Skocz do zawartości

MiniBitwa 16: Headcrab Zombie...KONIEC


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Jako ze bardzo spodobał mi się gameart rzucam się na głęboką wodę, prawdopodobnie nic z tego nie wyjdzie, ale zawsze warto pocwiczyc :P

  • Odpowiedzi 37
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

O_o KLICEK patrzy... to ja juz się zabieram do modelowania :P.

Też cie wkurza ze ciagle przesuwaja premiere EP2? grrrr

Napisano

Pomysł fajny, a do HL2 podchodziłem dwa razy, za każdym razem wywalałem z dysku po otrzymaniu gravity guna. Teraz gierka za stówę łapie kurz na półce :) czekając na trzecie podejście.

Napisano

taki offtop, słyszałem ze to właśnie z tą cytadelą jakis dziwny patent jest, cos ze sie nie mieściła w bounding boksie sceny, ze jest instancowana z jakiegos malego ukrytego modelu itd wie ktos o co chodzi?

Napisano

Sory ze post pod postem ale wkoncu to apdejt.

Teraz zabieram się za body ex człowieka, jak zrobie to zobacze ile mi trisów zostanie do detali.

1.jpg

i siatencja

2a.jpg

Napisano

Tadaa na dzisiaj koniec jeszcze duzo trisow zostało. Do tej pory nie zdawałem sobie sprawy jaki potencjał tkwi w 1k trisów. Troche weldowania przesówania i sie zoptymalizowalo przynajmniej odrobine.

3.jpg

4.jpg

5.jpg

pzdro!

Napisano

DODAm że normal też ma 256/256, wiecej szczegółów jest na bumpie, tylko niewiem jak jednocześnie wyświetlić bumpa i normala we wiuporcie

Napisano

No i jakoś leci, nie wiem to jakieś podejrzane - nie mam zadnych problemów wszystko idzie gładko, do zrobienia jeszcze normalka koszuli i klaty i texturka tejże jest dopiero napoczęta.

12.jpg

Pozdro dla wszystkich bitewczyków ;)

 

PS nie wie ktos jak wyswietlic we viewporcie normalke i bumpa jednocześnie, bo żeby wyświetlić samego bumpa, albo samą normalkę to nie problem. Razem jednak za nic nie chce działać.

Napisano

wrzucasz w materiale standart w slot bump shader "normal bump" tam w slot normal normala, a w ustawieniach materiału zaznaczasz display as dx9 shader czy cos takiego i zaznaczasz u gory zeby wyswietlal texture we viewporcie. tadaaa

Napisano

Bump I normal? Nie bardzo, to tak nie dziala :) Na paralaxa mozesz dac normala czy bumpa ale bumpa na normal to bez sensu ich zasada dzialania jest za bardzo zblizona.

kolorek fajny, normalka takze, specular wymaga poprawy, nie musi sie wszystko swiecic jak psu jajca aby pokazac normala. Wlasnie za to ze ludzie daja rownego speca wszedzie don mario nie lubi normali :) ... i ja tez :)

Napisano

Jak dasz trochę słabszy specular, będzie git. A swoją drogą właśnie przez te headcraby dwukrotnie wywaliłem HL2. Nie mam nerwów na te stwory. Chociaż może najwyższy czas zrobić trzecie podejście :) W każdym razie save'y mam, he he.

Napisano

Nie chodzi o to ze slabszy czy mocniejszy, IMO powinien byc bardziej zroznicowany. Bardziej kontrastowe kolory, ale to tam sobie sami wybierzcie :

finnn2.th.jpg

mapsqi1.th.jpg

 

Bezsensu- mam screena w 2048x 906 a durny imageshack mi go skaluje o polowe, co za durnota.

Napisano

Por@szek - masz rację do specularów miałem po prostu wrzucone mapki z bumpa, jeszcze sie niemi nie zajmowałem (do teraz). Aktualnie bust wygląda tak

13.jpg

14.jpg

Już bardzo blisko końca

Gość michlord
Napisano

Ciekawe...

Miło się ogląda ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności