Skocz do zawartości

Obiekty 3D: Moje Skulpty(charakterki) (update 26.08.2008)


RENUAL

Rekomendowane odpowiedzi

Jako nowicjusz w rzezbieniu programami typu zbrush,czy mudbox chcialbym zapodac na forum pare prac do oceny.Sa to speedy wykonane na bazie boxu. Jesli dobrze pojdzie bede na zywo dodawal nowe.

 

editek:

po ponad roku nieposiadania sprzetu(komputera) do grafiki i zwiazanej z tym przerwa wrzucam cos nowego.

 

update(26.08.2008):

cc4bd4e4e89c20b2m.jpg bb2b9002f25dafa8m.jpg 7773069d78b38a45m.jpg e8c6bf3781fc9561m.jpg

139f6d7a99ce7173m.jpg 66b29884afb9e056m.jpg

 

update:

takie cos:

b6a8d9baf335c359m.jpg6cb9a13fcd76c98dm.jpg062ab17715c3d911m.jpg22f7b4ab570dac50m.jpg

 

 

speed 0,5 h:

ca4501418ba73b52m.jpg c49b89f707a3edd3m.jpg e07f29c9681e115em.jpg

speed 1 h:

d1afa8e077a5f673m.jpg 45039963f6927f9fm.jpg 4e868c28699cf721m.jpg

d53bdef734c20796m.jpg

edit:

ab04611a7f6a5071m.jpg

415ccac36c564d0am.jpg

ef8ba28d7f112e9dm.jpg

7d253cc45615e2fdm.jpg

Edytowane przez RENUAL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

fakt ze naciapane. tak wychodzi mi wiekszosc prac z bazowego cube'a, z reszta innycm chyba tez.Problem w tym ze nie mam u siebie mudboxa i musze kozystac na predkosci z softu, za czym idzie slabe opanowanie programu. Jednak mysle ze nastepne prace beda lepsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potencjał w tych sculptach jest, łatwiej jest jechać coś z bazowej formy. Nielot udostępnił ostatnio dobra formę bazowa na ludzka głowę. Pobaw się z niej, zrób jakąś człowieczą głowę. Tu prośba do nielota, żeby jeszcze raz zapodał linka do tego *.obj'ta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potencjał w tych sculptach jest, łatwiej jest jechać coś z bazowej formy. Nielot udostępnił ostatnio dobra formę bazowa na ludzka głowę. Pobaw się z niej, zrób jakąś człowieczą głowę. Tu prośba do nielota, żeby jeszcze raz zapodał linka do tego *.obj'ta.

 

wlasnie zapomnialem napisac, ze model maja potencjal ;)

 

a tu baseman --> http://www.sendspace.com/file/r7a5q5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na serio to chciałem sie pobawić jak niektórzy wymiatacze z tweakcg.com , którzy z cube potrafią wypasić na serio ostre rzeczy. Taki sposób wirtualnego rzeźbienia, jaki ja preferuje daje o wiele większą kontrole nad ogólną bryłą obiektu, dla tego (chyba) taki sposób modelowania jest nazywany 3d conceptem.Nie wiem czy mam racje,nie chcę się jakoś wymądrzać, bo znawcą nie jestem,ale z tego co na twaku zrozumialem to co robie tak wygląda.A więc:

1) biorę taki oto kubiczek(w mb jedna scianka jest automatycznie podzielona na cztery poligony)

d223f74ee170816am.jpg

2)dodaje parę podziałów

8c3ccbe72e245accm.jpg

3)Wygładzam wierzchołki

2af9bfadc3c759c7m.jpg

4)bruszem oraz move toolem wyciągam części górne ciała(szyja,paszcza itp), które mnie interesują i ustalam ogólną bryłkę całości

4986fbeba93dbdaem.jpg

5)dalej bruszem wyciągam bardziej konkretne części takie jak uszy,oczy,nos,usta i powoli zaczynam się "detalić"

b8476e6bc4ef1d14m.jpg

6)move tool'em i brushem o duzych rozmiarach poprawiam na niskim poziomie zageszczen brylke[na tym screenie dobrze wydac minus tej techniki- slabe ulozenie siatki w przyszlosci w duzej mierze decyduje o pobeltanym efekcie koncowym(przynajmniej u mnie:))]

849d2d6876471cb9m.jpg

7)w wypadku tego modelu przekrecam jape troche,poniewaz cholernie nie wygodnie modeluje sie w takiej zadartej do gory pozycji

dafae38d5db84bb1m.jpg

8)taki byle jaki efekt koncowy,ale zawsze jakis,mozna te pracke ostro dopracowac:

415ccac36c564d0am.jpg

9)a tak prezentuje sie efekt koncowy na najnizszym poziomie

26d746dae15f9b1em.jpg

 

wielkie dzieki kuba i nielot.spoko base mesh, na stowe sie przyda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh, żaden zbrush. chodzi mi o narzedzie typu soft,fatten itp, a move to odpowiednik zbrushowego move,nawet tak samo sie nazywa. porostu przeciągasz punkty.nie wiem jak to dobrze wytłumaczyć. w każdym razie są to narzędzia w panelu na dole.z reszta takie pytania zadaje sie na innych forach,

 

edit: Z kolei jeśli chcesz żeby twarze ci szły w zbrushach,mudboxach itp. to moja rada jest taka: dużo rysuj tradycyjnymi metodami, studiuj anatomie itp.:P (znawca sie odezwal)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę,że może to po trochu wynika z nieopanowania tabletu,mam dopiero od miesiąca i pierwszy raz robiłem w 3d tego typu narzędziem

edit: pomyslalem ze nie ma sensu otwierac nowego watku,takze wrzucam swoje stare smiece z zbrusha:

 

1)"jubas"moj pierwszy i i tak niedokonczony charakter,wyszedl troche jak worek kartofli(fajny za to narysowalem conept:P)

679c97866aa3f07bm.jpg41916f69471e0827m.jpg7602ca9ef18c4bd7m.jpg

 

2) rekonstrukcja japci Jeremy'ego Ironsa kiedy zaczynalem,wszystko szlo,byla nawet podobna,ale pod koniec zwalilem sprawe

af864d856ec0abb0m.jpg4fad5164dd179ea5m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak juz mowilem,to nie miejsce na takie pytania.Ale:

dziury w nosie robie softem,pod warunkiem,ze wczesniej nie ma juz gotowych na base meshu.Wlosow nie robilem jeszcze,ale wydaje mi sie ze na duzych podzialach robi sie duzo paskow softem i poprawia pinchem.straszna dziabdzianina

 

edit: obecnie troche zwolnie z dodawaniem modeli,gdyz skupiam sie nad jedną sceną w mudboxie.puki co wrzucam nieco zlabszy model i bazowy mesh do niego(to byl jeden z moich pierwszych modeli w maxie,wiec nie dziwcie sie ze topologia troche jest wydziwaczona)

055ed60abbd58093m.jpg7d253cc45615e2fdm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kształtem przypomina trochę ten, tego, no...

..no wiesz sam co.:D

 

Wydaje mi się, że już testować nie musisz. Styl jest w tych modelach, więc wymęczył byś jakąś scenkę, postać z kolorkami czy cuś:)

 

Pozdrawiam!

(ten myszowaty rulez)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co dokladnie jest nie tak to ciezko mi powiedziec.

 

w kazdym razie z profilu wyglada bardzo fajnie, ma wyrazny charakter. zadarty nos, kosci policzkowe, no i reszta nadaja mu takiego "kreskowkowego", wyraznego charakteru. patrzac na niego z przodu wszystko znika. jest nijaki. jakby to byly dwa rozne modele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności