mileS Napisano 9 Marzec 2007 Napisano 9 Marzec 2007 (edytowane) Witam ! Będe tu zamieszczał różne modele , bądz ich wipy . Mam na celu potrenowanie modelingu. Jeżeli ktoś by chciał jeden z modeli to prosze napisać a zamieszcze go na jakimś serwerze... Na początek felga . Przepraszam za render ale nie umiem w V-ray'u zrobić szybkiego i w miare czystego renderu. RENDER SIATKA Edit: 2 felga . Siatki nie mam bo ... a zresztą , szkoda tłumaczyć :) RENDER Edytowane 15 Styczeń 2009 przez mileS
..::Krzysiek M::.. Napisano 9 Marzec 2007 Napisano 9 Marzec 2007 Witam modelik bardzo ładny podoba mi się ale gorzej z redendrem Powodzenia w dalszej pracy będę tu zaglądał :)
mileS Napisano 9 Marzec 2007 Autor Napisano 9 Marzec 2007 Jeżeli by był ktoś taki miły i napisał lub odesłał mnie do strony gdzie znajde takie w miare dobre ustawienia do v-raya bądz mentala to bym był bardzo wdzięczny :)
serratus Napisano 9 Marzec 2007 Napisano 9 Marzec 2007 Witam, Ładna felga, a co do ustawień V-raya to możesz sprawdzić tutaj: www.aversis.be Pozdrawiam
mileS Napisano 9 Marzec 2007 Autor Napisano 9 Marzec 2007 ..::Krzysiek M::.. - Dzięki i postaram się poprawić render.. charlie - Stronka bardzo przydatna wiele poczytałem i zrozumiałem wielkie dzięki :)
mileS Napisano 11 Marzec 2007 Autor Napisano 11 Marzec 2007 Dobra lecimy dalej :). Najpierw szczotka do wc: RENDER SIATKA Lampka : Render+Siatka Podstawka: Render+Siatka
mileS Napisano 11 Marzec 2007 Autor Napisano 11 Marzec 2007 Widze że mało osób tu zagląda , ale rozumiem :), bitwa trwa a ja skrobie sobie dalej. Hydrant : RENDER+SIATKA
Orangegraphics Napisano 11 Marzec 2007 Napisano 11 Marzec 2007 Jak najbardziej fajnie;) nie po polsku to. po prostu jest ok;]
Swinger76 Napisano 11 Marzec 2007 Napisano 11 Marzec 2007 Fajnie fajnie...tylko ten łańcuszek przy hudrancie mało realistyczny bo..."nie zwisa"...cnaczy oczka na sobie nie zwisają...w polskich warunkach to prawie możliwe bo ktoś go pewnie farbą pojechał i się posklejał:)
mileS Napisano 11 Marzec 2007 Autor Napisano 11 Marzec 2007 Xiz0r - Dzieki :) Przydały by mi się uwagi bo nie wiem co robie źle , a coś napewno jest źle . Pozdrowienia. Mam zamiar zrobić coś bardziej wymagającego , ale nie mam pomysłu. Niechce żeby to było strasznie trudne bo znając mnie odłoże projekt. Może ma ktoś jakiś pomysł? Edit: Swinger76 - oj napisalismy w podobnym czasie i cię pominełem :). Łańcuszek sztuczny bo układałem ręcznie te oczka . Jest jakiś fajny sposób na auto układanie po utowrzonej szcieżce ? no ale żeczywiście jak w polsce to wszystko jest możliwe . Bo przecież tylko w niej są pomysły że ludzie nie pochodzą od małp jak twierdzi pewien znany pan .
..::Krzysiek M::.. Napisano 11 Marzec 2007 Napisano 11 Marzec 2007 Witam !! Szybko Ci idzie coraz lepiej :) tylko nie opadnij na laurach ;) Pozdro i życzę powodzenia w dalszej pracy ;)
mileS Napisano 11 Marzec 2007 Autor Napisano 11 Marzec 2007 ..::Krzysiek M::.. - Wszystkie komentarze te dobre i te złe będą mnie zachęcać do daleszej pracy. Ciesze się że twierdzisz że idzie mi coraz lepiej gdyż o to chodziło bym się czegoś nauczył i rozwinął swoje skromne umiejętności. Dzięki i pozdrawiam.
mileS Napisano 16 Maj 2007 Autor Napisano 16 Maj 2007 Hehe po długiej bezczynności i przykrymi historiami z maxem i internetem jako tako wracam do pracy . o ile będzie mi się chciało . Wrzucam amortyzator na rozgrzef(;>)ke . Render+Siatka
mileS Napisano 16 Maj 2007 Autor Napisano 16 Maj 2007 Hmmm miałem dziwną refke bo dość gruby ten amortyzator tam był:) JohnZi - Dobrze że chociaż lampe przypomina :pp
BarlogPL Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 No gratuluje pomysłów ;D ja też bym musiał poćwiczyć tylko brak jakichkolwiek pomysłów...Dobre wykonania ;)
mileS Napisano 17 Maj 2007 Autor Napisano 17 Maj 2007 BarlogPL - Dzieki , co do pomysłow to żeczywiście nie jest to łatwa sprawa bo jestem za słaby na bardziej skomplikowane modele i często nie daje rady :/ ja też bym musiał poćwiczyć To dawajta ;) będe czekał i zycze powodzenia w razie czego pisz =>
mileS Napisano 21 Maj 2007 Autor Napisano 21 Maj 2007 Teraz gitarka , bardzo pomocne były by jakieś C&C .. Render
Sventevith Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 gryf za grubyi wyglada jakby byl prostokatny a powinien miec przekroj litery C albo U, główka tez troche grupa, klucze wyglądają troche inaczej tzn nie wchodza w deche ale sa przyczepione z dołu. Po za tym pickupy troche płaskie i mostek jakis dzwny, ale ogolnie fajnie. Wiem, wiem zboczenie muzyczne:)
mileS Napisano 21 Maj 2007 Autor Napisano 21 Maj 2007 Sventevith - hehe ja gitare miałem 2 razy w ręku i jeszcze kiedyś jedną popsułem więc bardzo możliwe że ta gitara odstaje od norm ;p . ogulnie cała gitarka to może 3 godziny roboty więc to też ma odbicie na takie szczegóły.. Mam odrazu pytanie : Mój komp to 1024 ramu i procek 3.0 a jednak nawet na tym modelu już nie działała płynnie , powiem nawet że dość uporczywie się tnie . Czy to może być wina jakiś ustawieniach w maxie ? Czy poprostu tak jest ? EDIT: Wrzucam jeszcze takiego na szybko wydzierganego miniguna .. KLIK
BarlogPL Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 Ehh próbowałem wymodelować jedną taką basówkę, ale nie wiem jak zacząć ;/ a co do miniguna to fajny modelik;) jak byś mógł to prześlij go gdzieś, albo chociaż pokaż siateczkę ^^ będę wdzięczny ;p
Swinger76 Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 no minigun całkiem spox...przyszło mi cos do głowy ale o tym napisze PM:) Ogólnie bardzo fajne modeliki...co do gitarki to jak przedmówcy...ale fajnie ze masz duzo pomysłów!Pozdrawiam 1
Ania Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 bardzo przyzwoite te modele (na gitarach się nie znam) co do maxa który się zacina, powiedz nam ile model ma poly, to się oceni czy max ma prawo czy nie. chociaż tak na oko nie powinien, mam trochę gorsze parametry i zazwyczaj działa płynnie. ewentualnie przełącz driver z openGL na direct3d albo na odwrót. (customize => preferences gdzieś tam configure driver) może też masz za dużo innych ramożernych programów otwartych. (opera, photoshop, jakieś gry itd - niepotrzebne pozamykaj)
mileS Napisano 22 Maj 2007 Autor Napisano 22 Maj 2007 BarlogPL - nie poddawaj się ;) >TU Swinger76 - Dzięki za komenta, co do tej sprawy na PM to zobaczymy co to będzie :) Ania - Do ciebie jeszcze mi bardzo ,bardzo dużo brakuje , dziekuje że się tutaj pojawiłaś :] . Co to sprawy z tym maxem to później coś tam pogrzebie a model pewnie nie przekracza 40 k .
mileS Napisano 9 Czerwiec 2007 Autor Napisano 9 Czerwiec 2007 Dobra czas lecieć dalej . Ostatnio nie miałem siły przysiedzieć przy maxie i nic nie skrobałem , naszczęście "szanowny" Swinger :)) zachęcił mnie do motoryzacji i zaczełem troszke obrabiać tutoriala z fiatem 500 i znowu wyratował mnie swinger tłumacząc podstawy i błędy za co mu DZIĘKUJE . Zmęczony fiacikiem postanowiłem iść w bardziej ciekawe auta i zaczełem robić Sedana(BMW) . Troszke poszedłem na własną ręke więc model może troszke odbiegać od orginału .... Prosze o C&C (Jeszcze musze go troszke poprostować) RENDER SIATKA
Hindus Napisano 9 Czerwiec 2007 Napisano 9 Czerwiec 2007 Ja bym radzil nie skakac tak...weź sie za jeden model tak na powaznie i skoncz go w calosci . Powaznie lepiej na tym wyjdziesz duzo tu błędów i niedoróbek...
mileS Napisano 10 Czerwiec 2007 Autor Napisano 10 Czerwiec 2007 hindus - Rozumiem cię , chce teraz skączyć tą BMW'ice , ale jeżeli mówisz że jest tu tyle błędów to teraz sam niewiem.. Fajnie by było jak byś napisał co dokładniej . Dzięki
Fargate Napisano 10 Czerwiec 2007 Napisano 10 Czerwiec 2007 zaznaczyłem ci co mi sie nie podoba: pozdro
mileS Napisano 29 Grudzień 2007 Autor Napisano 29 Grudzień 2007 Pora odkopać . jak zwykle się poddałem i odłożyłem maxa . Postanowiłem jednak wrócić , ale ile dam rade to nie wiem ... Głośnik , trochę wzorowałem się na moich creativa , a trochę rzeczy zrobiłem na własną rękę. Mało detalu bo się pogubiłem w siatce ... FRONT : RENDER SIATKA BACK : RENDER SIATKA
mileS Napisano 29 Grudzień 2007 Autor Napisano 29 Grudzień 2007 No to dziergamy dalej . Krzesełko na którym właśnie siedzę :) FRONT : RENDER SIATKA BACK : RENDER SIATKA I od razu pytanko , mam problem który widać na tylnym renderze . Mianowicie kiedy mam światło VrayLight to dobicia na obiekcie mają czarną obwódkę . Czemu tak się dzieje ?
arturprx2 Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 w color mapingu zaznacz subpixel i clamp output 1
mileS Napisano 29 Grudzień 2007 Autor Napisano 29 Grudzień 2007 arturprx2 -> Dzięki bo już się tym zadręczałem... Dali ludziska :D jakieś C & C by się przydało .. ( a propo modeli )
mileS Napisano 29 Grudzień 2007 Autor Napisano 29 Grudzień 2007 3 model i no coments :) normalnie załamać się można :P KARNISZ: RENDERfull RENDERnoSymetry SIATKA EDIT : Witam , tym razem chciałem sobie zrobić głowe ( anime ) chodziło przede wszystkim o nauczeniu sie jakis podstaw takiego modelingu . A po drugie o topologie . Niech ktoś mi powie czy idę w dobrym kierunku i jakie popełniam błedy ...
mbudzko Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 siatka fajnie uporządkowana, zgodna z anatomią anime, czym szkicujesz?
mileS Napisano 3 Styczeń 2008 Autor Napisano 3 Styczeń 2008 mbudzko -> czym szkicujesz? Refka nie moja :) poszukaj na 3dtotal jest tut o modelowaniu Joanny ...
mileS Napisano 5 Styczeń 2008 Autor Napisano 5 Styczeń 2008 Witam , od zawsze chciałem nauczyć się organiki , wiadomo przydaje się żeby jakąś lepszą scenke zrobić, tak więc ćwiczę twarz , refki wziełem z jakiegoś tutka , ale w modelowaniu idę na własną ręke. Daje to radę chodz trochę ?
Sebastian Ozga Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 Siatka powinna układać się tak jak rysy twarzy, np: poza tym przy osi symetrii jest zbyt równa jak na "dzieło natury". Dobrze Ci idzie, moje pierwsze głowy nie przypominały nawet ludzi ;) Też od niedawna męczę się z organiką i znam ten ból. Powodzenia!
mileS Napisano 15 Styczeń 2008 Autor Napisano 15 Styczeń 2008 Sebastian Ozga -> dzięki , muszę jeszcze duuuużo potrenować , na razie mam problemy z nosem z polaczeniem z polikami w nowej glowie sie pogubilem strasznie ...
Maykel Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 Moim zdaniem to jedna z fajniejszych siatek: Ja też zaczynałem od tego tutoriala i jeszcze wielu innych i doszedłem do takiego wniosku, że najlepszą nauką jest uruchomienie ZBrusha i wychodzenie z kulki lub ewentualnie jakiejś słabo uformowanej bazy. Później dodasz sobie siatkę w Zbrushu taką jak na obrazku i wszystko. W ZBrushu od razu widzisz co robisz, a w przypadku budowy siatek poligon po poligonie możesz się szybko zniechęcić. W każdym razie polecam Ci spróbować ZBrusha.
mileS Napisano 15 Styczeń 2008 Autor Napisano 15 Styczeń 2008 Maykel -> Jest dużo ładnych głow zrobionych poly i wcale nie gorszych od zbrushowych. Mam zbrusha ale nie orientuję się w nim zupełnie i jednak pozostane narazie na poly-modelingu bo i tak nawet jak bym miał siąść do sculptu to muszę się nauczyć podstaw w maxie. Ale dzięki :)
Maykel Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 ok twój wybór ;) a znasz tę miarkę do proporcji twarzy? Zanim ją znalazłem, przestałem modelować twarze, a szkoda, może zaczęłyby przypominać ludzi, wkońcu ;) http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=37594&highlight=proporcje+twarzy&page=3
mileS Napisano 15 Styczeń 2008 Autor Napisano 15 Styczeń 2008 Maykel -> stronka nie działa , Zbrusha się boje bo czuje że nie mam kontroli nad modelem, pewnie to przez nie znanie nawet interfejsu . Zresztą zbrush zawsze kojarzył mi się z bardziej artystycznym podejsciem do modelowania , a z moją artystycznością dobrze nie jest . Pozdro
Maykel Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 już działa ;) e tam artystycznym, spróbuj chociaż, najwyżej pacniesz w diabły ;) Jest kupa tutoriali do niego, chociażby Digital Tutors.
mileS Napisano 27 Styczeń 2008 Autor Napisano 27 Styczeń 2008 Posłuchałem się maykela i odstawiłem na chwile Vip'y w zamian wziąłem się za poznanie interfacu Zbrusha . Cały wczorajszy dzień minął mi na ściąganiu i oglądaniu tutkow klicka(Wielki Resp.) strasznie mi one pomogły i postanowiłem oskrobać trochę basemesha który był już w zbrushu(narazie pogress) . jedzcie po mnie ..... Czekam na wielkiego klapsa :D
mileS Napisano 27 Styczeń 2008 Autor Napisano 27 Styczeń 2008 Jadym dalej :) ... Pewnie masakra nie anatomicznie ... EDIT: A i nie patrzcie na fifoka :D to tylko taki (mały) zarys
Maykel Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 nie znam się, ale podłóż go może pod jakiś refek, bo chyba kolana ma za nisko. Mnie to do dupy niepodobne wychodziły, a Ty sobie nieźle radzisz, nie przejmuj się jesli są jakies błędy, przecież Ajnsztajn nie był od razu Ajnsztajnem :D Ja to bym się stopniowo uczył, najpierw nawalił ze sto głów, a później leciał niżej... oczywiście im niżej, tym szybciej wolałbym model zmienić na kobiete ;)
marcin wuu Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 chyba musisz dokładniej przyjrzeć się jakimś referkom anatomicznym - muskuły jakoś dziwnie ci się układają. Masz za dużo mięśni brzucha, bicepsy jakoś dziwnie rozdwojone (no chyba że to mają być tricepsy - a jak tak to raczej bardziej z tyłu ręki niż z przodu), ten duży mięsień na udzie - co to jest? jeśli sartorius to trochę dziwny, a jeśli nie sartorius to nie mam pojęcia co to? Golenie poszły ci na zewnątrz a powinny lecieć mniej więcej środkiem nogi. walcz - jak się poddasz to się sparzysz do zbrusza a to zawsze szkoda.
claude Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 są błędy ale widać że jarzysz o co chodzi, więcej obserwacji referek i będzie pięknie trzymam kciuki
mileS Napisano 27 Styczeń 2008 Autor Napisano 27 Styczeń 2008 Maykel ->z tymi kolanami możliwe ,chociaż w tym miejscu były już na base mashu( stand. brush ) . (do dupy)Chyba nie było aż tak źle ?:P Dzięki za uwagi, a mi jakoś tak wyszło tylko dlatego że miałem już tą baze tak to pewnie by był jeden wielki babol . Na razie będę musiał się w jakimś sofcie bez sculpta organiki nauczyć a potem się detalem pobawię w Zbrushu . Dzięki za doping ;-) marcin wuu -> wiem , wiem .... dużo tu niezgodności ,ale głównie bawiłem się żeby zaprzyjaźnić się z Zbrushem , nie podglądałem żadnych referencji , co do mięśni na brzuchu to tu straszna gafa ... Muszę dużo ciał pooglądać i nie będę prosił o strony z dobrymi pomocami bo gdzieś na forum się tego pełno szwęda . Claude -> Miło mi to słyszeć , dzięki za motywacje :* Ogólnie dzięki z posty i zabieram się do pracy , na pierwszy ogień rzucam głowy ... i od razu pytanie , Jak bardzo dokładny musi być model pod zbrusha ? Wystarczy trochę porozciągany box o proporcjach głowy i na to detal czy jednak lepiej potroszczyć się o ambitniejszy model w maxie ?
kamil.ochel Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 na tyłku brakuje tego rowa, a dlonie do wymiany generalnie uczysz się i robisz progress :) ładny model (naprawdę)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się