Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam !

Będe tu zamieszczał różne modele , bądz ich wipy .

Mam na celu potrenowanie modelingu.

Jeżeli ktoś by chciał jeden z modeli to prosze napisać a zamieszcze go na jakimś serwerze...

 

Na początek felga .

Przepraszam za render ale nie umiem w V-ray'u zrobić szybkiego i w miare czystego renderu.

RENDER

SIATKA

 

Edit: 2 felga . Siatki nie mam bo ... a zresztą , szkoda tłumaczyć :)

RENDER

Edytowane przez mileS
  • Odpowiedzi 126
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeżeli by był ktoś taki miły i napisał lub odesłał mnie do strony gdzie znajde takie w miare dobre ustawienia do v-raya bądz mentala to bym był bardzo wdzięczny :)

Napisano

..::Krzysiek M::.. - Dzięki i postaram się poprawić render..

charlie - Stronka bardzo przydatna wiele poczytałem i zrozumiałem wielkie dzięki :)

Napisano

Fajnie fajnie...tylko ten łańcuszek przy hudrancie mało realistyczny bo..."nie zwisa"...cnaczy oczka na sobie nie zwisają...w polskich warunkach to prawie możliwe bo ktoś go pewnie farbą pojechał i się posklejał:)

Napisano

Xiz0r - Dzieki :)

Przydały by mi się uwagi bo nie wiem co robie źle , a coś napewno jest źle .

Pozdrowienia.

 

Mam zamiar zrobić coś bardziej wymagającego , ale nie mam pomysłu.

Niechce żeby to było strasznie trudne bo znając mnie odłoże projekt.

Może ma ktoś jakiś pomysł?

 

Edit:

Swinger76 - oj napisalismy w podobnym czasie i cię pominełem :).

Łańcuszek sztuczny bo układałem ręcznie te oczka . Jest jakiś fajny sposób na auto układanie po utowrzonej szcieżce ? no ale żeczywiście jak w polsce to wszystko jest możliwe . Bo przecież tylko w niej są pomysły że ludzie nie pochodzą od małp jak twierdzi pewien znany pan .

Napisano

..::Krzysiek M::.. - Wszystkie komentarze te dobre i te złe będą mnie zachęcać do daleszej pracy.

Ciesze się że twierdzisz że idzie mi coraz lepiej gdyż o to chodziło bym się czegoś nauczył i rozwinął swoje skromne umiejętności.

Dzięki i pozdrawiam.

Napisano

Hehe po długiej bezczynności i przykrymi historiami z maxem i internetem jako tako wracam do pracy . o ile będzie mi się chciało .

Wrzucam amortyzator na rozgrzef(;>)ke .

Render+Siatka

Napisano

Hmmm miałem dziwną refke bo dość gruby ten amortyzator tam był:)

JohnZi - Dobrze że chociaż lampe przypomina :pp

Napisano

BarlogPL - Dzieki , co do pomysłow to żeczywiście nie jest to łatwa sprawa bo jestem za słaby na bardziej skomplikowane modele i często nie daje rady :/

ja też bym musiał poćwiczyć

To dawajta ;) będe czekał i zycze powodzenia w razie czego pisz =>

Napisano

gryf za grubyi wyglada jakby byl prostokatny a powinien miec przekroj litery C albo U, główka tez troche grupa, klucze wyglądają troche inaczej tzn nie wchodza w deche ale sa przyczepione z dołu. Po za tym pickupy troche płaskie i mostek jakis dzwny, ale ogolnie fajnie. Wiem, wiem zboczenie muzyczne:)

Napisano

Sventevith - hehe ja gitare miałem 2 razy w ręku i jeszcze kiedyś jedną popsułem więc bardzo możliwe że ta gitara odstaje od norm ;p . ogulnie cała gitarka to może 3 godziny roboty więc to też ma odbicie na takie szczegóły..

 

Mam odrazu pytanie :

Mój komp to 1024 ramu i procek 3.0 a jednak nawet na tym modelu już nie działała płynnie , powiem nawet że dość uporczywie się tnie .

Czy to może być wina jakiś ustawieniach w maxie ? Czy poprostu tak jest ?

 

EDIT:

Wrzucam jeszcze takiego na szybko wydzierganego miniguna ..

KLIK

Napisano

Ehh próbowałem wymodelować jedną taką basówkę, ale nie wiem jak zacząć ;/ a co do miniguna to fajny modelik;) jak byś mógł to prześlij go gdzieś, albo chociaż pokaż siateczkę ^^ będę wdzięczny ;p

Napisano

no minigun całkiem spox...przyszło mi cos do głowy ale o tym napisze PM:) Ogólnie bardzo fajne modeliki...co do gitarki to jak przedmówcy...ale fajnie ze masz duzo pomysłów!Pozdrawiam

  • Like 1
Napisano

bardzo przyzwoite te modele (na gitarach się nie znam)

 

co do maxa który się zacina, powiedz nam ile model ma poly, to się oceni czy max ma prawo czy nie. chociaż tak na oko nie powinien, mam trochę gorsze parametry i zazwyczaj działa płynnie.

ewentualnie przełącz driver z openGL na direct3d albo na odwrót. (customize => preferences gdzieś tam configure driver)

może też masz za dużo innych ramożernych programów otwartych. (opera, photoshop, jakieś gry itd - niepotrzebne pozamykaj)

Napisano

BarlogPL - nie poddawaj się ;) >TU

Swinger76 - Dzięki za komenta, co do tej sprawy na PM to zobaczymy co to będzie :)

Ania - Do ciebie jeszcze mi bardzo ,bardzo dużo brakuje , dziekuje że się tutaj pojawiłaś :] .

Co to sprawy z tym maxem to później coś tam pogrzebie a model pewnie nie przekracza 40 k .

Napisano

Dobra czas lecieć dalej .

Ostatnio nie miałem siły przysiedzieć przy maxie i nic nie skrobałem ,

naszczęście "szanowny" Swinger :)) zachęcił mnie do motoryzacji i zaczełem troszke obrabiać tutoriala z fiatem 500 i znowu wyratował mnie swinger tłumacząc podstawy i błędy za co mu DZIĘKUJE .

Zmęczony fiacikiem postanowiłem iść w bardziej ciekawe auta i zaczełem robić Sedana(BMW) .

Troszke poszedłem na własną ręke więc model może troszke odbiegać od orginału .... Prosze o C&C (Jeszcze musze go troszke poprostować)

RENDER

SIATKA

Napisano

Ja bym radzil nie skakac tak...weź sie za jeden model tak na powaznie i skoncz go w calosci . Powaznie lepiej na tym wyjdziesz duzo tu błędów i niedoróbek...

Napisano

hindus - Rozumiem cię , chce teraz skączyć tą BMW'ice , ale jeżeli mówisz że jest tu tyle błędów to teraz sam niewiem..

Fajnie by było jak byś napisał co dokładniej .

Dzięki

Napisano

Pora odkopać .

jak zwykle się poddałem i odłożyłem maxa .

Postanowiłem jednak wrócić , ale ile dam rade to nie wiem ...

 

Głośnik , trochę wzorowałem się na moich creativa , a trochę rzeczy zrobiłem na własną rękę. Mało detalu bo się pogubiłem w siatce ...

 

FRONT :

RENDER

SIATKA

 

BACK :

RENDER

SIATKA

Napisano

No to dziergamy dalej .

Krzesełko na którym właśnie siedzę :)

 

FRONT :

 

RENDER

SIATKA

 

BACK :

 

RENDER

SIATKA

 

I od razu pytanko , mam problem który widać na tylnym renderze .

Mianowicie kiedy mam światło VrayLight to dobicia na obiekcie mają czarną obwódkę .

Czemu tak się dzieje ?

Napisano

3 model i no coments :) normalnie załamać się można :P

KARNISZ:

 

RENDERfull

 

RENDERnoSymetry

 

SIATKA

 

EDIT :

 

Witam , tym razem chciałem sobie zrobić głowe ( anime ) chodziło przede wszystkim o nauczeniu sie jakis podstaw takiego modelingu . A po drugie o topologie .

Niech ktoś mi powie czy idę w dobrym kierunku i jakie popełniam błedy ...

3fb24602543b7f3emed.jpg

75887bf34db31186med.jpg

 

Napisano

Witam , od zawsze chciałem nauczyć się organiki , wiadomo przydaje się żeby jakąś lepszą scenke zrobić, tak więc ćwiczę twarz , refki wziełem z jakiegoś tutka , ale w modelowaniu idę na własną ręke. Daje to radę chodz trochę ?

gowazs5.th.jpg

gowawireez7.th.jpg

Napisano

Siatka powinna układać się tak jak rysy twarzy, np:

upload2world_18c04.jpg

poza tym przy osi symetrii jest zbyt równa jak na "dzieło natury".

Dobrze Ci idzie, moje pierwsze głowy nie przypominały nawet ludzi ;)

 

Też od niedawna męczę się z organiką i znam ten ból. Powodzenia!

Napisano

Sebastian Ozga -> dzięki , muszę jeszcze duuuużo potrenować , na razie mam problemy z nosem z polaczeniem z polikami w nowej glowie sie pogubilem strasznie ...

Napisano

Moim zdaniem to jedna z fajniejszych siatek:

 

b4471e516cad461d.gif

 

Ja też zaczynałem od tego tutoriala i jeszcze wielu innych i doszedłem do takiego wniosku, że najlepszą nauką jest uruchomienie ZBrusha i wychodzenie z kulki lub ewentualnie jakiejś słabo uformowanej bazy. Później dodasz sobie siatkę w Zbrushu taką jak na obrazku i wszystko. W ZBrushu od razu widzisz co robisz, a w przypadku budowy siatek poligon po poligonie możesz się szybko zniechęcić. W każdym razie polecam Ci spróbować ZBrusha.

Napisano

Maykel -> Jest dużo ładnych głow zrobionych poly i wcale nie gorszych od zbrushowych.

Mam zbrusha ale nie orientuję się w nim zupełnie i jednak pozostane narazie na poly-modelingu bo i tak nawet jak bym miał siąść do sculptu to muszę się nauczyć podstaw w maxie. Ale dzięki :)

Napisano

Maykel -> stronka nie działa , Zbrusha się boje bo czuje że nie mam kontroli nad modelem, pewnie to przez nie znanie nawet interfejsu . Zresztą zbrush zawsze kojarzył mi się z bardziej artystycznym podejsciem do modelowania , a z moją artystycznością dobrze nie jest .

Pozdro

Napisano

Posłuchałem się maykela i odstawiłem na chwile Vip'y w zamian wziąłem się za poznanie interfacu Zbrusha .

Cały wczorajszy dzień minął mi na ściąganiu i oglądaniu tutkow klicka(Wielki Resp.) strasznie mi one pomogły i postanowiłem oskrobać trochę basemesha który był już w zbrushu(narazie pogress) . jedzcie po mnie ..... Czekam na wielkiego klapsa :D

zbrushrd9.jpg

Napisano

nie znam się, ale podłóż go może pod jakiś refek, bo chyba kolana ma za nisko.

Mnie to do dupy niepodobne wychodziły, a Ty sobie nieźle radzisz, nie przejmuj się jesli są jakies błędy, przecież Ajnsztajn nie był od razu Ajnsztajnem :D

Ja to bym się stopniowo uczył, najpierw nawalił ze sto głów, a później leciał niżej... oczywiście im niżej, tym szybciej wolałbym model zmienić na kobiete ;)

Napisano

chyba musisz dokładniej przyjrzeć się jakimś referkom anatomicznym - muskuły jakoś dziwnie ci się układają. Masz za dużo mięśni brzucha, bicepsy jakoś dziwnie rozdwojone (no chyba że to mają być tricepsy - a jak tak to raczej bardziej z tyłu ręki niż z przodu), ten duży mięsień na udzie - co to jest? jeśli sartorius to trochę dziwny, a jeśli nie sartorius to nie mam pojęcia co to? Golenie poszły ci na zewnątrz a powinny lecieć mniej więcej środkiem nogi. walcz - jak się poddasz to się sparzysz do zbrusza a to zawsze szkoda.

Napisano

Maykel ->z tymi kolanami możliwe ,chociaż w tym miejscu były już na base mashu( stand. brush ) . (do dupy)Chyba nie było aż tak źle ?:P Dzięki za uwagi, a mi jakoś tak wyszło tylko dlatego że miałem już tą baze tak to pewnie by był jeden wielki babol .

Na razie będę musiał się w jakimś sofcie bez sculpta organiki nauczyć a potem się detalem pobawię w Zbrushu . Dzięki za doping ;-)

 

marcin wuu -> wiem , wiem .... dużo tu niezgodności ,ale głównie bawiłem się żeby zaprzyjaźnić się z Zbrushem , nie podglądałem żadnych referencji , co do mięśni na brzuchu to tu straszna gafa ... Muszę dużo ciał pooglądać i nie będę prosił o strony z dobrymi pomocami bo gdzieś na forum się tego pełno szwęda .

 

Claude -> Miło mi to słyszeć , dzięki za motywacje :*

 

Ogólnie dzięki z posty i zabieram się do pracy , na pierwszy ogień rzucam głowy ... i od razu pytanie , Jak bardzo dokładny musi być model pod zbrusha ? Wystarczy trochę porozciągany box o proporcjach głowy i na to detal czy jednak lepiej potroszczyć się o ambitniejszy model w maxie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności