Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Pewnie jak zwykle skończy się na modelu..ale kto wie. Cuda sie zdażają.

Zwłaszcza w trakcie sesji. ;)

Ot taka postać z anime.

ichiza6.jpg

 

Nie miałem pomysłu na włosy. :confused:

  • Odpowiedzi 24
  • Wyświetleń 4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pozwol ze wtrące:

każdy model mamy następujące limity : [/b][/color]

 

siatka: 400 trisów (~200 poly)

]

Napisano
  • Autor

To editable mesh z widocznymi wszystkimi krawedziami. Jesli ten polycounter w maxie dobrze liczy to jest ok. Ale jeszcze sie temu przyjże...

 

EDIT:

Wszystko ok, ale dzieki za troske. Poskromilem polycounter:

tricountew2.jpg

Napisano

eheh Ichigo wymiata - Bleach - fajne anime :D

Troszka za niski jak na Ichigo - ciężko w tym limicie postaci robić, co? :D

Napisano

Hehe... postać przednia.

Bleach - fajne anime

E tam, anime nie jest takie fajne. Manga jest super :P

 

I fakt - powinien być troche wyższy. Mieć dłuższe nogi ;)

Napisano
  • Autor
ciężko w tym limicie postaci robić, co? :D

Ano, nie jest łatwo. Korci by zrobić nie tylko szczegóły ale chociażby usta. Tylko jak to teraz wszystko zmiescić na formacie 128x128...to będzie wyczyn. ;)

 

Może pas mu podciągne, bo jak wydłuże nogi to będzie glizdowaty. Przypominam że spodnie są luźne i krok jest jak u skejta. :D

 

pozdro

Napisano

Nie wiem jak max podaje ale z tego co widac to 2 razy za duzo wyszlo

Napisano
  • Autor
siatka: 400 trisów (~200 poly)
Ojej, no 400 trisow to 400 trisow. ~200poly znaczy w domysle 200 quadów. U mnie nie ma quadów są same trisy, wiec pokazuje 400trisow i 400poly. Nie wiem w czym problem. :/

 

EDIT:

Na twarz przypadną pewnie z 4 pixele i nic nie bedzie widac ale usta ma.

Nogi wydłużyłem, poprawilem głowe i rece.

 

11ar2.jpg22od9.jpg

Napisano
  • Autor

Dzieki Klicek. Po prostu nie wiem czy przy rozmiarach 128x128 te niby duże przerwy nie okażą się 1 pixelem. Poprostu mam zerowe doświadczenie w takich limitach.

Jeszcze dużo czasu do końca więc narazie podpatrzę jak inni robią i się czegoś naucze. ;)

Napisano
  • Autor

Dzięki Ledyr, pewnie Cie zawiodę bo texturer ze mnie marny.

Najgorsza była ta Tunika. :/

ichigohu0.gif

ichiug0.jpg

 

Może jeszcze coś dorobię więc narazie nie daje miniatury końcowej.

Pozdro

Napisano

Jak dla mnie bomba - troche te bucki takie jakies "damskie" - moze mniej szpiczaste warto byłoby zrobić ? ale reszta rewlka - Poza też fajna

Napisano

Ekstra. Bardo mi się podoba :)

Napisano

wypas kozik :)

 

bron dwureczna lapie sie jedna reka wyzej, a druga nizej (jedna przy jelcu a druga rpzy glowicy) :)

Napisano
wypas kozik :)

 

bron dwureczna lapie sie jedna reka wyzej, a druga nizej (jedna przy jelcu a druga rpzy glowicy) :)

 

oglądałeś animkę - jeśli nie to nie zrozumiesz dlaczego tak trzyma swój mieczyk :P

 

Pracka super - teksturka giciorowata ale szkoda zę nie zrobiłeś go bardziej na anime style :/

 

Ale i tak jest pięknie :)

 

pozdr

giorgione

Napisano

co do uchwytu jak mówi Vektorsie zgadzam.. z tym że to nie głowica a głownia :)

Napisano

Super model, super że zrobiłeś animke.

Wielki plus za to że postać jest wyraźna. + tekstury na 5:)

 

Wiedziałem że manga wygra minibitwe:)

 

Plz, zmień stopy:)

 

vv3k70r ma racje, chwyt troche bejsbolowy zbytnio.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności