Napisano 24 Lipiec 200717 l Witam, nie obiecuje ze to skoncze bo tego sam nie jestem pewnien, co do textur to mysle ze wieksze jest prawdopodobienstwo ze zrobie model w calosci niz textury, krytyka mile i najczesciej widziana.
Napisano 24 Lipiec 200717 l Narazie to początek, więc ciężko coś powiedzieć prócz: Masz to skończyć i nie grymaś - jak nie wiesz czy skończysz to po co zaczynasz ;)
Napisano 24 Lipiec 200717 l Nooo Ibanez. Wporownaniu do tego co pamietam jeszcze z aazerowych czasow to to jest rewelacja ;)
Napisano 28 Lipiec 200717 l Nie umiałbym opisac to skrobnąłem swoje propozycje: klik Ogólnei chodzi o to by nie wyglądał jak powyginany z gumowych rur. ;) Nie napisałeś jeszcze co to za płec ma byc. Pozdr.
Napisano 28 Lipiec 200717 l Autor Przybysz - dzięki za effort, poprawiłem jak się dało wedle twojego rysunku, hmm płeć, wiesz sam narazie niewiem to jest demon to może i być połączenie tego i tego :o Ardeni - Hmm żebym to ja wiedział o jaką miniaturkę tobie chodzi :) nie znam się, wytłumacz głupiemu.
Napisano 4 Sierpień 200717 l Autor Ehh, wpadłem teraz w moment gdy sie nie chce dalej delikwenta robic, jak narazie 30 min bodajże, przeszczepy(łapy)
Napisano 4 Sierpień 200717 l Poka: -siatke -limit trójkatów jaki sobie obrałeś (o ile jest takowy) -więcej renderów -większych renderów
Napisano 6 Sierpień 200717 l Autor Ok, wrzucam siatke, jest nieco przegieta, powinna byc bardziej zoptymalizowana, ale co tam nie idzie do żadnej gry, a limitów nie stawiam sobie, waże żeby nie miał hmm 10 tysięcy poliaków:) ps: IMO nie zdziwiłbym się jakby teraz nikt tego nie skomentował, hahaha. Pozdrawiam.
Napisano 6 Sierpień 200717 l Poka: -siatke -limit trójkatów jaki sobie obrałeś (o ile jest takowy) -więcej renderów -większych renderów Dodaj jakieś inne rzuty postaci z siatą i bez :) bo mało widać i nie da sie za bardzo oceniać czegokolwiek. pozdro
Napisano 6 Sierpień 200717 l "10 tys poliaków" to moze miec spokojnie bo czemu nie, warunek jest jednak taki jesli są w maire sensownie spozytkowane bo o calkowitym sensownym spozytkownaiu nie ma mowy przy tej ilosci i przy nie skomplikwanym modelu tzn pozbawionym jakiegos detlau dodatkowcyh duperli itp itd , na Twoim modelu problem jest taki ze nawrzuclaes sporo poly tam gdzie ich najmniej w takiej ilosci potrzeba mam na mysli z widocznych, nogi biodra stopy, glowa choc słabo wiadc mogla by miec w paru miejscach ujete a w paru dodane poly
Napisano 12 Sierpień 200717 l Autor Witam ponownie, podmieniłem troche temat zeby nie zawalać forum takimi moimi bękartami, narazie nie ma textur to wiadomo, nie bawem mogą być.Jak narazie ten koleś od lewej i zombie, nie czepiajcie sie ze np nie ma rąk albo czegoś tam, to wszystko będzie.
Napisano 13 Sierpień 200717 l Bardzo fajnie, podoba mi sie design. Siatke mozesz tez pokazac bedzie latwiej wytknac bugi ;)
Napisano 20 Sierpień 200717 l ludzik malo ciekwy ale śłupek fajny szkoda ze tylko slupek bo juz oczami wyobrazni widze jakas brame albo wejsce do starego palacowgo budynku : ) peiknie by to wygladalo bo texturka ladnie sie preznetuje
Napisano 24 Sierpień 200717 l Autor ludzik malo ciekwy ale śłupek fajny szkoda ze tylko slupek bo juz oczami wyobrazni widze jakas brame albo wejsce do starego palacowgo budynku : ) peiknie by to wygladalo bo texturka ladnie sie preznetuje Zrób tutorial :P a być może ludzik będzie ciekawszy.Co do palacowego budynku, to jak juz to zrobie katedre, albo cmentarz. Wrzucam tutaj taka postać co robie.
Napisano 24 Sierpień 200717 l cus ci z psotami nie poszlo, ale postac zaczyna byc ciekawa! zrob ja na takich pajeczych nogach!:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto