Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Bede tu wrzucal moje modele organiczne. Musze sie w koncu zbrusha nauczyc(anatomi zrezta tez). Licze na wasza solidna krytyke.:)

 

pozdrawiam.

 

No to pierwszy model(z3):

Ucho jest beznadziejen wiem. Ale jeszcze nie umiem go modelowac:)

head6lt2.jpg

 

 

head62ks6.jpg

  • Odpowiedzi 40
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Oczy bym trochę zwęził, i w miejscu łączenia nosa z czołem dał szerzej, no i uszy. Ten maxowy model o wiele ładniejszy. Jak to modelowałeś ?? box modeling ??.Wrzuć jeszcze kilka ujęć np. z profilu i siatki jak możesz. Jeśli chodzi o moje zdanie to podoba mi się ten maxowy model. Ten zbrushowy z kolei nie bardzo mi.

Napisano

tak to box modeling. mam zamiar wrzucic go jeszcze do zbrusha moze cos jeszcze zniego wyciagne. wiczotrem wrzuce siatki i dodatkow rzuty.

 

dzieki za C&c

Napisano

W obu modelach te same bledy - oczy zbyt blisko siebie i zbyt szerokie. jako bezpieczny odstep przyjmij szerokosc oka. Drugi blad - luk nrwiowy stanowi taka pozioma kreche przechodzaca przez cale czolo, nos jest b wyraznie oddzielony od niego a powinien gladko przechodzic.

Uszy wyszly kiepsko - cale uszy. Poza tym fajnie, bryla glowy ok.

Napisano

dzieki za komentarze:

 

oto i inne rzuty

 

Edit: oczy sa odzielone na dlugosc jednego oka tak wiec moze byc proeblem w ich wielkosci cgociaz cala glowa ma szerkosc 5 galek ocznych tego rozmiaru, wiec nie wiem o co come on:)

thx za komentarz:*

 

pozdrawiam

 

head6wireyh0.jpg

 

head6aav8.jpg

 

head6byn4.jpg

 

head6ctg4.jpg

Napisano

Niemozliwe zeby oczy byly w takiej odleglosci od siebie jak napisales, przeciez to widac.

Krtan w tym poprzednim eyglada koszmarnie. Ucho doklejone - zgroza :) Naprawde tak ciezko polaczyc z glowa? Postaraj sie.

Napisano

ogolnie teraz chce sie skupic tylko na popawnosci samej glowy. dlatego szyja i ucho sa wlasie takie. ucho jest zrobione n szybko i jest tylko po to aby dorzucic. z czasem bede robil ucho osobno dla kazdego modelu.

 

prosilbym o patzrenie na nowe modele i zwracanie mi uwagi gdzie popelniam te same bledy itd

 

Postaraj sie.
staram sie..

 

pozdrawiam

Napisano
z glowy nielot. co do oczu i brody masz racje

 

to zacznij uzywac referek :D(gdyz widac ze bez modelujesz)

tylko mistrzowie ktorzy zrobili miliony modeli moga bez modelowac ;)

Napisano
e tam nielot;) ja tam nie chce byc mistrzem chce zeby wygladala dobrze poprostu. A ty nielot uzywasz refek?? ;>

 

czy nielot jest mistrzem ? NIE, pewnie ze uzywam :D

a tak na marginesie to kurde nie chce zebys myslaem ze modeliki sa fatalne bo akurat mi sie podobaja :) serio b.fajne modele :)

Napisano

heh nielot zalezy mi na dobrej konstruktywnej krytyce. Wiec nie miej zadnych zahamowan, tylko wal smialo;)

 

jutro moze sprobuje cos nowego wymodzic tym razem skorzystam z refek. tylko zeby gorzej nie wyszlo ;P

 

btw. znacie jakies dobre stronki z referencjami glowy. procz got3d. darmowe of course

Napisano

Chodzi ci pewnie o rzuty z boku i z przodu - nie znam zadnej oprocz 3d.sk.

Widze jednak ze ci to niepotrzebne bo dobrze ci idzie. Wystarczy ci kilka fotek tej samej twarzy albo nawet 1 fota, obojetnie pod jakim katem. Referki z boku i przodu potrzebujesz TYLKO wtedy kiedy chcesz zrobic dokladnie taka twarz jak na focie. Jesli chcesz zrobic po prostu twarz to patrz na rozne foty roznych osob i polacz je w 1 twarz. Potem zaczniesz miec wizje jak chcesz zeby ta twarz wygladala i dalej jedziesz na czuja albo jeszcze z jakichs referek. Ja tak robie :)

Napisano

za kazdym razem zaczynasz od nowa ? czy przerabiasz zrobiony wczesniej?

wyglada cool :)

na twoim miejscu znalalzbym sobie jakas referke (nawet jakiegos model ) i sprobowal go odwzorowac :)

Napisano

tzn teraz ja juz korzystalem mniej wiecej z refki:) i tak za kazdym razem zaczynam od poczatku.

ale z refkami w viewporcie to ja juz chyba nie bede pracowal bo to nie na moje nerwy;)

 

Dzieki nielot jestes przmnily jednak wiem ze wyglada to do kitu:)

Napisano

Skromnosc to zapomniana zaleta ale uzalanie sie nad soba - nie. Pracuj, nie biadol.

(Poprzednia glowa lepsza, bardziej dopracowana)

Pozdro

Napisano

nie wiem jak to się fachowo zwie ale to pod nosem to wgłębienie chyba zbyt głębokie. a ten wireframe to jest po smooth`cie?

 

pozdro, keep workin` :)

Napisano
Skromnosc to zapomniana zaleta ale uzalanie sie nad soba - nie. Pracuj, nie biadol.
a kto tu sie uzala nad soba. stwierdzam fakty poporostu:)

 

Bhaal-tak siatka jest po smoth`cie tyle ze z odchaczonym isoline display(na wygladzonym modelu pokazana jest siatka przed wygladzeniem)

 

nie mialem dzis sily na nowy model wiec pogrzebalem przy starym:

 

Skromnosc%20to%20zapomniana%20zaleta%20ale%20uzalanie%20sie%20nad%20soba%20-%20nie.%20Pracuj,%20nie%20biadol.head00ex4.jpg

 

Edit:

Jeszcze z nudow takiego rendera wlanelem:P

 

head00wh6.jpg

pozdrawiam

Napisano

Mnie to sie to podoba. W porównaniu z tym pierwszym modelem w zbrushu który dałeś jako pierwszy post, to zrobiłeś duży postęp. Chyba że po prostu nie przyzwyczajony jesteś jeszcze do tego specyficznego softa jakim jest zbrush. Ten render nawet ciekawy - wygląda jakby był modelowany w jakiejś glinie czy czymś takim. Tylko te czarne nie zantyaliasingowane krawędzie takie dziwne. Lepiej by było jakby były rozmyte, albo jakby ich w ogóle nie było. A tak w ogóle to czemu piszesz że z nudów palnąłeś tego rendera. Nie rób tego z nudy tylko z zamiłowania :-).

Napisano

Nie wiem od wczorajszego posta widze sama degradacje. Chyba ze ta twarz ma przypominac Romka G. ale jego twarz nie jest poprawna anatomicznie. Pelno kwasow do tego proporcje poszly w las.

Napisano

Ciechu- senk ju. render oczywiscie z zamiloawania tylko zle napisalem;) te czarne linie wysz po szarpenie w shopie

 

happy- pokaz gdzie sa te "kwasy" i gdzie proporcje leza?

Napisano

Usta i kąciki ust do poprawy, dolna warga wchodzi pod górna. Uszy wyglądają nieładnie. Siatka oprócz tych trójkątów wygląda nieźle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności