Napisano 15 Czerwiec 200717 l Biglebowski zarzucił temat overpaintingu. Może warto by założyć osobny wątek z czymś takim? Ktoś kto robiąc jakiś obrazek utknie gdzieś po drodze mógłby zapodać ją do pomęczenia przez innych. Zawsze warto się przekonać co można poprawić w pracy, która jakoś nie wygląda odpowiednio imponująco a nie wiadomo co zrobić aby zaczęła wyglądać. TU BEDZIE REGULAMIN Edytowane 25 Marzec 200916 l przez leander
Napisano 16 Czerwiec 200717 l Autor A z tym to nie za bardzo wiedziałem "co artysta chciał przez to powiedzieć" :)
Napisano 16 Czerwiec 200717 l Weedlog z rana jak śmietana :P weedlog > bigleb > moi siakos quakeowo wyszlo
Napisano 16 Czerwiec 200717 l no fajnie dajecie doom:imp 0:1 :P i psd 6 megsów http://www.yourfilelink.com/get.php?fid=345190
Napisano 16 Czerwiec 200717 l łooo... wyjechany pomysł z tym wątkiem i jak zwykle prace wręcz nieziemskie... co prawda mam jakiś pomysł jak ulepszyć swoje wypociny, ale za słaby mam na to warsztat, no i lenie się ;}, ciekaw jestem za to efektów overpaintingu na mych obrazkach, zgłaszam więc mój ostatni ze speedpaintingu na obiekt waszych eksperymentów... więc jak ktoś ma chęci to atakować smiało ^^, jeśli można w ogóle wyratować tą krzywizne ;D
Napisano 16 Czerwiec 200717 l Autor Miriam, łap :) Tok rozumowania. Generalnie smarując cokolwiek staram się porządkować, czyli np. separować plany. U Ciebie postać nie odcina się od tła, szczególnie po zacienionej stronie. W takich ujęciach dobrym zabiegiem jest zrobienie ciemniej strony postaci ciemniejszą od tła a jasnej jaśniejszą od tła. Daje to dobre wrażenie przestrzeni. Dobrze jest także dać odbite światło na krawędziach zacienionej strony. Świetnie w ten sposób podkreślamy bryłę. Zawsze warto też zaznaczyć anatomię, u Ciebie szyja i barki były jak szmatka.
Napisano 16 Czerwiec 200717 l hehe, cyberkolaki. Dobra, to z innej beczki, skoro ma byc bardziej nauczanie to z małym wykładem. Trochę trudno było okreslic co ten faun tam w zasadzie robi. Krapowata podmalowka ale szło tylko o ustawienie sceny i postaci. 1 - Sprawdzic walor, najprosciej przez sciągniecie saturacji i tu myk. saturacja w rgb jest przeklamana i czesto daje nieprawdziwy rezultat o czym notorycznie się w tutorialach wszelakich zapomina. Bardziej prawdziwy efekt, chociaż też nie idealny daje przestrzeń lab, stworzona w oparciu o terie sposobu widzenia. 2. W tym przypadku siada przedewszystkim przestrzen, własciwie jej nie ma. Rozwiązaniem jest persp. powietrzna. Najczęsciej stosowana, praktyczna przedewszystkim w ciemnych borach, pomieszczeniach i innych pomrocznych zaulkach to od jasnego tla do ciemnego pierwszego planu. w tym przypadku jeszcze sciagnolem kolorki, żeby kolor nie rozpraszał uwagi. 3. Ustawienie postaci. Trochę ni stała ni siedziała więc ustawiłem bardziej zdecydowanie. Grubasy mają anatomie dokładnie taką samą jak cala reszta ludzi + tluszcz ktory uklada sie w specyficznych rejonach ale nie przestaje przez to istniec klatka piersiowa czy miednica, warto o tym pamietac konstruujac postac. 4. Swiatlo. ambientowe i od tylu bo tak nakazuje obrana perspektywa. Mi latwiej w takich sytuacjach kazde zrodlo swiatla malowac po kolei, nie trzeba myslec o wszystkim na raz. A jeszcze jak sa na osobnych warstwach to mozna jak w maxwellu sobie zmieniac kolor, wylaczac etc.:) I w kwestji ustawienia sceny to ales, wszystko dalej to juz wykanczanie i szczegoly. No i tyle. moge jeszcze psdka zarzucic jak by ktos chcial.
Napisano 16 Czerwiec 200717 l Autor Bigleb, fajnie to wymazałeś. Teraz widać, że postać coś tam robi a nie udaje że robi :)
Napisano 16 Czerwiec 200717 l Po tym poscie Biglebowskiego zaczynam wierzyc w ten wątek :) Piekna metamorfoza postaci i sceny.
Napisano 16 Czerwiec 200717 l Autor Mam duży problem z pokazaniem dużych przestrzeni. Chętnie zobaczyłbym co można z tym obrazkiem zrobić aby faktycznie człowiek poczuł rozległość tego.
Napisano 16 Czerwiec 200717 l zaden ze mnie co prawda wymiatacz..ale stwierdzilem ze pobawie sie tym weedlogowym obrazkiem..w koncu wszyscy mamy sie uczyc :)
Napisano 16 Czerwiec 200717 l wydaje mi ise ze niewiel tu mozna zrobic, skale psuje droga, jest za szeroka, w stosunku do masywnosci gor. oprocz powiekszenia paerpsekty powietrznej sugeruje zwezyc :) Al;e co ja sie tam znam
Napisano 16 Czerwiec 200717 l Autor Z tą drogą to też dokładnie tak myślałem :) Czyli słusznie :) Poza tym ma zbyt mechaniczny kształt.
Napisano 16 Czerwiec 200717 l o_X o w mordkę teraz to ja rozumiem ;). Szacunek Pełen, wykłady Panów Weedloga i Biglebowsky'ego to jak miód na moje skołatane serce :D, i szczerze mówiąc to nigdy się nad tym mazianiem nie zastanawiałem :]. Zacznę się poprawiać // przez zwiększenie częstotliwości dalszego działania. ;). ze zrozumieniem . . . -> a idąc dalej - już jako zagadkę po mazianiu, z kawałka filma, mam dla wszystkich w ramach dalszego treningu inne podejście :). Z kim rozmawia kolo w czarnej katanie, (może to był, człowiek, może alien ;) ) . . . Wasza wyobraźnia jest tu nie odzowna . . . (odpowiedzi proszę przesyłać na adress : MiiB Co LA, NaCl Str. coś czuję chopaki że na bezrobocie narzekać nie będziecie ;), zacznijcie zastanawiać się nad stawką godzinową ;). Dzięki serdeczne ;).
Napisano 16 Czerwiec 200717 l skoro juz z weedlogowym potworem w cyber idziemy: miejsca na rozowa kokardke braklo, mimo iz naprawd ebardzo chcialem ja wstawic :(
Napisano 16 Czerwiec 200717 l Mialem mu jeszcze stringi dorobic ale idea upadla, chociaz w raz z kokardka zaowocowala by ciekawym politycznie artworkiem:)
Napisano 16 Czerwiec 200717 l O, w te strone jeszcze nie szly overpainty! Od dobrego, w kupe :> Na marginesie - myslalem, ze idea jest pomoc w poprawianiu prac, a nie konczenie byle maziajow. Geezas, odzywa sie we mnie Jan...
Napisano 16 Czerwiec 200717 l Ladszafcik weedloga pojechalem - kwestia zmiany proporcji, dodania kilku elementow ktore podkresla wielkosc innych... w sumie nie wiem czy o taka przestrzen chodzilo ale tak jakos mi wyszlo
Napisano 17 Czerwiec 200717 l OmeN2501 - nom, teraz lepiej widać rozległość obszaru, ale w sumie to dopóki nie zobaczyłem tego samochodziko-pojazdu to miałem wrażenie, że rozmiar gór i drogi jest podobny do oryginału, wydawało mi się, że te drzewa to były jakieś krzaki... tak z ciekawości spytam, dałoby się jakoś bez pojazdu ?? Reanimator - dla niektórych byle maziaje to wszystko co potrafią ;D, a jeśli chodzi o staczanie się wątku to nawet jakby biglebowsky dorysował temu potworowi stringi, to można by było się z tego wiele nauczyć ;} bigleb ma wyłączony protokół rysowania brzydkich obrazków -.^ biglebowsky - fanowie domagają się wersji ze stringami ;D ...to może kogoś weźmie na tą kupke piksli?? nie wiem jak uzyskać efekt zawału serca z zachwytu nad artyzmem oglądającego obrazek ;D
Napisano 17 Czerwiec 200717 l Widze Omen ze podobnie kombinujemy Ja jeszcze zwiekszylem liczbe kulis Mozna sobie jeszcze pomoc rozciagajac chmurki wedle perspektywy. MaciekG i Marduk - bardzo fajne wersje
Napisano 17 Czerwiec 200717 l może ktoś pojedzie po moim starym płótnie z 1994 roku? Zawsze chdziałem go dorobić w digitalu. Pozdrówka. Podoba mi się wątek. Jak znajdę czas to pomaluję też.
Napisano 17 Czerwiec 200717 l Autor O, Łukasz, dopiero u Ciebie zaczęło się pojawiać to czego oczekiwałem :)
Napisano 17 Czerwiec 200717 l @o r o: zamiast samochodu mozna dodac kilka ptaszkow. Albo posiedziec dluzej niz 20 min i poprawic linie drzew zeby nie wygladaly jak krzaki tylko jak drzewa ;]
Napisano 17 Czerwiec 200717 l Omen2501 - okiej ;D, weedlog, jeszcze kilka overpaintów i nie będziesz wiedział, który sposób wybrać -.^
Napisano 17 Czerwiec 200717 l Witam panowie :) fajny temacik, to i ja cos skrobnąłem :D p.s. oczywiscie do pracy danej przez miriama :)
Napisano 17 Czerwiec 200717 l weedlog to tu masz duza wersje :p http://img479.imageshack.us/img479/9615/assaaeh3.jpg
Napisano 18 Czerwiec 200717 l Witam, to tera ja :D uwaga, to moja pierwsza scenka zrobiona tabletem (lol) wiem że to strasznie beznadziejnie wyglada, ale zrobcie coś z tym, chciałbym zobaczyć jak to powinno wygladać ;) tylko proszę nie róbcie z tego jakiejś death-black-metalowo mrocznej sceny, pogoda ma być ta sama.
Napisano 18 Czerwiec 200717 l Ja mam taka ogolna uwage, bo widze ze zaczyna sie robic ze wszystkie prace jakie ktos zrobi - czy to dwie kreski obok siebie czy nawet trzy - wrzucane sa do overpaintingu. Moja sugestia - moze wypadalo by zwrocic uwage w regulaminie ze prace pominny byc w miare wykonczone, a wrzucajac je ludzie powinni zadawac konkretne pytanie/prosbe o pomoc. Bo dawanie kazdego rysunku na zasadzie "mam problem z rysowaniem niech ktos to dokonczy" doprowadzi do prawdziwego wysypiska niedokonczonych obrazkow a nie watku z ktorego wszyscy mozemy sie czegos nauczyc. Do pomocy w wipach sluza osobne watki na forum, podobnie do pokazywania prac. Mysle ze zaznaczenie w opisie obrazka "moze isc do overpaintingu" wystarczy by osoby zainteresowane go podmalowaly i przeniosly tutaj Takie przemyslenia luzne ;]
Napisano 18 Czerwiec 200717 l Dokladnie, opamietajcie sie. Po prostu "overpainterzy" beda pewnie olewac takie prace. To ma byc konkretna pomoc dla Was, a nie wymyslanie im zadac na zasadzie "a zobaczymy co z tego zrobicie".
Napisano 18 Czerwiec 200717 l no dobra, ale ja ukończyłem swoją pracę i chciałbym żeby ktos kto zna się na tych oświetleniach i takich tam, poprawił żeby to nie wygladało jak malowanka z przedszkola tylko jak porządna praca :P
Napisano 18 Czerwiec 200717 l oro : nogi troche za blisko dolnej krawedzi mi zeszly a juz mi sie nie chcialo poprawiac :P dywanik z netowej fotki a propos - fajna stronka z referkami kostiumów: http://www.buycostumes.com/productgridview.aspx?pCatID=AdultCostumes&cCatID=AdultsHistoryAncient&SelPage=2
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto