Jump to content

Recommended Posts

Posted

Okladka dla Fabryki Slow do drugigo tomu: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=38110

Usilnie chcialem zrobic postapokaliptyczna ilustracje ktora nie ma klimatu a) pustynnego b) zniszczonego miasta; bo oba te motywy byly na poprzedniej okladce a nie lubie sie powtarzac :] W sumie nie wiem czy mi wyszlo... sami osadzicie :/ Wiem ze poprzadnia okaldka byla lepsza bo miala mocy prosty przekaz a ta jest troche przekombinowana no ale wyszlo jak wyszlo

 

Podststawa byla bardzo bardzo prosta scenka 3d zeby perspektywa przypadkiem nie uciekla, jako bonus zalaczam pierwszy koncept ;]

 

Oczywiscie krytyka zawsze w cenie :]

 

ostatni-zjazd_t222.jpg

 

i koncept:

 

ostatni-zjazd_t22.jpg

 

 

-

  • Replies 18
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Wypas :) Rewelacyjny klimat. Zanim przeczytalem opis pomyslalem ze to loading screen do jakiejs post-apo gierki ktora musze miec natychmiast :P :)

Posted

podoba mi sie kolorystyka:)

ogolnie mi sie wszystko podoba jedynie mam zastrzezenia do kolesia z rentgenem. pewnie siedzi w jakiejs budce ze nie pada na niego deszcz?:) mogles go jednak wystawic na zewnatrz i ladnie zmoczyc :) ale to tylko taka sugestia

ps. koncept bardziej mi sie podoba:D

Posted

Omen a jak to jest? Fabryka Słów Ci jakoś narzuca ten widok FPP? Dają Ci jakieś sztywne wytyczne czy jak? Skąd w ogóle widok FPP?

 

Pomysł jest jak najbardziej świetny, tylko ciekawi mnie skąd on tam jest ;)

Posted

Do pierwszej mialem narzucone ze musi byc widok FPP licznik, lapy z bomblami i jakies miasto w tle, a ta musiala byc konsekwencja pierwszej (oczywiscie dowiedzialem sie ze jest tom drugi juz po wykonaniu pierwszej okladki ale co tam :P) Przy tej mialem wiecej swobody, tyle ze znowu musialy byc rece i FPP

Posted

tak efekt niesamowity.. Klimat rowniez ..

Ale popraw ta głowna postac bo nie pasuje do reszty ... słabo dopieszczona i dziwnie troszke to tak wyglada

Pozdrawiam

Posted

swietnie uzyskujesz efekty atmosferyczne...i te kolory - miod.

po chwili zastanowienia dochodze do wniosku, ze moj wzrok dziwnie czesto kieruje sie na gore obrazka, tam jest taki obiekt nad ktorym sie zastanawiam i odciaga moja uwage od postaci...

Posted

Ładna ilustracja, fajne swiatło ,dobrze dobrana paleta , sie mi podoba ^_^ jest naprawdę cacy, z rzeczy które troszkę moznaby poprawić (ale to juz takie czepianie się) to zwiększenie czytelności pracy przez większą głębię ostrosci bo teraz strażnicy za bardzo zlewają sie z mostem i tłem, kompozycja na speedzie koncepcyjnym imho lepsza (centralna postać była bardziej wyeksponowana i przyciągała uwagę mimo iż była mniejsza niż w wersji finalnej)

Posted

Hello :)

Mi troszkę niezręcznie cokolwiek pisać na temat twych prac. Są z klasą i ewentualnie można czepiać się detali. ...,ale zauważyłem, że masz podobne tendencje do zagęszczania szczegółu (detalu), jak ja. Może czasem warto coś odpuścić i ustawić hierarchię ważności sceny. Np. w ostatniej pracy wszystko jest tak samo ważne. Rozbija się całość. Może tak, jak w koncepcie odpuścić choćby tło. Tam b. ładnie te przęsła i wiadukt dopełniają całość. Widz, aż tak wnikliwie nie ogląda pracy. My siedząc długo dosyć przy obrazku czujemy niedosyt i stąd takie zapełnianie płaszczyzny nadmiarem drobności.

Pozdrawiam. :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy