OmeN2501 Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 Okladka dla Fabryki Slow do drugigo tomu: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=38110 Usilnie chcialem zrobic postapokaliptyczna ilustracje ktora nie ma klimatu a) pustynnego b) zniszczonego miasta; bo oba te motywy byly na poprzedniej okladce a nie lubie sie powtarzac :] W sumie nie wiem czy mi wyszlo... sami osadzicie :/ Wiem ze poprzadnia okaldka byla lepsza bo miala mocy prosty przekaz a ta jest troche przekombinowana no ale wyszlo jak wyszlo Podststawa byla bardzo bardzo prosta scenka 3d zeby perspektywa przypadkiem nie uciekla, jako bonus zalaczam pierwszy koncept ;] Oczywiscie krytyka zawsze w cenie :] i koncept: -
Hindus Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 Świetne - przydalo by sie wiecej detalu ale i tak jest bomba. 4 gwiazdki.
thirdeye Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 Wypas :) Rewelacyjny klimat. Zanim przeczytalem opis pomyslalem ze to loading screen do jakiejs post-apo gierki ktora musze miec natychmiast :P :)
hcpiter Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 extra ! super kolory i wogole bardzo lubie takie klimaty koncept jak do gry :D
arturros Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 podoba mi sie kolorystyka:) ogolnie mi sie wszystko podoba jedynie mam zastrzezenia do kolesia z rentgenem. pewnie siedzi w jakiejs budce ze nie pada na niego deszcz?:) mogles go jednak wystawic na zewnatrz i ladnie zmoczyc :) ale to tylko taka sugestia ps. koncept bardziej mi sie podoba:D
miriam Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 BDB pracka ;), niezły klimacik i kolorki, 5* ;).
Leru Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 Omen a jak to jest? Fabryka Słów Ci jakoś narzuca ten widok FPP? Dają Ci jakieś sztywne wytyczne czy jak? Skąd w ogóle widok FPP? Pomysł jest jak najbardziej świetny, tylko ciekawi mnie skąd on tam jest ;)
OmeN2501 Napisano 24 Lipiec 2007 Autor Napisano 24 Lipiec 2007 Do pierwszej mialem narzucone ze musi byc widok FPP licznik, lapy z bomblami i jakies miasto w tle, a ta musiala byc konsekwencja pierwszej (oczywiscie dowiedzialem sie ze jest tom drugi juz po wykonaniu pierwszej okladki ale co tam :P) Przy tej mialem wiecej swobody, tyle ze znowu musialy byc rece i FPP
giorgione Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 piękna robota - choć w koncepcie mi osobiście bardziej podobają sie kolory na urządzeniu :)
JakóbM Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 tak efekt niesamowity.. Klimat rowniez .. Ale popraw ta głowna postac bo nie pasuje do reszty ... słabo dopieszczona i dziwnie troszke to tak wyglada Pozdrawiam
mant-raz Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 swietnie uzyskujesz efekty atmosferyczne...i te kolory - miod. po chwili zastanowienia dochodze do wniosku, ze moj wzrok dziwnie czesto kieruje sie na gore obrazka, tam jest taki obiekt nad ktorym sie zastanawiam i odciaga moja uwage od postaci...
Azakiel Napisano 25 Lipiec 2007 Napisano 25 Lipiec 2007 Ładna ilustracja, fajne swiatło ,dobrze dobrana paleta , sie mi podoba ^_^ jest naprawdę cacy, z rzeczy które troszkę moznaby poprawić (ale to juz takie czepianie się) to zwiększenie czytelności pracy przez większą głębię ostrosci bo teraz strażnicy za bardzo zlewają sie z mostem i tłem, kompozycja na speedzie koncepcyjnym imho lepsza (centralna postać była bardziej wyeksponowana i przyciągała uwagę mimo iż była mniejsza niż w wersji finalnej)
artursadlos Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 koncept o niebo lepszy. lekki, przyjemny i ciekawszy kolorystycznie. pozdro
Mortom Napisano 6 Sierpień 2007 Napisano 6 Sierpień 2007 Jak zwykle wypas... nic dać, nic wziąć. Po prostu power'owy obrazek :)
Designer79 Napisano 6 Sierpień 2007 Napisano 6 Sierpień 2007 No ładnie ładnie ;) hmm tylko trochę za bardzo zamieszane - trudno zdecydować na czym oko zawiesić.
Lacedemon Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 Hello :) Mi troszkę niezręcznie cokolwiek pisać na temat twych prac. Są z klasą i ewentualnie można czepiać się detali. ...,ale zauważyłem, że masz podobne tendencje do zagęszczania szczegółu (detalu), jak ja. Może czasem warto coś odpuścić i ustawić hierarchię ważności sceny. Np. w ostatniej pracy wszystko jest tak samo ważne. Rozbija się całość. Może tak, jak w koncepcie odpuścić choćby tło. Tam b. ładnie te przęsła i wiadukt dopełniają całość. Widz, aż tak wnikliwie nie ogląda pracy. My siedząc długo dosyć przy obrazku czujemy niedosyt i stąd takie zapełnianie płaszczyzny nadmiarem drobności. Pozdrawiam. :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się