Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 83
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmm, mam nadzieje ze bedzie czytelnie, jak cos nie tak to daj znac :

starlk0.th.jpg

starasb3.th.jpg

 

BTW - to tak co do kol -> dosuniety grzybek -> i teraz 1 jak chcesz plaskie 2 jak wklesle/wypukle -> starben3.th.jpg wiem ze to wiesz ale czasem sie nie pomysli ;)

 

Do ponizej - moj mi sie nie znudzil, po prostu czasu brak.

 

Kumple sie ze mnie nabijaja bo se nuce Mercedes Lullaby z Pan's Labirynth ( OST jutro w skrzynce pocztowej jak chce empeck to ci przesle).

Napisano

Widze loopy jednak poznikaly :)... kurcze musze powiedziec ze ekstra model :) Naprawde zadko tutaj widac modele samochodow low poly (co innego jak w dziale wip gdzie jest ich najwiecej). Ah jeden jedyny Porachowy truck cos mi utkwil w pamieci (ciekawe czy kiedys bedzie skonczony) no i Ziomusiowa bryka z bitwy :p No nic tylko czekac z niecierpliwoscia na koniec, chociaz z tym zawsze jest ciezko :) bo modele lubia sie nudzic w miedzyczasie :>

Napisano

Porasz, dzięki. Widzę, że w paru miejscach złapała mnie pomroczność jasna. Choć w paru miejscach nie zgodzę się z Tobą :)

 

Konras - poznikały :) w trakcie mapowania seam ze środka też zniknął.

 

Mam zamiar go skończyć. Ściągnąłem też kilka nowych dem (m.in. Battlefieldy) by popodglądac texturki :D

Napisano

Co do Battlefielda to ja bym się jakoś specjalnie nie napalał. W sumie tekstury modeli w grze nie wyglądają za szczególnie, więc nie za wiele się tam podpatrzy. Jeśli już, to lepiej by było przyjrzeć się modom, z Forgotten Hope 2 na czele. Mnóstwo ciężkiego sprzętu, i mimo że tematyka z okresu IIWŚ, można wykorzystać niektóre rozwiązania. A tekstury o niebo lepsze niż w podstawowej grze. Niestety mod wyjdzie dopiero tego lata, pozostaje więc pooglądać rendery w newsach :)

 

http://forgottenhope.filefront.com/main.php?lang=english

Napisano

Właśnie widziałem, trochę więcej się spodziewałem :/ Nic, będę próbować.

 

Dzięki za link do moda. Niestety screeny sprzętu wyglądają na renderowane z GI (przynajmniej tak mi się wydaje). Choć P.37 całkiem ładny :)

Napisano

Zauważ, że oprócz renderów są także screeny z engine'u. Na nich modele również wyglądają sto razy lepiej niż te gluty z B2

Napisano (edytowane)

Masz rację, screeny są całkiem fajne :)

 

taki mały progress, by nie było, że nic nie robię */me ociera pot z czoła*

 

Przy okazji mapowania zjechałem jak dotąd do 13,5k lol

 

Są różnice w wielkości texeli, ale to się jeszcze poprawi w trakcie rozkładania puzzli na UV wewnątrz 0-1.

Edytowane przez _michal
Napisano

Nie lugie tego czekera. Myla mnie te duze cyfry i male litery. i kolory ma oczopowalajace.

Ale finalnie jakbys zostawil go jako ostateczna texture byloby ... fajnie :D

Napisano (edytowane)

Pierwsze testy normalmapy.

 

Chyba wyłączę selfshadowing, bo niestety cień trochę odjechał od mesha :(

 

Autko jest już zamapowane, teraz trzeba wymodelowac to co trzeba z highpoly i resztę nabazgrać na heightmapie w celu wrzucenia tego w Crazybump.

 

13303 triangle.

Edytowane przez _michal
Napisano

nie znam się ale to już jest na poziomie AAA :) chyba, będziesz malował bieżnik czy z fotek przerabiał? ..... BTW jak pomalujesz dla Ledyra koła na różowo to ja życzył bym sobie przyciemniane szybki i dobre audio.

Napisano (edytowane)

Dzięki :) Najgorzej będzie z texturą.

 

A co do tuningu, to może jeszcze niebieske światła w podwoziu?

 

Teraz normale robię, trochę czasu na to schodzi, bo mi CrazyBump popsuł bumpa :/ I robię go od nowa :/

 

Tyle mam narazie:

Edytowane przez _michal
Napisano

świetne normalki - co do txt to nie bedzie tak źle - robienie txt pojazdom to największa przyjemność :) - aż mnie naszło aby jakąś ciężarówkę zrobić :)

btw - w czym modelujesz ?

Napisano

Dzięki Bro. Modeluję pół na pół w XSI i starym dobrym maksiu.

 

Niestety XSI 5.11 jest jedynym programem, który mi sprawia problemy pod Vistą :(

Napisano (edytowane)

Dzięki!

 

Planuję wersię pimp, taką z małym exteriorem w stylu dioramy, oczywiście z ustawionym zawieszeniem, zobaczy się, mam kilka fajnych refek :D

 

Kuba_ - faajny mały :D

Edytowane przez _michal
Napisano

Wykopuję wątek bo udało mi się trochę podłubać przy texturce :)

 

star266_07.jpg

 

Jeszcze nie koniec, oczywiście, ale pomyślałem, że się podzielę ;)

Napisano

Z kół jeszcze nie do końca jestem zadowolony - nie do końca gra kolor na bokach i bieżniku.

 

Więcej i bliżej pokażę jak będzie więcej zrobione :)

Napisano (edytowane)

Góra kabiny i fałdki na plandece mi nie leżą.

Ogólnie fajowo.

Tylko awatar jakiś taki... za jasny:D

 

EDIT:

 

góra kabiny może po prostu taki kąt, wydaje się plastikowa

Edytowane przez Levus
Napisano

Kabina i koła już teraz są bardzo fajne. Plandeka trochę za sztywna, ale to możesz naprawić w każdej chwili. Pozdrawiam :)

Napisano

Szkoda ze tak daleko :)

Troszke to wszystko takie jednolite - ale mam nadzieje ze to dopiero poczatek diffuse

no i z ta plandeka trzeba sie jeszce sporo pobawic

pozdro

Napisano

Diff jest o tyle trudny, że chcę samochod zrobić w miarę realistycznie (coś jak ArmA, czy to). Niestety w realu Star jest malowany jednym kolorem (wliczając plandekę).

 

Nic, będę kombinować, dzięki! :)

Gość Marioza
Napisano

stanowczo musisz mu tą plandeke mocniej pojechac w zb, fałdki są cos tak za płaskie i przydaloby sie ich tu i owdzie wiecej :o)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności