Napisano 2 Luty 200718 l Pewnie jak zwykle skończy się na modelu..ale kto wie. Cuda sie zdażają. Zwłaszcza w trakcie sesji. ;) Ot taka postać z anime. Nie miałem pomysłu na włosy. :confused:
Napisano 2 Luty 200718 l pozwol ze wtrące: każdy model mamy następujące limity : [/b][/color] siatka: 400 trisów (~200 poly) ]
Napisano 2 Luty 200718 l Autor To editable mesh z widocznymi wszystkimi krawedziami. Jesli ten polycounter w maxie dobrze liczy to jest ok. Ale jeszcze sie temu przyjże... EDIT: Wszystko ok, ale dzieki za troske. Poskromilem polycounter:
Napisano 2 Luty 200718 l eheh Ichigo wymiata - Bleach - fajne anime :D Troszka za niski jak na Ichigo - ciężko w tym limicie postaci robić, co? :D
Napisano 2 Luty 200718 l Hehe... postać przednia. Bleach - fajne anime E tam, anime nie jest takie fajne. Manga jest super :P I fakt - powinien być troche wyższy. Mieć dłuższe nogi ;)
Napisano 2 Luty 200718 l Autor ciężko w tym limicie postaci robić, co? :D Ano, nie jest łatwo. Korci by zrobić nie tylko szczegóły ale chociażby usta. Tylko jak to teraz wszystko zmiescić na formacie 128x128...to będzie wyczyn. ;) Może pas mu podciągne, bo jak wydłuże nogi to będzie glizdowaty. Przypominam że spodnie są luźne i krok jest jak u skejta. :D pozdro
Napisano 3 Luty 200718 l Autor siatka: 400 trisów (~200 poly)Ojej, no 400 trisow to 400 trisow. ~200poly znaczy w domysle 200 quadów. U mnie nie ma quadów są same trisy, wiec pokazuje 400trisow i 400poly. Nie wiem w czym problem. :/ EDIT: Na twarz przypadną pewnie z 4 pixele i nic nie bedzie widac ale usta ma. Nogi wydłużyłem, poprawilem głowe i rece.
Napisano 3 Luty 200718 l scisnij uv duzo miejsca, a mozesz ja docisnac i wyrwac dodatkowe pixele :) postac bardzo mi sie podoba bardzo przemyslana :)
Napisano 3 Luty 200718 l Autor Dzieki Klicek. Po prostu nie wiem czy przy rozmiarach 128x128 te niby duże przerwy nie okażą się 1 pixelem. Poprostu mam zerowe doświadczenie w takich limitach. Jeszcze dużo czasu do końca więc narazie podpatrzę jak inni robią i się czegoś naucze. ;)
Napisano 7 Luty 200718 l Autor Dzięki Ledyr, pewnie Cie zawiodę bo texturer ze mnie marny. Najgorsza była ta Tunika. :/ Może jeszcze coś dorobię więc narazie nie daje miniatury końcowej. Pozdro
Napisano 7 Luty 200718 l Jak dla mnie bomba - troche te bucki takie jakies "damskie" - moze mniej szpiczaste warto byłoby zrobić ? ale reszta rewlka - Poza też fajna
Napisano 7 Luty 200718 l Autor Wow Dzięki. Super się rigowało tak mało vertexow więc co sobie będę żałował. ;)
Napisano 7 Luty 200718 l wypas kozik :) bron dwureczna lapie sie jedna reka wyzej, a druga nizej (jedna przy jelcu a druga rpzy glowicy) :)
Napisano 8 Luty 200718 l wypas kozik :) bron dwureczna lapie sie jedna reka wyzej, a druga nizej (jedna przy jelcu a druga rpzy glowicy) :) oglądałeś animkę - jeśli nie to nie zrozumiesz dlaczego tak trzyma swój mieczyk :P Pracka super - teksturka giciorowata ale szkoda zę nie zrobiłeś go bardziej na anime style :/ Ale i tak jest pięknie :) pozdr giorgione
Napisano 12 Luty 200718 l Autor No niestety sesja poprawkowa w drodze więc do minibitwy wystawiam tylko Ichigo. Dzięki za komentarze. ;) W przygotowaniu była jeszcze Ona: http://img485.imageshack.us/img485/5544/leviyo0.jpg Ale i tak nie mogłem zjechać poniżej 440 trisów. Pozdro
Napisano 12 Luty 200718 l co do uchwytu jak mówi Vektorsie zgadzam.. z tym że to nie głowica a głownia :)
Napisano 13 Luty 200718 l Super model, super że zrobiłeś animke. Wielki plus za to że postać jest wyraźna. + tekstury na 5:) Wiedziałem że manga wygra minibitwe:) Plz, zmień stopy:) vv3k70r ma racje, chwyt troche bejsbolowy zbytnio.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto