Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 83
  • Wyświetleń 12,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmm, mam nadzieje ze bedzie czytelnie, jak cos nie tak to daj znac :

starlk0.th.jpg

starasb3.th.jpg

 

BTW - to tak co do kol -> dosuniety grzybek -> i teraz 1 jak chcesz plaskie 2 jak wklesle/wypukle -> starben3.th.jpg wiem ze to wiesz ale czasem sie nie pomysli ;)

 

Do ponizej - moj mi sie nie znudzil, po prostu czasu brak.

 

Kumple sie ze mnie nabijaja bo se nuce Mercedes Lullaby z Pan's Labirynth ( OST jutro w skrzynce pocztowej jak chce empeck to ci przesle).

Napisano

Widze loopy jednak poznikaly :)... kurcze musze powiedziec ze ekstra model :) Naprawde zadko tutaj widac modele samochodow low poly (co innego jak w dziale wip gdzie jest ich najwiecej). Ah jeden jedyny Porachowy truck cos mi utkwil w pamieci (ciekawe czy kiedys bedzie skonczony) no i Ziomusiowa bryka z bitwy :p No nic tylko czekac z niecierpliwoscia na koniec, chociaz z tym zawsze jest ciezko :) bo modele lubia sie nudzic w miedzyczasie :>

Napisano
  • Autor

Porasz, dzięki. Widzę, że w paru miejscach złapała mnie pomroczność jasna. Choć w paru miejscach nie zgodzę się z Tobą :)

 

Konras - poznikały :) w trakcie mapowania seam ze środka też zniknął.

 

Mam zamiar go skończyć. Ściągnąłem też kilka nowych dem (m.in. Battlefieldy) by popodglądac texturki :D

Napisano

Co do Battlefielda to ja bym się jakoś specjalnie nie napalał. W sumie tekstury modeli w grze nie wyglądają za szczególnie, więc nie za wiele się tam podpatrzy. Jeśli już, to lepiej by było przyjrzeć się modom, z Forgotten Hope 2 na czele. Mnóstwo ciężkiego sprzętu, i mimo że tematyka z okresu IIWŚ, można wykorzystać niektóre rozwiązania. A tekstury o niebo lepsze niż w podstawowej grze. Niestety mod wyjdzie dopiero tego lata, pozostaje więc pooglądać rendery w newsach :)

 

http://forgottenhope.filefront.com/main.php?lang=english

Napisano
  • Autor

Właśnie widziałem, trochę więcej się spodziewałem :/ Nic, będę próbować.

 

Dzięki za link do moda. Niestety screeny sprzętu wyglądają na renderowane z GI (przynajmniej tak mi się wydaje). Choć P.37 całkiem ładny :)

Napisano

Zauważ, że oprócz renderów są także screeny z engine'u. Na nich modele również wyglądają sto razy lepiej niż te gluty z B2

Napisano
  • Autor

Masz rację, screeny są całkiem fajne :)

 

taki mały progress, by nie było, że nic nie robię */me ociera pot z czoła*

 

Przy okazji mapowania zjechałem jak dotąd do 13,5k lol

 

Są różnice w wielkości texeli, ale to się jeszcze poprawi w trakcie rozkładania puzzli na UV wewnątrz 0-1.

Edytowane przez _michal

Napisano

Nie lugie tego czekera. Myla mnie te duze cyfry i male litery. i kolory ma oczopowalajace.

Ale finalnie jakbys zostawil go jako ostateczna texture byloby ... fajnie :D

Napisano
  • Autor

Hehe, ja go lubię, bo mi pokazuje czy nie mam flipniętych ufałek, a jestem zbyt leniwy by zrobić swojego :)

Napisano
  • Autor

Fajna, szkoda, że tak mało na niej różowego. Ale zawsze pozostaje chu.. hju.. hue w szopie :)

Napisano
  • Autor

Pierwsze testy normalmapy.

 

Chyba wyłączę selfshadowing, bo niestety cień trochę odjechał od mesha :(

 

Autko jest już zamapowane, teraz trzeba wymodelowac to co trzeba z highpoly i resztę nabazgrać na heightmapie w celu wrzucenia tego w Crazybump.

 

13303 triangle.

Edytowane przez _michal

Napisano

fajnie, fajne te koła wyszły, zrobisz je dla mnie różowe? ^^ :D (późno już :D)

Napisano

nie znam się ale to już jest na poziomie AAA :) chyba, będziesz malował bieżnik czy z fotek przerabiał? ..... BTW jak pomalujesz dla Ledyra koła na różowo to ja życzył bym sobie przyciemniane szybki i dobre audio.

Napisano
  • Autor

Dzięki :) Najgorzej będzie z texturą.

 

A co do tuningu, to może jeszcze niebieske światła w podwoziu?

 

Teraz normale robię, trochę czasu na to schodzi, bo mi CrazyBump popsuł bumpa :/ I robię go od nowa :/

 

Tyle mam narazie:

Edytowane przez _michal

Napisano

świetne normalki - co do txt to nie bedzie tak źle - robienie txt pojazdom to największa przyjemność :) - aż mnie naszło aby jakąś ciężarówkę zrobić :)

btw - w czym modelujesz ?

Napisano
  • Autor

Dzięki Bro. Modeluję pół na pół w XSI i starym dobrym maksiu.

 

Niestety XSI 5.11 jest jedynym programem, który mi sprawia problemy pod Vistą :(

Napisano

Wychodzi super, auto nabiera smaku. No i okazuje się, że Crazy Bump nie bez przyczyny jest Crazy :) Jeśli będzie wersja P*I*M*P to nie zapomnij o hydraulicznym zawieszeniu :) Jakby co, mój synek chętnie pomoże Ci w przygotowaniu referencji :D:

http://pl.youtube.com/watch?v=8zl6wvnB5OM

Napisano
  • Autor

Dzięki!

 

Planuję wersię pimp, taką z małym exteriorem w stylu dioramy, oczywiście z ustawionym zawieszeniem, zobaczy się, mam kilka fajnych refek :D

 

Kuba_ - faajny mały :D

Edytowane przez _michal

Napisano
  • Autor

Thx! Narazie mam mały zastój. Robię coś innego chwilowo. Jak skończę to wrócę do Stara :)

Napisano
  • Autor

Wykopuję wątek bo udało mi się trochę podłubać przy texturce :)

 

star266_07.jpg

 

Jeszcze nie koniec, oczywiście, ale pomyślałem, że się podzielę ;)

Napisano

Wygląda fajnie, szczególnie koła ;) Czekam na efekt finalny:)

Napisano
  • Autor

Z kół jeszcze nie do końca jestem zadowolony - nie do końca gra kolor na bokach i bieżniku.

 

Więcej i bliżej pokażę jak będzie więcej zrobione :)

Napisano

Góra kabiny i fałdki na plandece mi nie leżą.

Ogólnie fajowo.

Tylko awatar jakiś taki... za jasny:D

 

EDIT:

 

góra kabiny może po prostu taki kąt, wydaje się plastikowa

Edytowane przez Levus

Napisano

Kabina i koła już teraz są bardzo fajne. Plandeka trochę za sztywna, ale to możesz naprawić w każdej chwili. Pozdrawiam :)

Napisano

Szkoda ze tak daleko :)

Troszke to wszystko takie jednolite - ale mam nadzieje ze to dopiero poczatek diffuse

no i z ta plandeka trzeba sie jeszce sporo pobawic

pozdro

Napisano
  • Autor

Diff jest o tyle trudny, że chcę samochod zrobić w miarę realistycznie (coś jak ArmA, czy to). Niestety w realu Star jest malowany jednym kolorem (wliczając plandekę).

 

Nic, będę kombinować, dzięki! :)

Napisano

stanowczo musisz mu tą plandeke mocniej pojechac w zb, fałdki są cos tak za płaskie i przydaloby sie ich tu i owdzie wiecej :o)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności