Dawcio_m Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 Witam, no to kilka dni temu zachciało mi się zrobić marke samochodu który lubie najbardziej, kiedyś już do niego podchodziłem w rhino ale niestety się zatrzymałem, teraz 2 podejście myśle, że się uda;)
hkropinski Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 juz sa jakies kanty i krzywizny... a co z renaultem??
Dawcio_m Napisano 30 Kwiecień 2007 Autor Napisano 30 Kwiecień 2007 renault niestety miał zbyt dużo błedów, i między wieloma powierzchcniami brakowało continuity, więc lepiej było by go na nowo zrobić, powiedz gdzie dokładniej krzywizny, bo rhinowe okna różne rzeczy pokazują wyrederowałem jeszcze na szybko w igsach jakby kogoś dobijały te dziwne przedstawienia modelu;).
sysol Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 ehhh widziałem to autko ostatnio live !! śliczne !! więc daj z Siebie wszystko !! powodzenia
hkropinski Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 chodzi mi przewaznie o miejsce gdzie jest przejscie miedzy tylem a bokiem pojazdu
..:: WIKTOR ::.. Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 To autko ma trudny przod (maska przy szybie) a reszta to pikus ;) W MAxie robilem go jakies 3 dni :) Ladnie ci to w tym nosorozcu wychodzi - no no no :)
Dawcio_m Napisano 30 Kwiecień 2007 Autor Napisano 30 Kwiecień 2007 sysol dzięki wiem, że śliczne, prawie każdy peugeot jest śliczny:)) hkropiński ah no troszke moze delikatniej powinno przechodzić choć w orginale też jest minimalna kanta myśle, że da się poprawić dzięki:) ..:: 3D XTREME ::.. maska przy szybie? tam jest cos trudnego, niewiem mi najwięcej kłopotów sprawiło bardziej załamanie na szybie, a i tak jeszcze nie jest idealnie tak jakbym chciał 3 dni w maxie to niezły czas, ale ja w nurbsach to bym chyba musiał z cały tydzień dzien i noc siedziec zeby zrbić całego choć to co mam robie jakieś 4 dni tak po 2-3 godzinki dzięki jeszcze taki mały teścik laku musiałem hehe
patry Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 No, jedno z moich ulubionych aut :) Narazie jest super :) Poka siatkę (tzn. krzywe)!!! :)
mrkrzysiek Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 no 407 piękne auto wiec trzymam kciuki, ładny lakier podzielisz się przepisem:>
Dawcio_m Napisano 30 Kwiecień 2007 Autor Napisano 30 Kwiecień 2007 patry dzięki to krzywe czy siatke chcesz zobaczyć hehe RA haha dobre hasełko sa rzutnie dzięk mkrzysiek dzięki w sumie to nic szczególnego więc powiem tak, shellac blend na 110 pierwszym slocie fallof z fresnel od jasnego do ciemnego szarego , w drugim glossy 0,85 i reflect szary kolor w obu jasny szary to chyba wszystko;)
RA Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 Takie spostrzeżenia, znak zapytania oznacza, że nie jestem pewien tego miejsca. Gdyby coś było niejasne, pytaj. EDIT: To nadkole z tyłu też takim sweepem jak z przodu, żeby powierzchnia nie schodziła się w takie ostre kanty.
pecet Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 ładny model, ładny samochód, lakier też może ładny, ale hdri w studio? blee ;)
Dawcio_m Napisano 30 Kwiecień 2007 Autor Napisano 30 Kwiecień 2007 światło z przodu będzie i miało wyglądać dokładnie tak jak pokazaleś, ale to moża szybko i przyjemnie przebudować i powiem ci, ze dokladnie taki mialem plan zeby to zrobic, przednie nadkole jest zrobione tak jak pokazales niewiem o co chodzi? pecet wiedziałem, że znowu bedziecie mnie odganiać od hdri, ale ja uwielbiam takie renderki z hdri zobacz np na rendery suurland piękne odbicia na modelu więc chyba zostane przy hdri;) dzięki.
RA Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 No właśnie chodziło mi o to tylne nadkole i się tak jakoś zapędziłem.
pecet Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 no tak, ale to takie troche zejście na łatwizne, a jak już dobierasz hdri to jakieś outdoor, a nawet widziałem gdzieś takie studyjne, bo teraz to chyba jakieś okna w pokoju się odbijają ;)
Dawcio_m Napisano 30 Kwiecień 2007 Autor Napisano 30 Kwiecień 2007 to jest hdri outdoor;) ale spoko to jeszcze nie jest ostateczny render to tylko taki mały teścik i nie należy go sobie brać do serca:D EDIT no te tylne nadkole tez chyba jeszcze troszke przebuduje:)
Bzyku Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 Yol Dawcio_m ale ciebie zdenerwuje troszke ale znowu nie uzywasz zdjec szczegolnie przednie nadkole/blotnik no i jeszcze utrudniles sobie w jednym miejscu, a dokladniej caly slupek dachu czesc tylnia. Zrobiles to z jednej powierzchni a peugeot byl tak mily ze zrobil go z 3 czesci prawie ze prostych powierzchni jak chcesz na pm daj mi swojego maila wysle tobie zdjecia w 5000p x 3000p itp w szczegolach sobie zobaczysz co i jak jest nie ten teges ale i tak fajnie ze smigasz w nurbsikach :) doping masz po mojej stronie ale ogladaj zdjecia zanim cos zrobisz. ps na skrzynce musisz miec z 40mb wolne na te kilka zdjec
Dawcio_m Napisano 1 Maj 2007 Autor Napisano 1 Maj 2007 Bzyku toś mnie dobił, ale mysle, że to się jeszcze da poprawić skąd ty takie zdjęcia masz na moich niema szans żeby to zauważyć, a co nietak z przednim błotnikiem jeszcze nie jest gotowy do końca dzięki;)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 Bzyku ma racje co do przodu. Takze zagiecie zderzaka konczy sie w okolicach tych 3 bocznych wlotow na zderzaku w miejscu gdzie zderzak laczy sie z nadkolem - sprawdzilem bedac w salonie Peugeota jak robilem swoj model :D
Dawcio_m Napisano 1 Maj 2007 Autor Napisano 1 Maj 2007 spoko chyba wiem o co chodzi trosze się tam rozpędziłem poprawie dzięki;)
Bzyku Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 no troszke sie rozpedziles :). sama lampa klosz to jest na poczatku nie musi byc idealna bo i tak tam dochodzi taki kawalek sfery czy innej powierzchni by zmiescic te wielkie lampy i niema co sobie utrudniac tylko zrobic go potem :). Co jets nie tak hym to widac na zdjeciach cala ta czesc gdzie wchodzi kolo (chyba blotnik) jest bardzo ladnie wkomponowana w jego reszte niema takiego ostrego przejscia ani takich załamań.czyli ten "blend" choc bardziej sweep musi ciagnac sie prawie pod sama gore a zreszta musze to narysowac bo tak to ja sobie moge pisac jak nic ztego sam nie kumam :D edit dobra cos tam jakies mazy mi wyszly ;). zobacz gdzie sie zalamuja odbicia zmeiniaja kierunek tam a nawet wyzej(jesli robi sie G2) powinien byc powierzchnia blendujaca z nadkolem inaczej bedzie tak mocne zalamanie jak u ciebie. to taki concet wyjsciowy i to na szybko bo nie mierzylem do konkretnie tego samochodu
Dawcio_m Napisano 1 Maj 2007 Autor Napisano 1 Maj 2007 wielkie dzięki Bzyku za bardzo duże fotki przebuduje to nadkole, tylne słupki już zrobiłem na nowo;)
Dawcio_m Napisano 4 Maj 2007 Autor Napisano 4 Maj 2007 a więc fotki Bzyka dużo wyjaśniły, przebudowałem oba nadkola i tes słupek myśle, że tak już zostanie i te 2 nieszczęsne zagięcia:)
patry Napisano 4 Maj 2007 Napisano 4 Maj 2007 Suuuuper :) Świetnie Ci idzie w tych NURBS'ach :) Ja nie mam do nich siły, bo nie mogę rozróżnić curve network od sweep 2 rails :D
..:: WIKTOR ::.. Napisano 4 Maj 2007 Napisano 4 Maj 2007 No spoko spoko to wyglada :D Moze i ja sprobuje cos w tym wydziergac ;P Dzialaj dalej jest ok :)
Bzyku Napisano 4 Maj 2007 Napisano 4 Maj 2007 no odrazu naczej :). wiadomo mozna by sie czepic ze tylne nadkole jest na g1 ale tego na renderach tak mozno nie widac jak na analizie :) trzymaj tak dalej
Dawcio_m Napisano 5 Maj 2007 Autor Napisano 5 Maj 2007 patry pamiętasz jak mnie pytałeś to tez ci napisałem, że niewiem jak ci to wytłumaczyć czyli ja tylko wiem kiedy jaką używać chyba;) dzięki. ..:: 3D XTREME ::..- dzięki działaj działaj coś w rhino:) Bzyku na tylnym nadkolu jest blendsurface to powierzchnie chyba sa wtedy na g2? czy się myle dzięki:)
Bzyku Napisano 5 Maj 2007 Napisano 5 Maj 2007 dawcio_m ja raczej nie uzywam blend surface ale to jest teoretycznie g1, a praktycznie cicular czy jakos tak sie to zwie :) tak jest napewno w RH3 bo w RH4 bate mozna bylo juz to regulowac do g4 nawet a juz w pelnej napewno mozna teraz tylko zalezy z jakiej korzystasz :). Ja nie mam do nich siły, bo nie mogę rozróżnić curve network od sweep 2 rails :D no bez przesady to dwa rozne sposoby tworzenia powierzchni w rhino w sweepie mozna regulowac jedynie przebudowywanie profili jest bardziej obliczalna latwiej sie panuje nad rozciaganiem takiej powierzchni ale zato curvature mozemy ustawiac jedynie na railach. Zato w networku mozemy ustawic curvature na wszytkich jej bokach wiadomo max 4 ale minusem jest to ze jest nieobliczalna wg. mnie oczywiscie robi wiele punktow i raczej traktuje te narzedzie wtedy kiedy sweep nie moze to network pomoze :).
Dawcio_m Napisano 5 Maj 2007 Autor Napisano 5 Maj 2007 o o o tak jak Bzyku mówi, ale to, że curvature można regulować w network curve na wszystkich bokach ci chyba mówiłem, a zresztą zobacz sobie na avatar Bzyka tam jest wszysko ładnie opisane hehe, a ja mam rhino 4 i jest tylko ten suwak do regulowania w blendsrf, ale on w rhino 3 też był.
RA Napisano 5 Maj 2007 Napisano 5 Maj 2007 Oprócz suwaka masz jeszcze w polu komend możliwość kontroli G.
Bzyku Napisano 5 Maj 2007 Napisano 5 Maj 2007 tak czy siak lepiej jest to pociagnac sweepem majac pelną kontrole nad krzywizna takiego nadkola :). Automaty beeeeee :). Dawcio_m w avatarze to ja mam icem'a :P
Dawcio_m Napisano 5 Maj 2007 Autor Napisano 5 Maj 2007 RA faktycznie nie zwróciłem na to uwagi dziwnie to jest troche zrobione w tym Rhino, ale dobrze wiedzieć dzięki:) Bzyku może i lepiej choć tam też jakas kontrola jest, ale chyba jest w miare dobrze dzięki;) ale te 2 obrazki na avatarze mniej więcej pokazują networka i 2raila:)
Dawcio_m Napisano 6 Maj 2007 Autor Napisano 6 Maj 2007 MohSETH- jaki stary młody jestm;) Yaro16 dzięki na razie siatki:)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 6 Maj 2007 Napisano 6 Maj 2007 No ladnie ladnie :) Nabierasz wprawy - fajniutko :)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 6 Maj 2007 Napisano 6 Maj 2007 Tez wole HDRI ale ludziska sie rzucaja ;P Wyglada to ladnie choc nie ukrywam ze cos sie dziwnego dzieje przy przednim nadkolu (prejscie w powierzchnie boczna) jakos tak dziwnie tam sie odbicie uklada a tak poza tym to nie mam zastrzezen :)
Dawcio_m Napisano 6 Maj 2007 Autor Napisano 6 Maj 2007 ..:: 3D XTREME ::.. no te z przodu niewiem musze sprawdzic co tam jest grane, a boczne odbicie zmienie troche dziwnie się ułożyło dzięki;) Diesel masz racje troszke za głeboka jest poprawie dzięki:) pecet dzięki nad studiem jeszcze będe się bawił bo renderowanie mi sie zaczyna podobać:)
Dawcio_m Napisano 7 Maj 2007 Autor Napisano 7 Maj 2007 a więc jaszecze taki ostatni renderek sobie odpaliłem (chciałem takie delikatne ziarno uzyskać i chyba sie udało) i biore sie za modelowanie, aha doszła listwa boczna, ale niewiem czy ma byc na niej mały rowek chyba tak, jakby ktos wiedział to niech pisze, jeszcze troche odbicia chyba poprawie sorki za wielkość, ale chciałem zobaczyć jak wygląda w powiekszeniu, jak będa sprzeciwy to zmienie na mniejszy:)
Dawcio_m Napisano 11 Maj 2007 Autor Napisano 11 Maj 2007 yhyhy prawie jak lak:) zrobiłem to dziwne załamanie na masce z tylca u góry
mrkrzysiek Napisano 11 Maj 2007 Napisano 11 Maj 2007 wydaje się ładnie chociaż z takich ujęć ciężko to ocenić.
Pinki Napisano 12 Maj 2007 Napisano 12 Maj 2007 Witam. Model bardzo ladny - sam jezdze Peugeot'em ;) Ale wydaje mi sie, ze masz zalamanie na lini boczniej karoserii
Dawcio_m Napisano 12 Maj 2007 Autor Napisano 12 Maj 2007 mkrzysiek- jeszcze będą inne ujęcia ale czemu trudno, mapka pokazuje ładnie załamania a ja pokazałem to co chciałem pokazać dzięki:) Diesel- na referkach mam po jedenej stronie, a po dwóch moze być? zobacze dzięki:) Pinki- myśle, że to odbicia tak dziwnie się mi z boku okładają ale mam już pomysł na to dzięki:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się