Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Kolejny speedzik do portfolio, zlecenie.

 

Czas wykonania: 2dni

Czas renderingu: 8min 20s na dość słabym kompie (At XP 1700+, 512MB DDR)

Liczba poly: poniżej 30tys

Renderer: scanline

 

Brak jakiejkolwiek postprodukcji.

 

scene1.jpg

 

scene2.jpg

 

Podziękowania dla jednego z userów forum, za zrobienie oświetlenia. :]

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przydałby się jakiś bump maping, jakieś GI, choćby wypalone na teksturce... No i na poręczy mogłeś zaoszczędzić trochę poly ;)

Napisano

jak to do gry to mozna bylo chyba wypalic GI, dac jakies normalki, dobrze kombinuje?

nie znam sie na gamearcie, ale tak mi sie zdaje...

pozdr

Napisano

poręcz dziwnie zawija, skrzynki dziwnie zbite, do jakiej to gry ma byc? jak do jakiejsc przygodówki we flashu to spoko!

pees: ten czerwony prewód ma chyba wiecej poly niz 3/4 sceny!

prewody i te inne gniazdka mogles walnąc na texturze...ale tu chyba nie o oszczednosc poly chodzilo! pokaz siatke!

Napisano

Podmieniłem scenke nową. Klient chciał kilka poprawek i wyszło na to, że wykorzystując dodatkowy dzień zmieniłęm 50% sceny. Do tego doszło jeszcze jedno ujęcie.

 

 

scene1.jpg

 

 

scene2.jpg

Napisano

to jest do filmiku z gry, czy do samej gry czy do czego? cholera modele bardziej* HP niz w crysisie ;p texturki gdzieniegdzie rozmyte (podloga na schodach, drzwi). fajna sciana :) pzdr

 

* modele bardziej HP - termin medyczny, chodzilo mi oczywiscie o to ze maja wiecej poly

Napisano

Podłoga na schodach, kratka sie rozmywa jak nie jest prostopadle do kamery. Głupie złudzenie rozmytej tekstury. ;/ Tutaj pytanie: da się temu jakoś zaradzić? Jak zwiększam kąt kamery na tą płaszczyznę to wszystko ładnie wygląda.

 

Ta scenka ma 30k i jest do samej gry jak i małych ujęc animowanych. Wiec ma się renderować kilka minut.

 

Przewidywany czas na te scenki do 1-2 dni na każdą, ta była pierwsza.

Napisano

Można zmniejszyć blur na teksturach

(najlepsza opcja). Można zmienić ich filtrowanie. Można wreszcie włączyć supersampling (czasochłonne). Co do czasu renderingu to GI wcale nie trwa tak długo, można je przliczyć dla sceny i nawet przyspieszyć w ten sposób rendering animacji.

Napisano

30k?! scenka o jedno zero za duzo wazy :P

zrobilem na szybko, wyszlo mi 3k trojkatow (2kpoly)

112343234644d56b56f0e.jpg

 

mam nadzieje ze sie nie pogniewasz, ale proponowalbym odchudzic scene.. pzdr

Napisano

Omg, :D nudzi ci się? :P

 

No ale Twoja scena ma sporo ubytków, a to czy jest 3k (czytaj 10k, bo jednak mnóstwo detali trzeba dodać do twojej scenki), czy 30k nie zrobi większej różnicy na czasie renderingu.

Scena nie będzie renderowana przez silnik real time.

Taka moja opinia.

 

Hynol, thx za wskazówki.

Napisano

"jest do samej gry jak i małych ujęc animowanych"

vs.

"Scena nie będzie renderowana przez silnik real time."

 

czyli to bedzie przygodowka - na zasadzie klikasz w drzwi i teleportujesz sie do drugiego pomieszczenia?

Napisano

Jak byś miał czas i chęć to można wydusić z tego więcej nie wydłużając renderingu. Jak będziesz dłużej siedział w gamearcie to musisz poznać wypalanie tekstur. ogólnie nie najgorzej.

Napisano

Zdaje sobie sprawę, że wiele się jeszcze musze nauczyć. Zwłaszcza w game artcie, gdzie to moje 1 kroki. ;]

 

Z drugiej strony, klient nie będzie czekał, aż dopieszcze scenke, bo w kolejce jest kilka...naście następnych.

Napisano

zaznaczasz lampy(to co ma sie świecić) PPM properties, Zmieniasz G-Buffer ID

Viedeo Post, Add scene event(Perspective)Add effect(Glow) i w tym glowie kombinujesz (ustawiasz aby to ID co przydzieliłeś lampie miało efekt)

 

A łatwiej to zrobić planem z self illumination i alphą.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności