Napisano 4 Lipiec 200717 l Wizualizacja salonu wraz z jadalnią. Miałem wolną rękę, klient jedynie chciał,żeby było widać schody na pierwszym planie. Stworzona w jakies 4h, więc nie ma co liczyc na detale :) vRay sun&sky, lwf. W PS dodalem tylko troszke ciepłych tonów oraz zrobiłem szyby w oknach. Pozdrawiam, SWRSC
Napisano 4 Lipiec 200717 l No właśnie, 'oraz zrobiłem szyby w oknach' - możesz coś więcej powiedzieć? Jak się do tego zabrałeś? Co do całej wizki, to wyszło pięknie. Dobrze dobrane arty na ścianie, choć to pewnie tylko taki mały smaczek. Czy sofa ma chromowaną ramę po obwodzie na dole, czy ta niebieskawa poświata to jakiś bug?;) I zastanawia trochę skąd te IES'y na suficie, skoro lampy się nie palą;) Pozdrawiam
Napisano 4 Lipiec 200717 l Autor Touch: Zapomniałem wstawić szyby w 3ds. Renderowałem z kanałem alpha. Odbicia możne więc dorobic w taki sposób: kopiujesz fragment wizki, zaznaczasz kanał alpha i dajesz "paste into", następnie po prostu dajesz przezroczystość na warstwe. Sofa ma chromowaną rame, troszke dziwnie to wyszło, fakt. Lamp zapomniałem zapalić :p
Napisano 4 Lipiec 200717 l ogolnie bardzo fajnie ale jak mialbym sie czepiac to: - zaluzje nie wygladaja za dobrze - widok za oknem bym lekko rozjasnil i linie drzew obnizyl (chodzi mi o wierzcholki) - troche przesadziles z bumpem/displacem na podlodze - co do kadru to kolumne nieladnie uciales pozdro
Napisano 4 Lipiec 200717 l pozytywnie można było by sie przyczepić ale już koledzy wszystko napisali:)
Napisano 4 Lipiec 200717 l swrsc w 4h? no ale chyba bez modelowania, na gotowych meblach jechales;) ladna, ostra podloga. odbicia na szybach sa za mocne, przeciez jest widno za oknem, wiec nie powinny takie byc. pozdr edit: z takim "w*******em" jakiego Ty masz to sobie mozesz pozwolic na dziesiatki subdivsow w chromiku i Ci idealne te porecze wychodza...;)
Napisano 4 Lipiec 200717 l Zapomniałem wstawić szyby w 3ds. Renderowałem z kanałem alpha. Odbicia możne więc dorobic w taki sposób: kopiujesz fragment wizki, zaznaczasz kanał alpha i dajesz "paste into", następnie po prostu dajesz przezroczystość na warstwe. Tak się właśnie przyjrzałem tym odbiciom i faktycznie to po prostu skopiowane fragmenty pokoju, hehe:) Dzięki za odpowiedź;)
Napisano 4 Lipiec 200717 l Fajne pomieszczenie. PRO Vizka Bugi na wszystkich ścianach i kominie(mało widoczne ale przebarwienia są). Odbicia w poręczy niefortunnie wyszły.
Napisano 4 Lipiec 200717 l Autor dzięki za komenty, sporo bugów jest, no ale termin mnie gonił. Tadzio - tak, jest wiele gotowców. co do odbic to masz racje :) Lis - słaba IRR, dlatego.
Napisano 4 Lipiec 200717 l Mi sie bardzo podoba:) Kadr dziwny troche ale wymuszony przez klieta. Bump na podłodze tyz moze byc;)
Napisano 4 Lipiec 200717 l Balustrada schodów dziwnie wyszła i mapowanie stopni nie teges ( chyba że stopnie fornirowane a nie z litego ?!) reszta BARDZO FAJNA.
Napisano 5 Lipiec 200717 l Bardzo ładnie wyszło no i ten czas :) Barierka tylko odstaje bo wygląda jak wycięta z jednego kawałka blachy. Gdybyś się skusił i zrobił lekkie pofalowanie na łączeniach byłoby to bardziej realistyczne. Pozdrawiam
Napisano 5 Lipiec 200717 l Autor co do czasu, to ja przeciez wstawiałem pełno gotowych modeli, więc się tak nie dziwcie. Kilka osob pytało o ostrość podłogi - docelowy render w a4 300dpi, po przeskalowaniu tak wychodzi. Co do barierki, to fakt - wyszła jak wyszła :D