Skocz do zawartości

[plugin] make1mesh 1.22 (nowy lepszy)


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Z tego co napisali to zmienili makepolymesh3d na clone w celu zachowania istniejącego uvw dla poszczególnych subtooli i polypaintingu.

Jak to ma działać, tego jeszcze nie wiem, nie zdążyłem wypróbować...

Napisano

No - ja na razie walcze z retopo bo choc model niezgorszy mi wyszedl to ma topologie do d....uzej poprawy. Potam bede laczyl to zobacze co to za cudo - swoja droga cholera bez sensu ze nie dali takiej opcji od razu w Z3 - jak widac jest to wykonalne bezproblemowo...

Napisano

Lewus

Nom, pomijając szczególiki to z ich strony niedoróba z grubej rury...

Delikatnie powiedziane :).

Bardzo polubiłem Zbrush-a ale Zb 3 zaskoczył mnie totalnie swoją niepełnosprawnością to jest nadal wersja beta.

Napisano

Testowalem wczoraj, teksturka(kolorowe poligonki) po zlaczeniu trzymaja sie kupy, problem jest jak sie chce wyeksportowac teksturke z tych juz polaczonych subtullsow, tzn sie sypie, wszystko sie miesza. Wydaje mi sie, ze ten moj blad wynikal z tego, ze nie nalozylem AUVT wczesniej na poszczegolne objekty. Da sie wyeksportowac modele tylko do 4mln poly.

Napisano

No że tex się sypie to nie dziwota, po prostu soft nie wiem jak ma uvke rozłożyć z tych już istniejących.

Według mnie bez nowej topologii się toto do niczego nie nadaje (znaczy obiekt z połączonych soobtoolsów) oprócz pracy w samym zbrushu.

 

Że do 4mln, hm, tylko?:D

 

Pozdro!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności