Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 4,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tutorial ok, tylko taki niedokonczony się wydaje (gdzie ząbki, hę ? :) )

Tylko ta kompresja... ooo...

 

W każdym razie rep dla Ciebie, należy się :)

Napisano

Bede wdzieczny jak ktos da mirrora na rapida bo z tego wypisuje mi ladnie "Sorry, the free service is at full capacity. Try later"...

Napisano
  • Autor

streaker -ząbki są w szklance na nocnym stoliku :D ,

 

Można je zrobić tą metoda dość szybko maska-Extract-i już :)

 

Nad kompresją pracuję ,testowałem różne ustawienia i wychodzi albo przesadnie wielki plik ,albo mniejszy ale z takim obrazem jak widać.

 

Nezumi-dodałem link w pierwszym poście.

Napisano

Każdy tutorial to dobrodziejstwo dla tych co się dopiero uczą zbrusha, oby więcej takich wstawek. Wielkie dzięki Zeet.

Napisano

Dzieki za rapida - teraz smiga jak burza.

 

A skoro znowu sobie prywatnie upakowalem to czemu by nie udostepnic - dla tych ktorzy nie lubia wielkich plikow wersja mniejsza TUTAJ. [5.46MB do zassania - po rozpakowaniu 11.5MB. Kodek Xvid, jak poprzednio]

 

Btw - generalnie ta zuchwa w tutku troche cienka jest - jakby mialy byc zeby to nie ma na nie miejsca ;)

Napisano
  • Autor
Nezumi - generalnie ta zuchwa w tutku troche cienka jest - jakby mialy byc zeby to nie ma na nie miejsca
Racja-żuchwa powinna być obrobiona przed połączeniem obiektów w jeden .

Każdy extrudowany obiekt składa się z trzech części widać to po włączeniu poglądu na siatkę Frame.

shift+ctrl i klikamy wewnętrzną ściankę znikną pozostałe- uwypuklamy, potem tylko lekki smooth na brzegach.

 

Na filmiku pośpieszyłem się z połączeniem obiektów.

Po użyciu make1mesh szczęka stała się jedną bryłą i trudno wtedy modelować wewnętrzną ściankę ,nie zniekształcając ścianki zewnętrznej .

 

 

Inna sprawa że nie chodziło o pokazanie jak zrobić ten model ,tylko jak można użyć narzędzi dostępnych w ZB3.

Zrobię chyba drugą wersje tego filmiku z modelowaniem ząbków łącznie :D

 

Dzięki za uwagi :)

Napisano

A co sie bedziesz powstrzymywal - zrob! ;) Walnij "lajf" z komentarzami a'la Klicek :D Z glosem to jakos przyjemniej sie oglada ;)

Napisano

Serdecznie dziękuję za tutorial.Oby nabywało ich coraz więcej,ponieważ dla osób ,które dopiero co zaczynają przygodę z ZBRUSH tak jak ja, jest to wielce przydatne:);)

PS: plik na sendspace nie działa.

Napisano

Nie dałoby się zrobić zębów z tego co już jest? Wymodelować tam pod nosem i na żuchwie :D ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.