SWRSC Napisano 4 Lipiec 2007 Share Napisano 4 Lipiec 2007 Wizualizacja salonu wraz z jadalnią. Miałem wolną rękę, klient jedynie chciał,żeby było widać schody na pierwszym planie. Stworzona w jakies 4h, więc nie ma co liczyc na detale :) vRay sun&sky, lwf. W PS dodalem tylko troszke ciepłych tonów oraz zrobiłem szyby w oknach. Pozdrawiam, SWRSC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaro16 Napisano 4 Lipiec 2007 Share Napisano 4 Lipiec 2007 materiał barierki mi sie nie podoba reszta fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 4 Lipiec 2007 Share Napisano 4 Lipiec 2007 No właśnie, 'oraz zrobiłem szyby w oknach' - możesz coś więcej powiedzieć? Jak się do tego zabrałeś? Co do całej wizki, to wyszło pięknie. Dobrze dobrane arty na ścianie, choć to pewnie tylko taki mały smaczek. Czy sofa ma chromowaną ramę po obwodzie na dole, czy ta niebieskawa poświata to jakiś bug?;) I zastanawia trochę skąd te IES'y na suficie, skoro lampy się nie palą;) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 4 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 4 Lipiec 2007 Touch: Zapomniałem wstawić szyby w 3ds. Renderowałem z kanałem alpha. Odbicia możne więc dorobic w taki sposób: kopiujesz fragment wizki, zaznaczasz kanał alpha i dajesz "paste into", następnie po prostu dajesz przezroczystość na warstwe. Sofa ma chromowaną rame, troszke dziwnie to wyszło, fakt. Lamp zapomniałem zapalić :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0m3k Napisano 4 Lipiec 2007 Share Napisano 4 Lipiec 2007 ogolnie bardzo fajnie ale jak mialbym sie czepiac to: - zaluzje nie wygladaja za dobrze - widok za oknem bym lekko rozjasnil i linie drzew obnizyl (chodzi mi o wierzcholki) - troche przesadziles z bumpem/displacem na podlodze - co do kadru to kolumne nieladnie uciales pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 4 Lipiec 2007 Share Napisano 4 Lipiec 2007 pozytywnie można było by sie przyczepić ale już koledzy wszystko napisali:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 4 Lipiec 2007 Share Napisano 4 Lipiec 2007 swrsc w 4h? no ale chyba bez modelowania, na gotowych meblach jechales;) ladna, ostra podloga. odbicia na szybach sa za mocne, przeciez jest widno za oknem, wiec nie powinny takie byc. pozdr edit: z takim "w*******em" jakiego Ty masz to sobie mozesz pozwolic na dziesiatki subdivsow w chromiku i Ci idealne te porecze wychodza...;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 4 Lipiec 2007 Share Napisano 4 Lipiec 2007 Zapomniałem wstawić szyby w 3ds. Renderowałem z kanałem alpha. Odbicia możne więc dorobic w taki sposób: kopiujesz fragment wizki, zaznaczasz kanał alpha i dajesz "paste into", następnie po prostu dajesz przezroczystość na warstwe. Tak się właśnie przyjrzałem tym odbiciom i faktycznie to po prostu skopiowane fragmenty pokoju, hehe:) Dzięki za odpowiedź;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 4 Lipiec 2007 Share Napisano 4 Lipiec 2007 Fajne pomieszczenie. PRO Vizka Bugi na wszystkich ścianach i kominie(mało widoczne ale przebarwienia są). Odbicia w poręczy niefortunnie wyszły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 4 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 4 Lipiec 2007 dzięki za komenty, sporo bugów jest, no ale termin mnie gonił. Tadzio - tak, jest wiele gotowców. co do odbic to masz racje :) Lis - słaba IRR, dlatego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbychowaty Napisano 4 Lipiec 2007 Share Napisano 4 Lipiec 2007 Mi sie bardzo podoba:) Kadr dziwny troche ale wymuszony przez klieta. Bump na podłodze tyz moze byc;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 4 Lipiec 2007 Share Napisano 4 Lipiec 2007 buzka SWRSC, i tak rzadzisz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 4 Lipiec 2007 Share Napisano 4 Lipiec 2007 Speed imponujący ;p Tylko coś się pod kanapą świeci :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jurekk Napisano 4 Lipiec 2007 Share Napisano 4 Lipiec 2007 Balustrada schodów dziwnie wyszła i mapowanie stopni nie teges ( chyba że stopnie fornirowane a nie z litego ?!) reszta BARDZO FAJNA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 5 Lipiec 2007 Share Napisano 5 Lipiec 2007 Bardzo ładnie wyszło no i ten czas :) Barierka tylko odstaje bo wygląda jak wycięta z jednego kawałka blachy. Gdybyś się skusił i zrobił lekkie pofalowanie na łączeniach byłoby to bardziej realistyczne. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 5 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 5 Lipiec 2007 co do czasu, to ja przeciez wstawiałem pełno gotowych modeli, więc się tak nie dziwcie. Kilka osob pytało o ostrość podłogi - docelowy render w a4 300dpi, po przeskalowaniu tak wychodzi. Co do barierki, to fakt - wyszła jak wyszła :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi