Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jest to baaardzo prosty, ale dość fajny (przynajmniej tak mi sie wydaje...) model siekierki, czy raczej topora. Nałożone Materialsy i pytanie jak wygładzić krawędź ostrza?40bfecb57ba919ba6204c17f147dec73,14,19,0.jpgbf34385b54c1d5b6918454d1b4614b19,14,19,0.jpg

A tu z dodanym lekkim światełkiem...a5e01602fdfa748312fabcf7890f39d1,14,19,0.jpg

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To zdecydowanie topór. Te krzywizny na ostrzu były chyba zamierzone, ale moim zdaniem lepiej wyglądałoby, jakbyś je wygładził. Modelik ładny ale popracuj nad teksturami i otoczeniem

Napisano

zle ci sie wydaje! prosze....zrob tutki sobie ze strony glownej i nie wrzucaj nam wszystkiego co zrobisz!rozumiem...forum jest do tego zeby pomagac!ale zrob to w 1 watku a nie 199999 watkow zakladasz z modelami zrobionymi z paru boxow i cylindra!poczytaj o polymodelingu, mapowaniu i renderingu! i zaskocz nas!

Napisano

oj tak, źle Ci się wydaje :/ najlepiej na razie zapomnij o forum, naucz się chociaż modelować, potem wróć i pokaż co zrobiłeś

Napisano
  • Autor

skręciłem przed chwilką w jakies 45 min więc sprawdźmy.

ps: na digarcie mnie tu skierowali bym wstawiał prace bo "koledzy z max3d.pl powiedzą ci co robić żeby było lepiej..."

e5f703850ccdd671ddb75e871d81cba7,14,19,0.jpg

200e85c59ab6339ccb10c44b2ea2a2a8,14,19,0.jpg

Napisano

jak jestes w editable poly to poszukaj przycisku "use nurbs subdivisions" i go zaznacz albo odznacw dowolnej chwili

Druga opcja to modyfikator meshsmooth

Napisano

Modeling i jeszcze raz modeling. Mimo iż jestem zwykłym dzieciakiem, to wstydził bym się wystawiać takie rzeczy. Najpierw modeling ćwicz chłopcze, a potem texturing, światła i render. Modeling na początku najważniejszy. A takie ćwiczonka to dla siebie zostaw i pokaż nam coś przemyślanego.

 

Pozdr.

Napisano

No pewnie, że koledzy z max3d powiedzą, co zrobić, by było lepiej.

Primo - wymodeluj porządnie ten topór/siekierę, secundo - sporządź odpowiednie tekstury i dobrze zmapuj obiekt, tercjo - poczytaj trochę o shaderach i oświetleniu.

Napisano
  • Autor

dobra styknie wam już o tym toporze gadania! Powiedzcie coś o tej głowie/obcym, ok? (to nie ma być dokładne odwzorowanie "Aliena z filmu!!! robiłem to mniejwięcej na jej podstawie ale całośc jest stulizowana na obcego według mnie)

Napisano

Euch... powiedzm sam, czy ten model jest dopracowany i pokazuje to, co chciałes osiągnąć?

Jeśli nie, to dłub go dalej.

Napisano

Nie słuchaj Shoguna, nie dłub dalej, rób następny :) Najlepiej po przerobieniu kilku tutoriali i z solidnymi referkami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności