Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Peugeot 407 coupe


Dawcio_m

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 196
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

renault niestety miał zbyt dużo błedów, i między wieloma powierzchcniami brakowało continuity, więc lepiej było by go na nowo zrobić, powiedz gdzie dokładniej krzywizny, bo rhinowe okna różne rzeczy pokazują wyrederowałem jeszcze na szybko w igsach jakby kogoś dobijały te dziwne przedstawienia modelu;).

2824133fb51fd021m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sysol dzięki wiem, że śliczne, prawie każdy peugeot jest śliczny:))

hkropiński ah no troszke moze delikatniej powinno przechodzić choć w orginale też jest minimalna kanta myśle, że da się poprawić dzięki:)

..:: 3D XTREME ::.. maska przy szybie? tam jest cos trudnego, niewiem mi najwięcej kłopotów sprawiło bardziej załamanie na szybie, a i tak jeszcze nie jest idealnie tak jakbym chciał 3 dni w maxie to niezły czas, ale ja w nurbsach to bym chyba musiał z cały tydzień dzien i noc siedziec zeby zrbić całego choć to co mam robie jakieś 4 dni tak po 2-3 godzinki dzięki

jeszcze taki mały teścik laku musiałem hehe

 

2e7998aecee840fam.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patry dzięki to krzywe czy siatke chcesz zobaczyć hehe

RA haha dobre hasełko sa rzutnie dzięk

mkrzysiek dzięki w sumie to nic szczególnego więc powiem tak, shellac blend na 110 pierwszym slocie fallof z fresnel od jasnego do ciemnego szarego , w drugim glossy 0,85 i reflect szary kolor w obu jasny szary to chyba wszystko;)

cde88e60d2b67477m.png4e489655bfe36655m.pngdfd0e783c70a7f23m.jpg262a40d88be9c11bm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie spostrzeżenia, znak zapytania oznacza, że nie jestem pewien tego miejsca.

Gdyby coś było niejasne, pytaj.

 

EDIT:

To nadkole z tyłu też takim sweepem jak z przodu, żeby powierzchnia nie schodziła się w takie ostre kanty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

światło z przodu będzie i miało wyglądać dokładnie tak jak pokazaleś, ale to moża szybko i przyjemnie przebudować i powiem ci, ze dokladnie taki mialem plan zeby to zrobic, przednie nadkole jest zrobione tak jak pokazales niewiem o co chodzi?

pecet wiedziałem, że znowu bedziecie mnie odganiać od hdri, ale ja uwielbiam takie renderki z hdri zobacz np na rendery suurland piękne odbicia na modelu więc chyba zostane przy hdri;) dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yol

Dawcio_m ale ciebie zdenerwuje troszke ale znowu nie uzywasz zdjec szczegolnie przednie nadkole/blotnik no i jeszcze utrudniles sobie w jednym miejscu, a dokladniej caly slupek dachu czesc tylnia. Zrobiles to z jednej powierzchni a peugeot byl tak mily ze zrobil go z 3 czesci prawie ze prostych powierzchni jak chcesz na pm daj mi swojego maila wysle tobie zdjecia w 5000p x 3000p itp w szczegolach sobie zobaczysz co i jak jest nie ten teges ale i tak fajnie ze smigasz w nurbsikach :) doping masz po mojej stronie ale ogladaj zdjecia zanim cos zrobisz.

 

ps na skrzynce musisz miec z 40mb wolne na te kilka zdjec

 

coupe407si0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzyku toś mnie dobił, ale mysle, że to się jeszcze da poprawić skąd ty takie zdjęcia masz na moich niema szans żeby to zauważyć, a co nietak z przednim błotnikiem jeszcze nie jest gotowy do końca dzięki;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no troszke sie rozpedziles :). sama lampa klosz to jest na poczatku nie musi byc idealna bo i tak tam dochodzi taki kawalek sfery czy innej powierzchni by zmiescic te wielkie lampy i niema co sobie utrudniac tylko zrobic go potem :).

Co jets nie tak hym to widac na zdjeciach cala ta czesc gdzie wchodzi kolo (chyba blotnik) jest bardzo ladnie wkomponowana w jego reszte niema takiego ostrego przejscia ani takich załamań.czyli ten "blend" choc bardziej sweep musi ciagnac sie prawie pod sama gore a zreszta musze to narysowac bo tak to ja sobie moge pisac jak nic ztego sam nie kumam :D

 

edit

dobra cos tam jakies mazy mi wyszly ;). zobacz gdzie sie zalamuja odbicia zmeiniaja kierunek tam a nawet wyzej(jesli robi sie G2) powinien byc powierzchnia blendujaca z nadkolem inaczej bedzie tak mocne zalamanie jak u ciebie. to taki concet wyjsciowy i to na szybko bo nie mierzylem do konkretnie tego samochodu

 

coupe4072ah0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patry pamiętasz jak mnie pytałeś to tez ci napisałem, że niewiem jak ci to wytłumaczyć czyli ja tylko wiem kiedy jaką używać chyba;) dzięki.

..:: 3D XTREME ::..- dzięki działaj działaj coś w rhino:)

Bzyku na tylnym nadkolu jest blendsurface to powierzchnie chyba sa wtedy na g2? czy się myle dzięki:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawcio_m ja raczej nie uzywam blend surface ale to jest teoretycznie g1, a praktycznie cicular czy jakos tak sie to zwie :) tak jest napewno w RH3 bo w RH4 bate mozna bylo juz to regulowac do g4 nawet a juz w pelnej napewno mozna teraz tylko zalezy z jakiej korzystasz :).

 

Ja nie mam do nich siły, bo nie mogę rozróżnić curve network od sweep 2 rails :D

no bez przesady to dwa rozne sposoby tworzenia powierzchni w rhino w sweepie mozna regulowac jedynie przebudowywanie profili jest bardziej obliczalna latwiej sie panuje nad rozciaganiem takiej powierzchni ale zato curvature mozemy ustawiac jedynie na railach. Zato w networku mozemy ustawic curvature na wszytkich jej bokach wiadomo max 4 ale minusem jest to ze jest nieobliczalna wg. mnie oczywiscie robi wiele punktow i raczej traktuje te narzedzie wtedy kiedy sweep nie moze to network pomoze :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o o o tak jak Bzyku mówi, ale to, że curvature można regulować w network curve na wszystkich bokach ci chyba mówiłem, a zresztą zobacz sobie na avatar Bzyka tam jest wszysko ładnie opisane hehe, a ja mam rhino 4 i jest tylko ten suwak do regulowania w blendsrf, ale on w rhino 3 też był.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RA faktycznie nie zwróciłem na to uwagi dziwnie to jest troche zrobione w tym Rhino, ale dobrze wiedzieć dzięki:)

Bzyku może i lepiej choć tam też jakas kontrola jest, ale chyba jest w miare dobrze dzięki;) ale te 2 obrazki na avatarze mniej więcej pokazują networka i 2raila:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..:: 3D XTREME ::.. no te z przodu niewiem musze sprawdzic co tam jest grane, a boczne odbicie zmienie troche dziwnie się ułożyło dzięki;)

Diesel masz racje troszke za głeboka jest poprawie dzięki:)

pecet dzięki nad studiem jeszcze będe się bawił bo renderowanie mi sie zaczyna podobać:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc jaszecze taki ostatni renderek sobie odpaliłem (chciałem takie delikatne ziarno uzyskać i chyba sie udało) i biore sie za modelowanie, aha doszła listwa boczna, ale niewiem czy ma byc na niej mały rowek chyba tak, jakby ktos wiedział to niech pisze, jeszcze troche odbicia chyba poprawie sorki za wielkość, ale chciałem zobaczyć jak wygląda w powiekszeniu, jak będa sprzeciwy to zmienie na mniejszy:)

1fdf92a1c7679c41.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mkrzysiek- jeszcze będą inne ujęcia ale czemu trudno, mapka pokazuje ładnie załamania a ja pokazałem to co chciałem pokazać dzięki:)

Diesel- na referkach mam po jedenej stronie, a po dwóch moze być? zobacze dzięki:)

Pinki- myśle, że to odbicia tak dziwnie się mi z boku okładają ale mam już pomysł na to dzięki:)

80a5d61dfa5327e6.jpg

 

c16b5eb89f3171dd.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności