Skocz do zawartości

Animacja 3D: BOKS


zioło

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 36
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

dzieki dzieki dzieki!!!

mogliby jeszcze jakoś podskakiwać, no chyba że to jest ostatnia runda i nie mają już siły :)

nie, to ja nie miałem już siły:)

Piksar- absolutnie nie zamieżony. w której sekundzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kannu- dzięki. poprawiam jeszcze szczegóły.

Robiłem troszke z referki, troszke z głowy.

"Marco Antonio Barrera vs Juan Manuel Marquez"

3ds.max, bipet.

 

DarkStar- stopy juz troszke poprawiłem ale nadal nie jestem zadowolony, najmniej to lubie przy animacji:/

modelu nie będę juz poprawiał bo to moj bardzo stary model, nie ma co do niego wracać:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzuca sie w oczy 16. sekunda koles jest dosyc dlugo odsloniety, a tamten zamiast walic sie patrzy:P troche denerwujace no ale moze sie czepiam;)

 

mam pytanie: jak dlugo (mniej wiecej) lacznie robiles ta animacje?

i ten program biped to jest dodatek do 3d maxa?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ka-lolek- dzieki, wiem co masz na mysli, ten fragment i mi jakos nie pasuje. Ten program "Charakter Studio" jest wbudowany w maxa chyba od 4 czy 5 wersji.

robilem to (zbierajac do kupy) jakies 2 tygodnie po 2 godzinki wieczorami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użyj kamery z motion blurem.A tak jak juz coś mówie, to widze że gustujesz w szkieletach :D to też moje klimaty, tyle że ja jak sie naucze animacji itd, to raczej zrobie scene niewiem np szkielety ida z tymi toporami itd np w jakiejs monastyrze i takie tam,nawet robie sam szkieletora http://img519.imageshack.us/img519/8426/skullrd4.jpg zobaczymy czy wytrwam z nim,no tak wiec uzyj motion blur i zobaczymy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieźle, podobają mi się tego typu animacje... :)

 

moja uwaga dotyczy techniki, nie jestem specjalistą od boksu jednak zauważyłem w 22 sekundzie myk w postaci źle zadanego prostego, bardziej to wygląda na cios z Kung Fu niż boksu, ponieważ w boksie dochodzi widoczna rotacja nadgarstka...

 

w 24 sekundzie można by zrobić zamiast powrotu do gardy - niecelny cios, ponieważ bokser nie stawia gardy gdy przeciwnik się chwieje, raczej chce go dobić, później niepotrzebne odsłonięcie się przed zadaniem ciosu, kolejno ten cios lewą - nie bardzo, może zamiast tego próba uderzenia na korpus tego z lewej, jako odpowiedź i wtedy kolo się odsłania i ten go ładuje... :)

 

to tylko moje sugestie, potraktuj to jako zainteresowanie tematem i chęcią podzielenia się wrażeniami... ;)

 

powodzenia i mam nadzieje że zrobisz jeszcze jakieś korekty... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie wygląda

 

mi też podpadło że kiedy ten po lewej się chwieje ten po prawej powinien dać jeszcze jeden cios, floo to bardziej fachowo opisał.

czy jest dozwolone boxować drugiego jak ten już leży na ziemi (dotyka ziemi rękami)? (nie znam się, przepraszam jeśli pytanie jest głupie).

 

daj im różnobarwne rękawiczki, żeby było wiadomo kto jest kto.

 

wydaje mi się że płotek jest trochę za wysoki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem Aniu to nie, nie można :) a do błędów które ja widzę, to sposób poruszania się postaci, bardzo często tracą równowagę i stawiają nogi blisko siebie, co robi się bardzo rzadko, bo wtedy jest się dużo bardziej podatnym na przewrócenie. no i tak jak napisał ktoś na początku- powinni podskakiwać ;)

 

niemniej gratuluję cierpliowości, pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

floo no dzieki za bardzo szczegółowe wskazówki, musiał bym polowe animacji delete:)

narazie dodalem jeden cios zamiast gardy:)

Aniu jest dozwolone boxować drugiego jak ten już leży na ziemi pod warunkiem ze nie ma sędziego:)

mort próbowałem na poczatku robić żywsze ruchy, podskakiwanie ale wychodziło nierealistycznie.

 

fragment 860kb

www.stronki.pl/tomek/box/cios.avi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam - Interakcja pomiędzy walczącymi postaciami nie jest łatwą sprawą, ale radzisz sobie całkiem całkiem:) - zapowiada się ciekawie - nie będę sięczepial szczegółów, ale faktycznie przydała by się praca nóg i może trochę bujania między ciosami (takiego obczajania przeciwnika) - wtedy animka dostała by powera i większej dynamiki.

Widac skupiłes się na ciosach w niektórych momentach są na prawdę przekonujące. Spróbuj popracować z kamerą - podzieliś walkę na ciekawe i dynamiczne ujecia, dodac lekkie wstrząsy.

 

Czekam na update i zycze owocnej pracy:)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

głos nie jest zgrany z akcją.

spróbuj dopasować, po mocniejszych ciosach - głośniej, publiczność szaleje, na początku jak ten koleś wchodzi na scenę - też głośniej, ale potem spokój, zmniejsz trochę natężenie w miejscach w których nic dramatycznego się nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki, dzwiek juz troszke poprawilem.

motion blura w maxie nie używałem bo pieciokrotnie wydłużał render.

Jak w Adobe After effects osiągnąć dobry motion blur?

robiłem wszystko według tego tutka:

http://dvinfo.net/articles/filmlook/broadway1.php

ale wyszło strasznie dziadowsko:(

b001.JPGb001.JPG

 

Chciałem też pójść na łatwiznę i wypróbować ten plugin

http://www.rpfmb.com/ jednak nie mogę go zainstalować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z MB nie wiem jak sobie radzić.

 

Ale wydaje mi się, że nogi pracują mało dynamicznie w stosunku do reszty ciała,

po ciosie nie następuje utrata równowagi tylko powolne wycofanie dolnej partii.

Jak to dopracujesz powinno być w porządku, przydało by się też jeszcze zaciemnić

obszar wokół ringu, bo jednak brak publiki rzuca się w oczy.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Calkiem fajnie sie to rusza, ma jakas w sobie taka fajna przypadkowosc, realna taka. Od pasa w gore. Bo od pasa w dol juz gorzej. Pierwsza rzecz to proporcje, albo cos zle widze albo one maja zdecydowanie za krotkie nogi. Animacyjnie najbardziej boi brak wagi, w niektorych momentach by sie przewrocily na bank, brak przenoszenia ciezaru przy krtokach, a szczegolnie przy boksie to powinny byc bardzo stabilne pozycje. No brak "bokserskiego" kroku. Tak sobie troche tuptaja przypadkowo. Ale ogolnie jest niezle :)

 

PZdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postacie animowane Bipetem;)

Nemrod jak zwykle ma racje. góra jako tako mi wychodzi, ruszam rekoma i wychodzi zadowalajaco, natomiast animacja nóg to dla mnie mordęga!! nie wiem jak Wy koledzy animatorzy ale ja mecze sie i poce probujac wydusic dwa kroczki. Głupie walk cycle zajmuje mi mnustwo czasu i jeszcze wiecej nerwow. nie wiem czy to tylko mi to sprawia problem czy wszystkim?:D Jak nauczyć sie to pokonać??

 

Acha- co do proporcji to jest moj stary model szkieleta, pierwszy jaki zrobilem i tak go teraz mecze:) proporcje wziałem z jakiejs encyklopedji i powinno byc dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności