Matti Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 Witam, Bede tu wrzucal moje modele organiczne. Musze sie w koncu zbrusha nauczyc(anatomi zrezta tez). Licze na wasza solidna krytyke.:) pozdrawiam. No to pierwszy model(z3): Ucho jest beznadziejen wiem. Ale jeszcze nie umiem go modelowac:)
Matti Napisano 5 Lipiec 2007 Autor Napisano 5 Lipiec 2007 a co dokladnie jest twoim zdaniem nie proporcjonalne;>? tylko nie pisz ze wszystko ;D
nielot007 Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 cool glowki :) w drugiej ucho zle osadzone i za duze :) i szyja do wymiany :D
Matti Napisano 6 Lipiec 2007 Autor Napisano 6 Lipiec 2007 wlasnie nielot oto chodzi ze nie sa one "kul". w tej drugiej wydaje mi sie ze leza proporcje co wy sadzicie?:>
Ciechu Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 Oczy bym trochę zwęził, i w miejscu łączenia nosa z czołem dał szerzej, no i uszy. Ten maxowy model o wiele ładniejszy. Jak to modelowałeś ?? box modeling ??.Wrzuć jeszcze kilka ujęć np. z profilu i siatki jak możesz. Jeśli chodzi o moje zdanie to podoba mi się ten maxowy model. Ten zbrushowy z kolei nie bardzo mi.
Matti Napisano 6 Lipiec 2007 Autor Napisano 6 Lipiec 2007 tak to box modeling. mam zamiar wrzucic go jeszcze do zbrusha moze cos jeszcze zniego wyciagne. wiczotrem wrzuce siatki i dodatkow rzuty. dzieki za C&c
Cruzh3r Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 w pierwszej oczy za szerokie troche. a ogólnie bardzo fajnie
mrkrzysiek Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 nom szyja ci nie wyszła a tak to ładnie nawet pokaż siatkę
Gomez Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 W obu modelach te same bledy - oczy zbyt blisko siebie i zbyt szerokie. jako bezpieczny odstep przyjmij szerokosc oka. Drugi blad - luk nrwiowy stanowi taka pozioma kreche przechodzaca przez cale czolo, nos jest b wyraznie oddzielony od niego a powinien gladko przechodzic. Uszy wyszly kiepsko - cale uszy. Poza tym fajnie, bryla glowy ok.
Matti Napisano 6 Lipiec 2007 Autor Napisano 6 Lipiec 2007 dzieki za komentarze: oto i inne rzuty Edit: oczy sa odzielone na dlugosc jednego oka tak wiec moze byc proeblem w ich wielkosci cgociaz cala glowa ma szerkosc 5 galek ocznych tego rozmiaru, wiec nie wiem o co come on:) thx za komentarz:* pozdrawiam
Matti Napisano 7 Lipiec 2007 Autor Napisano 7 Lipiec 2007 zero odzewu widze:( no trudno jade dalej. model w maxie robiony jakies rady? ;P pozdr
Gomez Napisano 7 Lipiec 2007 Napisano 7 Lipiec 2007 Niemozliwe zeby oczy byly w takiej odleglosci od siebie jak napisales, przeciez to widac. Krtan w tym poprzednim eyglada koszmarnie. Ucho doklejone - zgroza :) Naprawde tak ciezko polaczyc z glowa? Postaraj sie.
Matti Napisano 7 Lipiec 2007 Autor Napisano 7 Lipiec 2007 ogolnie teraz chce sie skupic tylko na popawnosci samej glowy. dlatego szyja i ucho sa wlasie takie. ucho jest zrobione n szybko i jest tylko po to aby dorzucic. z czasem bede robil ucho osobno dla kazdego modelu. prosilbym o patzrenie na nowe modele i zwracanie mi uwagi gdzie popelniam te same bledy itd Postaraj sie.staram sie.. pozdrawiam
Gomez Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 Wyrwales to z kontekstu - miales sie postarac polaczyc ucho z glowa.
Matti Napisano 8 Lipiec 2007 Autor Napisano 8 Lipiec 2007 GOmez- spoko to byl joke ;P dzieki ze komenty:*
Matti Napisano 8 Lipiec 2007 Autor Napisano 8 Lipiec 2007 Nastepna glowa. Dajcie jakis komanetarz konsturktywny. Plllliiiisssss:* Dam repa ! :P
nielot007 Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 masz jakies referki czy z glowy robisz ? chyba oczy albo za blisko siebie albo za szerokie :) broda taka sobie ;)
Matti Napisano 8 Lipiec 2007 Autor Napisano 8 Lipiec 2007 z glowy nielot. co do oczu i brody masz racje
nielot007 Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 z glowy nielot. co do oczu i brody masz racje to zacznij uzywac referek :D(gdyz widac ze bez modelujesz) tylko mistrzowie ktorzy zrobili miliony modeli moga bez modelowac ;)
Matti Napisano 8 Lipiec 2007 Autor Napisano 8 Lipiec 2007 e tam nielot;) ja tam nie chce byc mistrzem chce zeby wygladala dobrze poprostu. A ty nielot uzywasz refek?? ;>
nielot007 Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 e tam nielot;) ja tam nie chce byc mistrzem chce zeby wygladala dobrze poprostu. A ty nielot uzywasz refek?? ;> czy nielot jest mistrzem ? NIE, pewnie ze uzywam :D a tak na marginesie to kurde nie chce zebys myslaem ze modeliki sa fatalne bo akurat mi sie podobaja :) serio b.fajne modele :)
Matti Napisano 8 Lipiec 2007 Autor Napisano 8 Lipiec 2007 heh nielot zalezy mi na dobrej konstruktywnej krytyce. Wiec nie miej zadnych zahamowan, tylko wal smialo;) jutro moze sprobuje cos nowego wymodzic tym razem skorzystam z refek. tylko zeby gorzej nie wyszlo ;P btw. znacie jakies dobre stronki z referencjami glowy. procz got3d. darmowe of course
Matti Napisano 8 Lipiec 2007 Autor Napisano 8 Lipiec 2007 maly update : ponawiam pytanie czy zna ktos strony z refkami
Gomez Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 Chodzi ci pewnie o rzuty z boku i z przodu - nie znam zadnej oprocz 3d.sk. Widze jednak ze ci to niepotrzebne bo dobrze ci idzie. Wystarczy ci kilka fotek tej samej twarzy albo nawet 1 fota, obojetnie pod jakim katem. Referki z boku i przodu potrzebujesz TYLKO wtedy kiedy chcesz zrobic dokladnie taka twarz jak na focie. Jesli chcesz zrobic po prostu twarz to patrz na rozne foty roznych osob i polacz je w 1 twarz. Potem zaczniesz miec wizje jak chcesz zeby ta twarz wygladala i dalej jedziesz na czuja albo jeszcze z jakichs referek. Ja tak robie :)
Matti Napisano 10 Lipiec 2007 Autor Napisano 10 Lipiec 2007 no niestetu Gomez nie idzie mi za dobrze. Jescze masa roboty przede mna:( nastepny shit ode mnie
nielot007 Napisano 10 Lipiec 2007 Napisano 10 Lipiec 2007 za kazdym razem zaczynasz od nowa ? czy przerabiasz zrobiony wczesniej? wyglada cool :) na twoim miejscu znalalzbym sobie jakas referke (nawet jakiegos model ) i sprobowal go odwzorowac :)
Matti Napisano 10 Lipiec 2007 Autor Napisano 10 Lipiec 2007 tzn teraz ja juz korzystalem mniej wiecej z refki:) i tak za kazdym razem zaczynam od poczatku. ale z refkami w viewporcie to ja juz chyba nie bede pracowal bo to nie na moje nerwy;) Dzieki nielot jestes przmnily jednak wiem ze wyglada to do kitu:)
Gomez Napisano 10 Lipiec 2007 Napisano 10 Lipiec 2007 Skromnosc to zapomniana zaleta ale uzalanie sie nad soba - nie. Pracuj, nie biadol. (Poprzednia glowa lepsza, bardziej dopracowana) Pozdro
Bhaal Napisano 10 Lipiec 2007 Napisano 10 Lipiec 2007 nie wiem jak to się fachowo zwie ale to pod nosem to wgłębienie chyba zbyt głębokie. a ten wireframe to jest po smooth`cie? pozdro, keep workin` :)
Matti Napisano 10 Lipiec 2007 Autor Napisano 10 Lipiec 2007 Skromnosc to zapomniana zaleta ale uzalanie sie nad soba - nie. Pracuj, nie biadol.a kto tu sie uzala nad soba. stwierdzam fakty poporostu:) Bhaal-tak siatka jest po smoth`cie tyle ze z odchaczonym isoline display(na wygladzonym modelu pokazana jest siatka przed wygladzeniem) nie mialem dzis sily na nowy model wiec pogrzebalem przy starym: Edit: Jeszcze z nudow takiego rendera wlanelem:P pozdrawiam
Ciechu Napisano 11 Lipiec 2007 Napisano 11 Lipiec 2007 Mnie to sie to podoba. W porównaniu z tym pierwszym modelem w zbrushu który dałeś jako pierwszy post, to zrobiłeś duży postęp. Chyba że po prostu nie przyzwyczajony jesteś jeszcze do tego specyficznego softa jakim jest zbrush. Ten render nawet ciekawy - wygląda jakby był modelowany w jakiejś glinie czy czymś takim. Tylko te czarne nie zantyaliasingowane krawędzie takie dziwne. Lepiej by było jakby były rozmyte, albo jakby ich w ogóle nie było. A tak w ogóle to czemu piszesz że z nudów palnąłeś tego rendera. Nie rób tego z nudy tylko z zamiłowania :-).
happy-angel Napisano 11 Lipiec 2007 Napisano 11 Lipiec 2007 Nie wiem od wczorajszego posta widze sama degradacje. Chyba ze ta twarz ma przypominac Romka G. ale jego twarz nie jest poprawna anatomicznie. Pelno kwasow do tego proporcje poszly w las.
Matti Napisano 11 Lipiec 2007 Autor Napisano 11 Lipiec 2007 Ciechu- senk ju. render oczywiscie z zamiloawania tylko zle napisalem;) te czarne linie wysz po szarpenie w shopie happy- pokaz gdzie sa te "kwasy" i gdzie proporcje leza?
nielot007 Napisano 11 Lipiec 2007 Napisano 11 Lipiec 2007 wszystkie glowki sa niemal identyczne.......
kubi Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 Usta i kąciki ust do poprawy, dolna warga wchodzi pod górna. Uszy wyglądają nieładnie. Siatka oprócz tych trójkątów wygląda nieźle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się