Artur_Perzyna Napisano 10 Maj 2007 Share Napisano 10 Maj 2007 Kolejny speedzik do portfolio, zlecenie. Czas wykonania: 2dni Czas renderingu: 8min 20s na dość słabym kompie (At XP 1700+, 512MB DDR) Liczba poly: poniżej 30tys Renderer: scanline Brak jakiejkolwiek postprodukcji. Podziękowania dla jednego z userów forum, za zrobienie oświetlenia. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 10 Maj 2007 Share Napisano 10 Maj 2007 Przydałby się jakiś bump maping, jakieś GI, choćby wypalone na teksturce... No i na poręczy mogłeś zaoszczędzić trochę poly ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_Perzyna Napisano 10 Maj 2007 Autor Share Napisano 10 Maj 2007 No, poręcz ma nie więcej niż 250 poly. GI by wydłużyło render kilkukrotnie, a to miało się zmieścić w kilku minutach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 10 Maj 2007 Share Napisano 10 Maj 2007 kto jest taki dobry i Ci zrobił oświetlenie?;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 10 Maj 2007 Share Napisano 10 Maj 2007 jak to do gry to mozna bylo chyba wypalic GI, dac jakies normalki, dobrze kombinuje? nie znam sie na gamearcie, ale tak mi sie zdaje... pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 10 Maj 2007 Share Napisano 10 Maj 2007 poręcz dziwnie zawija, skrzynki dziwnie zbite, do jakiej to gry ma byc? jak do jakiejsc przygodówki we flashu to spoko! pees: ten czerwony prewód ma chyba wiecej poly niz 3/4 sceny! prewody i te inne gniazdka mogles walnąc na texturze...ale tu chyba nie o oszczednosc poly chodzilo! pokaz siatke! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_Perzyna Napisano 10 Maj 2007 Autor Share Napisano 10 Maj 2007 Tak, do przygodówki. Koleś koniecznie chce to w scanlinie. To jedna z 41 scenek. xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_Perzyna Napisano 11 Maj 2007 Autor Share Napisano 11 Maj 2007 Podmieniłem scenke nową. Klient chciał kilka poprawek i wyszło na to, że wykorzystując dodatkowy dzień zmieniłęm 50% sceny. Do tego doszło jeszcze jedno ujęcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 11 Maj 2007 Share Napisano 11 Maj 2007 Niezbyt mocne. Ze scanline'a da się sporo wycisnąć, a ja tu GI nie widze, a materiały też można by zrobić lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leleń Napisano 11 Maj 2007 Share Napisano 11 Maj 2007 to jest do filmiku z gry, czy do samej gry czy do czego? cholera modele bardziej* HP niz w crysisie ;p texturki gdzieniegdzie rozmyte (podloga na schodach, drzwi). fajna sciana :) pzdr * modele bardziej HP - termin medyczny, chodzilo mi oczywiscie o to ze maja wiecej poly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_Perzyna Napisano 11 Maj 2007 Autor Share Napisano 11 Maj 2007 Podłoga na schodach, kratka sie rozmywa jak nie jest prostopadle do kamery. Głupie złudzenie rozmytej tekstury. ;/ Tutaj pytanie: da się temu jakoś zaradzić? Jak zwiększam kąt kamery na tą płaszczyznę to wszystko ładnie wygląda. Ta scenka ma 30k i jest do samej gry jak i małych ujęc animowanych. Wiec ma się renderować kilka minut. Przewidywany czas na te scenki do 1-2 dni na każdą, ta była pierwsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 11 Maj 2007 Share Napisano 11 Maj 2007 Można zmniejszyć blur na teksturach (najlepsza opcja). Można zmienić ich filtrowanie. Można wreszcie włączyć supersampling (czasochłonne). Co do czasu renderingu to GI wcale nie trwa tak długo, można je przliczyć dla sceny i nawet przyspieszyć w ten sposób rendering animacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leleń Napisano 11 Maj 2007 Share Napisano 11 Maj 2007 30k?! scenka o jedno zero za duzo wazy :P zrobilem na szybko, wyszlo mi 3k trojkatow (2kpoly) mam nadzieje ze sie nie pogniewasz, ale proponowalbym odchudzic scene.. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 12 Maj 2007 Share Napisano 12 Maj 2007 Nie dobijaj kolegi :). Ale cień lampki to Ci z powietrza wisi ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_Perzyna Napisano 12 Maj 2007 Autor Share Napisano 12 Maj 2007 Omg, :D nudzi ci się? :P No ale Twoja scena ma sporo ubytków, a to czy jest 3k (czytaj 10k, bo jednak mnóstwo detali trzeba dodać do twojej scenki), czy 30k nie zrobi większej różnicy na czasie renderingu. Scena nie będzie renderowana przez silnik real time. Taka moja opinia. Hynol, thx za wskazówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dokturpotfor Napisano 12 Maj 2007 Share Napisano 12 Maj 2007 to dla tych niemcow od sunshine ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leleń Napisano 13 Maj 2007 Share Napisano 13 Maj 2007 "jest do samej gry jak i małych ujęc animowanych" vs. "Scena nie będzie renderowana przez silnik real time." czyli to bedzie przygodowka - na zasadzie klikasz w drzwi i teleportujesz sie do drugiego pomieszczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_Perzyna Napisano 13 Maj 2007 Autor Share Napisano 13 Maj 2007 Na to mi wygląda. Aczkolwiek myśle, że ludzik będzie sie poruszał po scenie by dojść do tych drzwi. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 14 Maj 2007 Share Napisano 14 Maj 2007 Jak byś miał czas i chęć to można wydusić z tego więcej nie wydłużając renderingu. Jak będziesz dłużej siedział w gamearcie to musisz poznać wypalanie tekstur. ogólnie nie najgorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_Perzyna Napisano 16 Maj 2007 Autor Share Napisano 16 Maj 2007 Zdaje sobie sprawę, że wiele się jeszcze musze nauczyć. Zwłaszcza w game artcie, gdzie to moje 1 kroki. ;] Z drugiej strony, klient nie będzie czekał, aż dopieszcze scenke, bo w kolejce jest kilka...naście następnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 16 Maj 2007 Share Napisano 16 Maj 2007 Z tego co widze i czytam to ma byc prerenderowane enviro? Bo tak nie pewny jestem. A tak na marginesie to mamy na forum dzial game art :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_Perzyna Napisano 20 Maj 2007 Autor Share Napisano 20 Maj 2007 Mam pytanie. Wie ktoś jak zrobić poświate wokół lamp z użyciem standardowych świateł maxa (bez mentala i vraya)? Coś jak tutaj: http://www.nordforge.com/perzyna/subwaystation_changed.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cruzh3r Napisano 20 Maj 2007 Share Napisano 20 Maj 2007 zaznaczasz lampy(to co ma sie świecić) PPM properties, Zmieniasz G-Buffer ID Viedeo Post, Add scene event(Perspective)Add effect(Glow) i w tym glowie kombinujesz (ustawiasz aby to ID co przydzieliłeś lampie miało efekt) A łatwiej to zrobić planem z self illumination i alphą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi