Napisano 25 Czerwiec 200717 l Wyszła nowa wersja pluginu make1mesh w wersji 1.22 Nieco wygodniejsza w użytkowaniu od poprzednika, między innymi można teraz łączyć tylko wybrane subtoole. http://206.145.80.239/zbc/showthread.php?t=47677 Pozdrawiam!
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Sprawdziles? Bo podobno ma cos pomagac przy polypaintingu - znaczy ze nie bedzie on znikal po polaczeniu subtooli.
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Autor Z tego co napisali to zmienili makepolymesh3d na clone w celu zachowania istniejącego uvw dla poszczególnych subtooli i polypaintingu. Jak to ma działać, tego jeszcze nie wiem, nie zdążyłem wypróbować...
Napisano 25 Czerwiec 200717 l No - ja na razie walcze z retopo bo choc model niezgorszy mi wyszedl to ma topologie do d....uzej poprawy. Potam bede laczyl to zobacze co to za cudo - swoja droga cholera bez sensu ze nie dali takiej opcji od razu w Z3 - jak widac jest to wykonalne bezproblemowo...
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Autor Nom, pomijając szczególiki to z ich strony niedoróba z grubej rury...
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Lewus Nom, pomijając szczególiki to z ich strony niedoróba z grubej rury... Delikatnie powiedziane :). Bardzo polubiłem Zbrush-a ale Zb 3 zaskoczył mnie totalnie swoją niepełnosprawnością to jest nadal wersja beta.
Napisano 26 Czerwiec 200717 l Testowalem wczoraj, teksturka(kolorowe poligonki) po zlaczeniu trzymaja sie kupy, problem jest jak sie chce wyeksportowac teksturke z tych juz polaczonych subtullsow, tzn sie sypie, wszystko sie miesza. Wydaje mi sie, ze ten moj blad wynikal z tego, ze nie nalozylem AUVT wczesniej na poszczegolne objekty. Da sie wyeksportowac modele tylko do 4mln poly.
Napisano 26 Czerwiec 200717 l Autor No że tex się sypie to nie dziwota, po prostu soft nie wiem jak ma uvke rozłożyć z tych już istniejących. Według mnie bez nowej topologii się toto do niczego nie nadaje (znaczy obiekt z połączonych soobtoolsów) oprócz pracy w samym zbrushu. Że do 4mln, hm, tylko?:D Pozdro!
Napisano 30 Czerwiec 200717 l Jeden koles to pisze a ne jacys "Oni" ;) [edit - juz jest Make1Mesh 1.24]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto