Levus Napisano 25 Czerwiec 2007 Share Napisano 25 Czerwiec 2007 Wyszła nowa wersja pluginu make1mesh w wersji 1.22 Nieco wygodniejsza w użytkowaniu od poprzednika, między innymi można teraz łączyć tylko wybrane subtoole. http://206.145.80.239/zbc/showthread.php?t=47677 Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 25 Czerwiec 2007 Share Napisano 25 Czerwiec 2007 Sprawdziles? Bo podobno ma cos pomagac przy polypaintingu - znaczy ze nie bedzie on znikal po polaczeniu subtooli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 25 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 25 Czerwiec 2007 Z tego co napisali to zmienili makepolymesh3d na clone w celu zachowania istniejącego uvw dla poszczególnych subtooli i polypaintingu. Jak to ma działać, tego jeszcze nie wiem, nie zdążyłem wypróbować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 25 Czerwiec 2007 Share Napisano 25 Czerwiec 2007 No - ja na razie walcze z retopo bo choc model niezgorszy mi wyszedl to ma topologie do d....uzej poprawy. Potam bede laczyl to zobacze co to za cudo - swoja droga cholera bez sensu ze nie dali takiej opcji od razu w Z3 - jak widac jest to wykonalne bezproblemowo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 25 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 25 Czerwiec 2007 Nom, pomijając szczególiki to z ich strony niedoróba z grubej rury... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 25 Czerwiec 2007 Share Napisano 25 Czerwiec 2007 Lewus Nom, pomijając szczególiki to z ich strony niedoróba z grubej rury... Delikatnie powiedziane :). Bardzo polubiłem Zbrush-a ale Zb 3 zaskoczył mnie totalnie swoją niepełnosprawnością to jest nadal wersja beta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUPER_OkO Napisano 26 Czerwiec 2007 Share Napisano 26 Czerwiec 2007 Testowalem wczoraj, teksturka(kolorowe poligonki) po zlaczeniu trzymaja sie kupy, problem jest jak sie chce wyeksportowac teksturke z tych juz polaczonych subtullsow, tzn sie sypie, wszystko sie miesza. Wydaje mi sie, ze ten moj blad wynikal z tego, ze nie nalozylem AUVT wczesniej na poszczegolne objekty. Da sie wyeksportowac modele tylko do 4mln poly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 26 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 26 Czerwiec 2007 No że tex się sypie to nie dziwota, po prostu soft nie wiem jak ma uvke rozłożyć z tych już istniejących. Według mnie bez nowej topologii się toto do niczego nie nadaje (znaczy obiekt z połączonych soobtoolsów) oprócz pracy w samym zbrushu. Że do 4mln, hm, tylko?:D Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 29 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 29 Czerwiec 2007 Udatowali do 1.23 :p Usunięto bug z "del higher" i "del lower" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 30 Czerwiec 2007 Share Napisano 30 Czerwiec 2007 Jeden koles to pisze a ne jacys "Oni" ;) [edit - juz jest Make1Mesh 1.24] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się