RENUAL Napisano 29 Kwiecień 2007 Share Napisano 29 Kwiecień 2007 (edytowane) Jako nowicjusz w rzezbieniu programami typu zbrush,czy mudbox chcialbym zapodac na forum pare prac do oceny.Sa to speedy wykonane na bazie boxu. Jesli dobrze pojdzie bede na zywo dodawal nowe. editek: po ponad roku nieposiadania sprzetu(komputera) do grafiki i zwiazanej z tym przerwa wrzucam cos nowego. update(26.08.2008): update: takie cos: speed 0,5 h: speed 1 h: edit: Edytowane 26 Sierpień 2008 przez RENUAL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 29 Kwiecień 2007 Share Napisano 29 Kwiecień 2007 fajne . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 29 Kwiecień 2007 Share Napisano 29 Kwiecień 2007 noo eleganckie, dawaj wiecej ! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RENUAL Napisano 29 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 29 Kwiecień 2007 heh,dzieki chlopaki,daje nastepna pracke jedno godzinna. Taka sobie myszka: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 29 Kwiecień 2007 Share Napisano 29 Kwiecień 2007 Witam!! w miniaturkach wygladaja super gorzej po powiekszeniu za bardzo "ciapowate " naciapane bez ladu i skladu :) i poswiec wiecej niz jedna godzinea bedzie lepiej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 29 Kwiecień 2007 Share Napisano 29 Kwiecień 2007 Całkiem dobre. Zaostrz niektóre krawędzie , wygładź te wyboje, model nabierze kształtu, jest niewyraźny bo rysy są rozmazane. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RENUAL Napisano 29 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 29 Kwiecień 2007 fakt ze naciapane. tak wychodzi mi wiekszosc prac z bazowego cube'a, z reszta innycm chyba tez.Problem w tym ze nie mam u siebie mudboxa i musze kozystac na predkosci z softu, za czym idzie slabe opanowanie programu. Jednak mysle ze nastepne prace beda lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 29 Kwiecień 2007 Share Napisano 29 Kwiecień 2007 Z Cube'a? Mam prośbę , mógłbyś przedstawić przy następnej okazji progress w screenach? :) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RENUAL Napisano 29 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 29 Kwiecień 2007 ;] przy bawieniu sie w mudboxie probowalem wzorowac sie na filmikach z oficjalnej strony softu.Ale prosze:mam teraz czas to czemu nie,w tym tygodniu sie postaram;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 29 Kwiecień 2007 Share Napisano 29 Kwiecień 2007 Potencjał w tych sculptach jest, łatwiej jest jechać coś z bazowej formy. Nielot udostępnił ostatnio dobra formę bazowa na ludzka głowę. Pobaw się z niej, zrób jakąś człowieczą głowę. Tu prośba do nielota, żeby jeszcze raz zapodał linka do tego *.obj'ta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 29 Kwiecień 2007 Share Napisano 29 Kwiecień 2007 Potencjał w tych sculptach jest, łatwiej jest jechać coś z bazowej formy. Nielot udostępnił ostatnio dobra formę bazowa na ludzka głowę. Pobaw się z niej, zrób jakąś człowieczą głowę. Tu prośba do nielota, żeby jeszcze raz zapodał linka do tego *.obj'ta. wlasnie zapomnialem napisac, ze model maja potencjal ;) a tu baseman --> http://www.sendspace.com/file/r7a5q5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RENUAL Napisano 29 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 29 Kwiecień 2007 tak na serio to chciałem sie pobawić jak niektórzy wymiatacze z tweakcg.com , którzy z cube potrafią wypasić na serio ostre rzeczy. Taki sposób wirtualnego rzeźbienia, jaki ja preferuje daje o wiele większą kontrole nad ogólną bryłą obiektu, dla tego (chyba) taki sposób modelowania jest nazywany 3d conceptem.Nie wiem czy mam racje,nie chcę się jakoś wymądrzać, bo znawcą nie jestem,ale z tego co na twaku zrozumialem to co robie tak wygląda.A więc: 1) biorę taki oto kubiczek(w mb jedna scianka jest automatycznie podzielona na cztery poligony) 2)dodaje parę podziałów 3)Wygładzam wierzchołki 4)bruszem oraz move toolem wyciągam części górne ciała(szyja,paszcza itp), które mnie interesują i ustalam ogólną bryłkę całości 5)dalej bruszem wyciągam bardziej konkretne części takie jak uszy,oczy,nos,usta i powoli zaczynam się "detalić" 6)move tool'em i brushem o duzych rozmiarach poprawiam na niskim poziomie zageszczen brylke[na tym screenie dobrze wydac minus tej techniki- slabe ulozenie siatki w przyszlosci w duzej mierze decyduje o pobeltanym efekcie koncowym(przynajmniej u mnie:))] 7)w wypadku tego modelu przekrecam jape troche,poniewaz cholernie nie wygodnie modeluje sie w takiej zadartej do gory pozycji 8)taki byle jaki efekt koncowy,ale zawsze jakis,mozna te pracke ostro dopracowac: 9)a tak prezentuje sie efekt koncowy na najnizszym poziomie wielkie dzieki kuba i nielot.spoko base mesh, na stowe sie przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 29 Kwiecień 2007 Share Napisano 29 Kwiecień 2007 Tylko że robienie z boxa jest mniej wydajne jak z base mesh'a, w stosunku ilość poly, a osiągnięty efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RENUAL Napisano 30 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2007 probuje tak uzasadnic rozbeltanie calosci;) EDIT: a teraz poczatki sculptu,nad ktorym chcialbym sie skoncentrowac i dorobic fajniejsze detale.Pomysl praktycznie ten sam co w mojej drugiej pracy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szakal555 Napisano 30 Kwiecień 2007 Share Napisano 30 Kwiecień 2007 Też zacząłem bawić sie w mudboxie,ale mam pytanie ten brusz to jets zbrush?A i co to jest ten move tools to jest my tools.troche mam pojecie czym wyciagac ten soft i flatten ale twarze mi nie ida:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RENUAL Napisano 30 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2007 heh, żaden zbrush. chodzi mi o narzedzie typu soft,fatten itp, a move to odpowiednik zbrushowego move,nawet tak samo sie nazywa. porostu przeciągasz punkty.nie wiem jak to dobrze wytłumaczyć. w każdym razie są to narzędzia w panelu na dole.z reszta takie pytania zadaje sie na innych forach, edit: Z kolei jeśli chcesz żeby twarze ci szły w zbrushach,mudboxach itp. to moja rada jest taka: dużo rysuj tradycyjnymi metodami, studiuj anatomie itp.:P (znawca sie odezwal) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brumugun Napisano 30 Kwiecień 2007 Share Napisano 30 Kwiecień 2007 Bardzo fajne modeliki brakuje jakichś mocniejszych akcentów wszystko takie obłe. Tak czy siak spoko. Czekam na więcej. Pozdrawiam Brumugun. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RENUAL Napisano 1 Maj 2007 Autor Share Napisano 1 Maj 2007 myślę,że może to po trochu wynika z nieopanowania tabletu,mam dopiero od miesiąca i pierwszy raz robiłem w 3d tego typu narzędziem edit: pomyslalem ze nie ma sensu otwierac nowego watku,takze wrzucam swoje stare smiece z zbrusha: 1)"jubas"moj pierwszy i i tak niedokonczony charakter,wyszedl troche jak worek kartofli(fajny za to narysowalem conept:P) 2) rekonstrukcja japci Jeremy'ego Ironsa kiedy zaczynalem,wszystko szlo,byla nawet podobna,ale pod koniec zwalilem sprawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szakal555 Napisano 1 Maj 2007 Share Napisano 1 Maj 2007 A mam jeszcze pytanie czym w mudboxie robi się dziury np w nosie.chyba softem? A i czym się jeszcze robi jak np robią włosy takei cieniutkie linie którymi mozna nawet poprawiać zarys twarzy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RENUAL Napisano 1 Maj 2007 Autor Share Napisano 1 Maj 2007 jak juz mowilem,to nie miejsce na takie pytania.Ale: dziury w nosie robie softem,pod warunkiem,ze wczesniej nie ma juz gotowych na base meshu.Wlosow nie robilem jeszcze,ale wydaje mi sie ze na duzych podzialach robi sie duzo paskow softem i poprawia pinchem.straszna dziabdzianina edit: obecnie troche zwolnie z dodawaniem modeli,gdyz skupiam sie nad jedną sceną w mudboxie.puki co wrzucam nieco zlabszy model i bazowy mesh do niego(to byl jeden z moich pierwszych modeli w maxie,wiec nie dziwcie sie ze topologia troche jest wydziwaczona) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RENUAL Napisano 13 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 13 Czerwiec 2007 wreszcie sie pojawil zbrush, takze pokazuje w nim moje pierwsze "wybełty".Niestety nie bedzie ich za wiele,gdyz mam straszny zamet zwiazany ze zdawaniem do liceum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 14 Czerwiec 2007 Share Napisano 14 Czerwiec 2007 Kształtem przypomina trochę ten, tego, no... ..no wiesz sam co.:D Wydaje mi się, że już testować nie musisz. Styl jest w tych modelach, więc wymęczył byś jakąś scenkę, postać z kolorkami czy cuś:) Pozdrawiam! (ten myszowaty rulez) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RENUAL Napisano 25 Sierpień 2008 Autor Share Napisano 25 Sierpień 2008 No właśnie: po roku nie widzenia się z wami coś postanowiłem wrzucić. Miło widziane komentarze.. bez specjalnych docinek;] w szczególności za ucho,bo jestem świadomy tego,że do poprawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość P. Napisano 26 Sierpień 2008 Share Napisano 26 Sierpień 2008 profil bardzo fajny i z charakterem. en face juz gorzej w zasadzie duzo gorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RENUAL Napisano 28 Sierpień 2008 Autor Share Napisano 28 Sierpień 2008 Nie zrozum mnie zle,bo nie pytam z slepego zamilowania do wlasnej pracy, ale dlatego,ze juz sie do niej przyzwyczailem podczas procesu modelowania; co jest nie tak dokladnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gomez Napisano 28 Sierpień 2008 Share Napisano 28 Sierpień 2008 Mnie sie podoba, twarz wydaje mi sie interesujaca. Moglbys to podpicowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość P. Napisano 29 Sierpień 2008 Share Napisano 29 Sierpień 2008 co dokladnie jest nie tak to ciezko mi powiedziec. w kazdym razie z profilu wyglada bardzo fajnie, ma wyrazny charakter. zadarty nos, kosci policzkowe, no i reszta nadaja mu takiego "kreskowkowego", wyraznego charakteru. patrzac na niego z przodu wszystko znika. jest nijaki. jakby to byly dwa rozne modele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 29 Sierpień 2008 Share Napisano 29 Sierpień 2008 Choćby dlatego, że z przodu ma wypukłe skronie i głupio to wygląda? Nie widać mięśni twarzy, rysów, które widać z profilu. policzki dziwnie zrobione.. Jak popoprawiasz to będzie git:p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się