SoAd Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Witam Jako ze bardzo spodobał mi się gameart rzucam się na głęboką wodę, prawdopodobnie nic z tego nie wyjdzie, ale zawsze warto pocwiczyc :P
KLICEK Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 stary ! :D nie ma lepszej gry na swiecie jak hl2 po prostu nie ma, sory ale jestem zakochany wiec super ze robisz headcraba :D
SoAd Napisano 2 Lipiec 2007 Autor Napisano 2 Lipiec 2007 O_o KLICEK patrzy... to ja juz się zabieram do modelowania :P. Też cie wkurza ze ciagle przesuwaja premiere EP2? grrrr
KLICEK Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 nic nie mow :D jestem napalony na to jak szczerbaty na suchary !
Kuba Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Pomysł fajny, a do HL2 podchodziłem dwa razy, za każdym razem wywalałem z dysku po otrzymaniu gravity guna. Teraz gierka za stówę łapie kurz na półce :) czekając na trzecie podejście.
KLICEK Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 akysz szatanie ! Hl2 do piero pod koniec miazdzy totalnie! te gigantyczne bildingi przestrzenie :) eeehmmm
SoAd Napisano 2 Lipiec 2007 Autor Napisano 2 Lipiec 2007 taki offtop, słyszałem ze to właśnie z tą cytadelą jakis dziwny patent jest, cos ze sie nie mieściła w bounding boksie sceny, ze jest instancowana z jakiegos malego ukrytego modelu itd wie ktos o co chodzi?
SoAd Napisano 2 Lipiec 2007 Autor Napisano 2 Lipiec 2007 Sory ze post pod postem ale wkoncu to apdejt. Teraz zabieram się za body ex człowieka, jak zrobie to zobacze ile mi trisów zostanie do detali. i siatencja
nielot007 Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Witam!! super start :) ciezko bedzie ci sie zmiescic w 1k :) juz polowy nie masz a pamietaj ze to popiersie czyli nie tylko glowa :D czekam na next update :)
SoAd Napisano 2 Lipiec 2007 Autor Napisano 2 Lipiec 2007 Tadaa na dzisiaj koniec jeszcze duzo trisow zostało. Do tej pory nie zdawałem sobie sprawy jaki potencjał tkwi w 1k trisów. Troche weldowania przesówania i sie zoptymalizowalo przynajmniej odrobine. pzdro!
SoAd Napisano 3 Lipiec 2007 Autor Napisano 3 Lipiec 2007 No i następny updejt, modelowanie zmierza ku końcowi.
Kuba Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 Podnieś trochę tego kraba, żeby było widać, że jest na głowie a nie na ramionach
SoAd Napisano 3 Lipiec 2007 Autor Napisano 3 Lipiec 2007 Oto początki teksturowania, niestety musiałem tex rozbić na 256 zeby oteksturowac wszystko
KLICEK Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 tylko pamietaj ze 512 to 4x 256 zebys nie zrobil 2x 256, bo sie przejedziesz :D
SoAd Napisano 4 Lipiec 2007 Autor Napisano 4 Lipiec 2007 No i dorobiłem normalkę głowie teraz się biorę za ubranko
Bruneq Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 no ajk na normala to troche malo szczegolow!:) Dajesz dalej!:)
SoAd Napisano 4 Lipiec 2007 Autor Napisano 4 Lipiec 2007 DODAm że normal też ma 256/256, wiecej szczegółów jest na bumpie, tylko niewiem jak jednocześnie wyświetlić bumpa i normala we wiuporcie
SoAd Napisano 4 Lipiec 2007 Autor Napisano 4 Lipiec 2007 No i jakoś leci, nie wiem to jakieś podejrzane - nie mam zadnych problemów wszystko idzie gładko, do zrobienia jeszcze normalka koszuli i klaty i texturka tejże jest dopiero napoczęta. Pozdro dla wszystkich bitewczyków ;) PS nie wie ktos jak wyswietlic we viewporcie normalke i bumpa jednocześnie, bo żeby wyświetlić samego bumpa, albo samą normalkę to nie problem. Razem jednak za nic nie chce działać.
ofca Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 bo razem to jest niemozliwe, albo bump albo normal
SoAd Napisano 4 Lipiec 2007 Autor Napisano 4 Lipiec 2007 wrzucasz w materiale standart w slot bump shader "normal bump" tam w slot normal normala, a w ustawieniach materiału zaznaczasz display as dx9 shader czy cos takiego i zaznaczasz u gory zeby wyswietlal texture we viewporcie. tadaaa
Levus Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 Coś wstrętnego, jak możesz takie obrzydlistwo modelować!:P Jestem wstrząśnięty!
Tony M. Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 za mało krwi :P, dolej jeszcze litr albo chociaż 07
Por@szek Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 Bump I normal? Nie bardzo, to tak nie dziala :) Na paralaxa mozesz dac normala czy bumpa ale bumpa na normal to bez sensu ich zasada dzialania jest za bardzo zblizona. kolorek fajny, normalka takze, specular wymaga poprawy, nie musi sie wszystko swiecic jak psu jajca aby pokazac normala. Wlasnie za to ze ludzie daja rownego speca wszedzie don mario nie lubi normali :) ... i ja tez :)
Kuba Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 Jak dasz trochę słabszy specular, będzie git. A swoją drogą właśnie przez te headcraby dwukrotnie wywaliłem HL2. Nie mam nerwów na te stwory. Chociaż może najwyższy czas zrobić trzecie podejście :) W każdym razie save'y mam, he he.
Por@szek Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 Nie chodzi o to ze slabszy czy mocniejszy, IMO powinien byc bardziej zroznicowany. Bardziej kontrastowe kolory, ale to tam sobie sami wybierzcie : Bezsensu- mam screena w 2048x 906 a durny imageshack mi go skaluje o polowe, co za durnota.
SoAd Napisano 5 Lipiec 2007 Autor Napisano 5 Lipiec 2007 Por@szek - masz rację do specularów miałem po prostu wrzucone mapki z bumpa, jeszcze sie niemi nie zajmowałem (do teraz). Aktualnie bust wygląda tak Już bardzo blisko końca
SoAd Napisano 6 Lipiec 2007 Autor Napisano 6 Lipiec 2007 NO i koniec czeszę się że wogóle udało mi się dobrnąć do końca. Pozdro
Por@szek Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 Daje rade. Na koniec jeszcze bym sie swiatlem pobawil aby jak najlepiej normala pokazac, ale podobac sie.
Tony M. Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 krwiste... bardzo fajne, teksturka i model gites gratuluje ukończenia...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się