Napisano 3 Lipiec 200717 l Hmm, mam nadzieje ze bedzie czytelnie, jak cos nie tak to daj znac : BTW - to tak co do kol -> dosuniety grzybek -> i teraz 1 jak chcesz plaskie 2 jak wklesle/wypukle -> wiem ze to wiesz ale czasem sie nie pomysli ;) Do ponizej - moj mi sie nie znudzil, po prostu czasu brak. Kumple sie ze mnie nabijaja bo se nuce Mercedes Lullaby z Pan's Labirynth ( OST jutro w skrzynce pocztowej jak chce empeck to ci przesle).
Napisano 3 Lipiec 200717 l Widze loopy jednak poznikaly :)... kurcze musze powiedziec ze ekstra model :) Naprawde zadko tutaj widac modele samochodow low poly (co innego jak w dziale wip gdzie jest ich najwiecej). Ah jeden jedyny Porachowy truck cos mi utkwil w pamieci (ciekawe czy kiedys bedzie skonczony) no i Ziomusiowa bryka z bitwy :p No nic tylko czekac z niecierpliwoscia na koniec, chociaz z tym zawsze jest ciezko :) bo modele lubia sie nudzic w miedzyczasie :>
Napisano 3 Lipiec 200717 l Autor Porasz, dzięki. Widzę, że w paru miejscach złapała mnie pomroczność jasna. Choć w paru miejscach nie zgodzę się z Tobą :) Konras - poznikały :) w trakcie mapowania seam ze środka też zniknął. Mam zamiar go skończyć. Ściągnąłem też kilka nowych dem (m.in. Battlefieldy) by popodglądac texturki :D
Napisano 3 Lipiec 200717 l Co do Battlefielda to ja bym się jakoś specjalnie nie napalał. W sumie tekstury modeli w grze nie wyglądają za szczególnie, więc nie za wiele się tam podpatrzy. Jeśli już, to lepiej by było przyjrzeć się modom, z Forgotten Hope 2 na czele. Mnóstwo ciężkiego sprzętu, i mimo że tematyka z okresu IIWŚ, można wykorzystać niektóre rozwiązania. A tekstury o niebo lepsze niż w podstawowej grze. Niestety mod wyjdzie dopiero tego lata, pozostaje więc pooglądać rendery w newsach :) http://forgottenhope.filefront.com/main.php?lang=english
Napisano 3 Lipiec 200717 l Autor Właśnie widziałem, trochę więcej się spodziewałem :/ Nic, będę próbować. Dzięki za link do moda. Niestety screeny sprzętu wyglądają na renderowane z GI (przynajmniej tak mi się wydaje). Choć P.37 całkiem ładny :)
Napisano 3 Lipiec 200717 l Zauważ, że oprócz renderów są także screeny z engine'u. Na nich modele również wyglądają sto razy lepiej niż te gluty z B2
Napisano 3 Lipiec 200717 l Autor Masz rację, screeny są całkiem fajne :) taki mały progress, by nie było, że nic nie robię */me ociera pot z czoła* Przy okazji mapowania zjechałem jak dotąd do 13,5k lol Są różnice w wielkości texeli, ale to się jeszcze poprawi w trakcie rozkładania puzzli na UV wewnątrz 0-1. Edytowane 28 Maj 200816 l przez _michal
Napisano 4 Lipiec 200717 l Nie lugie tego czekera. Myla mnie te duze cyfry i male litery. i kolory ma oczopowalajace. Ale finalnie jakbys zostawil go jako ostateczna texture byloby ... fajnie :D
Napisano 4 Lipiec 200717 l Autor Hehe, ja go lubię, bo mi pokazuje czy nie mam flipniętych ufałek, a jestem zbyt leniwy by zrobić swojego :)
Napisano 4 Lipiec 200717 l Autor Fajna, szkoda, że tak mało na niej różowego. Ale zawsze pozostaje chu.. hju.. hue w szopie :)
Napisano 8 Lipiec 200717 l Autor Pierwsze testy normalmapy. Chyba wyłączę selfshadowing, bo niestety cień trochę odjechał od mesha :( Autko jest już zamapowane, teraz trzeba wymodelowac to co trzeba z highpoly i resztę nabazgrać na heightmapie w celu wrzucenia tego w Crazybump. 13303 triangle. Edytowane 28 Maj 200816 l przez _michal
Napisano 9 Lipiec 200717 l fajnie, fajne te koła wyszły, zrobisz je dla mnie różowe? ^^ :D (późno już :D)
Napisano 9 Lipiec 200717 l nie znam się ale to już jest na poziomie AAA :) chyba, będziesz malował bieżnik czy z fotek przerabiał? ..... BTW jak pomalujesz dla Ledyra koła na różowo to ja życzył bym sobie przyciemniane szybki i dobre audio.
Napisano 9 Lipiec 200717 l Autor Dzięki :) Najgorzej będzie z texturą. A co do tuningu, to może jeszcze niebieske światła w podwoziu? Teraz normale robię, trochę czasu na to schodzi, bo mi CrazyBump popsuł bumpa :/ I robię go od nowa :/ Tyle mam narazie: Edytowane 28 Maj 200816 l przez _michal
Napisano 9 Lipiec 200717 l świetne normalki - co do txt to nie bedzie tak źle - robienie txt pojazdom to największa przyjemność :) - aż mnie naszło aby jakąś ciężarówkę zrobić :) btw - w czym modelujesz ?
Napisano 9 Lipiec 200717 l Autor Dzięki Bro. Modeluję pół na pół w XSI i starym dobrym maksiu. Niestety XSI 5.11 jest jedynym programem, który mi sprawia problemy pod Vistą :(
Napisano 9 Lipiec 200717 l Wychodzi super, auto nabiera smaku. No i okazuje się, że Crazy Bump nie bez przyczyny jest Crazy :) Jeśli będzie wersja P*I*M*P to nie zapomnij o hydraulicznym zawieszeniu :) Jakby co, mój synek chętnie pomoże Ci w przygotowaniu referencji :D: http://pl.youtube.com/watch?v=8zl6wvnB5OM
Napisano 9 Lipiec 200717 l Autor Dzięki! Planuję wersię pimp, taką z małym exteriorem w stylu dioramy, oczywiście z ustawionym zawieszeniem, zobaczy się, mam kilka fajnych refek :D Kuba_ - faajny mały :D Edytowane 28 Maj 200816 l przez _michal
Napisano 16 Lipiec 200717 l Autor Thx! Narazie mam mały zastój. Robię coś innego chwilowo. Jak skończę to wrócę do Stara :)
Napisano 28 Maj 200816 l Autor Wykopuję wątek bo udało mi się trochę podłubać przy texturce :) Jeszcze nie koniec, oczywiście, ale pomyślałem, że się podzielę ;)
Napisano 28 Maj 200816 l Autor Z kół jeszcze nie do końca jestem zadowolony - nie do końca gra kolor na bokach i bieżniku. Więcej i bliżej pokażę jak będzie więcej zrobione :)
Napisano 28 Maj 200816 l Góra kabiny i fałdki na plandece mi nie leżą. Ogólnie fajowo. Tylko awatar jakiś taki... za jasny:D EDIT: góra kabiny może po prostu taki kąt, wydaje się plastikowa Edytowane 28 Maj 200816 l przez Levus
Napisano 29 Maj 200816 l Kabina i koła już teraz są bardzo fajne. Plandeka trochę za sztywna, ale to możesz naprawić w każdej chwili. Pozdrawiam :)
Napisano 29 Maj 200816 l Szkoda ze tak daleko :) Troszke to wszystko takie jednolite - ale mam nadzieje ze to dopiero poczatek diffuse no i z ta plandeka trzeba sie jeszce sporo pobawic pozdro
Napisano 29 Maj 200816 l Autor Diff jest o tyle trudny, że chcę samochod zrobić w miarę realistycznie (coś jak ArmA, czy to). Niestety w realu Star jest malowany jednym kolorem (wliczając plandekę). Nic, będę kombinować, dzięki! :)
Napisano 30 Maj 200816 l stanowczo musisz mu tą plandeke mocniej pojechac w zb, fałdki są cos tak za płaskie i przydaloby sie ich tu i owdzie wiecej :o)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto