Napisano 5 Lipiec 200717 l Witam, Bede tu wrzucal moje modele organiczne. Musze sie w koncu zbrusha nauczyc(anatomi zrezta tez). Licze na wasza solidna krytyke.:) pozdrawiam. No to pierwszy model(z3): Ucho jest beznadziejen wiem. Ale jeszcze nie umiem go modelowac:)
Napisano 5 Lipiec 200717 l Autor a co dokladnie jest twoim zdaniem nie proporcjonalne;>? tylko nie pisz ze wszystko ;D
Napisano 6 Lipiec 200717 l cool glowki :) w drugiej ucho zle osadzone i za duze :) i szyja do wymiany :D
Napisano 6 Lipiec 200717 l Autor wlasnie nielot oto chodzi ze nie sa one "kul". w tej drugiej wydaje mi sie ze leza proporcje co wy sadzicie?:>
Napisano 6 Lipiec 200717 l Oczy bym trochę zwęził, i w miejscu łączenia nosa z czołem dał szerzej, no i uszy. Ten maxowy model o wiele ładniejszy. Jak to modelowałeś ?? box modeling ??.Wrzuć jeszcze kilka ujęć np. z profilu i siatki jak możesz. Jeśli chodzi o moje zdanie to podoba mi się ten maxowy model. Ten zbrushowy z kolei nie bardzo mi.
Napisano 6 Lipiec 200717 l Autor tak to box modeling. mam zamiar wrzucic go jeszcze do zbrusha moze cos jeszcze zniego wyciagne. wiczotrem wrzuce siatki i dodatkow rzuty. dzieki za C&c
Napisano 6 Lipiec 200717 l W obu modelach te same bledy - oczy zbyt blisko siebie i zbyt szerokie. jako bezpieczny odstep przyjmij szerokosc oka. Drugi blad - luk nrwiowy stanowi taka pozioma kreche przechodzaca przez cale czolo, nos jest b wyraznie oddzielony od niego a powinien gladko przechodzic. Uszy wyszly kiepsko - cale uszy. Poza tym fajnie, bryla glowy ok.
Napisano 6 Lipiec 200717 l Autor dzieki za komentarze: oto i inne rzuty Edit: oczy sa odzielone na dlugosc jednego oka tak wiec moze byc proeblem w ich wielkosci cgociaz cala glowa ma szerkosc 5 galek ocznych tego rozmiaru, wiec nie wiem o co come on:) thx za komentarz:* pozdrawiam
Napisano 7 Lipiec 200717 l Autor zero odzewu widze:( no trudno jade dalej. model w maxie robiony jakies rady? ;P pozdr
Napisano 7 Lipiec 200717 l Niemozliwe zeby oczy byly w takiej odleglosci od siebie jak napisales, przeciez to widac. Krtan w tym poprzednim eyglada koszmarnie. Ucho doklejone - zgroza :) Naprawde tak ciezko polaczyc z glowa? Postaraj sie.
Napisano 7 Lipiec 200717 l Autor ogolnie teraz chce sie skupic tylko na popawnosci samej glowy. dlatego szyja i ucho sa wlasie takie. ucho jest zrobione n szybko i jest tylko po to aby dorzucic. z czasem bede robil ucho osobno dla kazdego modelu. prosilbym o patzrenie na nowe modele i zwracanie mi uwagi gdzie popelniam te same bledy itd Postaraj sie.staram sie.. pozdrawiam
Napisano 8 Lipiec 200717 l Autor Nastepna glowa. Dajcie jakis komanetarz konsturktywny. Plllliiiisssss:* Dam repa ! :P
Napisano 8 Lipiec 200717 l masz jakies referki czy z glowy robisz ? chyba oczy albo za blisko siebie albo za szerokie :) broda taka sobie ;)
Napisano 8 Lipiec 200717 l z glowy nielot. co do oczu i brody masz racje to zacznij uzywac referek :D(gdyz widac ze bez modelujesz) tylko mistrzowie ktorzy zrobili miliony modeli moga bez modelowac ;)
Napisano 8 Lipiec 200717 l Autor e tam nielot;) ja tam nie chce byc mistrzem chce zeby wygladala dobrze poprostu. A ty nielot uzywasz refek?? ;>
Napisano 8 Lipiec 200717 l e tam nielot;) ja tam nie chce byc mistrzem chce zeby wygladala dobrze poprostu. A ty nielot uzywasz refek?? ;> czy nielot jest mistrzem ? NIE, pewnie ze uzywam :D a tak na marginesie to kurde nie chce zebys myslaem ze modeliki sa fatalne bo akurat mi sie podobaja :) serio b.fajne modele :)
Napisano 8 Lipiec 200717 l Autor heh nielot zalezy mi na dobrej konstruktywnej krytyce. Wiec nie miej zadnych zahamowan, tylko wal smialo;) jutro moze sprobuje cos nowego wymodzic tym razem skorzystam z refek. tylko zeby gorzej nie wyszlo ;P btw. znacie jakies dobre stronki z referencjami glowy. procz got3d. darmowe of course
Napisano 9 Lipiec 200717 l Chodzi ci pewnie o rzuty z boku i z przodu - nie znam zadnej oprocz 3d.sk. Widze jednak ze ci to niepotrzebne bo dobrze ci idzie. Wystarczy ci kilka fotek tej samej twarzy albo nawet 1 fota, obojetnie pod jakim katem. Referki z boku i przodu potrzebujesz TYLKO wtedy kiedy chcesz zrobic dokladnie taka twarz jak na focie. Jesli chcesz zrobic po prostu twarz to patrz na rozne foty roznych osob i polacz je w 1 twarz. Potem zaczniesz miec wizje jak chcesz zeby ta twarz wygladala i dalej jedziesz na czuja albo jeszcze z jakichs referek. Ja tak robie :)
Napisano 10 Lipiec 200717 l Autor no niestetu Gomez nie idzie mi za dobrze. Jescze masa roboty przede mna:( nastepny shit ode mnie
Napisano 10 Lipiec 200717 l za kazdym razem zaczynasz od nowa ? czy przerabiasz zrobiony wczesniej? wyglada cool :) na twoim miejscu znalalzbym sobie jakas referke (nawet jakiegos model ) i sprobowal go odwzorowac :)
Napisano 10 Lipiec 200717 l Autor tzn teraz ja juz korzystalem mniej wiecej z refki:) i tak za kazdym razem zaczynam od poczatku. ale z refkami w viewporcie to ja juz chyba nie bede pracowal bo to nie na moje nerwy;) Dzieki nielot jestes przmnily jednak wiem ze wyglada to do kitu:)
Napisano 10 Lipiec 200717 l Skromnosc to zapomniana zaleta ale uzalanie sie nad soba - nie. Pracuj, nie biadol. (Poprzednia glowa lepsza, bardziej dopracowana) Pozdro
Napisano 10 Lipiec 200717 l nie wiem jak to się fachowo zwie ale to pod nosem to wgłębienie chyba zbyt głębokie. a ten wireframe to jest po smooth`cie? pozdro, keep workin` :)
Napisano 10 Lipiec 200717 l Autor Skromnosc to zapomniana zaleta ale uzalanie sie nad soba - nie. Pracuj, nie biadol.a kto tu sie uzala nad soba. stwierdzam fakty poporostu:) Bhaal-tak siatka jest po smoth`cie tyle ze z odchaczonym isoline display(na wygladzonym modelu pokazana jest siatka przed wygladzeniem) nie mialem dzis sily na nowy model wiec pogrzebalem przy starym: Edit: Jeszcze z nudow takiego rendera wlanelem:P pozdrawiam
Napisano 11 Lipiec 200717 l Mnie to sie to podoba. W porównaniu z tym pierwszym modelem w zbrushu który dałeś jako pierwszy post, to zrobiłeś duży postęp. Chyba że po prostu nie przyzwyczajony jesteś jeszcze do tego specyficznego softa jakim jest zbrush. Ten render nawet ciekawy - wygląda jakby był modelowany w jakiejś glinie czy czymś takim. Tylko te czarne nie zantyaliasingowane krawędzie takie dziwne. Lepiej by było jakby były rozmyte, albo jakby ich w ogóle nie było. A tak w ogóle to czemu piszesz że z nudów palnąłeś tego rendera. Nie rób tego z nudy tylko z zamiłowania :-).
Napisano 11 Lipiec 200717 l Nie wiem od wczorajszego posta widze sama degradacje. Chyba ze ta twarz ma przypominac Romka G. ale jego twarz nie jest poprawna anatomicznie. Pelno kwasow do tego proporcje poszly w las.
Napisano 11 Lipiec 200717 l Autor Ciechu- senk ju. render oczywiscie z zamiloawania tylko zle napisalem;) te czarne linie wysz po szarpenie w shopie happy- pokaz gdzie sa te "kwasy" i gdzie proporcje leza?
Napisano 12 Lipiec 200717 l Usta i kąciki ust do poprawy, dolna warga wchodzi pod górna. Uszy wyglądają nieładnie. Siatka oprócz tych trójkątów wygląda nieźle.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto