Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

jak niektórzy już wiedzą jestem początkujący... tak jak radziliście poszukałem dużych printów bo one są dokładne... a więc tak...narazie mam maskę ale chce to zrobić dokładnie...będzie długo ale dokładnie... (w miarę moich możliwości)

 

pokazuje siateczki... pewnie za gęsta co? ale niestety nie potrawie tego ominąc...

audi2az5.jpg

audi3hs2.jpg

audi4oq0.jpg

audi5in2.jpg

  • Odpowiedzi 36
  • Wyświetleń 3,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

na razie malo i krzywo. no i siatka z widoku front nie pasuje do printa

Napisano
na razie malo i krzywo. no i siatka z widoku front nie pasuje do printa

 

kurde albo ja slepy jestem albo widze cos innego , bo wedlug mnie jest narazie dobrze, siatka ladna, tylko sie zgodze ze malo ;)

Napisano

Heheeh siatka niby za gesta??!! Dla mnie jest uboga!! Co do dopasowania do printow to czasami trzeba improwizowac - nie zawsze wszystko pasuje - ale Audi mozna przynzac, ze maja priny bardzo dobre :) Bywa tak ze spasujesz do printa z gory i z boku a z przodu nie bedzie sie to ni jak mialo do reszty... Siatke bym zagescil, ale jak piszesz, ze jestes poczatkujacym to mozesz miec problemy... I wbrew pozorom Audi jest trudne ;P

Napisano
  • Autor

mało bo dopiero zaczynam... i chciałem się dowiedzieć czy narazie jest dobrze...a co do widoku z frontu... to kwestia symetrii... zobacz że po prawej stronie się zgadzają linie z printem :)

Napisano

siatka wydaje się prezentować bardzo estetycznie co dobrze wróży a co do gęstości to jest jak najbardziej okey, dopiero jak będziesz miał całą bryle bierz się za zagęszczanie i detale

Napisano
kurde albo ja slepy jestem albo widze cos innego , bo wedlug mnie jest narazie dobrze, siatka ladna, tylko sie zgodze ze malo ;)

o te miejsca mi chodzilo, a co do printa to chyba wystarczy go troche przesunac w prawo :)

Napisano

daj miniaturkę z aktualnego progresu w pierwszym poście żeby była widoczna gdy przegląda się wątki

Napisano

dodaj do pierwszego postu miniaturke z postępu pracy wielkości bodajże ok 80x80 pikseli może ciut większą i umieść ją w pierwszym poście, tam masz opcje dodatkowe i znajdź zarządzanie załącznikami, zrób upload miniaturki.

załącznik z pierwszego postu pobierany jest jako miniaturka którą widać zanim wejdziesz do swojego wątku i pamiętaj ją uaktualniać w miare postępu prac

Napisano
  • Autor
w miare postępu prac
Yyy... :PP okazuje się że kolejny raz musze zacząć od nowa... zauważyłem że moja metoda jest złą metodą... w większości pracach widzę że najpierw modeluje się kształt auta z małej ilości polygonów... a później zwiększa się ją przy pomocy opcji "cut" ;]
Napisano
najpierw modeluje się kształt auta z małej ilości polygonów... a później zwiększa się ją przy pomocy opcji "cut" ;]

bo wtedy chyba jest najdokłaniej:)

Napisano
  • Autor

no więc robie od nowa inną techniką... i chyba będzie lepsza... narazie mam tyko takie cuś... jeszcze długa droga przedemną

audisportback1hy9.jpg

audisportback2en5.jpg

audisportback3fd4.jpg

audisportback4lz0.jpg

Napisano
  • Autor

to teoretycznie masz racje;] ale ta technika dla mnie będzie łatwiejsza...przynajmiej na tym poziomie...;] wkońcu mam czas...zabieram się za dalszą pracę xD

Napisano
  • Autor

mały upek... zawsze coś ;]

audisportback7rw8.jpg

audisportback10oy9.jpg

audisportback11su0.jpg

audisportback12xb4.jpg

Siatke to schrzaniłem ... ale pierwszy model u każdego pewnie tak wyglądał ;]

Napisano

niee no takiego czegoś to nie pokazuj, to to samo jak byś boxa wrzucił :p jak zrobisz coś konkretnego to pokaż

Napisano

w tym stadium nie pokazuj obiektu z ms- i tak nic nie widac, po za tym nie ma chamferow... pokaz lepiej siatke, jesli cos sie na niej zmienilo.

Napisano
  • Autor

polyhb0.jpg

mam taki problem... to jest polygon... przechodzi przez niego niepotrzebna krawędź... jak można ją usunąć aby polygon nie utracił face'a

Napisano

skopjuj wierzchołki, usuń oba face, i zbuduj nowego poly na podstawie vertexów

 

edit. sie spózniłem, ale nie wiedziałem że tak też można

Napisano
  • Autor

jeszcze coś... jest jakiś skrót aly zamienić polygony na przezroczyste? napewno wiecie o co chodzi...;p bo przy modeloaniu nie chce mi się ciąghle zmieniać OPACITY w material editor ;] z góry dzięki

Napisano

Eeee tam masakra :) Dobrze jest :)

Pokaż jeszcze jak to wygląda z ms bez siatki, bo coś wydaje mi się, że w niektórych miejscach pojawią się bugi... :)

Napisano

siatka chyba poprawna, ale trudno mi się to ocenia, masz dziwną perspektywe w viewporcie

Napisano
  • Autor

Skoro mówicie że nie jest aż tak źle to dobrze... napewno macie racje ;] mały up...

audisportback25bg1.jpg

audisportback26ii6.jpg

audisportback27cb5.jpg

audisportback28gr1.jpg

audisportback29ir3.jpg

audisportback30ff0.jpg

audisportback31aj0.jpg

 

panowie pojawił mi się irytujący krzyżyk który mi przeszkadza w pracy... jak go zlikwidować?

problemsr7.jpg

Napisano
to mój pierwszy model więc nie wymagaj czegoś takiego xD

 

a dlaczego nie?? modeluj, poprawiaj, zagęszczaj, i przyglądaj się ciągle dobrym referkom. Przecież oczy masz i widzisz co jest źle więc możesz coś tam przesunąć, poprawić itd. Serio, więcej ambicji :)

Pozdrawiam

Napisano

ten krzyżyk to chyba włączone przyciąganie do siatki, kliknij prawym przyciskiem na snap (magnes taki) i odznacz grid

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności