Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 36
  • Wyświetleń 4,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bruneq -> nie bredź.

 

No klicek. wiedzę że do maxa limity wykorzystane. Ale na mój gust powinny być jeszcze większlimity bo to w końcu komóra. 200poly max. next time

Napisano
  • Autor

wiesz ile sie meczylem zeby uciac jednego trisa ? rotfl za cholere nie moglem znalezc miejsca gdzie go wywalic :)

 

A limit teraz jest 400 trisow, myslelismy z Giorgionem nad 200ale doszlimy do wniosku ze nie wiadomo jakie obiekty beda robic inni :)

Napisano

hehe a mówiłem i czekałem na batmana :)

szkoda że ma tak mało trisów no ale limit, rozumiem

czekam na texture :)

Napisano

Super. Z niecierpliwością czekam na teksturki :)

 

A tak poza tym to niezłego sobie polycounta wybraliście ;)

Napisano

hehe oldsq-lowy ten nietoperek, ale mi sie zaczyna podobac :D

a gdzie wielkie logo nietoprzerza na piersiach? ;p

pozdrawiam!

Napisano

piknie piknie - ale logo tez bym dał na piersiach - przecież to jedna z głównych cech rozpoznawczych nietoperka :D

poza tym fajnie wygląda

Napisano

Fajową texture nadziabałeś. Na modelu wygląda na znacznie większą niż w rzeczywistości.

Dorób mu jeszcze batmobil albo catwoman do towarzystwa. :)

 

Pozdro

Napisano

dobra dobra, my tu se gadu gadu a siatki nie pokazałes :D

pokaz jesli mozesz to podpatrze troszke :D

Napisano

swietne!!

klicek powiedz jak rysujesz miesnie?

moglbys powiedziec czego uzywasz ? :)

bo tez chcialbym zrobic postac z miesniami :)

pozdro

Napisano

Heh, pewnie malowane czarnym i białym. Netoperek super, ma charakter.

Napisano

KLICEK zawsze mnie zadziwiałeś ale tym pobiłeś wszystko co do tej pory robiłeś:

 

2-01-2004 - 14:35

Hej postaram sie wystrugać batmana :)

 

2-01-2004 - 16:22

i moj gacus :) qrcze cieszko sie struga w takim limiecie naprawde

 

2-01-2004 - 17:41

zmapowany juz :)

 

2-01-2004 - 23:47

zrobilem, texturke narazie probna ;)

 

 

kilka godzin i postać zrobiona :D ostro jedziesz :D

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Tweety i nawet byłem wmiedzy czasie w kosciele :D

 

Nielot - tak Kuba_ ma racje, robię to najstarsza metoda jaka chyba wymyslili do robienia textur, jako ze z malowania jestem minusowy musze sobie jakos radzic ;) wiec na poczatku ustawiam texturkę na jakis "wysrodkowany" kolor z szarosci zazwyczaj 128,128,128 najlepiej sie do tego nadaje, nastepnie kazdy kolor powyzej sluzy mi do zrobienia wypuklosci ponizej do robienia dziurek,cieni czegos co powinno byc w tle.

wybieram calkowicie czarny kolorek i szybko szicuje co gdzie bedzie zrobione czyli liniami na szybkiego cycki,oczy, nos, itp itp, i teraz dodaje wypuklosci kolorem powyzej 128,128,128, cieniuje tymi ponizej, na koniec dodajesz specular (jezeli mozna to tak nazwac) i dodajesz blyski, jezeli mam twarda krawedz to robie tak zeby jasny był cienki i mocny, i stał zaraz koło czarnego :)

 

edges.jpg

 

dzieki i to tyle jak chcesz moge wrzucic Ci stepsy jakie zapisalem z kolorami szarosci ;)

Napisano
  • Autor

Mam zawiazane rece, bo regulamin dotyczy wszystkich i niestety mozna wystawic jednen art. ;)

 

wiec wrzuce tutaj :)

 

Nie jestem super zadowolony, ale chce jeszcze kogos wyskrobac wiec moze bedzie lepiej :D

 

ff.jpg

Napisano

 

dzieki i to tyle jak chcesz moge wrzucic Ci stepsy jakie zapisalem z kolorami szarosci ;)

 

dzieki za informacje :)

moglbys wrzucic ;)

druga postac super !!

ile ci zajmuje zrobienie takiej z wszystkim tex model itp ?

pozdro

Napisano
  • Autor

Nielot - mało ta 2ga postac zrobiłem w ~2-3 godziny jakos tak :) ale wazne jest to ze super sie przy tym mozna bawic(wkurzac) hehe zalezy kto jak do czego podchodzi ;)

 

jeszcze konputer podrzucam :))

 

konputer.jpg

konputer1.jpg

 

 

no i stepy textury :

 

gacek_texa.jpg

Napisano

Kurde KLICEK. za dużo wolnego czasu masz :) Powinno być ograniczenie do 1 modelu :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności