Skocz do zawartości

Obiekty 3D


`Ibanez

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Przybysz - dzięki za effort, poprawiłem jak się dało wedle twojego rysunku, hmm płeć, wiesz sam narazie niewiem to jest demon to może i być połączenie tego i tego :o

 

Ardeni - Hmm żebym to ja wiedział o jaką miniaturkę tobie chodzi :) nie znam się, wytłumacz głupiemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, wrzucam siatke, jest nieco przegieta, powinna byc bardziej zoptymalizowana, ale co tam nie idzie do żadnej gry, a limitów nie stawiam sobie, waże żeby nie miał hmm 10 tysięcy poliaków:)

 

ps: IMO nie zdziwiłbym się jakby teraz nikt tego nie skomentował, hahaha.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poka:

-siatke

-limit trójkatów jaki sobie obrałeś (o ile jest takowy)

-więcej renderów

-większych renderów

 

Dodaj jakieś inne rzuty postaci z siatą i bez :) bo mało widać i nie da sie za bardzo oceniać czegokolwiek.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

"10 tys poliaków" to moze miec spokojnie bo czemu nie, warunek jest jednak taki jesli są w maire sensownie spozytkowane bo o calkowitym sensownym spozytkownaiu nie ma mowy przy tej ilosci i przy nie skomplikwanym modelu tzn pozbawionym jakiegos detlau dodatkowcyh duperli itp itd , na Twoim modelu problem jest taki ze nawrzuclaes sporo poly tam gdzie ich najmniej w takiej ilosci potrzeba mam na mysli z widocznych, nogi biodra stopy, glowa choc słabo wiadc mogla by miec w paru miejscach ujete a w paru dodane poly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, podmieniłem troche temat zeby nie zawalać forum takimi moimi bękartami, narazie nie ma textur to wiadomo, nie bawem mogą być.Jak narazie ten koleś od lewej i zombie, nie czepiajcie sie ze np nie ma rąk albo czegoś tam, to wszystko będzie.

Odnośnik do komentarza