Skocz do zawartości

Zwycięzcą animacyjnego speeda zostaje...?  

32 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Zwycięzcą animacyjnego speeda zostaje...?

    • Aef
      0
    • asblaze
      11
    • belzebub
      8
    • Jim mee
      1
    • Kris_R
      6
    • Lumpy
      6
    • Waldx
      0
    • Zioło
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pierwsza sesja wypadła całkeim nieźle :) Ruszamy z kolejną licząc na jeszcze większe zainteresowanie i jeszcze ciekawsze realizacje! :)

 

Temat:

"Rzut granatem"

 

Tym razem również namawiam do kreatywnego podejścia i nie trzymania się zbyt ściśle i kurczowo dosłownego rozumienia tematu.

 

termin: do 20 kwietnia

 

kwestie organizacyjne

 

każda osoba będąca użytkownikiem forum max3d ma prawo brać udział w każdej sesji Speed Animating. Nie zapomnijcie o wstawieniu minaturki do pierwszego postu!!

niebawem zostanie stworzony osobny dział na potrzeby animowanych speedów i będzie dużo łatwiej utrzymać porządek. Na razie jeszcze przez chwilę trzymajmy się tego, co jest.

 

Do dzieła!

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 86
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam,

 

Noo Kris ciekawy temat wybrałeś, teraz to rzeczywiście będzie duże pole do popisu, a tak po za tym to fajnie sie zapowiada to uporządkowanie tematów.

Mam nadzieję że tym razem weźmie udział jeszcze więcej osób, a wtedy to już w ogóle będzie ciekawie :).

 

Pozdrawiam

Napisano

Jak widać dział już jest... teraz pozostaje mieć nadzieję, że uda się zachować ciągłość w Speed Animating i chętnych do nauki animacji oraz dzikich zapaleńców chcących doskonalić swój warsztat nie zabraknie :)

Przyjemności w animowanku!!

Napisano

asblaze: zawsze mnie zaskakujesz, ale to jest po prostu poezja :) super wygląda! te cartoonowe ruchy... powinieneś zrobić jakąś dłuższą animkę z udziałem tego gostka :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Elo !! :D

 

To panowie i Panie mam pierwszy rzut. Animowałem tak dość na żywca- cokolwiek to nie znaczy i nie wiązać z alkoholem ;)

 

Po z animowaniu całej postaci okazało się że wszytko zasuwa niesamowicie. Jedyne co udało mi się zrobić żeby naprawić cała animke to re-scale time z paska animacji.

 

To może pokaże filmik

http://rapidshare.com/files/24410141/rzut01.mov.html

 

Nie wchodziłem w curves editor , a w dope sheecie nie umiem wydłużać poszczególnych fragmentów. Dziś będę szukał właściwego timingu.

Może ma ktoś z Was pomysł jak łapać prawidłowy timing już podczas stawiania kluczy? Żeby potem tyle nie kombinować. O ! I może ktoś z Was ma dobry link o "animowaniu postaci"

 

No to zjedźcie mnie now :] . Przypominam , że to jeszcze VIP i 1a "tak zaawansowana" animacja postaci.

Napisano

Ja nawet byłbym za , tylko nie wiem czy tak powinniśmy robić. Może lepiej wrzucić kolejną sesje i więcej więcej spijidóf wyjdzie i będą szybsze. Ale trudno mi zająć konkretne zdanie. Będę za większością w tym przypadku.

Napisano

Zioło , animka jest super real. Zupełnie jak postać , skoro rzucasz zawleczką to trochę jej brakuje-modelu , a w ruchu.... przetrzymałbym trochę antycypacje jak podnosi nogę tuż przed rzutem. Ale tak jak napisałem , Wszystko już teraz jest prawidłowe.

Napisano

przedłóżmy.

(mozilla nie ma nic przeciwko ortografii wyrazu powyżej, ale wyglada conajmniej dziwnie. moze jestem zbyt podejzliwy wzgledem niektorych, przeciez banalnych rzeczy.)

.

a chcialbym zeby przedluzono, no tak, bo niby dla wszystkich ten sam czas, ale o ile przekladamy, to przeciez i takze dla wszystkich. w kazdym badz razie,

ja absolutnie nie mialem 'okazji' nic przygotowac, a to z powodu obowiazkow...

'finansowych'.

innymi slowy, codzien z roboty tak zmeczony wracalem, ze juz o rzucaniu czymkolwiek nie chcialem myslec, a juz w szczegolnosci nie granatami.

dwie mapy w cs'a i spac. och, no tak, po prostu.

.

czyli - dajmy dodatkowe siedem dni. albo czternascie. albo nie. siedem.

niech Kris decyduje.

 

ps. coz za paradoks - 'a juz w szczegolnosci nie granatami' a za chwile 'dwie mapy w cs'a' : )

Napisano

asblaze - > Myśle, że w (mini)bitwie można zakładać temat nawet nie pokazując gotowej pracy.

 

[EDIT: Tomek K -> faktycznie, nieprecyzyjne określenie z mojej strony. Nie o to mi chodziło, to przez pośpiech]

 

Macie link do animacji, skończe ją do 20. To dobra pora na komentarze, bo mogę jeszcze coś poprawić. :P

 

 

pzdr

Napisano

So Lumpy ... mega fajnie jak na początki. Jedune czego mi brakuje to dalszej częsci filmiku , no i kojot cały czas żyje ;] , oraz więcej ruchu po ARCs(lub wyraźniejszy) ;)

Napisano

Elo wszystkim fanom :) , cieszę się jeśli sie prawie podobało . mam nową wersję i ostateczną. Pełną bugów i w ogóle , ale normalnie był to dla mnie MEGA poligon . Zapraszam na projekcję

Jim

Napisano

Wersja ostateczna i niezmienna. Możnaby pare elementów poprawić, ale nie dam juz rady.

 

 

[jeszcze sam nie widziałem tego na Utube (po uploadzie filmy nie sa od razu dostępne), więc jeśli kompresja całkiem zniszczyła, to sorry, moge to poprawić w pon jak wróce z Reanimacji]

Napisano

w sumie, to do rzutu jeszcze kawalek -

dopiero wczoraj po południu zasiadlem,

a dzisiaj sie okazuje, ze nie bede mogl nad tym pracowac -

conajmniej do poniedzialku - wiec z ankiety wykluczam sie automatycznie.

ale wydaje mi sie, ze temat moglby byc - bo z biegiem czasu : ) chce w koncu ten test rzutu granatem zrobic - w sumie to pozyteczna sprawa. (tak, rzucanie granatami.)

.

tak wiec to jest mocny [wip], zero in-between'ow i i tak chyba nawet nie do polowy, ale - jak work in progress, to work in progress.

.

http://www.youtube.com/watch?v=5IthsDljLDQ

.

pzdr, aef.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności