Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Może tu mnie ludzie polubią:P Model robiony w ramach sprawdzenia swoich umiejętności. W planach:

 

- mapowanie

- model HP (normal mapy)

- tekstura

- rigowanie

 

komentarze mile widzianie

 

koncept:

viewer.php?id=4636devilhound.jpg

 

model LP:

devilhound.jpg

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Albo jestem pijany, albo na tym screenie nic nie widać :) Wrzuć proszę mniejszy obrazek z prostym rzutem z przodu i z boku.

Napisano

Kuba_ - jestes pijany :D wsio widac ladnie i wszedzie

 

Pajlot - chyba ci tam cos dalej w uszach nieladnego sie dzieje .. egdee sie przenika czy cus... grats :D (motywujesz....) he

Napisano

fakt, nie mam co się z Mario Donem równać :P, ale mój model jest przeznaczony do gry cRPG z widokiem izometrycznym/zza pleców (na zbliżeniach) i tutaj nie potrzebuje n x 1000 trisów na model gdzie n jak wiemy to duża liczba :P

 

edit:

niedługo też będe modelował jak Mario Don - przynajmniej taki mam plan, ale najpierw muszę poćwiczyć i sie rozgrzać bo dawno nie modelowałem :P)

Napisano

Siema fajny model low poly, Ładnie się zapowiada.

1.Dużo by dało jakbyś wrzucił go do mudboxa/ zbrusha dorobił normalke.

2. Niema tekstury

3. niema tekstury:)

Napisano
W planach:

- mapowanie

- model HP (normal mapy)

- tekstura

- rigowanie

 

spokojnie, wszystko będzie w swoim czasie ;)

Napisano

Cruzh3r - zobacz co w planach w pierwszym poście:)

Bruneq - a ktory model low poly jest z rewelacjami (raczej duza zadkość). Nawet model zrobiony przez Mario Don'a jasne HP wyglada extra ale low poly normalnie tak jak powinnien wygladac pozadny model. Niemyl HP z LP :)

 

A ty pilociku lecisz dalej:) heh model naprawde ma potencjal:)Czekam na wiecej

Gość Marioza
Napisano

modelik ok, w samym low poly jak to zostalo powiedziane nie ma duzo tajemnic, jak sie rozgryzie budowe w miare optymalnej siatki to mozna juz robic co sie chce, cała moc i przekaz danego modelu lezy w zasadzie w samych texturkach, tazke tutaj dopiero będziesz sie mógł wykazać , sprawe masz poniekąd ułatwioną ze względu na normal mapy oraz to ze stwór bedzie widziany w okreslonej odległosci, tak apropo mojego modelu to nie ma co przeginać z pianiem ;) bo tam nie ma nic wielkego tu na forum są ludzie którzy robią to o niebo lepjej choćby nie szukając długo Klicek któremu zawdzięczam to ze poswięcił swój czas na wprowadzenie mnie w zbrusha hipoly itd a tymi sprawami wczesniej sie wogóle nie zajmowałem, koniec oftopu :D

tazke uvkój i jedź z texturami

Napisano

Imo tę dupkę (górna część uda) ma dziwną, chyba zbyt okrągła w porównaniu z konceptem...

I samo udo też dziwnie łukowato wygięte..

 

I jadziesz z koksem dalej bo o low-poly przy takich cudacznych stworzeniach średnio można logicznie pogadać:P

 

pozdro!

 

PS: nareszcie się zaczęło trochę coś dziać w tym miejscu na forum gdzie nawet wrony zawracają:P

Napisano

A ja się nie znam ale co tam,mnie sie podoba że pokazaliście od ponad pół roku moze nie na stronie aazero,ale jednak,to że robocie tą gre.

Napisano

Wydaje mi się, że w pasie jest trochę za wąski. Przednie łapy (palce lub pazury?) mogły by być masywniejsze.

Napisano

Czesc Pilot.

Milo Cie widziec na forum, mam nadzieje ze bedziesz czesciej zagladal i wiecej nad LP siedzial. Z mojej strony na support mozesz liczyc, jak zawsze ;)

Co do modeliku, bardzo fajny, widze ze sie wziales za organike. Super. Aczkolwiek uwazam ze envi tez niezgorzej ci szlo ;)

Wiec po kolei.

Mam wrazenie ze troche z barkami ma problemy. IMHO nie powinienes bardzo mocno trzymac sie konceptow devila bo ma on bardzo duzo problemow z anatomia. A i wydaje mi sie ze ten koncept dosc starawy ;)

Zeby mozesz dac na pojedynczym plane + alpha test, nie musisz dawac tyle poli na nie. Trochje zbedne jes oko. Jezeli to do DH to wogole mozesz je usunac, jak dla ciebie, to lepiej dodaj troche polo i daj oko na sferze. Rogi powinny byc troche bardziej rozstawione na boki dzieki temu glowa stanie sie masywniejsza. Generalnie cialo powinno byc bardziej korpulentne w porownaniu do glowy. Tj przeskaluj glowe w dol albo cialo w gore, bo teraz troche nie bardzo z proporcjami IMHO. Potrzebne takze bedzie masywniejsze przedramie, i wiekszy rozstaw paluchow, nie tylko bedzie wygladac "stabilniej" ale takze latwiej bedzie przy ewentualnym riggu. Tylnie lapy IMO sa okej, ale troche talia za waska, albo uda za szerokie. Rozumiem ze ma byc tam chudy ale , moze zwerz troche uda i dodaj jakies zrogowaciale elementy na udzie. Tylnia lapa - palce powinny isc raczej prosto nize pod skosem, Bedzie to logiczniejsze, bo teraz wyglada to troche jak mieso bez kosci. Jezeli ma to wygladac realniej dodaj palec przeciwstawny - skierowany przeciwnie niz te co teraz sa. Szczegolnie jezeli ma miec tylko 2 palce z przodu. Sadze takze ze kolana powinny byc kapke masywniejsze. Ogon powinien byc prosty (latwiejszy rigg) i moze nie powinien tak ostro sie zwerzac zaraz na poczatku. Natomiast rozszerzenie na koncu powinno byc IMHO krotsze ale i ostrzejsze, bez takiego dlugiego lagodnego przejscia. Poszukaj rysunkow Ankylosaura

Co do uszu, problem wydaje mi sie polega na tym ze masz poligony za blisk osiebie. Mozesz na ich koncach dodac plane z alpha z jakimis kosmykami wlosow.

Podoba mi sie topologia i czystosc siatki, duzy plus. Ale sadze ze mozesz zdjac pare poli z ud i dodac na poczatek pyska.

Mam nadzieje ze pomoglem ;)

  • Like 1
Napisano

bardzo pomogłeś :* o takie komentarze zawsze mi chodzi :) dzięki

 

mam zamiar trochę sie podszkolić w Game Arcie więc częściej będę tu zaglądał. jak zauwazyłeś postawiłem na organikę :)

Napisano

heja

 

O, młoda krew na forum hehe - no ja też witam w GA, choć może jestem ostatnim który powinien tutaj witać z powodu rzadkiej ostatnio mojej frekwencji w tym dziale ;)

 

No co do modelu:

 

generalnie jest spoko - siatka wygląda ok - poza przenikającymi się edgami tu i ówdzie, no ale mówisz że to wina twojej karty graf to pewnie tak jest - model sam w sobie jest ok jak na swój limit.

 

Jednak, jeżeli to ma być model do Demoneth to proporcje trochę nie teges imo. W tym momencie ma proporcje przerysowane, bajkowe - duży łeb, krótkie łapy, kolce, uszy i zęby duże i wyraźne - wszystko to sprawia że postać ma charakter raczej kreskówkowy - no powiedzmy w fantasy typu Heroes of Might & Magic jeszcze by obleciał, w dark fantasy może już nie do bardzo.

 

Oczywiście jak wrzucisz potem na tego pieska jakąś brudną, ciemną teksturę to te cechy modelu pewnie da się tym zamaskować jakoś, ale na twoim miejscu spróbował bym najpierw pozmniejszać trochę te elementy (kolce, zęby głowa, uszy) i zobaczyć czy całość przypadkiem nie będzie lepiej grała.

Napisano

model napewno poprawie i skończe, tylko obecnie mam zakończenie roku w szkole - bo od 11 czerwca mam kursy oragzniowane przez studentów z MIT (absolwentów mojej szkoły), także cierpliwości ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności