Por@szek Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 Hmm, mam nadzieje ze bedzie czytelnie, jak cos nie tak to daj znac : BTW - to tak co do kol -> dosuniety grzybek -> i teraz 1 jak chcesz plaskie 2 jak wklesle/wypukle -> wiem ze to wiesz ale czasem sie nie pomysli ;) Do ponizej - moj mi sie nie znudzil, po prostu czasu brak. Kumple sie ze mnie nabijaja bo se nuce Mercedes Lullaby z Pan's Labirynth ( OST jutro w skrzynce pocztowej jak chce empeck to ci przesle).
Konras Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 Widze loopy jednak poznikaly :)... kurcze musze powiedziec ze ekstra model :) Naprawde zadko tutaj widac modele samochodow low poly (co innego jak w dziale wip gdzie jest ich najwiecej). Ah jeden jedyny Porachowy truck cos mi utkwil w pamieci (ciekawe czy kiedys bedzie skonczony) no i Ziomusiowa bryka z bitwy :p No nic tylko czekac z niecierpliwoscia na koniec, chociaz z tym zawsze jest ciezko :) bo modele lubia sie nudzic w miedzyczasie :>
_michal Napisano 3 Lipiec 2007 Autor Napisano 3 Lipiec 2007 Porasz, dzięki. Widzę, że w paru miejscach złapała mnie pomroczność jasna. Choć w paru miejscach nie zgodzę się z Tobą :) Konras - poznikały :) w trakcie mapowania seam ze środka też zniknął. Mam zamiar go skończyć. Ściągnąłem też kilka nowych dem (m.in. Battlefieldy) by popodglądac texturki :D
Kuba Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 Co do Battlefielda to ja bym się jakoś specjalnie nie napalał. W sumie tekstury modeli w grze nie wyglądają za szczególnie, więc nie za wiele się tam podpatrzy. Jeśli już, to lepiej by było przyjrzeć się modom, z Forgotten Hope 2 na czele. Mnóstwo ciężkiego sprzętu, i mimo że tematyka z okresu IIWŚ, można wykorzystać niektóre rozwiązania. A tekstury o niebo lepsze niż w podstawowej grze. Niestety mod wyjdzie dopiero tego lata, pozostaje więc pooglądać rendery w newsach :) http://forgottenhope.filefront.com/main.php?lang=english
_michal Napisano 3 Lipiec 2007 Autor Napisano 3 Lipiec 2007 Właśnie widziałem, trochę więcej się spodziewałem :/ Nic, będę próbować. Dzięki za link do moda. Niestety screeny sprzętu wyglądają na renderowane z GI (przynajmniej tak mi się wydaje). Choć P.37 całkiem ładny :)
Kuba Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 Zauważ, że oprócz renderów są także screeny z engine'u. Na nich modele również wyglądają sto razy lepiej niż te gluty z B2
_michal Napisano 3 Lipiec 2007 Autor Napisano 3 Lipiec 2007 (edytowane) Masz rację, screeny są całkiem fajne :) taki mały progress, by nie było, że nic nie robię */me ociera pot z czoła* Przy okazji mapowania zjechałem jak dotąd do 13,5k lol Są różnice w wielkości texeli, ale to się jeszcze poprawi w trakcie rozkładania puzzli na UV wewnątrz 0-1. Edytowane 28 Maj 2008 przez _michal
Por@szek Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 Nie lugie tego czekera. Myla mnie te duze cyfry i male litery. i kolory ma oczopowalajace. Ale finalnie jakbys zostawil go jako ostateczna texture byloby ... fajnie :D
_michal Napisano 4 Lipiec 2007 Autor Napisano 4 Lipiec 2007 Hehe, ja go lubię, bo mi pokazuje czy nie mam flipniętych ufałek, a jestem zbyt leniwy by zrobić swojego :)
Por@szek Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 Tego ja uzywam, nie wiem czy ci podpasi, ale oczu nie rani ;)
_michal Napisano 4 Lipiec 2007 Autor Napisano 4 Lipiec 2007 Fajna, szkoda, że tak mało na niej różowego. Ale zawsze pozostaje chu.. hju.. hue w szopie :)
_michal Napisano 8 Lipiec 2007 Autor Napisano 8 Lipiec 2007 (edytowane) Pierwsze testy normalmapy. Chyba wyłączę selfshadowing, bo niestety cień trochę odjechał od mesha :( Autko jest już zamapowane, teraz trzeba wymodelowac to co trzeba z highpoly i resztę nabazgrać na heightmapie w celu wrzucenia tego w Crazybump. 13303 triangle. Edytowane 28 Maj 2008 przez _michal
ledyr Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 fajnie, fajne te koła wyszły, zrobisz je dla mnie różowe? ^^ :D (późno już :D)
Tony M. Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 nie znam się ale to już jest na poziomie AAA :) chyba, będziesz malował bieżnik czy z fotek przerabiał? ..... BTW jak pomalujesz dla Ledyra koła na różowo to ja życzył bym sobie przyciemniane szybki i dobre audio.
_michal Napisano 9 Lipiec 2007 Autor Napisano 9 Lipiec 2007 (edytowane) Dzięki :) Najgorzej będzie z texturą. A co do tuningu, to może jeszcze niebieske światła w podwoziu? Teraz normale robię, trochę czasu na to schodzi, bo mi CrazyBump popsuł bumpa :/ I robię go od nowa :/ Tyle mam narazie: Edytowane 28 Maj 2008 przez _michal
Bro Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 świetne normalki - co do txt to nie bedzie tak źle - robienie txt pojazdom to największa przyjemność :) - aż mnie naszło aby jakąś ciężarówkę zrobić :) btw - w czym modelujesz ?
_michal Napisano 9 Lipiec 2007 Autor Napisano 9 Lipiec 2007 Dzięki Bro. Modeluję pół na pół w XSI i starym dobrym maksiu. Niestety XSI 5.11 jest jedynym programem, który mi sprawia problemy pod Vistą :(
Kuba Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 Wychodzi super, auto nabiera smaku. No i okazuje się, że Crazy Bump nie bez przyczyny jest Crazy :) Jeśli będzie wersja P*I*M*P to nie zapomnij o hydraulicznym zawieszeniu :) Jakby co, mój synek chętnie pomoże Ci w przygotowaniu referencji :D: http://pl.youtube.com/watch?v=8zl6wvnB5OM
_michal Napisano 9 Lipiec 2007 Autor Napisano 9 Lipiec 2007 (edytowane) Dzięki! Planuję wersię pimp, taką z małym exteriorem w stylu dioramy, oczywiście z ustawionym zawieszeniem, zobaczy się, mam kilka fajnych refek :D Kuba_ - faajny mały :D Edytowane 28 Maj 2008 przez _michal
Por@szek Napisano 16 Lipiec 2007 Napisano 16 Lipiec 2007 Lol, mnie tylko tydzien nie bylo a tutaj taki progress. Dajesz.
_michal Napisano 16 Lipiec 2007 Autor Napisano 16 Lipiec 2007 Thx! Narazie mam mały zastój. Robię coś innego chwilowo. Jak skończę to wrócę do Stara :)
_michal Napisano 28 Maj 2008 Autor Napisano 28 Maj 2008 Wykopuję wątek bo udało mi się trochę podłubać przy texturce :) Jeszcze nie koniec, oczywiście, ale pomyślałem, że się podzielę ;)
ETA Napisano 28 Maj 2008 Napisano 28 Maj 2008 Wygląda fajnie, szczególnie koła ;) Czekam na efekt finalny:)
_michal Napisano 28 Maj 2008 Autor Napisano 28 Maj 2008 Z kół jeszcze nie do końca jestem zadowolony - nie do końca gra kolor na bokach i bieżniku. Więcej i bliżej pokażę jak będzie więcej zrobione :)
Levus Napisano 28 Maj 2008 Napisano 28 Maj 2008 (edytowane) Góra kabiny i fałdki na plandece mi nie leżą. Ogólnie fajowo. Tylko awatar jakiś taki... za jasny:D EDIT: góra kabiny może po prostu taki kąt, wydaje się plastikowa Edytowane 28 Maj 2008 przez Levus
_michal Napisano 28 Maj 2008 Autor Napisano 28 Maj 2008 Przepraszam za białą koszulkę, mało goth ;) dzięki za komenta.
Kuba Napisano 29 Maj 2008 Napisano 29 Maj 2008 Kabina i koła już teraz są bardzo fajne. Plandeka trochę za sztywna, ale to możesz naprawić w każdej chwili. Pozdrawiam :)
Bro Napisano 29 Maj 2008 Napisano 29 Maj 2008 Szkoda ze tak daleko :) Troszke to wszystko takie jednolite - ale mam nadzieje ze to dopiero poczatek diffuse no i z ta plandeka trzeba sie jeszce sporo pobawic pozdro
_michal Napisano 29 Maj 2008 Autor Napisano 29 Maj 2008 Diff jest o tyle trudny, że chcę samochod zrobić w miarę realistycznie (coś jak ArmA, czy to). Niestety w realu Star jest malowany jednym kolorem (wliczając plandekę). Nic, będę kombinować, dzięki! :)
Gość Marioza Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 stanowczo musisz mu tą plandeke mocniej pojechac w zb, fałdki są cos tak za płaskie i przydaloby sie ich tu i owdzie wiecej :o)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się