zioło Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Zamierzam zrobic krórka animke, zacząłem kiedys i niedawno do niej wróciłem. Tu jest wiekszosc tego co bedzie: 2,5mb www.stronki.pl/tomek/box/cam3.avi Piszcie co poprawic juz teraz, puki jeszcze mi sie chce:) EDIT: Wersja skonczona http://www.stronki.pl/tomek/box/BOX.avi lub: http://pl.youtube.com/watch?v=B20MPjcxVdU
JAKUBEK ZBÓJ Posted July 22, 2007 Posted July 22, 2007 hehe nawet fajne to:) szczególnie ostatni cios:P mogliby jeszcze jakoś podskakiwać, no chyba że to jest ostatnia runda i nie mają już siły :)
piksar Posted July 22, 2007 Posted July 22, 2007 Bardzo fajnie sie ruszaja. Pod koniec jest fragment lekko spowolniony - to zamierzony efekt ?
zioło Posted July 22, 2007 Author Posted July 22, 2007 dzieki dzieki dzieki!!! mogliby jeszcze jakoś podskakiwać, no chyba że to jest ostatnia runda i nie mają już siły :) nie, to ja nie miałem już siły:) Piksar- absolutnie nie zamieżony. w której sekundzie?
kannu Posted July 22, 2007 Posted July 22, 2007 serwus :) dla mnie to jest spoko. tylko jak koleś dostaje strzała i sie wychyla ot powinien kontrować nogą. Generalnie sporo sie narobiłeś. Robiłeś z refki jakiejś ? pozdrawiam i życze powodzenia :)
kannu Posted July 22, 2007 Posted July 22, 2007 i na jakim sofcie to robiłeś ? jaki system animacji ?
DarkStar Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Generalnie fajnie jest. Praca stóp trochę do poprawy [pod koniec animacji jakby są przyklejone do podłoża] poza tym do poprawy miednica szkieletów :) o ile się nie mylę powinna być z tyłu lekko wypukła.
zioło Posted July 23, 2007 Author Posted July 23, 2007 Kannu- dzięki. poprawiam jeszcze szczegóły. Robiłem troszke z referki, troszke z głowy. "Marco Antonio Barrera vs Juan Manuel Marquez" 3ds.max, bipet. DarkStar- stopy juz troszke poprawiłem ale nadal nie jestem zadowolony, najmniej to lubie przy animacji:/ modelu nie będę juz poprawiał bo to moj bardzo stary model, nie ma co do niego wracać:)
ka-lolek Posted July 26, 2007 Posted July 26, 2007 rzuca sie w oczy 16. sekunda koles jest dosyc dlugo odsloniety, a tamten zamiast walic sie patrzy:P troche denerwujace no ale moze sie czepiam;) mam pytanie: jak dlugo (mniej wiecej) lacznie robiles ta animacje? i ten program biped to jest dodatek do 3d maxa? pozdrawiam
zioło Posted July 26, 2007 Author Posted July 26, 2007 ka-lolek- dzieki, wiem co masz na mysli, ten fragment i mi jakos nie pasuje. Ten program "Charakter Studio" jest wbudowany w maxa chyba od 4 czy 5 wersji. robilem to (zbierajac do kupy) jakies 2 tygodnie po 2 godzinki wieczorami.
`Ibanez Posted July 31, 2007 Posted July 31, 2007 Użyj kamery z motion blurem.A tak jak juz coś mówie, to widze że gustujesz w szkieletach :D to też moje klimaty, tyle że ja jak sie naucze animacji itd, to raczej zrobie scene niewiem np szkielety ida z tymi toporami itd np w jakiejs monastyrze i takie tam,nawet robie sam szkieletora http://img519.imageshack.us/img519/8426/skullrd4.jpg zobaczymy czy wytrwam z nim,no tak wiec uzyj motion blur i zobaczymy:)
zioło Posted August 14, 2007 Author Posted August 14, 2007 Cześc. użyje motion blura na koniec, przy renderowaniu:) troszke podłubałem ale idzie mi to jak krew z nosa, chyba ten fragment musze zaczac od nowa. www.stronki.pl/tomek/box/lina.avi EDIT: wersja 2: 730kb www.stronki.pl/tomek/box/lina2.avi
zioło Posted August 25, 2007 Author Posted August 25, 2007 Poskładałem już wszystkie kawalki do kupy:), czy te ujęcia będą odpowiednie czy coś zmienic? teraz popracuje nad swiatelkami, sceną i kamerkami. 5mb http://www.stronki.pl/tomek/box/test-cam1.avi
floo Posted August 25, 2007 Posted August 25, 2007 nieźle, podobają mi się tego typu animacje... :) moja uwaga dotyczy techniki, nie jestem specjalistą od boksu jednak zauważyłem w 22 sekundzie myk w postaci źle zadanego prostego, bardziej to wygląda na cios z Kung Fu niż boksu, ponieważ w boksie dochodzi widoczna rotacja nadgarstka... w 24 sekundzie można by zrobić zamiast powrotu do gardy - niecelny cios, ponieważ bokser nie stawia gardy gdy przeciwnik się chwieje, raczej chce go dobić, później niepotrzebne odsłonięcie się przed zadaniem ciosu, kolejno ten cios lewą - nie bardzo, może zamiast tego próba uderzenia na korpus tego z lewej, jako odpowiedź i wtedy kolo się odsłania i ten go ładuje... :) to tylko moje sugestie, potraktuj to jako zainteresowanie tematem i chęcią podzielenia się wrażeniami... ;) powodzenia i mam nadzieje że zrobisz jeszcze jakieś korekty... ;)
Ania Posted August 26, 2007 Posted August 26, 2007 fajnie wygląda mi też podpadło że kiedy ten po lewej się chwieje ten po prawej powinien dać jeszcze jeden cios, floo to bardziej fachowo opisał. czy jest dozwolone boxować drugiego jak ten już leży na ziemi (dotyka ziemi rękami)? (nie znam się, przepraszam jeśli pytanie jest głupie). daj im różnobarwne rękawiczki, żeby było wiadomo kto jest kto. wydaje mi się że płotek jest trochę za wysoki.
mort Posted August 26, 2007 Posted August 26, 2007 z tego co wiem Aniu to nie, nie można :) a do błędów które ja widzę, to sposób poruszania się postaci, bardzo często tracą równowagę i stawiają nogi blisko siebie, co robi się bardzo rzadko, bo wtedy jest się dużo bardziej podatnym na przewrócenie. no i tak jak napisał ktoś na początku- powinni podskakiwać ;) niemniej gratuluję cierpliowości, pozdrawiam!
zioło Posted August 27, 2007 Author Posted August 27, 2007 floo no dzieki za bardzo szczegółowe wskazówki, musiał bym polowe animacji delete:) narazie dodalem jeden cios zamiast gardy:) Aniu jest dozwolone boxować drugiego jak ten już leży na ziemi pod warunkiem ze nie ma sędziego:) mort próbowałem na poczatku robić żywsze ruchy, podskakiwanie ale wychodziło nierealistycznie. fragment 860kb www.stronki.pl/tomek/box/cios.avi
floo Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 ok. rozumiem. jak możesz to popraw ten lewy na końcu z fragmentu 860kb bo mam wrażenie że ładuje go w szyje... jak długo renderujesz calą animacje???
zioło Posted August 27, 2007 Author Posted August 27, 2007 ok. całość renderuje ponad 3 godziny, mam wolny sprzęt:)
floo Posted August 31, 2007 Posted August 31, 2007 gdybyś szukał inspiracji looknij na to: http://pl.youtube.com/watch?v=BOyWkNZiBtI&mode=related&search=
Sebastian Ozga Posted August 31, 2007 Posted August 31, 2007 Bardzo ciekawy pomysł, ale rzuca mi się w oczy środek ciężkości, tzn, jeden ma stopy na ziemi za daleko wysunięte do przodu, normalnie by się przewrócił. Pozdrawiam
Qbikster Posted September 8, 2007 Posted September 8, 2007 witam - Interakcja pomiędzy walczącymi postaciami nie jest łatwą sprawą, ale radzisz sobie całkiem całkiem:) - zapowiada się ciekawie - nie będę sięczepial szczegółów, ale faktycznie przydała by się praca nóg i może trochę bujania między ciosami (takiego obczajania przeciwnika) - wtedy animka dostała by powera i większej dynamiki. Widac skupiłes się na ciosach w niektórych momentach są na prawdę przekonujące. Spróbuj popracować z kamerą - podzieliś walkę na ciekawe i dynamiczne ujecia, dodac lekkie wstrząsy. Czekam na update i zycze owocnej pracy:) Pozdrawiam
zioło Posted December 7, 2007 Author Posted December 7, 2007 Dzieki za komentarze, animacji nie będę już poprawiał, bo przejadło mi sie juz to, i tak za duzo czasu na nią poświecilem, poprawie tylko kamere. A tymczasem popracowałem nad dzwiekiem. http://www.stronki.pl/tomek/box/strzaly.avi
floo Posted December 7, 2007 Posted December 7, 2007 szkoda troszkę że już zakończyłeś ten temat, jednak dobrze że zapodałeś dźwięki, o wiele fajnie się teraz ogląda.. ;)
Ania Posted December 8, 2007 Posted December 8, 2007 głos nie jest zgrany z akcją. spróbuj dopasować, po mocniejszych ciosach - głośniej, publiczność szaleje, na początku jak ten koleś wchodzi na scenę - też głośniej, ale potem spokój, zmniejsz trochę natężenie w miejscach w których nic dramatycznego się nie dzieje.
zioło Posted January 4, 2008 Author Posted January 4, 2008 Dzieki, dzwiek juz troszke poprawilem. motion blura w maxie nie używałem bo pieciokrotnie wydłużał render. Jak w Adobe After effects osiągnąć dobry motion blur? robiłem wszystko według tego tutka: http://dvinfo.net/articles/filmlook/broadway1.php ale wyszło strasznie dziadowsko:( Chciałem też pójść na łatwiznę i wypróbować ten plugin http://www.rpfmb.com/ jednak nie mogę go zainstalować.
chveti Posted January 4, 2008 Posted January 4, 2008 Z MB nie wiem jak sobie radzić. Ale wydaje mi się, że nogi pracują mało dynamicznie w stosunku do reszty ciała, po ciosie nie następuje utrata równowagi tylko powolne wycofanie dolnej partii. Jak to dopracujesz powinno być w porządku, przydało by się też jeszcze zaciemnić obszar wokół ringu, bo jednak brak publiki rzuca się w oczy. Pozdrawiam.
zioło Posted January 4, 2008 Author Posted January 4, 2008 Zaciemniłem:) na tym screeanie akurat jest rozjaśnione:) trudno jest animować nogi:/ góra znacznie prostsza.
zioło Posted March 15, 2008 Author Posted March 15, 2008 Animacja skonczona tu: http://www.stronki.pl/tomek/box/BOX.avi lub tu: http://pl.youtube.com/watch?v=B20MPjcxVdU A tutaj mały teścik z publicznościa: http://www.stronki.pl/tomek/box/nokat.avi Box juz zostawie ale mam na oku inna animacje, i nie wiem czy taka publicznosc jak tutaj sie oplaci?:) czy lepiej wogole bez niej?
JmTm00 Posted March 15, 2008 Posted March 15, 2008 publika dobrze robi, zbalansuj ją moze o odrealnij lekko coby lezala w konwencji. Bipedki?
Nemrod Posted March 16, 2008 Posted March 16, 2008 Calkiem fajnie sie to rusza, ma jakas w sobie taka fajna przypadkowosc, realna taka. Od pasa w gore. Bo od pasa w dol juz gorzej. Pierwsza rzecz to proporcje, albo cos zle widze albo one maja zdecydowanie za krotkie nogi. Animacyjnie najbardziej boi brak wagi, w niektorych momentach by sie przewrocily na bank, brak przenoszenia ciezaru przy krtokach, a szczegolnie przy boksie to powinny byc bardzo stabilne pozycje. No brak "bokserskiego" kroku. Tak sobie troche tuptaja przypadkowo. Ale ogolnie jest niezle :) PZdr
Gith Posted March 16, 2008 Posted March 16, 2008 to, co wyzej napisal Nemrod + sugerowalbym jeszcze popracowac nad timingiem, a konkretnie poprzyspieszac, bo teraz to tak troche jak muchy w smole. Keep it up! Pozdrawiam Gith
zioło Posted March 16, 2008 Author Posted March 16, 2008 Postacie animowane Bipetem;) Nemrod jak zwykle ma racje. góra jako tako mi wychodzi, ruszam rekoma i wychodzi zadowalajaco, natomiast animacja nóg to dla mnie mordęga!! nie wiem jak Wy koledzy animatorzy ale ja mecze sie i poce probujac wydusic dwa kroczki. Głupie walk cycle zajmuje mi mnustwo czasu i jeszcze wiecej nerwow. nie wiem czy to tylko mi to sprawia problem czy wszystkim?:D Jak nauczyć sie to pokonać?? Acha- co do proporcji to jest moj stary model szkieleta, pierwszy jaki zrobilem i tak go teraz mecze:) proporcje wziałem z jakiejs encyklopedji i powinno byc dobrze.
ScarFace Posted March 23, 2008 Posted March 23, 2008 Oglądałem to na jakiejś innej stronie. Wszyscy to chwalili i już wiem dlaczego!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now