Skocz do zawartości

Scena 3D: salon


Rekomendowane odpowiedzi

Wizualizacja salonu wraz z jadalnią. Miałem wolną rękę, klient jedynie chciał,żeby było widać schody na pierwszym planie. Stworzona w jakies 4h, więc nie ma co liczyc na detale :)

vRay sun&sky, lwf. W PS dodalem tylko troszke ciepłych tonów oraz zrobiłem szyby w oknach.

 

prosalonck0.jpg

 

Pozdrawiam,

SWRSC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

No właśnie, 'oraz zrobiłem szyby w oknach' - możesz coś więcej powiedzieć? Jak się do tego zabrałeś?

 

Co do całej wizki, to wyszło pięknie. Dobrze dobrane arty na ścianie, choć to pewnie tylko taki mały smaczek. Czy sofa ma chromowaną ramę po obwodzie na dole, czy ta niebieskawa poświata to jakiś bug?;) I zastanawia trochę skąd te IES'y na suficie, skoro lampy się nie palą;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Touch:

Zapomniałem wstawić szyby w 3ds. Renderowałem z kanałem alpha. Odbicia możne więc dorobic w taki sposób: kopiujesz fragment wizki, zaznaczasz kanał alpha i dajesz "paste into", następnie po prostu dajesz przezroczystość na warstwe.

Sofa ma chromowaną rame, troszke dziwnie to wyszło, fakt. Lamp zapomniałem zapalić :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie bardzo fajnie ale jak mialbym sie czepiac to:

- zaluzje nie wygladaja za dobrze

- widok za oknem bym lekko rozjasnil i linie drzew obnizyl (chodzi mi o wierzcholki)

- troche przesadziles z bumpem/displacem na podlodze

- co do kadru to kolumne nieladnie uciales

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swrsc w 4h?

no ale chyba bez modelowania, na gotowych meblach jechales;)

ladna, ostra podloga.

odbicia na szybach sa za mocne, przeciez jest widno za oknem, wiec nie powinny takie byc.

pozdr

 

edit: z takim "w*******em" jakiego Ty masz to sobie mozesz pozwolic na dziesiatki subdivsow w chromiku i Ci idealne te porecze wychodza...;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem wstawić szyby w 3ds. Renderowałem z kanałem alpha. Odbicia możne więc dorobic w taki sposób: kopiujesz fragment wizki, zaznaczasz kanał alpha i dajesz "paste into", następnie po prostu dajesz przezroczystość na warstwe.

 

Tak się właśnie przyjrzałem tym odbiciom i faktycznie to po prostu skopiowane fragmenty pokoju, hehe:) Dzięki za odpowiedź;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładnie wyszło no i ten czas :) Barierka tylko odstaje bo wygląda jak wycięta z jednego kawałka blachy. Gdybyś się skusił i zrobił lekkie pofalowanie na łączeniach byłoby to bardziej realistyczne.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do czasu, to ja przeciez wstawiałem pełno gotowych modeli, więc się tak nie dziwcie. Kilka osob pytało o ostrość podłogi - docelowy render w a4 300dpi, po przeskalowaniu tak wychodzi.

Co do barierki, to fakt - wyszła jak wyszła :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności