Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie robiłem jeszcze wnętrz i jestem ciekaw jak je odbierzecie wizualnie.

Soft to oczywiście 3dsmax, Vray i Photoshop. Co do budynku to niestety nie mogę napisać gdzie to będzie stało.

 

pasaz1iy1.jpg

 

 

pasaz2yu8.jpg

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo ladnie, super oswietlone (mozesz podac czasy renderingu i technike oswietlenia IRR+LC? )

czepialstwo: ta sama czcionka tla wszystkich szyldow, brak cienia pod stopami ludkow

 

osobiscie bym obrazek odrobine zdesaturowal.

 

pozdrawiam.

Napisano

bardzooo ladne a co do czcionek szyldow to niezgodze sie ze zle wyglada ujednolicenie-jakos czystsze staje sie to wnetrz jezeli wszystkie napisy sa w jednym stylu

Napisano

Możnaby sie przyczepić do szczegółów ale wiem tego typu wizualki to trudne tematy więc oszczędzę krytyki. Całość wygląda efektownie i czytelnie.

Napisano

niby super i pieknie, ale ludzie i drzewa mi nie sie nie podobaja, wizka jest bardzo kolorowa, za kolorowa jak dla mnie ale innym może sie to podobać

 

Pozdarawiam

Napisano

Dzięki za komentarze. Czytając je widzę, że większość odbiera je pozytywnie. Rendery wyglądają inaczej niż w oryginale bo była podkręcana kolorystyka i była zabawa krzywymi. Dlatego wyglądają a szczególnie drugi na prześwietlone. Co do cieni pod postaciami to są tylko tam gdzie rzeczywiście oświetlało je słońce. Drugi render nie został już tak dopieszczony z powodu braku czasu.

 

t0m3k - szyldy jednolite ponieważ nie wolno było używać znaków oryginalnych

Oświetlenie to jeden direct + vrayligty w odpowiednich miejscach. IRR+QMC czas pierwszego to 13 godzin a drugiego nie pamiętam. Oryginał w rozdzielczości 3500x2625. Przy QMC+LC niestety max się wywalał po obliczeniu LC.

Napisano

Wywalał się po LC jak miałem QMC+LC. Po prostu wyłączył się max i śladu po nim nie było. Zresztą często tak mam przy bardziej złożonych scenach. Dlatego jadę na IRR+QMC. Czasami włączam Detail enhancement bo daje bardzo dobre efekty, ale tylko wtedy jak mam na to czas bo strasznie wydłuża render przy lepszych ustawieniach.

Napisano

świetnie to wygląda, gratuluje bo jest czego :)

czy te wnętrza tych sklepików to są modelowane ?? bo wnętrze ESPRIT"u wygląda rewelacyjnie

ps. na jakim sprzęcie to renderowałeś jeśli można wiedzieć ::??:)

Napisano

Georgas - jeżeli tylko miałem odpowiednie zdjęcia to wstawiałem je w photoshopie. Co do kompa to procek Core2Duo 6600 i 2GB RAM.

 

Jak mi się uda zrobić panoramę to ją wstawię lecz na razie wnętrza są w fazie projektowania.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności