Napisano 5 Lipiec 200717 l Gwoli jasności, nie Ewan czy Alec. Wolna interpretacja. Base w XSI. Z ZB zacząlem dzisiaj i jest to wersja wczesna. katujcie.
Napisano 5 Lipiec 200717 l uszy wydają się minimalnie zaduże, chodziaż to może moje przewidzenia (taka okropna pogoda, nudno dziś) i może zbyt delikatnie ten facet trzyma przedmiot w dłoni do reszty nie mam zastrzeżeń, świetna robota /edit ile ma poly ten character?
Napisano 5 Lipiec 200717 l hmmm.. a mi tak jakos jakby cos nie pasi z proporacjami odrobinke na pierwszy rzut oka.. ale moze mi sie wydawac w gwoli scislosci .. jakby ciut za duza glowa.. ale dlonie maja odpowiednia wielkosc wzgledem twarzy.. natomiast buty/stopy wydaja sie zbyt male.. wzgledem calej reszty.. ale nie wiem.. natomiast fajnie sie zapowiada.
Napisano 5 Lipiec 200717 l Fajnie fajnie, ale ubranie wygląda bąbelkowo, brakuje mu takiego flowa, jaki udało ci się osiągnąć na lewej nogawce pana obi wana.
Napisano 5 Lipiec 200717 l Modelik niczego sobie, tylko te faldki jakies takie "babelkowate", pozatym mam wrazenie, ze cos nie tak jest ze stopa, ale to tylko takie moje odczucie.. Pokazesz basemesh z ktorego sculptowales? I przylaczam sie do pytania ile poly ma postac?
Napisano 5 Lipiec 200717 l Fajnie, rzeczywiście można by te fałdki poprawić bo są jakieś dziwne. O i mam wrażenie że kolo ma dwa lewe buty (albo ten przy ugiętej nodze jest dziwnie wyprofilowany). A może po prostu to takie ujęcie.
Napisano 5 Lipiec 200717 l Obi nic nie robi :p Jak dla mnie za dużo fałdek ma...ogólnie model prezentuje sie świetnie...pokaz go z profilu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto