Napisano 24 Lipiec 200519 l Sea Otter(Głowa), zainspirowany potworkiem Sea Otter z MMORPG ragnarok online w ktorego pogrywam sobie maniakalnie:) czas- około 40 minut
Napisano 24 Lipiec 200519 l @Tiger: wymiatasz :) A odnośnie zdjęć Marilyn, jakby ktoś miał ochotę to zapraszam na Drawing Jam'a.
Napisano 24 Lipiec 200519 l Ktoś mi dokładnie powie co z tym konceptem jest nie tak??(dostałem komentarz, ze jest za mało szczegułów)... mam po prostu tragiczny tablet:/ i narazie zero możliwości wymienienia, ehh
Napisano 24 Lipiec 200519 l rysuj obrazek w więszkej rodzielczości, wtedy nawet myszką wrysujesz dodatkowe szczegóły : odblaski, brud, zmarszczki itp. możesz zaczynać rysować powiedzmy w 800x600 by złapać ogólny szkic i plamę i w miarę pojawiania się detali zwiększyć go do . . . np 2000x2000 oczywiście podaje tutaj tylko przykład. Bo każdy ma inny sposób na ostry detal.
Napisano 24 Lipiec 200519 l Marduk- mam Volito A6, i musze ci powiedziec ze wielkosc nie ma tu zadnego znaczenia, rob tak jak pisze Mkaszpir a bedzie ok
Napisano 25 Lipiec 200519 l brak detali na jego szacie i śmieszne ma te okulary..ja bym troche te szkiełka odzielił od siebie małą przerwą
Napisano 25 Lipiec 200519 l @Marduk: A jakiż to tablet? Podejżewam, że nie chodzi tu o wielkość, bo podobnie jak Mizu mam Volito (A6) i to wystarczy do robienia detali (fakt, trzeba to robić w większym przybliżeniu, bo ze względu na wielkość i pewną, związaną z tym niedokładność niestety ma). Może jest to kwestia ustawień tabletu (podejżewam, że w każdym można ustawić jaka ma być reakcja, zależnie od tego czy mocno naciskasz czy delikatnie. No i ewentualnie ustawienia w programie (w Painterze jest coś takiego, że jest taka opcja, że pojawia sie takie małe pole, gdzie trzeba narysować jakiś szybki bochomaz z użyciem swojego naturalnego nacisku, a program sam sobie dobiera ustawienia, tak, żeby było wygodniej pracować). A odnośnie szkicu, to troche anatomia uciekła (ma za krótkie nogi, krocze powinno być tak mniej więcej w połowie wysokosci między stopami a włosami, a nie stopami a linią barków jak wynika z rysunku. A detale można by wycisnąć gdyby zwiększyć rysunek do rozmiaru gdzie wysokość będzie wynosiła jakieś 2800 (4x to co masz w wysokości), wtedy przy 25% powiększeniu dalej widzisz to co masz powyżej, ale możesz używać mniejszych brushy, żeby detale uskutecznić (co pewnie będzie przy okazji czasochłonne :/). Niektórzy inkerzy komiksowi używają nawet 'pencil tool' w photoshopie (grubość kreski wynosi wtedy 1 piksel), ale ilość detali jest wtedy nieograniczona :) A i okulary są za blisko siebie, w masce p-gaz jest zawsze przerwa między okularami.
Napisano 25 Lipiec 200519 l Marduk: O proporcjach postaci nie wspomne bo już zostało powiedziane co trzeba,jedyna żecz jaka mi się jeszcze żuciła w oko to "kontrapost".Polega to miej więcej na tym że linia barków i miednicy są lekko pochylone np. lewy bark leko w górze co wymusza ustawienie prawej strony miednicy w górze(zawsze ta strona miednicy jest w górze na której oparty jest ciężar). Chyba że ów żołnierz jest w pozycji na baczność.Mam nadzieje żenie namieszałem.
Napisano 25 Lipiec 200519 l Dzięki... ta anatomia czasem mi "ucieka"... a tablet ... Lifetec - zastanówcie sięczy tym można dobrze pracowac... - ja próbuje od pół roku... trzeba coś wysupłać na coś pożądnego ;/ Tak pozatym wrzucam "ołówkowe zabicie nudy"... A koncept sprubuję przemalować... i zrobić z tego "oficera przy tuszy" ... ...proporcje powinny lepiej wyglądać:
Napisano 25 Lipiec 200519 l Drugie podejscie do akryli, czyli Marilyn Monroe w plenerze. Marilyn ukryła sie za skalką. Dla milosnikow anegdot dot. dziel sztuki zdradze, ze siedzi tam calkiem nago!
Napisano 25 Lipiec 200519 l Oferta atrakcyjnej pracy: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=248845#post248845 Przepraszam za zakłócanie spokoju, ale oferta ta jest skierowana głównie do osób przewijających się przez ten wątek (którego jestem fanem...:). Jeśli moje zachowanie mocno godzi w zasady forum proszę o usunięcie wątku. Pozdr.
Napisano 25 Lipiec 200519 l @Marduk: no i odrazu jakoś tak lepiej wygląda... nawet nie próbuj rysować jeszcze raz tej peleryny, bo wyjdzie taki Obersturmführer Vader @Leander: Eh, no to nie z tej strony żeś narysował :( z serii "Z tabletem wśród zwierząt" - słonik
Napisano 25 Lipiec 200519 l hehe reklame se tu zrobil, a to cfaniak:> leander -> bardzo fajne, ile to malowales? a czemu na ziemie nie pada cien marylin zza glaza?:D belial -> wymiatasz! slon wymiata, woda wymiata, kolory wym... pozdro
Napisano 25 Lipiec 200519 l NO slon faktycznie rzadzi :) fajny klimat tej sceny. A to kolejne moje wypociny okolo godzinny "speed" w robocie, poza facetki wzieta z referki. :-)
Napisano 25 Lipiec 200519 l Damn, bardzo dobre prace na tej stronie: leander (podziwiam chęć zabawy farbkami - brawo, mimo wszystko wolę Twoje "elektroniczno-cyfrowe" zabawy pędzlem :D), BaLiAL (światło czaruje, woda hipnotyzuje, słoń zachwyca), ortheza (nie wiem co ale jest coś ciekawego w tej panience - pomysł/poza/światło? świetne), Amrun (nigdy nie zrozumiem jak wy za pomocą tych "chaotycznych" pociągnięć pędzla cieniujecie/oświetlacie i nadajecie kształty - great stuff). Czekam na kolejne prace...
Napisano 26 Lipiec 200519 l belial idź ty się utop w deprechę tylko mnie wpędzasz:) dobra a tu coś mojego niedokończone nie mam już do tego pomysłu może mi coś podpowiecie...
Napisano 26 Lipiec 200519 l Dlaczego zawsze kiedy chcę zrobić speeda to kończy się na długiej nieskończonej pracy? o_O
Napisano 26 Lipiec 200519 l Remedy, generalnie ja tez wole moje cyfrowe prace, ale mam wrazenie tradycyjne medium sporo daje. No i znacznie wolniej maluje akrylami, przez co mam czas troche pomyslec co robie ;) Leleń: tamto poprzednie malowalem ok 3 godzin To ponizej na malym formacie (A4) okolo godziny kolo z łazienek
Napisano 26 Lipiec 200519 l Remedy, tak zawsze jest, gdy robisz cos na sile :P Sporbuj kiedys porysowac kiedy naprawde bedzie Ci sie chcialo i nie przykladaj sie zabardzo. Wtedy najlepiej wychodzi :P
Napisano 26 Lipiec 200519 l Tylko, że mnie się zawsze chce rysować/malować najlepiej jak Tiger, biglebowsky, Robert Chang, Linda Berqvist i Feng Zhu razem wzięci. Tylko to jest tak: mówię sobie, że trzasnę jakiegoś speedaa potem zaczynam dłubać i dłubać, i już na speeda się nie nadaje. Natomiast nigdy nie mogę skończyć pracy żeby ją umieścić na forum. Nigdy w życiu nie skończyłem żadnej pracy tzn. zawsze kiedy jakąś otwieram to dłubię dalej o_O to jest chore... muszę się jakoś wyleczyć. Kolejna sprawa to za dużo się podniecam. Przykład: drapię sobie jakiś samochodzik (design concept jakiś tam) i np. lusterko wyjdzie jakoś milutko to potem przez 2 godziny się gapię jak fajnie to lusterko wyszło o_O I definately need help :D
Napisano 26 Lipiec 200519 l pamiętaj: "skończony jest tylko idiota" tak więc im więcej będziesz rysował i tych niedokończonych wrzucał na speedy tym po czasie pewnym stwierdzisz że coraz więcej fajnych momentów na prackach jest, a to mobilizuje do ukończenia jednej lub dwóch lub doprowadzenia blisko pewnej granicy jaką sobie wyznaczysz.
Napisano 26 Lipiec 200519 l Z jakiegos filmu anegdota: spytali sie nauczycielki plastyki wczesnej klasy podstawowki, jaka ma metode nauczania, ze w jej grupie wszystkie dzieci rysuja genialne prace w stylu Matisse, a w innych klasach standardowe domki i chmurki. Odpowiedziala, ze nie ma zadnej metody nauczania, po prostu wie kiedy im zabrac prace :) Remedy: poznaj jakas fajna nauczycielke plastyki :)
Napisano 26 Lipiec 200519 l @Remedy: Jak lubisz dłubać to dłub :) Nie każdy robi speeda od dajmy na to 20 do 21, spróbuj robić coś bajecznie prostego: tło + jeden obiekt. Żeby ograniczyć dłubanie rób czarno białe speedy, wierz mi, o wiele szybciej wychodzą. I olewaj detale, zaczynaj od większych partii, potem ewentualnie do paru wybranych szczegółów. Popatrz na taki tutorial http://goodbrush.com/ftp/tank.mov w ten sposób można całkiem szybko fajne speedy montować, popatrz w którym momencie zaczyna robić jakieś detale (żołnierzy na przykład). No i próbuj robić w jednej sesji, jak będziesz czuł, że przychodzi moment kiedy gapisz się bez sensu na prace, to wyjdź gdzieś na dwór czy tv pooglądaj, jak wrócisz to odrazu z głodu sztuki coś dorysujesz. Strone czy dwie wcześniej jest np.: mój rysunek słonia, który powstawał realnie przez jakieś 1,5h, ale między rozpoczęciem a zakończeniem minęło jakieś 5 godzin... anatomia siada tu i tam, ale to nie jest mój styl tworzenia; zainspirowane kobietami z bajek Disney'a
Napisano 27 Lipiec 200519 l Remedy: ja mam zupelnie inaczej .. zawsze jak chce cos zrobic szczegolowo to mi speedy wychodza... az popadam w flustracje ze nie moge zrobic wypasionej dopracowanej pracy.. moze to brak czasu? sam juz nie wiem :) Leander: bardzo fajana bryla i swiatelko w tym akrylowym akcie, choc moze zle mi sie wydaje ale cos ma nie tak z udami ten kolo.. czyzbys sie zagubil w proporcjach? Belial: fajana ta disneyowa pani :) choc mi osobioscie przeszkadza tylko jedna sprawa w niej .. jakos oba uda niczym sie nie roznia i wychodzi troszke plasko.. jakbys dokleił to jedno udo
Napisano 27 Lipiec 200519 l Mnie się w "disney'owej pani" podoba linia jej ciała w szczególności tyłeczek i ręce (ślicznie smukłe i wspaniale ustawione barki ;)). Nie mam tych samych spostrzeżeń co kolega wyżej odnośnie ud, moim zdaniem są urodziwe :P She is a hottie :D
Napisano 27 Lipiec 200519 l no nie wiem, anatomia faktycznie siada :/ Remedy - sprobuj sie raz nie przykladac, narysuj cos "ot tak sobie" (ale tylko wtedy kiedy bedzie Ci sie chcialo - nic na sile :P). Pozatym... Robert Chang, Linda Berqvist i Feng Zhu - z tym moge sie zgodzic, ale Tiger jest zdecydowanie przereklamowany :P ;)
Napisano 27 Lipiec 200519 l buhahahha hemmm a w pape chcesz ja chce miec z Tigerem dzieci a ty mi tu mowisz ze przereklamowany ;);):D:D
Napisano 27 Lipiec 200519 l no nie wiem, anatomia faktycznie siada :/ Remedy - sprobuj sie raz nie przykladac, narysuj cos "ot tak sobie" (ale tylko wtedy kiedy bedzie Ci sie chcialo - nic na sile :P). Pozatym... Robert Chang, Linda Berqvist i Feng Zhu - z tym moge sie zgodzic, ale Tiger jest zdecydowanie przereklamowany :P ;) Jak anatomia może siadać w kreskówkowej postaci? Moim zdaniem jest bardziej anatomicznie niż u niektórych oryginalnych postaci Disneya (np Myszka Mickey :D).
Napisano 27 Lipiec 200519 l Kolejny koncept... już mi się nie chce kończyć... znowu mi chyba anatomia poszła :/ (zwłaszcza długość uda).
Napisano 27 Lipiec 200519 l ok 30 min. moja jedna z pierwszych pracek malowana myszka. jakie sugestie?rady? Marduk- ten łowca za waski troche. pozdro.
Napisano 27 Lipiec 200519 l kuciar czego tiger ehehheheh ciekawe ile juz na tablecie siedzisz kiedy dzi mamusia kupiła pewnie juz pare latek bo masz pojecie cieciu ale kreski to ty nie masz ..yoo
Napisano 27 Lipiec 200519 l ehh to przez tą jedna linię, która miałabyć "oświetleniem na szacie"... troche to poprawiłem... ale większe poprawki nie mają w sumie sensu...
Napisano 27 Lipiec 200519 l Nie no, co ty... ;) Nawet chętnie bym to gdzieś wykorzystał (jako koncept), ale to jest w końcu twoja praca...
Napisano 28 Lipiec 200519 l Marduk:jakto niema sęsu.Klete koledze skruć w pionie,kolanka troszeczke wyżej no i podtuczyć go w pasie,bo zachudzone biedactwo w tych rejonach:) i od siebie coś do rozszarpania wżuce,smacznego:)
Napisano 28 Lipiec 200519 l Przy okazji zapraszam do odwiedzenia watku naszej animki: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=17571 a tam kilka innych speedow;)
Napisano 28 Lipiec 200519 l arturos: dobre a że muszą to bardzo dobre czy jest jakaś prosta metoda na uzyskanie srebrnej cielistości,bo ja poprostu wymiękam.
Napisano 29 Lipiec 200519 l Pawel Lipka: super Marduk: sprobuj poprawic swoja postac, przerysuj ja na podstawie wskazowek PPK, nie ma to jak uczyc sie na bledach Swoja droga, PPK niezle masz opanowane proporcje i forme. Mysle, ze fajnie by bylo gdybys w ramach wolnego czasu zrobil maly "review" niektorych szkicow postaci ;) oczywiscie to zainteresowane osoby musialyby wyrazic inicjatywe ;> Kolejny nocny bochomaz. Tym razem spedzilem nad nim okolo 1h i reka mi odpada od dlubania... co o tym myslicie?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto