Skocz do zawartości

Widok [3d max]


Strong64

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mam taki apel co by wrzucic moze takie cos do FAQ zeby nowi uzytkownicy maxa nauczyli sie angielskiego jesli chca sie nauczyc maxa;P

Nie zebym byl jakims poliglota, ale to jest standard w cg, i czy ktos chce czy nie bez tego sie nie da .... wiec trzeba sie troche wysilic.

Bo bezsensem jest pytac sie o kazda pierdole z maxowego helpa tylko dlatego, ze nie chcialo sie komus zajrzec do slownika....

Sorry za moj krytyczny ton, ale chyba cos w tym jest...

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam na tyle angielski że potrafie sie z kimś porozumieć. Ale czytanie poradnika po angielsku jak dla mnie jest głupie, gdyby był napisany prostym językiem to jeszcze może.

niby co w tym glupiego. strony angielskojezyczne tez omijasz szerokim lukiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutoriale do 3d max'a po polsku są trudne do zrozumienia dla początkującego. A co dopiero po angielsku, dlatego gubie sie w tym. A druga kwestia to jak w moim przypadku chciałem żeby w widoku Front pojawiły sie tekstury, to niewiem jak to nazwać. A tak zapytam sie na forum i wyjaśnie o co chodzi. Bo komputerowi nieda sie "wyjaśnić" opisać o co ci chodzi tylko musisz podac konkretną komende.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdybyś poczytał helpa to byś nie miał z tym problemu :P uczenie się podstaw metodą prób i błędów zajmie o wiele dłużej... co do tłumaczenia

Rezultaty obliczeń zapisują się na wideo GPU w czasie rzeczywistym. Diffuse oświetlenia jest renderowany w teksturę po czym przechodzi kilko poziomową Gaussowską filtracje dla szybkiej generacji specjalistycznych tekstur. Po czym następuje matematyczne przekształcenie wraz z zewnętrznymi mapami z translucentnymi cieniami dla obliczenia każdego piksela SSS. Jest możliwość wykorzystania oświetlenia otaczającego na podstawie obrazu w dodatku do punktowych źródeł światła. Końcowy efekt jest prawdziwym skokiem w osiągnięciu realistyczności real-time postaci.

czy takie coś naprawdę jest bardziej zrozumiałe? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strong64: wszelkie informacje dotyczące podstawowej obsługi programu znajdziesz w helpie programu. Język jakim tam sie posługują nie należy do najcięższych więc tak samo jak z przerobieniem manuala do gry czy przeczytaniu anglojęzycznych napisów w filmie powinieneś sobie poradzić.

 

i zobaczymy co z tego wyjdzie ;p

ponad połowa aktywnie udzielających się userów tego forum działał kiedyś na własną rękę, za pomocą helpa i tutoriali (albo tylko samym helpem) i jakoś dali radę.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności