Skocz do zawartości

Modele 3D: Organika[TESTY]


Matti

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Bede tu wrzucal moje modele organiczne. Musze sie w koncu zbrusha nauczyc(anatomi zrezta tez). Licze na wasza solidna krytyke.:)

 

pozdrawiam.

 

No to pierwszy model(z3):

Ucho jest beznadziejen wiem. Ale jeszcze nie umiem go modelowac:)

head6lt2.jpg

 

 

head62ks6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 40
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Oczy bym trochę zwęził, i w miejscu łączenia nosa z czołem dał szerzej, no i uszy. Ten maxowy model o wiele ładniejszy. Jak to modelowałeś ?? box modeling ??.Wrzuć jeszcze kilka ujęć np. z profilu i siatki jak możesz. Jeśli chodzi o moje zdanie to podoba mi się ten maxowy model. Ten zbrushowy z kolei nie bardzo mi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W obu modelach te same bledy - oczy zbyt blisko siebie i zbyt szerokie. jako bezpieczny odstep przyjmij szerokosc oka. Drugi blad - luk nrwiowy stanowi taka pozioma kreche przechodzaca przez cale czolo, nos jest b wyraznie oddzielony od niego a powinien gladko przechodzic.

Uszy wyszly kiepsko - cale uszy. Poza tym fajnie, bryla glowy ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za komentarze:

 

oto i inne rzuty

 

Edit: oczy sa odzielone na dlugosc jednego oka tak wiec moze byc proeblem w ich wielkosci cgociaz cala glowa ma szerkosc 5 galek ocznych tego rozmiaru, wiec nie wiem o co come on:)

thx za komentarz:*

 

pozdrawiam

 

head6wireyh0.jpg

 

head6aav8.jpg

 

head6byn4.jpg

 

head6ctg4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemozliwe zeby oczy byly w takiej odleglosci od siebie jak napisales, przeciez to widac.

Krtan w tym poprzednim eyglada koszmarnie. Ucho doklejone - zgroza :) Naprawde tak ciezko polaczyc z glowa? Postaraj sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie teraz chce sie skupic tylko na popawnosci samej glowy. dlatego szyja i ucho sa wlasie takie. ucho jest zrobione n szybko i jest tylko po to aby dorzucic. z czasem bede robil ucho osobno dla kazdego modelu.

 

prosilbym o patzrenie na nowe modele i zwracanie mi uwagi gdzie popelniam te same bledy itd

 

Postaraj sie.
staram sie..

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e tam nielot;) ja tam nie chce byc mistrzem chce zeby wygladala dobrze poprostu. A ty nielot uzywasz refek?? ;>

 

czy nielot jest mistrzem ? NIE, pewnie ze uzywam :D

a tak na marginesie to kurde nie chce zebys myslaem ze modeliki sa fatalne bo akurat mi sie podobaja :) serio b.fajne modele :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh nielot zalezy mi na dobrej konstruktywnej krytyce. Wiec nie miej zadnych zahamowan, tylko wal smialo;)

 

jutro moze sprobuje cos nowego wymodzic tym razem skorzystam z refek. tylko zeby gorzej nie wyszlo ;P

 

btw. znacie jakies dobre stronki z referencjami glowy. procz got3d. darmowe of course

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi ci pewnie o rzuty z boku i z przodu - nie znam zadnej oprocz 3d.sk.

Widze jednak ze ci to niepotrzebne bo dobrze ci idzie. Wystarczy ci kilka fotek tej samej twarzy albo nawet 1 fota, obojetnie pod jakim katem. Referki z boku i przodu potrzebujesz TYLKO wtedy kiedy chcesz zrobic dokladnie taka twarz jak na focie. Jesli chcesz zrobic po prostu twarz to patrz na rozne foty roznych osob i polacz je w 1 twarz. Potem zaczniesz miec wizje jak chcesz zeby ta twarz wygladala i dalej jedziesz na czuja albo jeszcze z jakichs referek. Ja tak robie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn teraz ja juz korzystalem mniej wiecej z refki:) i tak za kazdym razem zaczynam od poczatku.

ale z refkami w viewporcie to ja juz chyba nie bede pracowal bo to nie na moje nerwy;)

 

Dzieki nielot jestes przmnily jednak wiem ze wyglada to do kitu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skromnosc to zapomniana zaleta ale uzalanie sie nad soba - nie. Pracuj, nie biadol.
a kto tu sie uzala nad soba. stwierdzam fakty poporostu:)

 

Bhaal-tak siatka jest po smoth`cie tyle ze z odchaczonym isoline display(na wygladzonym modelu pokazana jest siatka przed wygladzeniem)

 

nie mialem dzis sily na nowy model wiec pogrzebalem przy starym:

 

Skromnosc%20to%20zapomniana%20zaleta%20ale%20uzalanie%20sie%20nad%20soba%20-%20nie.%20Pracuj,%20nie%20biadol.head00ex4.jpg

 

Edit:

Jeszcze z nudow takiego rendera wlanelem:P

 

head00wh6.jpg

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie to sie to podoba. W porównaniu z tym pierwszym modelem w zbrushu który dałeś jako pierwszy post, to zrobiłeś duży postęp. Chyba że po prostu nie przyzwyczajony jesteś jeszcze do tego specyficznego softa jakim jest zbrush. Ten render nawet ciekawy - wygląda jakby był modelowany w jakiejś glinie czy czymś takim. Tylko te czarne nie zantyaliasingowane krawędzie takie dziwne. Lepiej by było jakby były rozmyte, albo jakby ich w ogóle nie było. A tak w ogóle to czemu piszesz że z nudów palnąłeś tego rendera. Nie rób tego z nudy tylko z zamiłowania :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności