Napisano 12 Luty 200718 l Jest to baaardzo prosty, ale dość fajny (przynajmniej tak mi sie wydaje...) model siekierki, czy raczej topora. Nałożone Materialsy i pytanie jak wygładzić krawędź ostrza? A tu z dodanym lekkim światełkiem...
Napisano 12 Luty 200718 l To zdecydowanie topór. Te krzywizny na ostrzu były chyba zamierzone, ale moim zdaniem lepiej wyglądałoby, jakbyś je wygładził. Modelik ładny ale popracuj nad teksturami i otoczeniem
Napisano 12 Luty 200718 l zle ci sie wydaje! prosze....zrob tutki sobie ze strony glownej i nie wrzucaj nam wszystkiego co zrobisz!rozumiem...forum jest do tego zeby pomagac!ale zrob to w 1 watku a nie 199999 watkow zakladasz z modelami zrobionymi z paru boxow i cylindra!poczytaj o polymodelingu, mapowaniu i renderingu! i zaskocz nas!
Napisano 12 Luty 200718 l oj tak, źle Ci się wydaje :/ najlepiej na razie zapomnij o forum, naucz się chociaż modelować, potem wróć i pokaż co zrobiłeś
Napisano 12 Luty 200718 l Autor skręciłem przed chwilką w jakies 45 min więc sprawdźmy. ps: na digarcie mnie tu skierowali bym wstawiał prace bo "koledzy z max3d.pl powiedzą ci co robić żeby było lepiej..."
Napisano 12 Luty 200718 l jak jestes w editable poly to poszukaj przycisku "use nurbs subdivisions" i go zaznacz albo odznacw dowolnej chwili Druga opcja to modyfikator meshsmooth
Napisano 12 Luty 200718 l Autor szlaaaaaaaak !!!!!!!! przedchwilą zapisałem inny projekt na Toporze...
Napisano 12 Luty 200718 l Modeling i jeszcze raz modeling. Mimo iż jestem zwykłym dzieciakiem, to wstydził bym się wystawiać takie rzeczy. Najpierw modeling ćwicz chłopcze, a potem texturing, światła i render. Modeling na początku najważniejszy. A takie ćwiczonka to dla siebie zostaw i pokaż nam coś przemyślanego. Pozdr.
Napisano 12 Luty 200718 l No pewnie, że koledzy z max3d powiedzą, co zrobić, by było lepiej. Primo - wymodeluj porządnie ten topór/siekierę, secundo - sporządź odpowiednie tekstury i dobrze zmapuj obiekt, tercjo - poczytaj trochę o shaderach i oświetleniu.
Napisano 13 Luty 200718 l Autor dobra styknie wam już o tym toporze gadania! Powiedzcie coś o tej głowie/obcym, ok? (to nie ma być dokładne odwzorowanie "Aliena z filmu!!! robiłem to mniejwięcej na jej podstawie ale całośc jest stulizowana na obcego według mnie)
Napisano 13 Luty 200718 l Euch... powiedzm sam, czy ten model jest dopracowany i pokazuje to, co chciałes osiągnąć? Jeśli nie, to dłub go dalej.
Napisano 13 Luty 200718 l Nie słuchaj Shoguna, nie dłub dalej, rób następny :) Najlepiej po przerobieniu kilku tutoriali i z solidnymi referkami.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto