Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Bede tu wrzucal moje modele organiczne. Musze sie w koncu zbrusha nauczyc(anatomi zrezta tez). Licze na wasza solidna krytyke.:)

 

pozdrawiam.

 

No to pierwszy model(z3):

Ucho jest beznadziejen wiem. Ale jeszcze nie umiem go modelowac:)

head6lt2.jpg

 

 

head62ks6.jpg

  • Odpowiedzi 40
  • Wyświetleń 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

a co dokladnie jest twoim zdaniem nie proporcjonalne;>? tylko nie pisz ze wszystko ;D

Napisano
  • Autor

wlasnie nielot oto chodzi ze nie sa one "kul". w tej drugiej wydaje mi sie ze leza proporcje co wy sadzicie?:>

Napisano

Oczy bym trochę zwęził, i w miejscu łączenia nosa z czołem dał szerzej, no i uszy. Ten maxowy model o wiele ładniejszy. Jak to modelowałeś ?? box modeling ??.Wrzuć jeszcze kilka ujęć np. z profilu i siatki jak możesz. Jeśli chodzi o moje zdanie to podoba mi się ten maxowy model. Ten zbrushowy z kolei nie bardzo mi.

Napisano
  • Autor

tak to box modeling. mam zamiar wrzucic go jeszcze do zbrusha moze cos jeszcze zniego wyciagne. wiczotrem wrzuce siatki i dodatkow rzuty.

 

dzieki za C&c

Napisano

W obu modelach te same bledy - oczy zbyt blisko siebie i zbyt szerokie. jako bezpieczny odstep przyjmij szerokosc oka. Drugi blad - luk nrwiowy stanowi taka pozioma kreche przechodzaca przez cale czolo, nos jest b wyraznie oddzielony od niego a powinien gladko przechodzic.

Uszy wyszly kiepsko - cale uszy. Poza tym fajnie, bryla glowy ok.

Napisano
  • Autor

dzieki za komentarze:

 

oto i inne rzuty

 

Edit: oczy sa odzielone na dlugosc jednego oka tak wiec moze byc proeblem w ich wielkosci cgociaz cala glowa ma szerkosc 5 galek ocznych tego rozmiaru, wiec nie wiem o co come on:)

thx za komentarz:*

 

pozdrawiam

 

head6wireyh0.jpg

 

head6aav8.jpg

 

head6byn4.jpg

 

head6ctg4.jpg

Napisano
  • Autor

zero odzewu widze:(

 

no trudno jade dalej. model w maxie robiony

 

head7wh1.jpg

 

wirekj6.jpg

 

 

 

 

 

jakies rady? ;P

 

pozdr

Napisano

Niemozliwe zeby oczy byly w takiej odleglosci od siebie jak napisales, przeciez to widac.

Krtan w tym poprzednim eyglada koszmarnie. Ucho doklejone - zgroza :) Naprawde tak ciezko polaczyc z glowa? Postaraj sie.

Napisano
  • Autor

ogolnie teraz chce sie skupic tylko na popawnosci samej glowy. dlatego szyja i ucho sa wlasie takie. ucho jest zrobione n szybko i jest tylko po to aby dorzucic. z czasem bede robil ucho osobno dla kazdego modelu.

 

prosilbym o patzrenie na nowe modele i zwracanie mi uwagi gdzie popelniam te same bledy itd

 

Postaraj sie.
staram sie..

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Nastepna glowa. Dajcie jakis komanetarz konsturktywny. Plllliiiisssss:* Dam repa ! :P

 

head8ti9.jpg

 

head8wirezr4.jpg

Napisano

masz jakies referki czy z glowy robisz ?

chyba oczy albo za blisko siebie albo za szerokie :)

broda taka sobie ;)

Napisano
z glowy nielot. co do oczu i brody masz racje

 

to zacznij uzywac referek :D(gdyz widac ze bez modelujesz)

tylko mistrzowie ktorzy zrobili miliony modeli moga bez modelowac ;)

Napisano
  • Autor

e tam nielot;) ja tam nie chce byc mistrzem chce zeby wygladala dobrze poprostu. A ty nielot uzywasz refek?? ;>

Napisano
e tam nielot;) ja tam nie chce byc mistrzem chce zeby wygladala dobrze poprostu. A ty nielot uzywasz refek?? ;>

 

czy nielot jest mistrzem ? NIE, pewnie ze uzywam :D

a tak na marginesie to kurde nie chce zebys myslaem ze modeliki sa fatalne bo akurat mi sie podobaja :) serio b.fajne modele :)

Napisano
  • Autor

heh nielot zalezy mi na dobrej konstruktywnej krytyce. Wiec nie miej zadnych zahamowan, tylko wal smialo;)

 

jutro moze sprobuje cos nowego wymodzic tym razem skorzystam z refek. tylko zeby gorzej nie wyszlo ;P

 

btw. znacie jakies dobre stronki z referencjami glowy. procz got3d. darmowe of course

Napisano
  • Autor

maly update :

 

ponawiam pytanie czy zna ktos strony z refkami

 

head00fj2.jpg

Napisano

Chodzi ci pewnie o rzuty z boku i z przodu - nie znam zadnej oprocz 3d.sk.

Widze jednak ze ci to niepotrzebne bo dobrze ci idzie. Wystarczy ci kilka fotek tej samej twarzy albo nawet 1 fota, obojetnie pod jakim katem. Referki z boku i przodu potrzebujesz TYLKO wtedy kiedy chcesz zrobic dokladnie taka twarz jak na focie. Jesli chcesz zrobic po prostu twarz to patrz na rozne foty roznych osob i polacz je w 1 twarz. Potem zaczniesz miec wizje jak chcesz zeby ta twarz wygladala i dalej jedziesz na czuja albo jeszcze z jakichs referek. Ja tak robie :)

Napisano
  • Autor

no niestetu Gomez nie idzie mi za dobrze. Jescze masa roboty przede mna:(

 

nastepny shit ode mnie

 

head00zx6.jpg

 

head01lp1.jpg

Napisano

za kazdym razem zaczynasz od nowa ? czy przerabiasz zrobiony wczesniej?

wyglada cool :)

na twoim miejscu znalalzbym sobie jakas referke (nawet jakiegos model ) i sprobowal go odwzorowac :)

Napisano
  • Autor

tzn teraz ja juz korzystalem mniej wiecej z refki:) i tak za kazdym razem zaczynam od poczatku.

ale z refkami w viewporcie to ja juz chyba nie bede pracowal bo to nie na moje nerwy;)

 

Dzieki nielot jestes przmnily jednak wiem ze wyglada to do kitu:)

Napisano

Skromnosc to zapomniana zaleta ale uzalanie sie nad soba - nie. Pracuj, nie biadol.

(Poprzednia glowa lepsza, bardziej dopracowana)

Pozdro

Napisano

nie wiem jak to się fachowo zwie ale to pod nosem to wgłębienie chyba zbyt głębokie. a ten wireframe to jest po smooth`cie?

 

pozdro, keep workin` :)

Napisano
  • Autor
Skromnosc to zapomniana zaleta ale uzalanie sie nad soba - nie. Pracuj, nie biadol.
a kto tu sie uzala nad soba. stwierdzam fakty poporostu:)

 

Bhaal-tak siatka jest po smoth`cie tyle ze z odchaczonym isoline display(na wygladzonym modelu pokazana jest siatka przed wygladzeniem)

 

nie mialem dzis sily na nowy model wiec pogrzebalem przy starym:

 

Skromnosc%20to%20zapomniana%20zaleta%20ale%20uzalanie%20sie%20nad%20soba%20-%20nie.%20Pracuj,%20nie%20biadol.head00ex4.jpg

 

Edit:

Jeszcze z nudow takiego rendera wlanelem:P

 

head00wh6.jpg

pozdrawiam

Napisano

Mnie to sie to podoba. W porównaniu z tym pierwszym modelem w zbrushu który dałeś jako pierwszy post, to zrobiłeś duży postęp. Chyba że po prostu nie przyzwyczajony jesteś jeszcze do tego specyficznego softa jakim jest zbrush. Ten render nawet ciekawy - wygląda jakby był modelowany w jakiejś glinie czy czymś takim. Tylko te czarne nie zantyaliasingowane krawędzie takie dziwne. Lepiej by było jakby były rozmyte, albo jakby ich w ogóle nie było. A tak w ogóle to czemu piszesz że z nudów palnąłeś tego rendera. Nie rób tego z nudy tylko z zamiłowania :-).

Napisano

Nie wiem od wczorajszego posta widze sama degradacje. Chyba ze ta twarz ma przypominac Romka G. ale jego twarz nie jest poprawna anatomicznie. Pelno kwasow do tego proporcje poszly w las.

Napisano
  • Autor

Ciechu- senk ju. render oczywiscie z zamiloawania tylko zle napisalem;) te czarne linie wysz po szarpenie w shopie

 

happy- pokaz gdzie sa te "kwasy" i gdzie proporcje leza?

Napisano

Usta i kąciki ust do poprawy, dolna warga wchodzi pod górna. Uszy wyglądają nieładnie. Siatka oprócz tych trójkątów wygląda nieźle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.