Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Sprawdziles? Bo podobno ma cos pomagac przy polypaintingu - znaczy ze nie bedzie on znikal po polaczeniu subtooli.

Napisano
  • Autor

Z tego co napisali to zmienili makepolymesh3d na clone w celu zachowania istniejącego uvw dla poszczególnych subtooli i polypaintingu.

Jak to ma działać, tego jeszcze nie wiem, nie zdążyłem wypróbować...

Napisano

No - ja na razie walcze z retopo bo choc model niezgorszy mi wyszedl to ma topologie do d....uzej poprawy. Potam bede laczyl to zobacze co to za cudo - swoja droga cholera bez sensu ze nie dali takiej opcji od razu w Z3 - jak widac jest to wykonalne bezproblemowo...

Napisano
  • Autor

Nom, pomijając szczególiki to z ich strony niedoróba z grubej rury...

Napisano

Lewus

Nom, pomijając szczególiki to z ich strony niedoróba z grubej rury...

Delikatnie powiedziane :).

Bardzo polubiłem Zbrush-a ale Zb 3 zaskoczył mnie totalnie swoją niepełnosprawnością to jest nadal wersja beta.

Napisano

Testowalem wczoraj, teksturka(kolorowe poligonki) po zlaczeniu trzymaja sie kupy, problem jest jak sie chce wyeksportowac teksturke z tych juz polaczonych subtullsow, tzn sie sypie, wszystko sie miesza. Wydaje mi sie, ze ten moj blad wynikal z tego, ze nie nalozylem AUVT wczesniej na poszczegolne objekty. Da sie wyeksportowac modele tylko do 4mln poly.

Napisano
  • Autor

No że tex się sypie to nie dziwota, po prostu soft nie wiem jak ma uvke rozłożyć z tych już istniejących.

Według mnie bez nowej topologii się toto do niczego nie nadaje (znaczy obiekt z połączonych soobtoolsów) oprócz pracy w samym zbrushu.

 

Że do 4mln, hm, tylko?:D

 

Pozdro!

Napisano
  • Autor

Udatowali do 1.23 :p

 

Usunięto bug z "del higher" i "del lower"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności