Jump to content

Speed Animating - sesja 2


Kris_R

Zwycięzcą animacyjnego speeda zostaje...?  

32 members have voted

  1. 1. Zwycięzcą animacyjnego speeda zostaje...?

    • Aef
      0
    • asblaze
      11
    • belzebub
      8
    • Jim mee
      1
    • Kris_R
      6
    • Lumpy
      6
    • Waldx
      0
    • Zioło
      0


Recommended Posts

Pierwsza sesja wypadła całkeim nieźle :) Ruszamy z kolejną licząc na jeszcze większe zainteresowanie i jeszcze ciekawsze realizacje! :)

 

Temat:

"Rzut granatem"

 

Tym razem również namawiam do kreatywnego podejścia i nie trzymania się zbyt ściśle i kurczowo dosłownego rozumienia tematu.

 

termin: do 20 kwietnia

 

kwestie organizacyjne

 

każda osoba będąca użytkownikiem forum max3d ma prawo brać udział w każdej sesji Speed Animating. Nie zapomnijcie o wstawieniu minaturki do pierwszego postu!!

niebawem zostanie stworzony osobny dział na potrzeby animowanych speedów i będzie dużo łatwiej utrzymać porządek. Na razie jeszcze przez chwilę trzymajmy się tego, co jest.

 

Do dzieła!

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Witam,

 

Noo Kris ciekawy temat wybrałeś, teraz to rzeczywiście będzie duże pole do popisu, a tak po za tym to fajnie sie zapowiada to uporządkowanie tematów.

Mam nadzieję że tym razem weźmie udział jeszcze więcej osób, a wtedy to już w ogóle będzie ciekawie :).

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Jak widać dział już jest... teraz pozostaje mieć nadzieję, że uda się zachować ciągłość w Speed Animating i chętnych do nauki animacji oraz dzikich zapaleńców chcących doskonalić swój warsztat nie zabraknie :)

Przyjemności w animowanku!!

Link to comment
Share on other sites

Elo !! :D

 

To panowie i Panie mam pierwszy rzut. Animowałem tak dość na żywca- cokolwiek to nie znaczy i nie wiązać z alkoholem ;)

 

Po z animowaniu całej postaci okazało się że wszytko zasuwa niesamowicie. Jedyne co udało mi się zrobić żeby naprawić cała animke to re-scale time z paska animacji.

 

To może pokaże filmik

http://rapidshare.com/files/24410141/rzut01.mov.html

 

Nie wchodziłem w curves editor , a w dope sheecie nie umiem wydłużać poszczególnych fragmentów. Dziś będę szukał właściwego timingu.

Może ma ktoś z Was pomysł jak łapać prawidłowy timing już podczas stawiania kluczy? Żeby potem tyle nie kombinować. O ! I może ktoś z Was ma dobry link o "animowaniu postaci"

 

No to zjedźcie mnie now :] . Przypominam , że to jeszcze VIP i 1a "tak zaawansowana" animacja postaci.

Link to comment
Share on other sites

Ja nawet byłbym za , tylko nie wiem czy tak powinniśmy robić. Może lepiej wrzucić kolejną sesje i więcej więcej spijidóf wyjdzie i będą szybsze. Ale trudno mi zająć konkretne zdanie. Będę za większością w tym przypadku.

Link to comment
Share on other sites

Zioło , animka jest super real. Zupełnie jak postać , skoro rzucasz zawleczką to trochę jej brakuje-modelu , a w ruchu.... przetrzymałbym trochę antycypacje jak podnosi nogę tuż przed rzutem. Ale tak jak napisałem , Wszystko już teraz jest prawidłowe.

Link to comment
Share on other sites

przedłóżmy.

(mozilla nie ma nic przeciwko ortografii wyrazu powyżej, ale wyglada conajmniej dziwnie. moze jestem zbyt podejzliwy wzgledem niektorych, przeciez banalnych rzeczy.)

.

a chcialbym zeby przedluzono, no tak, bo niby dla wszystkich ten sam czas, ale o ile przekladamy, to przeciez i takze dla wszystkich. w kazdym badz razie,

ja absolutnie nie mialem 'okazji' nic przygotowac, a to z powodu obowiazkow...

'finansowych'.

innymi slowy, codzien z roboty tak zmeczony wracalem, ze juz o rzucaniu czymkolwiek nie chcialem myslec, a juz w szczegolnosci nie granatami.

dwie mapy w cs'a i spac. och, no tak, po prostu.

.

czyli - dajmy dodatkowe siedem dni. albo czternascie. albo nie. siedem.

niech Kris decyduje.

 

ps. coz za paradoks - 'a juz w szczegolnosci nie granatami' a za chwile 'dwie mapy w cs'a' : )

Link to comment
Share on other sites

asblaze - > Myśle, że w (mini)bitwie można zakładać temat nawet nie pokazując gotowej pracy.

 

[EDIT: Tomek K -> faktycznie, nieprecyzyjne określenie z mojej strony. Nie o to mi chodziło, to przez pośpiech]

 

Macie link do animacji, skończe ją do 20. To dobra pora na komentarze, bo mogę jeszcze coś poprawić. :P

 

 

pzdr

Link to comment
Share on other sites

Wersja ostateczna i niezmienna. Możnaby pare elementów poprawić, ale nie dam juz rady.

 

 

[jeszcze sam nie widziałem tego na Utube (po uploadzie filmy nie sa od razu dostępne), więc jeśli kompresja całkiem zniszczyła, to sorry, moge to poprawić w pon jak wróce z Reanimacji]

Link to comment
Share on other sites

w sumie, to do rzutu jeszcze kawalek -

dopiero wczoraj po południu zasiadlem,

a dzisiaj sie okazuje, ze nie bede mogl nad tym pracowac -

conajmniej do poniedzialku - wiec z ankiety wykluczam sie automatycznie.

ale wydaje mi sie, ze temat moglby byc - bo z biegiem czasu : ) chce w koncu ten test rzutu granatem zrobic - w sumie to pozyteczna sprawa. (tak, rzucanie granatami.)

.

tak wiec to jest mocny [wip], zero in-between'ow i i tak chyba nawet nie do polowy, ale - jak work in progress, to work in progress.

.

http://www.youtube.com/watch?v=5IthsDljLDQ

.

pzdr, aef.

Link to comment
Share on other sites

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy