... to jesteś normalny :D chodzi mi o tą boczną, taką idącą przez cały samochód :) na zdjęciu jest trochę bardziej ostra, więc lepiej popoprawiaj to za wczasu :) trzymaj się, będe tu zaglądał [piwo]
Napisano 27 Październik 200321 l Autor oj strasznie wolno mi to idzie, nie mam pomysłów jak wymodelować niektóre cżęsci
Napisano 27 Październik 200321 l Autor niech ktoś mi powie co nie tak z tym błotnikiem, nie moge poprawić, moze ktoś zaznaczy mi na siatce byłbym wdzięczny......
Napisano 27 Październik 200321 l ja sie na samochodach nie znam wiec nic nie powiem o tej karoserii - ale trzymam kciuki zobaczymy co i jak za tydzien dwa :)
Napisano 27 Październik 200321 l Autor Po zastosowaniu zmian zasugerowanych przez Quadysza wyszło coś takiego, chyba juz jest lepiej....