Skocz do zawartości

The Tall Ships' Race Szczecin 2007


tweety

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 78
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ech Tadzio z ust mi to wyjąłeś KREJZOLE :)

, a j a j a ja nawet zaproszenie na to dostałem :|, aż żal że człowiekowi urlop się skończył . . . i czemu na Boga ode mnie wszędzie nie po drodze :(. Mam nadzieję że jakieś fotki będą do podglądu :] i podkładzik pod mazianko :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK dostałem właśnie cynk od mego bardzo dobrego funfla za czasów, studium ;) mówi że miejsc stojących jak i leżących brak ;), ale jak mielibyście ochotę się spotkać z kolegą (po fachu) adminem z forum.rhino3d.pl, (Odyniec) to tel do niego jest u mnie :). Kolega obecnie stacjonuje stałką w Sczecinie i jeszcze wspominał, również cosik o browarku bez A ;)

 

Jeśli macie chęcia się z nim spotkać dajcie mi cynk na gg :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PikSar znam ten bol, moim zdaniem wbij podbij do internatu i bedziesz mial tani nocleg za 20 zeta ;), z tym ze juz na tam na miejscu musialbys sie udac na poczte i pokazac dowod wplaty babce ;)

 

Ewentualnie poszukaj w schroniskach mlodziezowych, jakis sonar czy cos, tez tanie noclegi :)

 

w tym prawdopodobnie sie stołowalem 2 lata temu (glowy nie dam)

 

http://www.infhotel.pl/szczecin/cuma

im wiecej osob w pokoju tym taniej hehehe 25/40 zeta noc ;) w 8smiu sie kimniecie i wyjdzie tanio ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozdrowienia z centrum prasowego Tall Ship's Race ze Szczecina. fotki będą ale dopiero jak zgramy na kilka DVD lub inny nośnik. powiem tylko, że jest genialna słoneczna pogoda, mamy zaklepany nocleg na polu namiotowym nad jeziorkiem i wieczorem idziemy focić koncert. Specjalne BIG THANKS dla SWRSC za organizację noclegu u Pogrzeba i pozdrowienia dla gospodarza mieszkania w którym nocowaliśmy pierwszą noc :)

 

Pozdrawiamy

tweety, PikSar, Vorek, nielot, Lumpy, Agmakonts

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żaglowiec meksykański Cuauhtemoc

ARM Cuauhtémoc BE-01 - żaglowiec szkolny Marynarki Wojennej Republiki Meksyku. Kilka krajów Ameryki Łacińskiej ma swoje żaglowce szkolące młodzież studiującą w tamtejszych uczelniach morskich. Przedstawicielem tego rejonu świata jest właśni ten meksykański trzymasztowy bark. W języku Indian zamieszkujących obszary Meksyku cuauhtemoc to spadający orzeł. Takie imię nosił ostatni władca Azteków, który wsławił się w walkach z hiszpańską konkwistą. To jego przedstawia piękny galion na dziobie żaglowca. „Cuauhtemoc” stacjonuje w Vera Cruz na wschodnim wybrzeżu Meksyku albo w Acapulco na Pacyfiku.

 

 

ARM Cuauhtémoc BE-01

Historia i rejsy [edytuj]

Żaglowiec został zbudowany w stoczni Celaya w Bilbao w Hiszpanii. Budowę jednostki ukończono 29 lipca 1982 r., a następnie przekazano pierwszej załodze i Marynarce Wojennej Meksyku. Żaglowiec „Cuauhtemoc” znany jest także jako The Ambassador (Ambasador) i Knight of the Seas (Rycerz mórz), wyszkolił 24 pokolenia żeglaży i pokonał 486,184 mil w czasie 3823 dni. Niezależnie od krótkich rejsów szkolnych, mimo stosunkowo młodego wieku, żaglowiec odbył już wiele dalekich rejsów. Między innymi w 1990 roku okrążył świat, a w latach 1992 – 1993 Amerykę Południową. „Cuauhtemoc” często uczestniczy w europejskich zlotach żaglowców. „Cuauhtemoc” otrzymał wiele różnych nagród z różnych krajów: • 1998: Cutty Sark, Irlandia • 2000: Cutty sark, Irlandia • 2000: 2 miejsce, Baltico 2000 • 2002: „Boston Teapot”, International Sail Training Association • 2003: „Boston Teapot”, International Sail Training Association „Cuauhtemoc” dwukrotnie okrążł legendarny Przylądek Horn. Pierwszy raz w 1993. Drugi natomiast w 2006 roku, podczas najdłuższej wyprawy odbytej przez żaglowiec, trwającej 239 dni, podczas której pokonał 30,502 mil morskich.

 

żródło - Wikipedia

c7092b3c163b8778.jpg

00dd5b77305d769f.jpg

9a04df763f1afdcd.jpg

378264c9db333344.jpg

46eabd8f6abf47af.jpg

e9723946acd55695.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0f906f7a03e1dacb.jpg

 

3a14d7b48947e652.jpg

 

 

Kruzenshtern :

Czteromasztowy bark, zbudowany w 1926 roku w stoczni J. C. Tecklenborg, Wesermunde, Niemcy. Ostatni statek dla hamburskiego armatora wielkich żaglowców - Ferdynarda Laeisza, który na początku naszego wieku obsługiwał linię chińską, skąd przywoził do Europy saletrę. Był jedynym armatorem, który mógł konkurować ze statkami o napędzie mechanicznym. Do 1946 roku pływał pod nazwą "Padua", kiedy to został przekazany ZSRR. Obecnie pływa jako statek szkolny rybołówstwa.

materiał pochodzi z: http://www.pnet.pl/~wawerek/zaglowce/zaglowce4.htm

4223f96379932f14.jpg

 

00d9167b6b7ccb56.jpg

 

16cb74591d7d1efa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności