Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Bede tu wrzucal moje modele organiczne. Musze sie w koncu zbrusha nauczyc(anatomi zrezta tez). Licze na wasza solidna krytyke.:)

 

pozdrawiam.

 

No to pierwszy model(z3):

Ucho jest beznadziejen wiem. Ale jeszcze nie umiem go modelowac:)

head6lt2.jpg

 

 

head62ks6.jpg

  • Odpowiedzi 40
  • Wyświetleń 4,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

a co dokladnie jest twoim zdaniem nie proporcjonalne;>? tylko nie pisz ze wszystko ;D

Napisano
  • Autor

wlasnie nielot oto chodzi ze nie sa one "kul". w tej drugiej wydaje mi sie ze leza proporcje co wy sadzicie?:>

Napisano

Oczy bym trochę zwęził, i w miejscu łączenia nosa z czołem dał szerzej, no i uszy. Ten maxowy model o wiele ładniejszy. Jak to modelowałeś ?? box modeling ??.Wrzuć jeszcze kilka ujęć np. z profilu i siatki jak możesz. Jeśli chodzi o moje zdanie to podoba mi się ten maxowy model. Ten zbrushowy z kolei nie bardzo mi.

Napisano
  • Autor

tak to box modeling. mam zamiar wrzucic go jeszcze do zbrusha moze cos jeszcze zniego wyciagne. wiczotrem wrzuce siatki i dodatkow rzuty.

 

dzieki za C&c

Napisano

W obu modelach te same bledy - oczy zbyt blisko siebie i zbyt szerokie. jako bezpieczny odstep przyjmij szerokosc oka. Drugi blad - luk nrwiowy stanowi taka pozioma kreche przechodzaca przez cale czolo, nos jest b wyraznie oddzielony od niego a powinien gladko przechodzic.

Uszy wyszly kiepsko - cale uszy. Poza tym fajnie, bryla glowy ok.

Napisano
  • Autor

dzieki za komentarze:

 

oto i inne rzuty

 

Edit: oczy sa odzielone na dlugosc jednego oka tak wiec moze byc proeblem w ich wielkosci cgociaz cala glowa ma szerkosc 5 galek ocznych tego rozmiaru, wiec nie wiem o co come on:)

thx za komentarz:*

 

pozdrawiam

 

head6wireyh0.jpg

 

head6aav8.jpg

 

head6byn4.jpg

 

head6ctg4.jpg

Napisano
  • Autor

zero odzewu widze:(

 

no trudno jade dalej. model w maxie robiony

 

head7wh1.jpg

 

wirekj6.jpg

 

 

 

 

 

jakies rady? ;P

 

pozdr

Napisano

Niemozliwe zeby oczy byly w takiej odleglosci od siebie jak napisales, przeciez to widac.

Krtan w tym poprzednim eyglada koszmarnie. Ucho doklejone - zgroza :) Naprawde tak ciezko polaczyc z glowa? Postaraj sie.

Napisano
  • Autor

ogolnie teraz chce sie skupic tylko na popawnosci samej glowy. dlatego szyja i ucho sa wlasie takie. ucho jest zrobione n szybko i jest tylko po to aby dorzucic. z czasem bede robil ucho osobno dla kazdego modelu.

 

prosilbym o patzrenie na nowe modele i zwracanie mi uwagi gdzie popelniam te same bledy itd

 

Postaraj sie.
staram sie..

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Nastepna glowa. Dajcie jakis komanetarz konsturktywny. Plllliiiisssss:* Dam repa ! :P

 

head8ti9.jpg

 

head8wirezr4.jpg

Napisano

masz jakies referki czy z glowy robisz ?

chyba oczy albo za blisko siebie albo za szerokie :)

broda taka sobie ;)

Napisano
z glowy nielot. co do oczu i brody masz racje

 

to zacznij uzywac referek :D(gdyz widac ze bez modelujesz)

tylko mistrzowie ktorzy zrobili miliony modeli moga bez modelowac ;)

Napisano
  • Autor

e tam nielot;) ja tam nie chce byc mistrzem chce zeby wygladala dobrze poprostu. A ty nielot uzywasz refek?? ;>

Napisano
e tam nielot;) ja tam nie chce byc mistrzem chce zeby wygladala dobrze poprostu. A ty nielot uzywasz refek?? ;>

 

czy nielot jest mistrzem ? NIE, pewnie ze uzywam :D

a tak na marginesie to kurde nie chce zebys myslaem ze modeliki sa fatalne bo akurat mi sie podobaja :) serio b.fajne modele :)

Napisano
  • Autor

heh nielot zalezy mi na dobrej konstruktywnej krytyce. Wiec nie miej zadnych zahamowan, tylko wal smialo;)

 

jutro moze sprobuje cos nowego wymodzic tym razem skorzystam z refek. tylko zeby gorzej nie wyszlo ;P

 

btw. znacie jakies dobre stronki z referencjami glowy. procz got3d. darmowe of course

Napisano
  • Autor

maly update :

 

ponawiam pytanie czy zna ktos strony z refkami

 

head00fj2.jpg

Napisano

Chodzi ci pewnie o rzuty z boku i z przodu - nie znam zadnej oprocz 3d.sk.

Widze jednak ze ci to niepotrzebne bo dobrze ci idzie. Wystarczy ci kilka fotek tej samej twarzy albo nawet 1 fota, obojetnie pod jakim katem. Referki z boku i przodu potrzebujesz TYLKO wtedy kiedy chcesz zrobic dokladnie taka twarz jak na focie. Jesli chcesz zrobic po prostu twarz to patrz na rozne foty roznych osob i polacz je w 1 twarz. Potem zaczniesz miec wizje jak chcesz zeby ta twarz wygladala i dalej jedziesz na czuja albo jeszcze z jakichs referek. Ja tak robie :)

Napisano
  • Autor

no niestetu Gomez nie idzie mi za dobrze. Jescze masa roboty przede mna:(

 

nastepny shit ode mnie

 

head00zx6.jpg

 

head01lp1.jpg

Napisano

za kazdym razem zaczynasz od nowa ? czy przerabiasz zrobiony wczesniej?

wyglada cool :)

na twoim miejscu znalalzbym sobie jakas referke (nawet jakiegos model ) i sprobowal go odwzorowac :)

Napisano
  • Autor

tzn teraz ja juz korzystalem mniej wiecej z refki:) i tak za kazdym razem zaczynam od poczatku.

ale z refkami w viewporcie to ja juz chyba nie bede pracowal bo to nie na moje nerwy;)

 

Dzieki nielot jestes przmnily jednak wiem ze wyglada to do kitu:)

Napisano

Skromnosc to zapomniana zaleta ale uzalanie sie nad soba - nie. Pracuj, nie biadol.

(Poprzednia glowa lepsza, bardziej dopracowana)

Pozdro

Napisano

nie wiem jak to się fachowo zwie ale to pod nosem to wgłębienie chyba zbyt głębokie. a ten wireframe to jest po smooth`cie?

 

pozdro, keep workin` :)

Napisano
  • Autor
Skromnosc to zapomniana zaleta ale uzalanie sie nad soba - nie. Pracuj, nie biadol.
a kto tu sie uzala nad soba. stwierdzam fakty poporostu:)

 

Bhaal-tak siatka jest po smoth`cie tyle ze z odchaczonym isoline display(na wygladzonym modelu pokazana jest siatka przed wygladzeniem)

 

nie mialem dzis sily na nowy model wiec pogrzebalem przy starym:

 

Skromnosc%20to%20zapomniana%20zaleta%20ale%20uzalanie%20sie%20nad%20soba%20-%20nie.%20Pracuj,%20nie%20biadol.head00ex4.jpg

 

Edit:

Jeszcze z nudow takiego rendera wlanelem:P

 

head00wh6.jpg

pozdrawiam

Napisano

Mnie to sie to podoba. W porównaniu z tym pierwszym modelem w zbrushu który dałeś jako pierwszy post, to zrobiłeś duży postęp. Chyba że po prostu nie przyzwyczajony jesteś jeszcze do tego specyficznego softa jakim jest zbrush. Ten render nawet ciekawy - wygląda jakby był modelowany w jakiejś glinie czy czymś takim. Tylko te czarne nie zantyaliasingowane krawędzie takie dziwne. Lepiej by było jakby były rozmyte, albo jakby ich w ogóle nie było. A tak w ogóle to czemu piszesz że z nudów palnąłeś tego rendera. Nie rób tego z nudy tylko z zamiłowania :-).

Napisano

Nie wiem od wczorajszego posta widze sama degradacje. Chyba ze ta twarz ma przypominac Romka G. ale jego twarz nie jest poprawna anatomicznie. Pelno kwasow do tego proporcje poszly w las.

Napisano
  • Autor

Ciechu- senk ju. render oczywiscie z zamiloawania tylko zle napisalem;) te czarne linie wysz po szarpenie w shopie

 

happy- pokaz gdzie sa te "kwasy" i gdzie proporcje leza?

Napisano

Usta i kąciki ust do poprawy, dolna warga wchodzi pod górna. Uszy wyglądają nieładnie. Siatka oprócz tych trójkątów wygląda nieźle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności