Pepik666 Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 Jest to baaardzo prosty, ale dość fajny (przynajmniej tak mi sie wydaje...) model siekierki, czy raczej topora. Nałożone Materialsy i pytanie jak wygładzić krawędź ostrza? A tu z dodanym lekkim światełkiem...
Gedeon Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 To zdecydowanie topór. Te krzywizny na ostrzu były chyba zamierzone, ale moim zdaniem lepiej wyglądałoby, jakbyś je wygładził. Modelik ładny ale popracuj nad teksturami i otoczeniem
Bruneq Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 zle ci sie wydaje! prosze....zrob tutki sobie ze strony glownej i nie wrzucaj nam wszystkiego co zrobisz!rozumiem...forum jest do tego zeby pomagac!ale zrob to w 1 watku a nie 199999 watkow zakladasz z modelami zrobionymi z paru boxow i cylindra!poczytaj o polymodelingu, mapowaniu i renderingu! i zaskocz nas!
Valery Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 oj tak, źle Ci się wydaje :/ najlepiej na razie zapomnij o forum, naucz się chociaż modelować, potem wróć i pokaż co zrobiłeś
Pepik666 Napisano 12 Luty 2007 Autor Napisano 12 Luty 2007 skręciłem przed chwilką w jakies 45 min więc sprawdźmy. ps: na digarcie mnie tu skierowali bym wstawiał prace bo "koledzy z max3d.pl powiedzą ci co robić żeby było lepiej..."
Pepik666 Napisano 12 Luty 2007 Autor Napisano 12 Luty 2007 Gedeon dzięki ale powiedz mi jak wygładzić...
Skaarj Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 jak jestes w editable poly to poszukaj przycisku "use nurbs subdivisions" i go zaznacz albo odznacw dowolnej chwili Druga opcja to modyfikator meshsmooth
Pepik666 Napisano 12 Luty 2007 Autor Napisano 12 Luty 2007 szlaaaaaaaak !!!!!!!! przedchwilą zapisałem inny projekt na Toporze...
Darken Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 Modeling i jeszcze raz modeling. Mimo iż jestem zwykłym dzieciakiem, to wstydził bym się wystawiać takie rzeczy. Najpierw modeling ćwicz chłopcze, a potem texturing, światła i render. Modeling na początku najważniejszy. A takie ćwiczonka to dla siebie zostaw i pokaż nam coś przemyślanego. Pozdr.
piotrek Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 No pewnie, że koledzy z max3d powiedzą, co zrobić, by było lepiej. Primo - wymodeluj porządnie ten topór/siekierę, secundo - sporządź odpowiednie tekstury i dobrze zmapuj obiekt, tercjo - poczytaj trochę o shaderach i oświetleniu.
Pepik666 Napisano 13 Luty 2007 Autor Napisano 13 Luty 2007 dobra styknie wam już o tym toporze gadania! Powiedzcie coś o tej głowie/obcym, ok? (to nie ma być dokładne odwzorowanie "Aliena z filmu!!! robiłem to mniejwięcej na jej podstawie ale całośc jest stulizowana na obcego według mnie)
Shogun 3D Napisano 13 Luty 2007 Napisano 13 Luty 2007 Euch... powiedzm sam, czy ten model jest dopracowany i pokazuje to, co chciałes osiągnąć? Jeśli nie, to dłub go dalej.
Vorek Napisano 13 Luty 2007 Napisano 13 Luty 2007 Nie słuchaj Shoguna, nie dłub dalej, rób następny :) Najlepiej po przerobieniu kilku tutoriali i z solidnymi referkami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się