Napisano 12 Czerwiec 200717 l jak niektórzy już wiedzą jestem początkujący... tak jak radziliście poszukałem dużych printów bo one są dokładne... a więc tak...narazie mam maskę ale chce to zrobić dokładnie...będzie długo ale dokładnie... (w miarę moich możliwości) pokazuje siateczki... pewnie za gęsta co? ale niestety nie potrawie tego ominąc...
Napisano 12 Czerwiec 200717 l na razie malo i krzywo. no i siatka z widoku front nie pasuje do printa
Napisano 12 Czerwiec 200717 l na razie malo i krzywo. no i siatka z widoku front nie pasuje do printa kurde albo ja slepy jestem albo widze cos innego , bo wedlug mnie jest narazie dobrze, siatka ladna, tylko sie zgodze ze malo ;)
Napisano 12 Czerwiec 200717 l Heheeh siatka niby za gesta??!! Dla mnie jest uboga!! Co do dopasowania do printow to czasami trzeba improwizowac - nie zawsze wszystko pasuje - ale Audi mozna przynzac, ze maja priny bardzo dobre :) Bywa tak ze spasujesz do printa z gory i z boku a z przodu nie bedzie sie to ni jak mialo do reszty... Siatke bym zagescil, ale jak piszesz, ze jestes poczatkujacym to mozesz miec problemy... I wbrew pozorom Audi jest trudne ;P
Napisano 12 Czerwiec 200717 l Autor mało bo dopiero zaczynam... i chciałem się dowiedzieć czy narazie jest dobrze...a co do widoku z frontu... to kwestia symetrii... zobacz że po prawej stronie się zgadzają linie z printem :)
Napisano 12 Czerwiec 200717 l siatka wydaje się prezentować bardzo estetycznie co dobrze wróży a co do gęstości to jest jak najbardziej okey, dopiero jak będziesz miał całą bryle bierz się za zagęszczanie i detale
Napisano 12 Czerwiec 200717 l kurde albo ja slepy jestem albo widze cos innego , bo wedlug mnie jest narazie dobrze, siatka ladna, tylko sie zgodze ze malo ;) o te miejsca mi chodzilo, a co do printa to chyba wystarczy go troche przesunac w prawo :)
Napisano 12 Czerwiec 200717 l Przesun przedniego printa w prawo. Przeciez masz nawet na srodku kratke i widac, ze troche w lewo przesunieta jest.
Napisano 12 Czerwiec 200717 l daj miniaturkę z aktualnego progresu w pierwszym poście żeby była widoczna gdy przegląda się wątki
Napisano 12 Czerwiec 200717 l dodaj do pierwszego postu miniaturke z postępu pracy wielkości bodajże ok 80x80 pikseli może ciut większą i umieść ją w pierwszym poście, tam masz opcje dodatkowe i znajdź zarządzanie załącznikami, zrób upload miniaturki. załącznik z pierwszego postu pobierany jest jako miniaturka którą widać zanim wejdziesz do swojego wątku i pamiętaj ją uaktualniać w miare postępu prac
Napisano 13 Czerwiec 200717 l Autor w miare postępu prac Yyy... :PP okazuje się że kolejny raz musze zacząć od nowa... zauważyłem że moja metoda jest złą metodą... w większości pracach widzę że najpierw modeluje się kształt auta z małej ilości polygonów... a później zwiększa się ją przy pomocy opcji "cut" ;]
Napisano 13 Czerwiec 200717 l najpierw modeluje się kształt auta z małej ilości polygonów... a później zwiększa się ją przy pomocy opcji "cut" ;] bo wtedy chyba jest najdokłaniej:)
Napisano 13 Czerwiec 200717 l Autor no więc robie od nowa inną techniką... i chyba będzie lepsza... narazie mam tyko takie cuś... jeszcze długa droga przedemną
Napisano 14 Czerwiec 200717 l Autor to teoretycznie masz racje;] ale ta technika dla mnie będzie łatwiejsza...przynajmiej na tym poziomie...;] wkońcu mam czas...zabieram się za dalszą pracę xD
Napisano 14 Czerwiec 200717 l Autor mały upek... zawsze coś ;] Siatke to schrzaniłem ... ale pierwszy model u każdego pewnie tak wyglądał ;]
Napisano 14 Czerwiec 200717 l niee no takiego czegoś to nie pokazuj, to to samo jak byś boxa wrzucił :p jak zrobisz coś konkretnego to pokaż
Napisano 14 Czerwiec 200717 l w tym stadium nie pokazuj obiektu z ms- i tak nic nie widac, po za tym nie ma chamferow... pokaz lepiej siatke, jesli cos sie na niej zmienilo.
Napisano 14 Czerwiec 200717 l Autor mam taki problem... to jest polygon... przechodzi przez niego niepotrzebna krawędź... jak można ją usunąć aby polygon nie utracił face'a
Napisano 14 Czerwiec 200717 l skopjuj wierzchołki, usuń oba face, i zbuduj nowego poly na podstawie vertexów edit. sie spózniłem, ale nie wiedziałem że tak też można
Napisano 14 Czerwiec 200717 l Autor jeszcze coś... jest jakiś skrót aly zamienić polygony na przezroczyste? napewno wiecie o co chodzi...;p bo przy modeloaniu nie chce mi się ciąghle zmieniać OPACITY w material editor ;] z góry dzięki
Napisano 16 Czerwiec 200717 l Eeee tam masakra :) Dobrze jest :) Pokaż jeszcze jak to wygląda z ms bez siatki, bo coś wydaje mi się, że w niektórych miejscach pojawią się bugi... :)
Napisano 16 Czerwiec 200717 l siatka chyba poprawna, ale trudno mi się to ocenia, masz dziwną perspektywe w viewporcie
Napisano 16 Czerwiec 200717 l No to teraz dodawaj dodawaj dodawaj prostuj prostuj prostuj dalej dodawaj i tnij i doawaj i.... i bedzie gicior :) Dobrze idziesz dobrze :)
Napisano 16 Czerwiec 200717 l Autor Skoro mówicie że nie jest aż tak źle to dobrze... napewno macie racje ;] mały up... panowie pojawił mi się irytujący krzyżyk który mi przeszkadza w pracy... jak go zlikwidować?
Napisano 16 Czerwiec 200717 l tu masz refera, http://suurland.com/image_x.php?image=images/portfolio_stills_audi_a3_wire_0000.jpg http://www.suurland.com/turbosquid/audi_a3/audi_a3_comparison_0000.jpg a teraz masz zrobić lepsze! ;) Pozdrówka
Napisano 16 Czerwiec 200717 l to mój pierwszy model więc nie wymagaj czegoś takiego xD a dlaczego nie?? modeluj, poprawiaj, zagęszczaj, i przyglądaj się ciągle dobrym referkom. Przecież oczy masz i widzisz co jest źle więc możesz coś tam przesunąć, poprawić itd. Serio, więcej ambicji :) Pozdrawiam
Napisano 16 Czerwiec 200717 l ten krzyżyk to chyba włączone przyciąganie do siatki, kliknij prawym przyciskiem na snap (magnes taki) i odznacz grid
Napisano 17 Czerwiec 200717 l Autor witam po weekendzie zaczynam dalej pracować nad moim autkiem...mały up...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto